نکاتی برای آبرسانی در تابستان


وقتی از در خارج می شوید آنجاست. حرارت.

ما عاشق آفتاب تگزاس هستیم ، اما بیایید با آن روبرو شویم. تابستان می تواند به طرز غیرقابل تحملی گرم و مرطوب باشد. هیدراته نگه داشتن بدن در همه زمان ها مهم است ، اما عرق ریختن زیاد طول نمی کشد ، به ویژه در اوج تابستان. بنابراین ، بهترین کار چیست؟ هیدراته ، مرطوب ، هیدراته!

همه ما اهمیت آب ماندن را حفظ می کنیم ، چه تابستان باشد چه نباشد ، اما این اصل تکرار می شود. آب به اندازه هوایی که تنفس می کنیم برای سلامتی ما اهمیت دارد.

هیدراتاسیون چیزی بیشتر از رفع تشنگی شما نیست. نوشیدن آب باید بخشی منظم از زندگی روزمره شما باشد ، به ویژه اینکه آب بیش از 50 درصد بدن ما را تشکیل می دهد. همانطور که یک رودخانه از منظره خشک پشتیبانی می کند ، آب نیز مواد مغذی ضروری را برای بدن ما فراهم می کند ، چیزها را در سیستم ما حرکت می دهد و از اندام های حیاتی ما محافظت می کند.

حالا در نظر بگیرید که وقتی شما از نظر بدنی فعال و عرق کرده اید چقدر اهمیت دارد! چگونه می توان خطر کم آبی بدن را کاهش داد؟ در اینجا چند ایده وجود دارد.

  1. نوشیدن مقدار زیادی آب.
    باید واضح باشد ، اما چقدر آسان است که به روز خود ادامه دهید و به آن فکر نکنید؟ هوای گرم و مرطوب ما حتی اگر ورزش نمی کنید ، می تواند شما را دچار کم آبی کند. روز خود را با یک لیوان آب شروع کنید و در طول روز به آرامی بنوشید. از نوشیدنی های کافئین دار ، الکل ، نوشیدنی های ورزشی و نوشابه خودداری کنید. ممکن است طعم این نوشیدنی ها عالی باشد ، اما مایعات از دست رفته را دوباره پر نمی کند. در واقع شکر و نمک در برخی نوشیدنی ها مایع را از بافت ها خارج می کند. فقط آب ، آب معمولی

    طرفدار آب آشامیدنی نیستید؟ می فهمیم. آب ساده خسته کننده است ، اما می توانید لیمو ، آهک ، توت یا خیار را به مزه آن اضافه کنید – شیرین یا تازه بدون مواد نگهدارنده.

  2. از یک غذای مقوی لذت ببرید.
    محصولات تازه یک راه ارگانیک برای کمک به هیدراته نگه داشتن بدن شما هستند و میوه هایی مانند خیار ، هندوانه ، کرفس ، گوجه فرنگی و توت فرنگی میان وعده های سالم هستند.
  3. هنگام تعریق مایعات را پر کنید.
    چه در خارج از خانه کار می کنید و چه ورزش می کنید ، مهم است که قبل از شروع کار مشروب را شروع کنید – و قبل و بعد از آن ادامه دهید. حتی اگر در سالن های ورزشی Corpus Christi ما با کنترل آب و هوا کار می کنید ، گرما و رطوبت می تواند مایعات و الکترولیت های بدن شما را محروم کند.

علائم کم آبی بدن

در خارج از خانه کار کنید یا در داخل خانه تمرین کنید ، کم آبی بدن می تواند در همه جا باشد – حتی اگر در کولر گازی هستید. و این محصول جانبی گرمای تابستان نیست ؛ کم آبی بدن زمانی رخ می دهد که بدن شما مایعات کافی برای عملکرد صحیح ندارد. علائم را بیاموزید تا بلافاصله به دنبال کمک باشید:

  • سردرد ، سرگیجه و خستگی
  • اسپاسم عضلات
  • تنفس سریع و پی در پی
  • او ادرار نمی کند

اگر علائم زیر را دارید ، از گرما خارج شوید ، دمای بدن خود را پایین بیاورید و به آرامی آب دهید. در صورت جدی بودن ، با 911 تماس بگیرید.

از تابستان خود لذت ببرید و در امنیت باشید – ما شما را در ورزشگاه خود در Corpus Christi می بینیم!

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *