چگونه برای کاهش وزن بدویم و برای کاهش وزن چقدر باید بدویم؟


ممکن است از شرکت های ذکر شده در این پست درآمد یا محصولاتی کسب کنیم.

چگونه برای کاهش وزن بدویم

اگر می خواهید وزن کم کنید، بیشتر بدوید، درست است؟ همه ما می دانیم که دویدن راهی عالی برای سوزاندن کالری اضافی است، و از آنجایی که به هیچ وسیله ورزشی یا حتی عضویت در باشگاه نیاز ندارد، راه حل مناسبی برای کاهش وزن است. اما واقعا چقدر برای کاهش وزن نیاز به دویدن دارید؟ این سوال کلیدی است و احتمالاً دلیل این است که چرا اکثر مردم در نهایت یک یا دو هفته پس از شروع روتین دویدن خود را ترک می کنند.

چقدر دویدن برای کاهش وزن
عکس: unsplash.com

چقدر دویدن برای کاهش وزن

با اینکه، مدیریت برای کاهش وزن مفید است، نیاز دارد کمی آرام باش برای اینکه شروع به دیدن نتایج واقعی کنید. به همین دلیل، ترکیبی از دویدن و متعادل، کم کالریتوصیه می شود اگر واقعاً می خواهید وزن کم کنید، رژیم بگیرید. اما اجازه دهید ابتدا به این سوال پاسخ دهیم؛ چقدر باید بدوید تا وزن کم کنید? در جدول زیر نشان داده شده است که چه مقدار کالری باید بسوزانید تا وزن کم کنید و چه مدت باید برای رسیدن به این هدف ورزش کنید.

کاهش وزنکالریسرعت پخشزمان دویدن
۰.۵ پوند۱۷۵۰۱۰ دقیقه در مایل۲.۵ ساعت
۱ پوند۳۵۰۰۱۰ دقیقه در مایل۵ ساعت
۱.۵ پوند۵۲۵۰۱۰ دقیقه در مایل۷.۵ ساعت
۲ پوند۷۰۰۰۱۰ دقیقه در مایل۱۰ ساعت
میانگین تخمینی زنان ۱۵۰-۱۷۵ IBS

این نمودار فقط تخمین متوسط ​​من برای یک زن با وزن متوسط ​​(۱۵۰ تا ۱۷۵ پوند) است که بدیهی است اگر وزن شما بیشتر یا کمتر باشد و اگر با سرعت متفاوت بدوید ممکن است کمی متفاوت باشد. با این حال، این ایده خوبی از مدت زمانی است که برای مشاهده نتایج کاهش وزن واقعی نیاز دارید. می توانید ببینید که استفاده از دویدن به عنوان راهی برای کاهش وزن بدون رژیم گرفتن چقدر دشوار است، اما در واقع ممکن است!

برای اینکه بهترین نتایج را از یک برنامه کاهش وزن ببینید، من همیشه ترکیبی از رژیم غذایی را توصیه می کنم و ورزش کنید زیرا می توانید در یک بازه زمانی قابل کنترل وزن خود را کاهش دهید. منظورم این است که تصور کنید برای باخت باید ۵ ساعت متوالی بدوید £ ۱… که برای بسیاری از ما کار نخواهد کرد! بنابراین اگر می توانید یک را انتخاب کنید برنامه غذایی با انعکاس دقیق اهداف کاهش وزن خود و سپس اضافه کردن یک برنامه دویدن/تمرینی، به خوبی در مسیر یک سفر کاهش وزن سالم و موثر خواهید بود!

برنامه تمرینی رایگان برای مبتدیان را از اینجا دانلود کنید

همچنین، همیشه می‌توانید از برنامه غذایی ۷ روزه رایگان ما که در زیر برای شما آماده شده است، به سادگی با انداختن آدرس ایمیل خود و تأیید اینکه می‌خواهید دسترسی داشته باشید، استفاده کنید! 👇


برنامه دویدن برای کاهش وزن

چگونه به برنامه دویدن خود برای کاهش وزن پایبند باشید

یکی از مهم ترین بخش های کاهش وزن با دویدن، تمرین است برنامه عملیاتی، و از قبل به آن متعهد شوید! اگر به سادگی بدوید زمانی که دوست دارید، موفقیت چندانی کسب نخواهید کرد (راست باشیم، آیا هرگز واقعا من احساس می کنم 😆) بنابراین مهم است که یک برنامه داشته باشید و آن را هدف خود قرار دهید تا به آن پایبند باشید. شما همچنین می خواهید پست من را بررسی کنید”راهنمای پیدا کردن علت خوداگر برای ایجاد انگیزه برای کاهش وزن به یک ضربه کوچک به باسن نیاز دارید!

برنامه عملیاتی شما باید به خوبی فکر، سازماندهی و برنامه ریزی شده باشد به گونه ای که متناسب با برنامه فعلی شما باشد، به این ترتیب خود را برای موفقیت آماده می کنید تا شکست. رایج‌ترین دلیلی که مردم در انجام روتین‌ها ناکام می‌مانند این است که بیش از حد شلوغ هستند یا به نحوی «بیش از حد رزرو می‌شوند».

مراقب مسئولیت های روزانه خود باشید و سعی کنید برای آنها برنامه ریزی کنید تا زمان اجرای خود را از دست ندهید. برای من سخت است که هر روز دقیقاً در همان ساعت از روز بدوم، بنابراین قصد دارم سه روز در هفته (هر زمانی که بتوانم فشار بیاورم) و یک بار در آخر هفته بدوم. گاهی اوقات وقت بیشتری برای دویدن پیدا می‌کنم و هفته‌های دیگر واقعاً دیوانه‌کننده است و کمتر می‌دویم… اما حفظ یک هدف دست‌نیافتنی ۳ بار در هفته چیزی است که در نهایت به من کمک می‌کند. برنامه عملیاتی در جاده!

فواید دویدن برای سلامتی

بدیهی است که اگر در حال خواندن این مطلب هستید، علاقه اصلی شما به دویدن ناشی از تمایل شما به دویدن است مقداری وزن کم کن، اما توجه به این نکته ضروری است مدیریت فواید زیادی به جز کاهش وزن دارد. حتی پس از کاهش وزن، باز هم باید به دویدن ادامه دهید زیرا همینطور است خیلی خوب برای بدن شما!

از نظر فیزیکیدویدن راهی عالی برای قوی و سالم نگه داشتن قلب با دویدن آن و افزایش گردش خون است. همانطور که قبلاً باید بدانید، قلب در واقع یک ماهیچه است، بنابراین طبیعتاً هر چه بیشتر از آن استفاده کنید، قوی تر می شود، به همین دلیل است که دویدن/دویدن یک عادت عالی برای سلامت قلب است.

ذهنیدویدن راهی عالی برای مبارزه با اضطراب و حتی افسردگی است. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا بعد از مدت ها احساس بهتری دارید؟ این فقط یک تصادف نیست. هنگامی که می دوید، بدن شما اندورفین تولید می کند که می تواند ساعت ها پس از پایان تمرین باقی بماند و خلق و خوی بهتری ایجاد کند و به طور طبیعی با احساسات افسردگی و اضطراب مبارزه کند.

چگونه استرس دویدن را شکست دهیم

همه می دانند که دویدن یک عادت کاهش وزن سالم است (اینجا ۶ عادت کاهش وزن سالم دیگر را ببینید) اما چه چیزی بیشتر ما را از انجام آن باز می دارد؟ پاسخ واضح در اینجا این است دشوار… و چیزی که آن را می سازد دشوار خسته است

اگر می توانستیم یاد بگیریم خستگی ناشی از دویدن طولانی مدت را بهتر تحمل کنیم، بسیار راحت تر و لذت بخش تر می شد. یکی از راه های انجام این کار این است که یاد بگیرید چگونه هنگام دویدن به درستی نفس بکشید. هنگام دویدن، همیشه باید از طریق بینی و دهان خود با تعادلی یکنواخت نفس بکشید تا در زمان معین تا حد ممکن اکسیژن بیشتری به بدن خود بدهید. شما همچنین می خواهید مطمئن شوید که الگوی تنفسی ثابتی دارید و تسلیم وسوسه نفس کشیدن یا تنفس با سرعت نامنظم نمی شوید.

یک راه دیگر برای کمک به کاهش میزان خستگی شما در حین دویدن، خوردن یک رژیم غذایی خوب و سالم برای دوندگان قبل از دویدن های طولانی است. رژیم غذایی یک دونده اساساً یک رژیم غذایی غنی از کربوهیدرات های پیچیده و پروتئین و کم چربی است. همچنین افزودن غذاهایی که پروتئین بالایی دارند نیز مهم است ویتامین دی کلسیم و پتاسیم زیرا این سه ماده مغذی اصلی هستند که دوندگان برای حفظ تعادل مایعات سالم به آن نیاز دارند.

غذاهای خوب برای دوندگان عبارتند از:

را نیز ببینید این یک مولتی ویتامین است به طور خاص برای دوندگان طراحی شده است، و حاوی تمام ویتامین های کلیدی مورد نیاز برای دوندگان مسافت طولانی با مقادیر اضافی اضافه شده است که معمولاً در مکمل های مولتی ویتامین سنتی گنجانده نمی شود.

اکنون در آمازون موجود است!

به شما انگیزه بدهد و بدست آورید در حال حرکت!

اگر قبلاً کفش‌های کتانی خود را نپوشیده‌اید و آن پاها را دراز نکرده‌اید، آن را دریافت کنید! اگر می‌خواهید بدن و ذهنی سالم داشته باشید، بدیهی است که دویدن راهی است که می‌توانید انجام دهید، و اکنون بیش از هر زمان دیگری، باید سلامتی خود را اولویت اصلی خود قرار دهیم.

در خط پایان می بینمت!

چگونه برای کاهش وزن بدویم

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/
رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر