چگونه در ۲ هفته وزن کم کنیم؟

داستان های الهام بخش کاهش وزن واقعا می توانند زندگی شما را تغییر دهند زندگی زیباست. اگر بتوانید آنچه را که می خواهید بخورید، می توانید این سفر را زیباتر کنید. باور کنید، زندگی برای کالری شماری نیست. این در مورد تغذیه سالم است. وقتی به سیستم طبیعی برنگردیم بدن ما بیمار می شود. مشکل در شیوه زندگی ماست. ما به موقع نمی خوابیم. خوردن غذاهای ناسالم یک عادت رایج است. حذف همه این عناصر از زندگی شما بسیار دشوار است. اکثر مردم نمی توانند از “شراب” و “آبجو” اجتناب کنند. مردم فکر می کنند که احمقانه است که نوشیدن الکل را کنار بگذارند.

اگر نمی توانید از غذاهای ناسالم و نوشیدنی های مصنوعی اجتناب کنید. چگونه وزن کم کنیم مردم نکات کاهش وزن را می خوانند، اما هرگز آنها را در زندگی خود به کار نمی برند. کاهش ۴-۶ پوند در ۲ هفته کار سختی نیست. اگر بتوانید نکات درست را دنبال کنید، می تواند بسیار آسان باشد. برای کاهش وزن پیشنهاد می کنم از مکمل های لاغری استفاده کنید. این مکمل ها اشتهای شما را سرکوب می کنند. مکمل ها به شما انگیزه برای انجام تمرین می دهند.

برنامه رژیم لاغری سریع

در روز اول باید فقط میوه بخورید. میوه های رنگارنگ زیاد بخرید. آب میوه درست کنید و از روز اول خود لذت ببرید. از چه زمانی این برنامه غذایی را شروع کردم؟ هر روز پنج لیوان آب میوه تازه می خوردم. من از سیب، پرتقال، انگور، انار و توت فرنگی آب تازه درست کردم. تجربه شگفت انگیزی بود. میوه ها حاوی مقدار زیادی مواد مغذی سالم هستند که می توانند به شما کمک کنند جوان تر به نظر برسید. آنها رشد مو و ویتامین های مورد نیاز برای مراقبت از پوست را فراهم می کنند.

وعده غذایی روز بعد من ترکیبی از میوه و سبزیجات بود. بهتر است سالاد سبزیجات درست کنید. سبزیجات رنگی را بجوشانید و سس های سالم را اضافه کنید. می توانید چند تکه مرغ به سالاد اضافه کنید. خوشمزه تر خواهد شد. سبزیجات را سرخ نکنید. فقط به یاد داشته باشید که در یک برنامه غذایی هستید.

روز سوم در مورد نوشیدن ده لیوان آب است، و شما مقدار زیادی میوه می خورید: سبزیجات.

توصیه می کنم هر روز ۴۵ دقیقه پیاده روی کنید. روز چهارم مصرف کلسیم است. شیر و کوکتل شیر می نوشید. سبزیجات بپزید، میوه بخورید، شیر بنوشید و ورزش کنید.

روز پنجم کمی متفاوت است. می توانید مقداری نان قهوه ای را با برنج بخورید. یک فنجان برنج با رژیم سبزیجات خوب خواهد بود.

روز ششم در مورد تکرار کل روش است. هفته بعد این روش را تکرار کنید و وزن خود را بررسی کنید. انجام تمرین را فراموش نکنید.

متشکرم.

https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر