تجربه من با روزه متناوب در ۵: ۲ اسب بخار

خوردن گذشته

برای ۴-۵ سال گذشته من با پیشرفت سبک های غذا خوردن زندگی کرده ام. من رژیم گندم را خوردم، سپس کتو خوردم، و بعد غده تیروئیدم از بین رفت، که اکنون آن را به خوردن کتو (کم کربوهیدرات) نسبت می‌دهم، و از آن زمان تاکنون شنیده‌ام که افراد زیادی چنین چیزی را داشته‌اند. کاهش کربوهیدرات

بعد در دوران نقاهت از پرکاری تیروئید همه چیز و همه چیز خوردم، دوره ای داشتم که به خودم اجازه می دادم آنچه را که می خواهم بخورم، وقتی می خواستم، شفای زیادی در اطراف بدن وجود داشت، شرم از غذا، شرم در اطراف غذا. احساس می کردم این یک تاب است که از یک اسب محدود شده به آن عقب رانده می شود.

سپس محیط پزشکی را پیدا کردم،: سلامتی من بسیار شروع به بهبود کرد. در آن مدت از خوردن گوشت و مرغ امتناع می کردم، ۹۰ درصد گیاهخواری می خوردم و فقط تخم مرغ و ماهی دو تا از غذاهایی بودند که نمی خواستم آنها را رها کنم.

۵: ۲ روزه متناوب

طی یک ماه گذشته، من یک رژیم غذایی ۵: ۲ را دنبال کرده ام. من واقعاً دوست ندارم اسمش را رژیم بگذارم زیرا واقعاً یک روش زندگی است. اولین بار توسط مایکل موزلی، روزنامه نگار بریتانیایی گزارش شد. مستندش را دیدم و وسواس داشتم.

همه چیز بر روزه متناوب متمرکز است. انواع مختلفی از روزه داری متناوب وجود دارد، اما رژیم غذایی ۵:۲ معمولاً ۵ روز در هفته، برای زنان – ۵۰۰ کالری و برای مردان – ۶۰۰ کالری، ۲ روز در هفته (بر اساس ۱/۴: کالری دریافتی روزانه شما مصرف می شود. ) : برای بسیاری از افراد، خوردن این تخم مرغ راحت تر از رژیم های معمولی با کالری محدود است.

مزایای سلامتی و کاهش وزن

من مدت هاست که توجه خود را به کاهش وزن معطوف کرده ام، اگر اینطور باشد، پس همینطور باشد، اما مزایای سلامتی این روش غذا خوردن به خوبی ثبت شده است. به ویژه، من می خواهم ببینم چگونه فشار خون من را تحت تأثیر قرار می دهد.

بسیاری از افراد با خوردن این روش وزن خود را کاهش داده اند، این به بهبود سلامت متابولیک معروف است. وقتی بدن شما دائماً در حال هضم نیست، می تواند به بهبودی و بازیابی برسد.

من دوست داشتم که در خوردن این اسب بدن شما را فریب دهد تا احساس محدودیت نکنید، سپس به حالت گرسنگی بروید و چربی جمع کنید. در رژیم های دیگری که داشتم هرگز به خاطر آن لاغر نمی شوم.

کربوهیدرات کم اما کتو نه

اکنون متوجه شده ام که بدن من با خوردن چه چیزی در این ۲ روز راحت ترین احساس را دارد و این روند را آسان تر کرده است. من غذاهایی پیدا کرده ام که مرا سیر می کند اما کم کالری هستند. و من کتو نمیخورم، هدفم یک رژیم غذایی کامل گیاهی است. در ابتدا سخت بود، اما تنظیم وعده‌های غذایی‌ام را آسان‌تر کرد.

چه روزهایی روزه بگیریم؟

سه شنبه و شنبه ناشتا بودم، اما متوجه شدم که باید آن را تغییر دهم، زیرا روز جمعه جلسه PT خود را دارم و برای بهبودی روز شنبه به غذای بیشتری نیاز داشتم. بنابراین من از دوشنبه به پنجشنبه نقل مکان کردم.

روزهای روزه نیست

من واقعاً متوجه نشدم که با NFD (روزهای غیر روزه) زیاد غذا می خورم و آنچه متوجه شدم این است که چقدر غذا را دوست دارم و از آن با NFD لذت می برم. و نه با یک اختلال وسواس فکری، بلکه با قدردانی بیشتر.

قرار نیست برای همه افراد در NFD رایگان باشد، شما مجبور نیستید کالری ها را بشمارید، اما باید متوجه شوید که چه می خورید.

حمایت کردن:

من جزو گروه فیس بوک این رژیم هستم، خیلی ها می گویند که می توانند تمام روز را بدون غذا بگذرانند، تمام کالری خود را در ناهار بخورند، اما من نمی توانم. من خیلی گرسنه میشم lol من باید ۳ بار غذا بخورم، بنابراین بهترین روش را انجام دادم. گروه ها پشتیبانی خوبی هستند، شما ایده هایی را در مورد اینکه چه بخورید جمع آوری می کنید. من هم ۳ کتاب در مورد این رژیم خریدم که ۲ تای آن برای گیاهخواران است.

من از برنامه myfitnesspal برای شمارش کالری استفاده می کنم. وقتی به سوپرمارکت می روم تا بفهمم یک غذا چقدر کالری دارد از بارکد اسکنر استفاده می کنم. من وارد همه اینها شدم و قبلاً کالری نمی شمردم.

این هنوز برای من روزهای اولیه است، بنابراین به شما اطلاع خواهم داد که چگونه پیش می رود.

(اگر به فکر خوردن این اسب هستید، لطفا با پزشک خود مشورت کنید؛ مصرف آن برای زنان باردار یا شیرده، افراد مبتلا به مشکلات قند خون، افرادی که اختلالات تغذیه ای دارند توصیه نمی شود)

اگر به خوردن این تخم مرغ علاقه دارید یا از قبل علاقه مند هستید، به من اطلاع دهید.

https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر