دستور غذای Colcannon کم کربوهیدرات با بیکن – Kaly’s Kitchen


این دستور غذای خوشمزه Colcannon کم کربوهیدرات با بیکن از غذای معروف سیب زمینی و کلم ایرلندی به نام Colcannon الهام گرفته شده است! و بیکن یک غذای سنتی ایرلندی است و افزودنی عالی به Colcannon است.

دستور کم کربوهیدرات Colcannon را با بیکن پین کنید تا بعداً آن را امتحان کنید!

دستور غذای Colcannon کم کربوهیدرات با بیکن نشان داده شده در کاسه سرو با کمی ذوب کره

این دستور العمل Colcannon کم کربوهیدرات با بیکن گل کلم له شده را با کلم، پیاز سبز، بیکن، کره و مقداری نمک و فلفل ترکیب می کند تا غذای معروف ایرلندی به نام Colcannon را با کربوهیدرات کم تغییر دهد. و حتی با وجود اینکه دستور غذا در بخش ظاهر زیاد نیست، امیدوارم اگر کمی ایرلندی هستید یا آن مواد را دوست دارید، اجازه ندهید که مانع درست کردن آن شود.

و یک داستان سرگرم کننده نیز در مورد این دستور غذا وجود دارد. سال ها پیش من پوره گل کلم را با سیر، پارمزان و پنیر بز درست کردم و متوجه شدم که گل کلم له شده بسیار خوشمزه است. و مدت کوتاهی بعد از آن برای یک رویداد وبلاگ نویسی، گل کلم له شده را با کلم و پیاز سبز درست کردم. (نسخه چاپگر پسند دستور اصلی را در آن لینک ببینید.) و سپس برای سالها و سالها در بایگانی آویزان بود تا اینکه در نهایت انگیزه کافی برای بهبود عکس های وحشتناک پیدا کردم.

و چیزی که من را ترغیب کرد تا این دستور غذا را اصلاح کنم، کشف این بود که انواع مختلفی از Colcannon وجود دارد، و گاهی اوقات بیکن نیز در آن وجود دارد! نمی‌توانستم تصور کنم که چرا بیکن یک افزودنی خوشمزه به این غذا نباشد، و همچنین دستور پخت کلم و گل کلم را به طور جداگانه بهبود دادیم و سپس آنها را در انتها با هم ترکیب کردیم تا این دستور غذای Colcannon اکنون سریعتر درست شود!

چه موادی نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

Colcannon چیست؟

همه کسانی که روز سنت پاتریک را جشن می گیرند احتمالاً نام Colcannon، غذای سنتی ایرلندی را شنیده اند که در آن سیب زمینی را با کلم یا کلم پیچ له می کنند. این دستور یک دستور غذای خوشمزه Colcannon کم کربوهیدرات با طعم های مشابه است!

اگر Colcannon کم کربوهیدرات و بدون بیکن می خواهید چه؟

بیکن در این دستور غذای Colcannon کم کربوهیدرات 100٪ اختیاری است! اگر طرفدار بیکن نیستید یا فقط یک نسخه کلاسیک تر از Colcannon را ترجیح می دهید، به سادگی بیکن را کنار بگذارید و از دو قاشق غذاخوری کره برای سرخ کردن کلم استفاده کنید. و این دستور غذا را سریع تر می کند!

ارائه Colcannon کم کربوهیدرات برای یک وعده غذایی روز سنت پاتریک:

اگر می‌خواهید کربوهیدرات‌ها را برای روز سنت پاتریک کم نگه دارید، این دستور غذای کم کربوهیدرات Colcannon با بیکن می‌تواند یک غذای جانبی عالی برای سرو با گوشت گاو کورند آهسته‌پز یا گوشت گاو کورند قابلمه فوری باشد. من هر یک از آنها را با سس ترب خامه ای که در دستور غذا موجود است سرو می کنم!

دستور العمل های کلم کم کربوهیدرات بیشتری می خواهید؟

برای ایده های بیشتر برای پخت کلم می توانید دستور العمل های کم کربوهیدرات و کتو را بررسی کنید، که بسیاری از آنها برای روز سنت پاتریک عالی هستند! و اگر ایده مخلوط کردن گل کلم و کلم برای شما جذاب نیست، نمی توانید با کلم سوخاری با لیمو برای یک غذای جانبی کم کربوهیدرات برای گوشت ذرت اشتباه کنید!

دستور العمل Colcannon کم کربوهیدرات با کلاژ بیکن از مراحل دستور پخت

درست کردن کلکانن کم کربوهیدرات با بیکن:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. گل کلم را خرد کرده سپس در قابلمه بریزید و آب مرغ را اضافه کنید و بجوشانید تا گل کلم نرم شود.
  2. در حین پختن گل کلم، بیکن را به صورت ورقه های کوتاه برش دهید و در ماهیتابه بزرگی بپزید تا ترد شود.
  3. بیکن را روی حوله کاغذی خالی کنید. 1 تن روغن بیکن رزرو کنید و بقیه را دور بریزید.
  4. کلم را در حین پختن بیکن خرد کنید.
  5. روغن بیکن و 1 قاشق غذاخوری کره را گرم کنید، کلم را اضافه کنید و حدود 10 دقیقه یا تا زمانی که به سختی شروع به قهوه ای شدن کند، بپزید.
  6. در حین پختن کلم، پیاز سبز را خلال کنید.
  7. پیاز سبز را به کلم اضافه کنید و حدود 5 دقیقه دیگر تفت دهید.
  8. وقتی گل کلم نرم شد، در آبکش خوب آبکش کنید.
  9. بیکن را به مخلوط کلم اضافه کنید و حرارت را کم کنید.
  10. گل کلم را دوباره داخل قابلمه بریزید، 2 قاشق غذاخوری کره اضافه کنید و با پوره سیب زمینی له کنید. (اگر می خواهید بافت پوره شده تری داشته باشید، می توانید از مخلوط کن غوطه ور یا همزن دستی استفاده کنید.)
  11. وقتی گل کلم له شد، آن را در مخلوط کلم هم بزنید.
  12. آن را با نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده مزه دار کرده و داغ و در صورت تمایل با کره بیشتری سرو کنید.

دستور غذای Colcannon کم کربوهیدرات با بیکن نشان داده شده در کاسه سرو

مخلفات بیشتر برای روز سنت پاتریک:

عناصر

  • 6 عدد بیکن ورقه ای ضخیم

  • 5 فنجان گل کلم خرد شده

  • 4 فنجان آب مرغ (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 5 فنجان کلم سبز خرد شده

  • کره 3 تن تقسیم شده

  • 1/2 فنجان پیاز سبز ریز خرد شده (یا بیشتر)

  • نمک و فلفل سیاه آسیاب شده تازه به میزان دلخواه

دستورالعمل ها

  1. با خرد کردن مقدار کافی گل کلم شروع کنید تا حدود 5 فنجان گل کلم خرد شده درست شود.
  2. گل کلم را داخل قابلمه بریزید، آب مرغ را اضافه کنید و بجوشانید تا گل کلم کاملا نرم شود، حدود 15 تا 20 دقیقه.
  3. در حین پختن گل کلم، تکه های بیکن را به برش های کوتاه برش دهید و روی حرارت متوسط ​​رو به بالا در ماهیتابه ای بزرگ بپزید تا بیکن بسیار ترد شود.
  4. بیکن را با یک قاشق سوراخ برداشته و بیکن را روی حوله کاغذی آبکش کنید.
  5. 1 تن روغن بیکن را از تابه نگه دارید و بقیه را دور بریزید. (ما تابه را پاک نکردیم اما اگر احساس کردید که به آن نیاز دارید می توانید.)
  6. در حالی که بیکن پخته می شود، کلم را به اندازه ای خرد کنید که حدود 5 فنجان کلم خرد شده را خرد کنید.
  7. روغن بیکن رزرو شده و 1 قاشق غذاخوری کره را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید، کلم خرد شده را اضافه کنید و حدود 10 دقیقه یا تا زمانی که کلم به سختی شروع به قهوه ای شدن کند، بپزید.
  8. در حین پختن کلم، پیاز سبز را خلال کنید.
  9. وقتی کلم شروع به قهوه ای شدن کرد، پیاز سبز را به تابه با کلم اضافه کنید و حدود 5 دقیقه دیگر تفت دهید.
  10. وقتی گل کلم نرم شد، آن را در آبکشی که در سینک قرار داده اید، به خوبی آبکش کنید.
  11. بیکن را به ماهیتابه اضافه کنید و حرارت را کم کنید.
  12. گل کلم را دوباره داخل قابلمه ای که در آن پخته بودید بریزید و 2 قاشق غذاخوری کره اضافه کنید و با پوره سیب زمینی خوب له کنید. (اگر می خواهید بافت پوره شده تری داشته باشید، می توانید از مخلوط کن غوطه ور یا همزن دستی استفاده کنید.)
  13. وقتی گل کلم به خوبی له شد، آن را در مخلوط کلم هم بزنید.
  1. Colcannon را با نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده مزه دار کنید و داغ سرو کنید و در صورت تمایل با کره بیشتری اضافه کنید.

یادداشت

این کار با آب مرغ خانگی عالی خواهد بود، اما آب مرغ در قوطی یا کارتن نیز خوب خواهد بود. یا می توانید از آب و کمی پایه طعم دهنده مرغ مانند Better Than Bouillon نیز استفاده کنید.

دستور تهیه شده توسط Kalyn.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

6

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 171چربی کل: 11 گرمچربی های اشباع شده: 5 گرمچربی ترانس: 0 گرمچربی غیر اشباع: 5 گرمکلسترول: 30 میلی گرمسدیم: 979 میلی گرمکربوهیدرات ها: 13 گرمفیبر: 5 گرمقند: 7 گرمپروتئین: 9 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی از دستور غذای Colcannon کم کربوهیدرات با بیکن در کاسه سرو نشان داده شده است

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
این دستور غذای Colcannon کم کربوهیدرات با بیکن یک غذای جانبی خوب برای هر رژیم غذایی کم کربوهیدرات از جمله کتو است. بیکن و کره برای رژیم غذایی ساحل جنوبی توصیه نمی شود، اما اگر ایرلندی هستید، مطمئناً این را برای یک وعده غذایی سالی یک بار مصرف می کنم. و البته اگر به شدت به قوانین ساحل جنوبی پایبند هستید، می توانید نسخه ای با بیکن بوقلمون و اسپری با طعم کره درست کنید!

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از دستور العمل های گل کلم یا دستور العمل های کلم برای یافتن دستور العمل های بیشتری مانند این مورد استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
این دستور غذا در اصل در سال 2010 برای رویداد وبلاگ نویسی مواد غذایی ایجاد شد. (در نهایت) در سال 2023 با گزینه اضافه کردن بیکن و دستورالعمل های بهتر برای قرار دادن سریعتر آن روی میز به روز شد.

تصویر Pinterest برای دستور غذای Colcannon کم کربوهیدرات با بیکن

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.