کربوهیدرات در شامپاین: آیا شامپاین کتو است؟


آیا می خواهید تولد یا ترفیع خود را با دوستان و خانواده جشن بگیرید اما نمی خواهید روی کتوزیس تأثیر بگذارید؟

کتو شامپاین است

نگران نباشید؛ من شما را تحت پوشش قرار داده ام.

در زیر، همه چیزهایی را که باید در مورد نوشیدن شامپاین روی کتو بدانید را پوشش خواهم داد. من به کربوهیدرات های موجود در شامپاین نگاه می کنم و در عین حال دستور العمل ها و جایگزین های خوشمزه ای را در اختیار شما قرار می دهم.

آیا شامپاین کتو پسند است؟

از آنجایی که شامپاین بسیار شیرین است، بسیاری از کسانی که رژیم کتو دارند از آن اجتناب می کنند، زیرا فکر می کنند مقدار زیادی از آن وجود دارد قند.

اما یک لیوان متوسط ​​5 اونس یا 150 میلی‌لیتری دارای چهار گرم کربوهیدرات است و از آنجا که می‌خواهید مصرف کربوهیدرات روزانه خود را به 30 گرم در روز محدود کنید، می‌توانید در رژیم کتو در حد اعتدال از آن لذت ببرید.

با این حال، همه شامپاین ها برابر نیستند. هفت نوع اصلی شامپاین دریافت می کنید:

  1. شامپاین طبیعت Brut
  2. شامپاین فوق العاده
  3. شامپاین بروت
  4. شامپاین خشک اضافی
  5. شامپاین خشک
  6. شامپاین نیمه ثانیه
  7. شامپاین شیرین

اگر به دنبال نوشیدنی با کمترین کربوهیدرات هستید، شامپاین طبیعی را انتخاب کنید. یک لیوان پنج اونس فقط یک گرم شکر دارد، بنابراین می‌توانید بدون نگرانی از تداخل با کتوز از چندین نوشیدنی لذت ببرید.

اما مراقب شامپاین های دوکس، نیمه ثانیه و خشک باشید. آنها حاوی بین شش تا 12 گرم کربوهیدرات در هر وعده هستند. بنابراین بعد از دو یا سه لیوان، گلوکز خون را افزایش می دهید و خود را از کتوز خارج می کنید.

بطری های شامپاین

اطلاعات تغذیه شامپاین

یک لیوان شامپاین:

  • 121 کالری خالی
  • یک تا چهار گرم کربوهیدرات
  • چربی صفر
  • 7.4 میلی گرم سدیم
  • 104 میلی گرم پتاسیم
  • مقادیر کمی ویتامین C و آهن

یک کلمه احتیاط در هنگام نوشیدن الکل در کتو

اکثر کسانی که رژیم کتو دارند به محتوای کربوهیدرات شامپاین وابسته هستند. و در حالی که مصرف کربوهیدرات مهم است، تنها عاملی نیست که باید مراقب آن بود.

مصرف الکل خود را محدود کنید زیرا نه تنها بر کاهش وزن بلکه بر توانایی شما برای ماندن در کتوز تأثیر منفی می گذارد.

ما می دانیم که اتانول انسولین را افزایش نمی دهد و به عنوان چربی در بدن شما ذخیره نمی شود. بدن شما فوراً آن را با استفاده از آنزیم های کبدی خارج می کند زیرا به عنوان یک سم دیده می شود. بنابراین ممکن است به این اطلاعات نگاه کنید و فکر کنید کتو الکل خوب است.

با این حال، الکل بسیار اکسیداتیو است که کبد شما را تحت فشار زیادی قرار می دهد، باعث التهاب می شود. این استرس اکسیداتیو و التهاب مزمن در نهایت منجر به مشکلات مادام العمر می شود مانند:

  • بیماری کبد چرب
  • بیماری قلبی
  • دیابت
  • سرطان

اتانول همچنین از چربی سوزی جلوگیری می کند. هنگامی که الکل می نوشید، بدن شما آن را به عنوان یک سم می بیند و سایر عملکردهای بدن از جمله چربی سوزی را متوقف می کند تا از شر این سم خلاص شود.

بنابراین اگر با کاهش وزن مواجه هستید، سعی کنید الکل را برای چند ماه از رژیم غذایی خود حذف کنید و ببینید آیا به کاهش وزن شما کمک می کند یا خیر.

مرد در حال ریختن شامپاین

دستور العمل های کتو شامپاین خوشمزه

آیا تمایلی به نوشیدن شامپاین ساده ندارید؟ این دستور العمل های نوشیدنی های ترکیبی آسان و در عین حال خوشمزه را امتحان کنید:

  • مارگاریتا شامپاین
  • کوکتل شامپاین کتو
  • کتو میموزا

شامپاین مارگاریتا

این مارگاریتا شامپاین کتو مورد علاقه شخصی من است. فقط 10 دقیقه طول می کشد و به شش ماده نیاز دارد:

  1. شربت افرا کتو
  2. عصاره پرتقال
  3. لیموترش تازه و آبلیمو
  4. تکیلا نقره ای
  5. شامپاین
  6. تکه های یخ و نمک

تنها کاری که باید انجام دهید این است که آب لیموترش را بیرون بیاورید، کتو شربت افرا، عصاره پرتقال، شامپاین، تکیلا و تکه های یخ را در مخلوط کن قرار دهید.

سپس، قاچ های لیمویی خود را با مقداری نمک درشت دور لیوان های شامپاین خود بچرخانید، کوکتل خود را داخل آن بریزید، و آماده هستید.

کوکتل شامپاین کتو

تعطیلات نزدیک است، بنابراین اگر مهمان دارید اما وقت ندارید چیزهای فانتزی درست کنید، این دستور کوکتل شامپاین را انتخاب کنید. شما به سه ماده نیاز دارید:

  • شامپاین یا شراب گازدار کم کربوهیدرات
  • ودکا
  • بلوبری

شما می توانید چندین لیوان بدون تداخل با کتوز بنوشید زیرا کمتر از دو گرم کربوهیدرات در هر لیوان دارد. کمی پاپ کن بلوبری در یک لیوان شامپاین، آن را با یک شات ودکا و شامپاین پر کنید و سرو کنید!

کوکتل شامپاین

کتو میموزا

این کوکتل حباب دار یک جشن عالی است نوشیدنی اگر شامپاین خسته کننده را دوست ندارید تنها چیزی که نیاز دارید موارد زیر است:

  • شامپاین
  • قطرات طعم آب کتو
  • برش های پرتقال
  • آب گازدار یا آب پرتقال بدون شکر

چند قطره طعم دار را در آب گازدار خود بریزید و آنها را با هم مخلوط کنید. برش های شامپاین و پرتقال خود را با آب گازدار طعم دار خود در یک لیوان بریزید و لذت ببرید!

جایگزین های شامپاین کتو دوستانه

به دنبال تکان دادن نوشیدنی های الکلی کتو خود هستید؟ این جایگزین های شامپاین را در نظر بگیرید:

  • مشروب سخت
  • سوویگنون بلان
  • آبجو کم کربوهیدرات

مشروب سخت

مشروبات الکلی سفت مانند ودکا، تکیلا، ویسکی و رم بهترین گزینه های نوشیدنی الکلی در کتو هستند. محتوای الکل بالایی دارد، بنابراین نیازی به نوشیدن زیاد نیست.

بهترین بخش این است که چندین برند شروع به استفاده از مخلوط کن های کتو دوست مانند نوشابه رژیمی با مقدار کمی یا بدون قند باقی مانده کرده اند.

به عنوان مثال، یک شات ودکا کربوهیدرات صفر دارد. اگر می‌توانید یک میکسر بدون کربوهیدرات و صفر کالری مصرف کنید، می‌توانید بدون نگرانی در مورد کتوز از یک شب بیرون از خانه لذت ببرید.

سوویگنون بلان

شراب کم کربوهیدرات مانند Sauvignon Blanc نیز گزینه خوبی برای کتو است. این از موادی ساخته شده است که انسولین، التهاب یا قند خون را افزایش نمی دهند.

یک لیوان سوویگنون بلان حاوی سه گرم کربوهیدرات است، بنابراین می توانید گهگاه از چند نوشیدنی لذت ببرید.

تنها مشکل این است که این بطری های شراب گران هستند. و شما می خواهید از شراب ارزان قیمت به هر قیمتی اجتناب کنید زیرا تولید کنندگان یک دسته از مواد افزودنی مانند آب گریپ فروت و شربت ها را اضافه می کنند تا طعم بیشتری به آن ببخشند. این افزودنی‌ها به سرعت شما را از کتوز و التهاب ناگهانی خلاص می‌کنند.

بنابراین من توصیه می کنم یک شراب ساز مقرون به صرفه مانند شراب های مزرعه خشک را انتخاب کنید. این شراب ها با مواد سالم ساخته شده اند و به طور خاص برای رژیم های کتو در نظر گرفته شده اند. اگر برای اشتراک ثبت نام کنید، شراب‌های برتر را درب منزل تحویل می‌دهند، بنابراین لازم نیست هر بار به فروشگاه بروید.

بررسی مفصل شراب مزرعه خشک ما را بخوانید.

بررسی شراب مزرعه خشک

آبجو کم کربوهیدرات

اگر به دنبال جایگزینی کم کربوهیدرات و کم الکل هستید، آبجوی کم کربوهیدرات را امتحان کنید. اگرچه آبجو سبک سنتی یکی از بدترین نوشیدنی های الکلی برای کتو است، بیشتر بطری های آبجو کتو فقط حاوی دو تا چهار گرم کربوهیدرات خالص هستند.

همچنین اگر از طرفداران آبجو هستید، اما به تازگی به کتو رفته اید و به دنبال جایگزین هایی با کربوهیدرات کم هستید، این یک گزینه عملی است.

آخرین افکار در مورد شامپاین یک رژیم غذایی کتوژنیک است

نوشیدن شامپاین شما را از بیماری کتوز خلاص نمی کند، اما می خواهید مصرف خود را محدود کنید. نوشیدن گاه به گاه مشکلی ندارد، اما وقتی شروع به نوشیدن چندین لیوان در یک جلسه می کنید، مشکلات شروع می شود.

بدن شما را تحت استرس اکسیداتیو قرار می دهد و باعث التهاب می شود. بدن همچنین خلاص شدن از شر الکل را در اولویت قرار می دهد زیرا آن را سمی می بیند که باعث توقف چربی سوزی می شود.

بنابراین مصرف الکل خود را در کتو کاهش دهید و به شامپاین کم کربوهیدرات، مشروبات الکلی سفت، شراب قرمز با کیفیت بالا و آبجو کم کربوهیدرات بچسبید.

دیدگاهتان را بنویسید