سلامتی یک مهمانی است و شما دعوت هستید!

سلامتی یک مهمانی است و شما دعوت هستید!


تمرکز بهاری

زمان تجدید است ، و ما نمی توانیم راهی بهتر از ورزش سالم برای وارد کردن انرژی جدید به زندگی خود بیابیم. بنابراین ، هر عضویت شامل تمرینات و کلاسهای FC @ Home مورد نیاز برای ارتقاء سلامت است. چه با کلاس رقص مورد علاقه خود عرق کنید و چه با یکی از مربیان مجرب ما تماس بگیرید ، می توانید عصر تناسب اندام خود را با کمی بهار ادامه دهید.

آیا کسی بادام زمینی می خواهد؟

1 مارسهنر اگرچه روغن بادام زمینی ملی برای روز ولنتاین و کودکان ضروری است (PB&J ، هر کس؟) ، روغن بادام زمینی می تواند برای سلامت بزرگسالان مفید باشد.

2 قاشق غذاخوری سوء تغذیه خامه ترش:

  • کالری: 190
  • چاق: 16 گرم
  • سدیم: 140 میلی گرم
  • کربوهیدرات ها: 8 گرم
  • فیبر: 2 گرم
  • قندها: 3 گرم
  • پروتئین: 7 گرم

این بدان معنا نیست که روغن بادام زمینی منبع قابل توجهی از ویتامین های ب کمپلکس و آنتی اکسیدان ها است.

حقیقت جالب: ویتامین های کمپلکس B شامل 8 ویتامین مختلف B هستند که نقش مهمی در سلامتی شما ایفا می کنند. این پشتیبانی شامل موارد زیر است:

  • هضم
  • بینایی
  • اشتها، میل
  • عملکرد مغز و عصب
  • و بیشتر!

اگرچه روغن بادام زمینی برای سلامتی شما مضر است ، اما کالری و چربی بالایی دارد ، بنابراین باید در مصرف آن کم مصرف باشید.

فست فود کره بادام زمینی:

  • سیب با روغن گردو آسیاب شده
  • مورچه در قلب (کره بادام زمینی ، کرفس و کشمش)
  • چوب هویج با کره بادام زمینی
  • سیب زمینی شیرین در ماست با روغن گردو
  • نان تست / میوه کره بادام زمینی

ما در رسانه های اجتماعی پرسیدیم بهترین روغن آجیل چیست – ترد یا خامه ای. پس از بحث های فراوان ، به این پاسخ می رسیم:

H2-OH-بله

ما روز جهانی آب را در 22 مارس جشن گرفتیمnd و این روزی است که به ما کمک کرد تا بر اهمیت آب شیرین تمرکز کنیم. نه تنها به عنوان یک مکمل شاداب کننده در طول ورزش ، بلکه به عنوان یک عنصر پایدار کننده زندگی.

بدن ما 60-70 water آب است ، بنابراین مهم است که هیدراته بمانیم. در طول روز ، بدن شما با تعریق ، ادرار و حتی تنفس آب خود را از دست می دهد! اگر آب از دست رفته را جایگزین نکنید ، علائم کم آبی نشان داده می شود ، از جمله:

  • تشنگی
  • سردرد
  • اسپاسم عضلات
  • دهان خشک

علاوه بر مزایای آشکار نوشیدن آب (زنده ماندن) ، هیدراته نگه داشتن خود به پاکسازی باکتری ها از سیستم شما کمک می کند. او همچنین می تواند کمک کند:

  • روانکاری مفاصل
  • بهبود سلامت پوست
  • مغز و نخاع را بنویسید
  • عملکرد ورزش را تقویت کنید

حقیقت جالب: مردم می توانند یک ماه بدون غذا بمانند ، اما فقط یک هفته بدون آب!

بهتر است هنگام نوشیدن آب ، درست مانند غذا خوردن ، آن را کنترل کنید. آکادمی ملی علوم ، مهندسی و پزشکی ایالات متحده توصیه می کند که برای حفظ هیدراتاسیون مناسب روزانه 11 تا 15 لیوان (مردان) آب (برای مردان) بنوشید. همه افراد متفاوت هستند ، بنابراین به بدن خود گوش دهید (یا از پزشک خود بپرسید) تا بدانید برای بالا نگه داشتن سطح آب خود به چه چیزی نیاز دارید. در هر صورت ، همیشه به یاد داشته باشید که یک لیوان سرد و گوارا همراه داشته باشید2اوه ، بعد از یک جلسه کاری مفید. به سلامتی!

ویژگی عضویت

نه تنها یک ورزشکار شگفت انگیز ، بلکه یک فرد شگفت انگیز ، عضو Fitness Connection @ haroldkelley071 عضو ویژه ما در این ماه است. چندین مسابقات قهرمانی در بدنسازی رقص وجود دارد و همیشه همه چیز را به حداکثر می رساند. یکی از شعارهایی که او برای رسیدن به اهداف خود به کار می برد «اگر اراده باشد ، راهش است». نگرش مثبت و لبخند عفونی او همه جا را بهتر می کند. ما می خواهیم از هارولد تشکر کنیم که به ما آموخت که ترس خوب است ، اما به دنبال راهی برای “روشن کردن آن” باشید.

پس از یک تصادف رانندگی که باعث فلج شدن او شد ، هارولد شروع به کار سخت کرد تا به ورزشگاه برگردد. به جای غرق شدن در غم و ناامیدی ، او شروع به تمرکز روی کاری کرد که قرار بود انجام دهد. شعار “از کارهایی که نمی توانید انجام دهید ناراحت نشوید” توسط پدرش در جوانی به او القا شد. از آنجا که این درس زندگی همیشه در خط مقدم ذهن او قرار دارد ، هارولد برای رسیدن به اهدافش روی هیچ چیزی متوقف نمی شود.

اگرچه هارولد به طور منظم در باشگاه بدنسازی فعالیت می کرد ، اما می دانست که باید شیوه کار خود را بدون استفاده از پاها تغییر دهد. این اقتباس هیچ تاثیری در تمرینات او و نگاه او به جایزه نداشت: مسابقات بدنسازی.

از سال 2015 ، هارولد “کینگ کنگ” کلی برنده 15 مسابقه مختلف بدنسازی بوده و با روحیه و لبخند عالی به حرکت خود ادامه می دهد.

برای اطلاع بیشتر از سفر انگیزشی و انگیزشی او به اینستاگرامharoldkelley مراجعه کنید.

چه کسی بر جهان حکومت می کند؟

ماه مارس یک ماه در تاریخ زنان است و در زندگی شخصی ما فرصتی برای احترام نه تنها به زنان ، بلکه به برخی از کسانی که در دنیای تناسب اندام تأثیر گذاشته اند ، وجود ندارد.

کاترین سویتزر

بعد از اینکه چندین بار به او گفتند که دویدن در ماراتن برای یک “زن مهربان” بسیار دور است ، کاترین بیرون آمد و ثابت کرد که جهان اشتباه می کند. در سال 1967 ، او با وجود تمسخر مربیان و حملات مکرر ، اولین زن ثبت شده در ماراتن بوستون بود. او مسابقه را به پایان رسانده و همچنان از حقوق زنان در ورزش در سراسر جهان دفاع می کند.

FITCO 3 8 زن 1

جین فوندا

قبل از فیلم های آموزشی خانگی جین فوندا ، اگر می خواستند در خانه تمرین کنند ، هیچ راهی برای کشور وجود نداشت. چه زمانی هستند تمرین با بازی جین فوندا این پدیده فرهنگی که در سال 1982 منتشر شد ، منفجر شد. سرانجام ، زنان فرصت یافتند که در آرامش و آسایش در خانه آموزش ببینند. فیلم اصلی VHS پرفروش ترین ویدئو برای 6 سال بود و دنباله آن چندین شکل شبیه سازی شده (اما هرگز تکراری) از آموزش های خانگی را ایجاد نکرد.

FITCO 3 8 زن 2

ناهید ویلیامز

هنگامی که مسابقات آزاد فرانسه در سال 2005 آغاز شد ، زنان جوایز نقدی کمتری نسبت به مردان دریافت کردند. ونوس ویلیامز استدلال کرد که زنان تنیس باز باید در واقع همان حقوق بازیکنان مرد را دریافت کنند. علیرغم درخواست های شدید از مسئولان مسابقات ، او رد شد. این امر مانع از فعالیت او نشد ، زیرا او از طریق مقاله های مکتوب و راهنمایی های انتخاباتی به مبارزه برای برابری زنان ادامه داد. در سال 2007 ، وی برنده مسابقات ویمبلدون شد و جایزه نقدی مشابه همتای مرد خود را دریافت کرد.

FITCO 3 8 زن 3

فرم بالا!

استفاده از فرم مناسب در حین ورزش به شما کمک می کند بدون نیاز به حرکت و صرفه جویی در مصرف انرژی از آسیب ها جلوگیری کنید. با شکل مناسب ، ماهیچه های شما جریان اکسیژن را بهبود می بخشد ، بنابراین شما کارآمدتر و در یک ترتیب بهتر تمرین خواهید کرد. آیا داشتن شکل مناسب فایده دیگری دارد؟ ماهیچه های واقعی مورد نظر خود را توسعه دهید.

خطاهای رایج فرم در حین کار عبارتند از:

  • تنش-نشستن یا بلند کردن نیاز دارد که به گردن خود آسیب نرسانید
  • وضعیت آرنج – تیغه ها و دوسر بازو آرنج شما را نزدیک بدن نگه می دارند.
  • موقعیت زانو – اسکوات مخصوصاً به زانوها نیاز دارد تا به انگشتان پای شما برسد.

اگرچه هر تمرین برای حداکثر اثربخشی به فرم مناسب نیاز دارد ، اما در این ماه تمرکز خود را روی Kettlebell Squat متمرکز کرده ایم زیرا به احتمال زیاد در شکل اشتباه است.

ویدئوی زیر فرم صحیح را نشان می دهد ، اما این لیست را چاپ کنید و هنگام رفتن به باشگاه بدنسازی آن را نزد خود نگه دارید.

نکته: قوری ندارد؟ مشکلی نیست! به جای آن می توانید از دمبل استفاده کنید. کافی است بالای وزنه را در حالی که آن را به صورت عمودی نگه داشته اید نگه دارید.

DumbellSquat

بازگشت 10 (یا 20)

سلامت جسمی و روانی دست به دست هم داده اند ، بنابراین ما می خواهیم در مورد اهمیت استراحت صحبت کنیم. ترکیب زندگی روزانه با یک استراحت کوتاه نه تنها ایده خوبی است ، بلکه برای تناسب اندام نیز مفید است. تنبلی نیست که از تمرینات شدید خود استراحت کنید! در واقع ، با کمک به شما به شما کمک می کند:

FITCO 3 19 NappingDay

  • ماهیچه ها بهبود می یابند
  • بدن خود را بازسازی می کند
  • سیستم عصبی بهبود می یابد
  • بدن برای جلوگیری از خستگی عضلات

همچنین به شما این امکان را می دهد که زمان بیشتری را برای کارهای دیگر مانند سرگرمی یا عزیزان خود صرف کنید. تعطیلات برای سلامت روان شما نیز مهم است!

آیا می خواهید بدانید چه چیزهای دیگری برای سلامت روحی و جسمی شما مفید است؟ چرت زدن! این فقط سرگرمی طولانی مدت نیست که برای بچه ها و برای وعده های شکرگزاری در نظر گرفته شده است. نفس هنگامی که به درستی انجام می شود روحیه شما را بهبود می بخشد و به شما انرژی بیشتری می دهد.

خواب مناسب نیز عبارت است از:

  • کاهش خستگی
  • بهبود عملکرد
  • تقویت عملکرد حافظه

هنگام تصمیم گیری برای خوابیدن (جدا از تمام وقت) چند نکته را باید در نظر داشته باشید.

  • خواب خود را کوتاه نگه دارید (بین 10 تا 20 دقیقه). ما در مورد زمان کامل خواب صحبت می کنیم. چند دقیقه قبل از عبور اصلا محاسبه نمی شود.
  • آنها را قبل از ساعت 3 بعد از ظهر دریافت کنید. در هر زمان ، خواب شبانه می تواند برنامه شما را مختل کند و هیچ کس این را نمی خواهد.
  • در یک مکان راحت و تاریک بخوابید بدون اینکه حواس شما پرت شود.
  • به خودتان زمان دهید تا بعد از خواب بیدار شود.

استراحت و استراحت یک روز یا بیشتر برای سلامت بدن و ذهن شما بسیار مهم است. فراموش نکنید که برای کم کردن مجدد و شادابی خود کمی سرعت را کم کنید.

تجدید حیات با شما آغاز می شود

بهار آمده است! گلها شکوفا می شوند ، پرندگان پرواز می کنند و حشرات … در این ماه یک نفس راحت بکشید و به زندگی نگاهی مثبت داشته باشید. چه در حال احیای یک عادت قدیمی هستید یا دوباره شروع به تناسب اندام می کنید ، بروید و ببینید در باشگاه چه خبر است. ما دائماً در حال حرکت هستیم تا به شما در دستیابی به اهداف آموزشی کمک کنیم.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *