چگونه به طور طبیعی هورمون رشد انسانی خود را افزایش دهیم؟


من همیشه در پی افزایش سلامتی خود هستم.

یکی از مواردی که اخیراً واقعاً به آن علاقه مند شده ام افزایش تولید HGH (هورمون رشد انسانی) است.

هورمون رشد انسانی چیست؟

هورمون رشد توسط غده هیپوفیز که در پایه مغز قرار دارد، سنتز می شود. HGH فواید زیادی دارد برای ترکیب بدن، سلامت جنسی و روان.

هورمون رشد انسانی هورمونی است که به سلامت استخوان، ریکاوری، عضله سازی، بازسازی بافت پس از آسیب و همچنین چربی سوزی کمک می کند. این یک هورمون پپتیدی است که کبد را برای تولید فاکتور رشد شبه انسولین-1 (IGF-1) تحریک می کند. همراه با هورمون رشد، باعث رشد بافت و تولید مثل سلولی می شود.

الان حواسم هست؟

بله، هورمون رشد انسانی از بسیاری جهات مفید است، اما بیرون نروید و مکمل‌های هورمون رشد را از طریق اینترنت خریداری نکنید. در عوض، از راه های طبیعی سالم برای افزایش HGH استفاده کنید. هر چه سطوح HGH شما بالاتر باشد، سالم تر و قوی تر خواهید بود.

HGH با افزایش سن کاهش می یابد و دلایلی برای افزایش آن وجود دارد. بیایید به چند روش برای افزایش HGH به طور طبیعی نگاه کنیم.

چگونه به طور طبیعی هورمون رشد انسانی را افزایش دهیم؟

چند راه واقعاً قدرتمند برای افزایش طبیعی هورمون رشد انسانی وجود دارد.

  1. ورزش
  2. ۳ ساعت قبل از خواب غذا نخورید (نه شراب یا نوشیدنی های کالری دار)
  3. سونا

افزایش سطح HGH برای اکثر افراد به اندازه کافی زیاد است که پس از یک ساعت افزایش می یابد.

سونا توانایی افزایش هورمون رشد انسانی را تا 200 تا 300 درصد دارد! (منبع) که بزرگ است!

استفاده از سونا همراه با ورزش باعث افزایش دو برابری در HGH و همچنین فاکتور نوروتروفیک مشتق از مغز می شود که برای مغز و شناخت شما بسیار عالی است. مطالعات نشان داده است که سونا می تواند نوراپی نفرین را بین 300-500٪ و پرولاکتین را تا 500٪ افزایش دهد. این باعث افزایش فعالیت مغز و بهبود یادگیری، حافظه و بهبود افسردگی و اضطراب می شود و سیستم بتا اندورفین را تحریک می کند.

از کجا می توان پتو سونا تهیه کرد

ما در کتو کاندو خود در مائوئی فضای زیادی نداریم، بنابراین یک پتوی سونا برای دریافت تمام مزایا بدون اشغال فضا عالی بود!

چیزی که من در مورد Bon Charge دوست دارم، جستجوی مداوم آنها برای ایجاد محصولاتی است که واقعاً می توانند سلامت و تندرستی ما را افزایش دهند! محصولات BON CHARGE به شما کمک می کند تا به طور طبیعی به مسائل مربوط به شیوه زندگی مدرن خود بدون زحمت و با حداکثر تاثیر رسیدگی کنید.

وقتی از کد MARIA استفاده می کنید، Bon Charge بسیار سخاوتمندانه است، 20٪ تخفیف دریافت می کنید! این باعث صرفه جویی 140 دلاری می شود!