مراقب قند بالای این میوه ها باشید!  "دکتر روی هادیمیان."

مراقب قند بالای این میوه ها باشید! “دکتر روی هادیمیان.”


میوه ها با قند بالامراقب قند بالای این میوه ها باشید!

برخی از میوه ها نسبت به بقیه قند بیشتری دارند و نباید بیش از حد از آنها استفاده کرد. در زیر لیستی از میوه های دارای قند بالا آمده است:

میوه های قند بالا

انبه

انبه های بزرگ حاوی 45 گرم شکر هستند که اگر می خواهید وزن یا سطح قند خود را کنترل کنید گزینه مناسبی نیست. شاید بهتر باشد دو وعده غذا بخورید و بقیه را به تعویق بیندازید.

عصبانیت

یک لیوان انگور حاوی حدود 23 گرم قند است که برای جویدن راحت کافی است.

khavas angoor - میزان قند زیاد: مراقب قند این میوه ها باشید!

گیلاس

یک لیوان گیلاس حاوی 18 گرم شکر است و اگر آن را در یک کاسه بزرگ پر کنید ، می توانید با خیال راحت همه آن را بخورید. رژیم غذایی خود را از قبل اندازه بگیرید تا بدانید دقیقاً چقدر قند دریافت خواهید کرد.

گلابی ها

به طور متوسط ​​گلابی حاوی 17 گرم شکر است. اگر می خواهید قند خون خود را کاهش دهید ، همه آن را نخورید ، فقط چند برش شیر کم چرب یا سالاد بخورید.

.jpg - میوه های دارای قند بالا: مراقب قند زیاد در این میوه ها باشید!

هندوانه

یک برش متوسط ​​از این میوه تابستانی حاوی 17 گرم شکر است. همانطور که از نامش پیداست ، این میوه پر از آب است و حاوی یک ماده معدنی خاص به نام الکترولیت است که بدن شما مدت کوتاهی پس از آفتاب به آن احتیاج دارد. سعی کنید فقط یک یا دو قسمت از آن را بخورید.

زیتون

دو زیتون متوسط ​​دارای 16 گرم شکر هستند. اگر می خواهید میزان مصرف قند خود را کنترل کنید ، می توانید مقداری پنیر خرد کرده و انجیر را در یک وعده غذایی غنی از پروتئین پهن کنید.

یک موز

موز متوسط ​​حاوی 14 گرم شکر است. اگر این مقدار بیش از نیاز شماست ، آن را برای غلات صبحانه خود به نصف تقسیم کنید یا یک تکه کوچک را در وسط یک ساندویچ بادام زمینی خرد کنید.

در اینجا برخی از میوه هایی که قند کمتری نسبت به سایر میوه ها دارند:

این میوه قند کمی دارد

آووکادو

همه میوه ها طعم شیرینی ندارند. آووکادو کامل فقط 1.33 گرم قند دارد. آن را در سالاد بریزید ، نان تست کنید و لذت ببرید.
با این حال ، از آنجا که آووکادو کالری کمی دارد و کالری زیادی دارد ، ایده خوبی نیست که آن را برای افرادی که رژیم غذایی پرکالری دارند به یک عادت روزانه تبدیل کنید.

گواوا

هر میوه گواوا حاوی 5 گرم قند و حدود 3 گرم فیبر است. این بیشتر از یک وعده برنج قهوه ای یا نان گندم کامل است. اگر گواوا را به همراه پوست خود به اسموتی خود اضافه کنید ، می توانید مقدار بیشتری دریافت کنید.

بدون نام 1 - میوه های با قند بالا: مراقب قند زیاد در این میوه ها باشید!

تمشک

این میوه حاوی مقدار زیادی فیبر ، حدود 8 گرم در هر فنجان – و 5 گرم شکر است. فیبر برای هضم خوب است و به شما کمک می کند با کالری کمتری احساس سیری کنید.

طالبی

یک وعده متوسط ​​طالبی حاوی حدود 5 گرم قند – و فقط 23 کالری است.

میوه پاپایا

نیمی از دانه های پاپایا حاوی 6 گرم شکر هستند. بنابراین نیمی از آنها برای خوردن در یک زمان کافی است.

1399073010592339021478634 - میوه های دارای قند بالا: مراقب قند این میوه ها باشید!

توت فرنگی

یک لیوان توت فرنگی کامل فقط 7 گرم شکر دارد. آن را به سالاد اضافه کنید و با شیر تازه یا بستنی سرو کنید.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *