آیا تو استرس داری؟  امتحان کن!

آیا تو استرس داری؟ امتحان کن!


امروز می خواهم بگویم که ما زمان و تلاش زیادی را برای انتخاب غذای سالم صرف می کنیم ما رژیم داریم (از خواندن پست های اینستاگرام گرفته تا برنامه خرید محصولات) تغذیه مناسب و رژیم غذایی و …) اما می بینیم که همه کارها را انجام می دهد ، اما نتیجه مطلوب است متوجه نشدیم!

به طور خلاصه ، یک نظریه وجود دارد که مجموعه نقاط مقدار انرژی است الزامات ما مشروط است

مانند مشکلات عصبی مانند استرس ، می تواند انرژی مورد نیاز شما را تأمین کند روند تغییر بدن و در نتیجه کاهش وزن مملو از مشکلات و شکست هاست.
با توجه به استرس و نقش آن در کاهش وزن ، باید در نظر داشت که در درجه اول استرس است اختلالات عصبی مانند افسردگی نیستند ، استرس یک بیماری شایع است. مثل استرس های کوچک (مثال: رانندگی در ترافیک یا محل کار و تحت استرس)

خب ما باید چی کار کنیم این موقعیت های استرس زا را محدود کنید یا پاسخ ما به آنها را تغییر دهید.
بنابراین معمولاً رژیم غذایی به جای بررسی عوامل زندگی چه می کند؟مصرف بیشتر را محدود کرده و بر بدن تأکید بیشتری داشته باشید. اما وزن آن را نمی داند کاهش نمی دهد.

از متقاضیان پرسیدیم ، “برای کاهش 10 تا 9 برابر استرس چه می کنید؟ می گویند ما می خوریم!

شما آزمون را می پرسید ، ما چه می کنیم؟ این یکی از راه حل هایی است که ما به شما پیشنهاد می کنیم یک لیست شخصی برای کمک به شما در مقابله با استرس اوقات خوشی داشته باشید ، آماده باشید!

این ایده ها به شما کمک می کند تا براساس تجربه من یک لیست شخصی ایجاد کنید:

روی صندلی بنشینید ، پاهایتان را روی بال ها بگذارید ، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید.

دوش گرفتن

کتاب یا مجله خوب بخوانید

اگر حیوانات خونخوار را دوست دارید ، می توانید آنها را بخرید و لذت ببرید.

یک دوست خوب دعوت کنید

ایجاد بازی های آنلاین

به قلب طبیعت بروید (پارک نیز خوب است)

بکشید یا بکشید

ماساژ

تماشای فیلم ، رفتن به تئاتر (به ویژه کمدی)

یوگا تمرین کنید.

تمرینات تنفس عمیق انجام دهید.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *