پاستا خامه ای میگوی کتو – فقط با 5 ماده!


5-ماکارونی میگو خامه ای کتو |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

این پاستا میگوی خامه‌ای کتو رضایت‌بخش و ساده، به لطف پارمزان و میگو، طعم خوش طعم اومی را می‌افزاید. حتی در شلوغ ترین روز هم زدن آن سریع و آسان است! این غذای خوشمزه در عرض چند دقیقه آماده می شود و تنها از 5 ماده استفاده می کند. علاوه بر این، تنظیم کردن آن از بسیاری جهات بسیار آسان است – حتماً پیشنهادات من را در انتهای پست بررسی کنید. اوه بله، و آخرین اما نه کم اهمیت: نسبت درشت مغذی ایده آلی برای رژیم کتو دارد. چه چیزی را دوست ندارد؟

طرز تهیه این پاستا کتوی خامه ای میگوی 5 ماده ای

همانطور که گفته شد، تهیه این غذای ساده و در عین حال خوش طعم بسیار آسان و ساده است. شما به خامه غلیظ (یا خامه نارگیل)، خمیر کاری سبز، نودل شیراتاکی (معروف به نودل معجزه آسا که عملاً بدون کربوهیدرات هستند)، پارمزان و میگوی سالاد نیاز دارید.

ابتدا خامه و رب کاری را می‌پزید تا کم شود، سپس رشته‌های شیراتکی و پارمزان را اضافه می‌کنیم و مخلوط می‌کنیم تا پارمزان آب شود. در نهایت، میگوهای یخ زدایی را اضافه کرده و حرارت دهید تا لوله ها داغ شوند. خودشه! کل فرآیند حداکثر 15 تا 20 دقیقه طول خواهد کشید.

بنابراین، بیایید نگاهی دقیق‌تر به طرز تهیه این غذای کتو بیاندازیم:

1/2 فنجان (120 میلی لیتر) خامه غلیظ یا خامه نارگیل را در یک قابلمه کوچک بریزید.

کرم ریختن |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

همچنین 1 قاشق چایخوری (یا به طعم) خمیر کاری سبز اضافه کنید.

اضافه کردن خمیر کاری |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

با حرارت زیاد بپزید و همیشه هم بزنید…

پخت با حرارت بالا |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

… تا زمانی که حدود نصف کاهش یابد و مخلوط به شکل سس نسبتا غلیظی در آید.

کاهش یافته |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

1 کیسه (7 اونس = 200 گرم) نودل شیراتکی آبکش شده و آبکش شده اضافه کنید.

افزودن رشته فرنگی شیراتکی |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

همچنین 1/3 فنجان (80 میلی لیتر) پنیر پارمزان تازه رنده شده را اضافه کنید.

اضافه کردن پارمزان |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

مخلوط کنید تا پنیر آب شود.

مخلوط کردن |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

در نهایت، 4 اونس (115 گرم) میگو سالاد پخته شده یخ زدایی شده را اضافه کنید.

افزودن میگو |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

حرارت دهید تا لوله داغ شود، اما نپزید.

گرمایش و اختلاط |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

لذت ببرید!

5-ماکارونی میگو خامه ای کتو |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

یام

5-ماکارونی میگو خامه ای کتو |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

چگونه به این دستور غذای کتو رسیدم

من اغلب سس های خامه ای درست می کنم فقط با پختن خامه غلیظ تا زمانی که به سس غلیظ تبدیل شود. فکر می کنم سس مورد علاقه من از مرغ چرخ شده، پودر کاری، نمک و خامه غلیظ درست می شود. پسر من هم آن را دوست دارد.

در واقع، پسرم یک بار سس خامه‌ای را که در مدرسه ارائه می‌کردند، چشید. خوب، من هر روز یک جعبه ناهار برای پسرم بسته‌بندی می‌کنم تا مجبور نباشد آشغال‌هایی را که مدرسه ارائه می‌دهد بخورد. با این حال، پسرم یک بار از روی کنجکاوی سس را چشید و از طعم بد آن کاملاً وحشت کرد! به احتمال زیاد، سس “خامه ای” هیچ خامه واقعی ندیده بود، فقط خامه گیاهی ساخته شده از غلات.

من خیلی خوشحالم که پسرم از غذای واقعی که من به او پیشنهاد می کنم به جای آشغال های شیمیایی که بسیاری از بچه ها باید بخورند، قدردانی می کند.

خوب، اما به این دستور غذا برگردیم. من به لیست ایده‌ام «پاستای میگوی خامه‌ای» نوشته بودم و به این فکر کردم که سس را دوباره با پختن خامه تا زمانی که کم شود درست کنم. برای پاستا، من قصد داشتم از رشته فرنگی شیراتکی استفاده کنم. آنها یک غذای شگفت انگیز واقعی هستند زیرا تقریباً فاقد کربوهیدرات هستند.

من همچنین قصد داشتم از میگوهای پخته شده یخ زدایی استفاده کنم تا کارها را آسان و ساده کنم. و صادقانه بگویم، تهیه میگوی خام در فنلاند آسان نیست. با این حال، ما انواع مختلفی از میگوهای سالاد پخته و از مارک های بسیاری داریم.

فکر کردم کمی پارمزان به غذایم اضافه کنم تا دلپذیرتر شود. چه کسی طعم تند و سرشار از اومامی پارمزان را دوست ندارد؟

در حال حاضر، من تمام مواد دیگر را داشتم، اما ادویه جات هنوز از بین رفته بود. از آنجایی که هوا کاملاً سرد است، تصمیم گرفتم خمیر کاری سبز را اضافه کنم. گرما و طعمی داشت که با میگو همخوانی کامل داشت.

بعد، من اقدامات را محاسبه کردم. من به این مقادیر رسیدم که می توانید در دستور غذا ببینید. خب، در ابتدا، من می خواستم فقط 1/4 فنجان (60 میلی لیتر) پارمزان اضافه کنم اما فکر کردم ظرف به 1/3 فنجان (80 میلی لیتر) نیاز دارد. این فقط مقدار عالی برای عطر و طعم و غنا بود، اما نه اینکه بر طعم های دیگر غلبه کند.

در اینجا دستور العمل برای لذت بردن شما آمده است:

5-ماکارونی میگو خامه ای کتو |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

پاستا خامه ای میگوی کتو – فقط با 5 ماده!

بازده:
1

زمان آماده سازی:
10 دقیقه

زمان پخت:
10 دقیقه

زمان کل:
20 دقیقه

این پاستا میگوی خامه‌ای کتو رضایت‌بخش و ساده، به لطف پارمزان و میگو، طعم خوش طعم اومی را می‌افزاید. حتی در شلوغ ترین روز هم زدن آن سریع و آسان است! این غذای خوشمزه در عرض چند دقیقه آماده می شود و تنها از 5 ماده استفاده می کند. علاوه بر این، تنظیم کردن آن از بسیاری جهات بسیار آسان است – حتماً پیشنهادات من را در انتهای پست بررسی کنید. اوه بله، و آخرین اما نه کم اهمیت: نسبت درشت مغذی ایده آلی برای رژیم کتو دارد. چه چیزی را دوست ندارد؟

عناصر

  • 1/2 فنجان = 120 میلی لیتر خامه غلیظ یا خامه نارگیل

  • 1 قاشق چایخوری (یا به مزه) خمیر کاری سبز

  • 1 بسته (7 اونس = 200 گرم) رشته فرنگی شیراتاکی با نام مستعار نودل

  • 1/3 فنجان = 80 میلی لیتر پارمزان تازه رنده شده

  • 4 اونس = 115 گرم میگو سالاد یخ زده پخته شده

دستورالعمل ها

  1. خامه و خمیر کاری را در یک قابلمه کوچک با هم ترکیب کنید.
  2. بپزید تا مخلوط نصف شود و سس غلیظی به دست آید.
  3. نودل شیراتکی را آبکشی کرده و خوب آبکش کنید.
  4. نودل و پارمزان را به مخلوط خامه داغ اضافه کنید.
  5. هم بزنید تا پارمزان آب شود.
  6. در آخر میگو را اضافه کنید و حرارت دهید تا داغ شود. با این حال آشپزی نکنید.
  7. بلافاصله سرو کنید.

محصولات پیشنهادی

من به عنوان یک همکار آمازون و عضو دیگر برنامه های وابسته، از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم – بدون هیچ هزینه اضافی برای شما.

  • قند کم، خیلی ساده: 100 دستور غذای خوشمزه کم قند، کم کربوهیدرات و بدون گلوتن برای پاکیزه خوردن و زندگی سالم

    قند کم، خیلی ساده: 100 دستور غذای خوشمزه کم قند، کم کربوهیدرات و بدون گلوتن برای پاکیزه خوردن و زندگی سالم

  • بهتر از نودل - جدید بدون بو، دارای گواهی USDA ارگانیک، گیاهی، بدون گلوتن، غیر GMO، کونیاک، صفر کربوهیدرات خالص، پالئو، کتو و مناسب دیابت، شیراتاکی، کاملا پخته، کم کالری، 7 اونس (6 بسته)

    بهتر از نودل – جدید بدون بو، دارای گواهی USDA ارگانیک، گیاهی، بدون گلوتن، غیر GMO، کونیاک، صفر کربوهیدرات خالص، پالئو، کتو و مناسب دیابت، شیراتاکی، کاملا پخته، کم کالری، 7 اونس (6 بسته)

  • نودل ارگانیک بدون چربی، پاستا شیراتاکی کونیاک ممتاز، USDA ارگانیک، 100 درصد گیاهی، کتو دوست، کربوهیدرات خالص صفر، غیر GMO، آماده مصرف، کم کالری، بدون گلوتن، وگان، رژیم غذایی، 6 بسته، 57.1 اونس

    نودل ارگانیک بدون چربی، پاستا شیراتاکی کونیاک ممتاز، USDA ارگانیک، 100 درصد گیاهی، کتو دوست، کربوهیدرات خالص صفر، غیر GMO، آماده مصرف، کم کالری، بدون گلوتن، وگان، رژیم غذایی، 6 بسته، 57.1 اونس

  • اسپاگتی لاغر است - پاستا کونیاک سالم، کم کالری، کم کربوهیدرات - کاملاً پخته و آماده مصرف - بدون گلوتن، گیاهخوار، کتو و دوستدار سرخپوشان (6 بسته)

    اسپاگتی لاغر است – پاستا کونیاک سالم، کم کالری، کم کربوهیدرات – کاملاً پخته و آماده مصرف – بدون گلوتن، گیاهخوار، کتو و دوستدار سرخپوشان (6 بسته)

  • خمیر کاری سبز بدون گلوتن آشپزخانه تایلندی، 4 اونس (بسته 6 عددی)

    خمیر کاری سبز بدون گلوتن آشپزخانه تایلندی، 4 اونس (بسته 6 عددی)

  • خمیر کاری سبز تایلندی بدون گلوتن ارگانیک Mekhala 3.53 اونس

    خمیر کاری سبز تایلندی بدون گلوتن ارگانیک Mekhala 3.53 اونس

اطلاعات تغذیه در مجموع (1 وعده را می سازد)
پروتئین 22.0 گرم
چربی 51.5 گرم
کربوهیدرات خالص 4.9 گرم
کیلو کالری 565 کیلو کالری

نکاتی برای تغییرات

به جای پارمزان، از هر پنیر تیز دیگری مانند چدار تیز، پنیر سوئیسی یا مونتری جک استفاده کنید. همچنین، پنیر آبی یک گزینه خوشمزه برای کسانی است که طعم مشخص آن نوع پنیر را دوست دارند.

برای یک گزینه کاملاً بدون لبنیات، از خامه نارگیل استفاده کنید و 1 قاشق غذاخوری مخمر مغذی را جایگزین پارمزان کنید.

به احتمال زیاد، ساده ترین راه برای تغییر این غذا استفاده از خمیر کاری (یا چاشنی های دیگر) است. خمیر کاری قرمز، خمیر کاری زرد یا sambal oelek را امتحان کنید. از مخلوط چاشنی های خشک، گارام ماسالا، ادویه استیک مونترال، ادویه کاجون، ادویه پنج چینی، هربس د پروونس یا پودر کاری گزینه های خوبی هستند.

برای دلپذیرتر شدن غذا، بیکن پخته خرد شده را روی آن اضافه کنید. این یک کرچ خوب نیز می دهد! از طرف دیگر، برای ترد، می توانید آجیل های له شده مانند ماکادمیا یا بادام سفید شده را اضافه کنید. آجیل های ملایم را توصیه می کنم تا طعم آنها بر غذا غلبه نکند.

می توانید سبزیجات سرخ شده را نیز به این غذا اضافه کنید. به عنوان مثال فلفل دلمه ای، کدو سبز، لوبیا سبز، کرفس، کدو تنبل مکعبی، اندوی بلژیکی، جوانه، جیکاما، کلم های مختلف، روتاباگا، سرمه، کلم پیچ، چغندر سوئیسی، کلم بروکلی، اسفناج، دایکون، آرگولا، قارچ و پیاز را اضافه کنید.

اضافه کردن آووکادوی مکعبی نیز یک راه عالی برای مغذی تر کردن وعده غذایی است.

جست و خیز عمومی

من در این هفته روی بسیاری از وظایف Ketokamu کار می کردم که عمدتاً مربوط به بازاریابی، ایجاد محتوا و برنامه ریزی برای فعالیت های سال آینده است. من همچنین یک نسخه کتو از نان مجمع الجزایر فنلاند (“Saaristolaisleipä”) درست کردم که به طور سنتی از چاودار درست می شود و همچنین حاوی مقدار زیادی شربت است. برخی از نسخه های کتو وجود دارند که از دانه های کتان استفاده می کنند، اما من از هیچ دانه کتان در رژیم غذایی خود استفاده نمی کنم زیرا از بسیاری جهات مشکل ساز هستند. به عنوان مثال، آنها مختل کننده هورمون هستند، حاوی سیانید (یا در واقع گلیکوزید سیانوژنیک) هستند و تمایل به جمع آوری کادمیوم از خاک دارند.

بنابراین، من از مواد خوش خیم بیشتری در نان مجمع الجزایر فنلاندی کتو استفاده کردم. راستی من از نان برای درست کردن کیک ساندویچی کتو سالمون استفاده کردم. (کیک های ساندویچی واقعاً در جشن های مختلف فنلاند رایج است.) این کیک برای جشن روز استقلال ما است که هفته آینده است.

کیک ساندویچ سالمون کتو

از آنجایی که دسامبر است، تقویم سنتی ظهور بدون شکر را برای پسرم ایجاد کردم. این یک سنت سالانه است و او اصرار دارد که هر سال تقویم شکلات خانگی داشته باشد. او در واقع نمی خواست تقویم ظهور دیگری به جز تقویم ظهور شکلاتی داشته باشد. من برای خودم یک تقویم ظهور چای گرفتم، یک سنت سالانه برای من.

تقویم ظهور بدون شکر



دیدگاهتان را بنویسید