بهترین غذاهای پاییزی برای کاهش وزن

بهترین غذاهای پاییزی برای کاهش وزن


با سرد شدن هوا و تغییر برگها ، می دانیم که پاییز نزدیک است. این نشان دهنده چیزهای آینه مورد علاقه ما است فوتبال و هالووین – از این رو بسیاری از غذاهای خوشمزه! ماه های سرد ممکن است فصل وعده غذایی به نظر برسد ، اما اهداف سلامتی و تناسب اندام شما آسیبی نمی رساند. در حقیقت ، بسیاری از غذاهای خوشمزه پاییزی برای کاهش وزن وجود دارد که می توانید در تمام فصل از آنها لذت ببرید!

مهمتر از همه ، نیازی به محرومیت و رژیم نیست!

محصولات پاییزی

با شروع فصل تابستان ، طبیعت غذاهای مغذی از جمله غذاهای پاییزی برای کاهش وزن را در اختیار ما قرار می دهد! اگرچه این فصل به خاطر کدو تنبل مورد علاقه اش معروف است ، اما غذاهای سالم پاییزی فراتر از این بوته محبوب است.

تعداد زیادی از کدو سبز تا سبزیجات وجود دارد توسط مطالعه پشتیبانی می شود غذاهای سالم فصلی برای حمایت از اهداف شما.

برخی از غذاهای پاییزی مورد علاقه ما عبارتند از:

  • یک سیب
  • گلابی ها
  • کدوها
  • سبزیجات چلیپایی مانند کلم بروکلی ، گل کلم و کلم
  • هویج
  • جوانه بروکسل

وقتی صحبت از غذا برای کاهش وزن می شود ، گزینه های فصل پاییز زیاد است (و حتی خوشمزه تر)!

فواید رژیم متعادل

چند سال پیش خوردن گوجه فرنگی در فوریه یا زردآلو در دسامبر شگفت انگیز بود. مردم تازه غذا خوردند – بسیاری از گزینه ها در طول سال از بین رفت!

این روزها اما با کمک فناوری و حمل و نقل ، اکثر محصولات در طول سال در دسترس هستند. دسترسی نامحدود ممکن است راحت باشد ، اما به یاد داشته باشید: غذاهای فصلی می تواند بسیار مفیدتر باشد.

شیرین در فصل

برای شروع ، خوردن محصول در خارج از فصل رشد طبیعی به تنهایی طعم گلدهی طبیعی را در باغ یا مزرعه به شما نمی دهد. در وسط زمستان ، به گوجه فرنگی معطر از ساقه انگوری که از خواربارفروشی خریداری کرده اید فکر کنید. شاید گوجه فرنگی تابستانی بسیار آبدارتر و خوشمزه تر از انواع زمستانی باشد.

آثار زغال سنگ خوب

تغذیه فصلی نیز برای محیط زیست مفید است. اگر غذا محلی رشد نمی کند ، باید به نوعی به شما برسد! این ممکن است به کامیون ، هواپیما و قایق نیاز داشته باشد. این به معنی سوخت و انرژی اضافی و رد پای بزرگ زغال سنگ است. همه برای حمایت از میل شما به خارج از فصل! علاوه بر این ، تغذیه فصلی به حمایت از کشاورزان و مشاغل محلی کمک می کند! پیروزی.

مغذی تر

اگر سالم ترین چیزها را می خواهید ، خوردن فصلی عاقلانه است. هنگامی که محصولات غیر فصلی به فروشگاه محلی شما ارسال می شود ، زمان بیشتری برای خراب شدن غذا در حین حمل وجود دارد. قرار گرفتن در معرض آفتاب اضافی به مخلوط (همچنین مواد مغذی را تجزیه می کند) و از انتخاب غذای محلی فصلی کمتر از غذای مطلوبی خواهید بود.

5 غذای برتر برای کاهش وزن

با آگاهی از مزایای ذکر شده در بالا ، به راحتی می توان فهمید که چگونه رژیم فصلی می تواند اهداف کاهش وزن شما را پشتیبانی کند. به هر حال ، اگر غذا مقوی و خوشمزه باشد ، گنجاندن آنها در رژیم غذایی آسان است!

در میان غذاهای فصلی پاییز ، برخی از آنها هنگام حمایت از اهداف شما بهتر از دیگران هستند. با این کار ، بهترین غذاهای پاییزی برای کاهش وزن که باید این فصل به بشقاب شما راه پیدا کنند!

کدو تنبل

وقتی صحبت از ناهار برای کاهش وزن می شود ، دیدن کدو در بالای لیست ما تعجب آور نیست. نمی توان منکر این شد که همه کدوها خوشمزه هستند ، اما آیا می دانستید که آنها به همان اندازه خوشمزه و مغذی هستند؟

کدو تنبل سرشار از فیبر است ، غذایی که به آن کمک می کند پشتیبانی کاهش وزن با ایجاد احساس سیری طولانی مدت در ما. برای بسیاری ، افزایش سیری به معنی کاهش میل به قند و دریافت کالری کمتر در طول روز است.

و از کدو تنبل عمدتا بر پایه آب (در واقع بیش از 90) ، و به طور طبیعی کم کالری است!

برای لذت بردن از کدو تنبل به عنوان یک غذای پاییزی برای کاهش وزن ، آن را به غذاهای کنسرو شده یا پخته شده اضافه کنید ، یا آن را در یک غذای بسیار خوشمزه و مقوی امتحان کنید.

گل کلم

گل کلم یک غذای محبوب برای کاهش وزن است ، بنابراین طبیعتاً در لیست ما قرار دارد. این سبزی چلیپایی فقط در ماه ژوئن یافت می شود ، اما فصل اوج آن معمولاً از سپتامبر تا نوامبر ادامه دارد. گل کلم احتمالاً یکی از متنوع ترین سبزیجات در اطراف است ، همچنین برای تغذیه و کاهش وزن مفید است.

احتمالاً گل کلم را به عنوان عنصر اصلی پیتزا ، برنج و حتی کراکر میان وعده دیده اید و غلات و سایر غذاهای پرکالری را جایگزین آن کرده است. و به دلایل خوب! این غذا مملو از غذاهای سالم مانند فیبر متابولیک سالم است ، کالری آن کم است و تقریباً طعم ندارد.

این سبزی پاییزی یک غذای فوق العاده است که می توان به دستور العمل های کاهش وزن اضافه کرد. فکر کنید: میان وعده های روز بازی ، برنامه های تعطیلات و سبک اما شام آور!

در اینجا چند ایده خوشمزه وجود دارد:

  • کلم را به پوسته پیتزا تبدیل کنید
  • آن را روی یک لقمه گل کلم بوفالو بپزید
  • حتی به جای میوه ، مقدار کمی قند را به اسموتی ها اضافه کنید!

نیاز به بازرسی دارید؟ اینها را امتحان کنید پنج روش استفاده از گل کلم احتمالاً هنوز امتحان نکرده اید!

انجیر

اگر می خواهید چیزی را برای رسیدن به اهداف کاهش وزن خود در پاییز به دست آورید ، به انجیر تکیه کنید تا دندان شیرین شما را ارضا کند. این میوه های پاییزی پر از فیبر اشباع شده و کالری کمی دارند.

آنها را در سالادی با مرغ و کلم بریزید ، آنها را به اسموتی خود اضافه کنید ، یا فقط آنها را به تنهایی برای یک غذای خوشمزه و ساده پاییزی بخورید.

قارچ

هوای خنک به معنای مجموعه ای از دستور العمل های آرام بخش است که با غذاهای مناسب برای کاهش وزن در پاییز امسال پر شده است. انواع زیادی برای انتخاب وجود دارد ، شما راه های خوشمزه ای برای افزودن قارچ به غذای خود پیدا خواهید کرد!

قارچ مانند کلم ، سبزی همه کاره ای است که می توان آن را به راحتی در بسیاری از غذاها گنجاند. و از آنجا که هنگام پخت بافتی شبیه گوشت دارند ، این سبزیجات می توانند جایگزین پروتئین گیاهی پرچرب و کم کالری در غذاهایی مانند کتلت ، تاکو و همبرگر شوند.

چون قارچ سرشار از فیبر و ویتامین است ، غذای پاییزی مناسبی است که به برنامه غذایی سالم شما اضافه می شود!

کنگر فرنگی اورشلیم / سانچوکس

البته ، وقتی در مورد پروبیوتیک ها می شنوید ، باکتری های کوچک اما قوی فواید زیادی برای سلامتی دارند! پیاده روی پروبیوتیک ها برای حمایت از یک میکروبیوتای سالم بسیار مهم است ، اما ما اهمیت فیبر پری بیوتیک را نادیده می گیریم! پری بیوتیک ها فیبرهای هضم نشده ای هستند که به عنوان سوخت برای باکتری های زنده در بدن ما عمل می کنند.

ما از غذاهایی که می خوریم پری بیوتیک دریافت می کنیم و بهترین منبع آن کنگر فرنگی اورشلیم است. مطالعات نشان می دهد که میکروبیوتای سالم می تواند به اهداف کاهش وزن کمک کند و در صورت مصرف مقادیر کافی فیبر پری بیوتیک می تواند یک میکروبیوتای سالم را حفظ کند. بنابراین کنگر فرنگی اورشلیم یکی از غذاهای پاییزی مورد علاقه من برای کاهش وزن است!

علاوه بر این ، آنها با داشتن محتوای غنی از آهن به حمایت از سطوح انرژی ما کمک می کنند. در حقیقت ، یک فنجان تقریباً 30 درصد نیاز روزانه شما به آهن را تأمین می کند!

سعی کنید آنها را در یک ماهیتابه سبزیجات با روغن زیتون و سیر مخلوط کنید یا آنها را در یک کاسه سالاد گرم قرار دهید.

غذاهای مورد علاقه پاییز فصلی برای حمایت از سفر کاهش وزن شما

اتخاذ برداشت پاییزی به شما کمک می کند تا وارد روح پاییز شوید و در عین حال اهداف وزن خود را نیز پشتیبانی کنید. از جمله غذاهای مورد علاقه پاییزی مانند کدو تنبل ، آفتابگردان ، انجیر و قارچ ، می توانید رژیم غذایی پر کالری ، غنی از فیبر و بسیار خوشمزه خود را بهبود بخشید. تغذیه فصلی با کمی دانش ساده است و استفاده از این تمرین در عادات سالم شما مزایای باورنکردنی را برای شما به همراه خواهد داشت.

پاییز مبارک و خوردن شاد!

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *