وافل پنیر خامه ای کتو (چفله!)


اگر یک وافل ساز در اندازه کامل یا مینی دارید، باید این دستور تهیه وافل پنیر خامه ای کتو را امتحان کنید. یا ممکن است آنها را به عنوان چفیه بشناسید. اینها را برای صبحانه، ناهار یا حتی یک میان وعده میان روز بخورید. یک وافل بر پایه آرد بادام و پنیر خامه ای که روی آن توت فرنگی خرد شده ریخته می شود.

وافل کتو

دستور العمل نهایی وافل کتو که در کمترین زمان آماده می شود. شما احساس خواهید کرد که این دستور پخت چفیه شیرین یکی از مواردی است که می خواهید دوباره و دوباره درست کنید.

حتماً این وافل های شکلاتی کم کربوهیدرات و این وافل های کم کربوهیدرات را با کره هم زده نیز بررسی کنید. آنها به گناهی خوشمزه هستند. من همچنین تعدادی دستور العمل صبحانه کم کربوهیدرات دارم که ممکن است بخواهید آنها را امتحان کنید.

این وافل های پنیر خامه ای کتو…

  • بدون گلوتن
  • کتو دوستانه
  • آسان برای ساخت
  • برای صبحانه یا دسر عالی است

طرز تهیه وافل پنیر خامه ای کتو

وافل کتو

دستورالعمل های کامل در مورد طرز تهیه وافل پنیر خامه ای کتو در کارت دستور پخت قابل چاپ زیر موجود است. این یک قدم زدن سریع در مورد نحوه ساخت آن است.

  1. با اضافه کردن تمام مواد به جز توت ها در کاسه شروع کنید.
  2. خوب هم بزنید تا خوب و یکدست شود.
  3. مقداری از توت فرنگی ها را اضافه کنید و به خمیر بریزید.
  4. وافل ساز را چرب کرده و طبق دستور بپزید.
  5. روی آن را با توت فرنگی تازه، شربت یا حتی خامه بزنید.

نکات مفید برای کتو چفلز

وافل توت فرنگی

پنیر خامه ای نرم شده

مطمئن شوید که با پنیر خامه ای نرم شده کار می کنید. در غیر این صورت متوجه خواهید شد که پنیر خامه ای شما منسجم می شود و به وافل شما بافت مناسبی نمی دهد.

وافل ساز

برای این دستور غذا می توانید از هر نوع وافل ساز استفاده کنید. فقط زمان پخت را بر اساس اندازه وافل تنظیم کنید. برای یادگیری نحوه پخت وافل به کتابچه راهنمای وافل ساز خود مراجعه کنید.

انواع دستور العمل وافل پنیر خامه ای کتو

وافل کتو

میوه

اگر نمی خواهید از توت فرنگی استفاده کنید، می توانید از انواع دیگر توت ها استفاده کنید. فقط به یاد داشته باشید که برخی از میوه ها حاوی قند بیشتری هستند، بنابراین نمی خواهید در مصرف میوه زیاده روی کنید.

شکلات چیپسی بدون شکر

1/4 فنجان شکلات چیپسی بدون شکر را به آن اضافه کنید. این به وافل ها طعم توت فرنگی و شکلاتی می دهد که خارج از این دنیاست! شکلات نیمه شیرین، شیری یا حتی شکلات سفید کار می کند!

سوالات متداول وافل توت فرنگی کتو

چفله ها

طعم شفل چیست؟

چفل ها کمی متفاوت از وافل کلاسیک هستند زیرا با پنیر خامه ای، آرد بادام، تخم مرغ و غیره درست می شوند. آنها بافت جویدنی تری نسبت به وافل سنتی دارند.

آیا می توانم این دستور وافل را دو برابر کنم؟

ادامه دهید و به تعداد دلخواه یا تعداد کمی بسازید. این دستور وافل به خوبی دو برابر می شود. سپس وافل های خود را به صورت دسته ای بپزید و در فر گرم نگه دارید.

چگونه باقی مانده وافل توت فرنگی را نگهداری کنیم؟

توصیه می‌کنم وافل‌هایی را که نمی‌خورید، فوراً در یخچال در ظرف دربسته نگهداری کنید. متوجه می‌شوید که میوه‌ها را بیشتر از زمانی که آن‌ها را روی پیشخوان رها کنید نگهداری می‌کند.

آیا می توانید باقی مانده وافل های پنیر خامه ای را فریز کنید؟

وافل ها را به مدت یک ساعت روی یک ورقه شیرینی پزی با کاغذ روغنی فریز کنید. پس از یخ زدن وافل ها، آن را در کیسه یا ظرف فریزر قرار دهید. سپس وافل ها را در مایکروویو یا حتی توستر گرم کنید تا بافتی ترد داشته باشند.

آیا کلوچه ها سالم هستند؟

چفل یک وافل غنی از مواد مغذی عالی است. با تخم مرغ مقداری پروتئین را خواهید یافت و آرد بادام مانند یک آرد همه منظوره سنتی کربوهیدراتی ندارد. بنابراین اگر وافل می خورید این مسیر بهتری برای رفتن است.

عناصر

  • 4 اونس پنیر خامه ای آب شده

  • 1 و ½ فنجان شیر کامل

  • 2 عدد تخم مرغ

  • 1 و ¾ فنجان آرد بادام

  • 3 قاشق چایخوری بکینگ پودر

  • چند قطره نمک

  • 3 قاشق چایخوری روغن، مانند روغن آفتابگردان

  • 1 فنجان توت فرنگی خرد شده

  • اسپری آشپزی

  • توت فرنگی خرد شده (برای رویه)

دستورالعمل ها

  1. با اضافه کردن تمام مواد به جز توت فرنگی های خرد شده به کاسه همزن شروع کنید.
  2. با مقدار زیاد مخلوط کنید تا یکدست شود.
  3. یک فنجان توت فرنگی اضافه کنید و در خمیر بریزید.
  4. وافل ساز خود را چرب کنید.
  5. خمیر را داخل وافل ساز خود بریزید.
  6. 3 تا 5 دقیقه بپزید.
  7. توت فرنگی خرد شده را روی آن قرار دهید.
  8. با شربت یا خامه سرو کنید و لذت ببرید!

یادداشت

من برای این دستور از وافل ساز مینی داش استفاده کردم، اما در صورت تمایل می توانید از وافل ساز سایز کامل نیز استفاده کنید. حدود 10-12 مینی وافل یا 5-6 وافل در اندازه کامل درست می کند.

وافل کتو