میگوی سیر و لیمویی آسان – آشپزخانه کالین


پخت میگو بسیار بزرگ با سیر و لیمو برای این سیر آسان سیر و میگو لیمویی که برای یک وعده غذایی خاص کم کربوهیدرات عالی است!

پین آسان سیر و میگو لیمویی برای درست کردن آن بعداً!

سیر و میگوی لیمویی آسان روی تابه پخت و پز سنگین نشان داده شده است

من در خانواده ای بزرگ شدم که پدرم عاشق میگو بود و مادرم از آنها متنفر بود و این نشان از اینکه مادرم چقدر پدرم را دوست داشت این بود که هر از گاهی یک قابلمه بزرگ روغن را گرم می کرد و برای بابا میگو سرخ شده درست می کرد. سایر اعضای خانواده که آن را دوست داشتند. من همیشه دختر بابا بودم، بنابراین همه چیزهایی که پدرم می‌خورد، از جمله میگو از هر نوع، استیک کمیاب، سس روکفور روی سالاد و حتی ساندویچ پیاز را دوست داشتم!

وقتی روی میگوهای بزرگی مانند اینها (که در بسیاری از جاها به آن میگو گفته می شود) پرخوری می کنید، راه های بسیار خوبی برای پختن آنها وجود دارد، اما من این را دوست داشتم. سیر و میگوی لیمویی کم کربوهیدرات آسان که حاوی میگو است که به سرعت با سیر تازه خرد شده پخته می شود و سپس با آب لیمو و پوست لیمو در انتها اضافه می شود.

دستور الهام بخش میگو را در 3 قاشق غذاخوری کره ذوب شده تفت داد که بدون شک طعم فوق العاده ای خواهد داشت. در صورت تمایل از آن استفاده کنید من در نسخه ای که درست کردم از یک قاشق غذاخوری کره به همراه دو قاشق غذاخوری روغن زیتون استفاده کردم. نسبت کره به روغن زیتون را که ترجیح می دهید انتخاب کنید، اما اگر از تمام کره استفاده می کنید با دقت بپزید زیرا کره راحت تر از روغن زیتون می سوزد.

چه موادی نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد تشکیل دهنده دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

  • میگو جامبو
  • روغن زیتون (لینک وابسته)
  • کره
  • سیر تازه ریز خرد شده، یا اگر سیر تازه در خانه شما وجود ندارد، از سیر خرد شده (لینک وابسته) استفاده کنید.
  • آب لیموترش تازه، (می توانید از آب لیموی تازه منجمد استفاده کنید)
  • پوست لیموی تازه (احتمالا اختیاری است، اما توصیه می شود)
  • نمک دریا

از چه سایزی میگو استفاده کردیم؟

در ایالات متحده میگو با برچسبی به فروش می رسد که به این معنی است که یک پوند چند میگو است. برای این دستور ما از میگو سایز 21-25 استفاده کردیم. اما اگر از اندازه ای استفاده می کنید که کمی کوچکتر از میگوی جامبوی ما است، فقط زمان پخت را کمی کاهش دهید و میگو همچنان خوشمزه خواهد بود.

چند نکته برای درست کردن میگوی سیر و لیمو کاملاً خوب است:

میگو وقتی کاملاً پخته شده باشد بسیار خوشمزه است. اما رایج ترین اشتباه مردم پختن بیش از حد میگو است. میگوهای شما خوش طعم تر خواهند بود اگر در ثانیه ای که میگوها شروع به صورتی شدن کردند حرارت را خاموش کنید و اجازه دهید حرارت تابه پخت آنها را تمام کند. و برای این دستور، استفاده از سیر تازه خرد شده و کم نگذاشتن پوست لیموی تازه و آب لیموی تازه فشرده، طعم شگفت انگیزی به میگو می دهد.

ایده های بیشتری برای شام میگوی کم کربوهیدرات می خواهید؟

اگر شما هم مانند من از طرفداران میگو هستید، ممکن است بخواهید به گردآپ من از شام میگوی کم کربوهیدرات و کتو نگاهی بیندازید تا ایده های خوشمزه تری پیدا کنید.

کولاژ شات های سیر و میگوی لیمویی آسان

طرز تهیه آسان میگوی سیر و لیمو:

(این فقط خلاصه ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

  1. من از میگو 21-25 استفاده کردم که برای این دستور عالی بود. بگذارید میگوها یک شب قبل از پختن آنها در یخچال یخ بزنند. (میگوهای از قبل پوست گرفته بخرید یا وقتی آب شدند پوست آن ها را بگیرید.)
  2. لیمو را رنده کنید و آب آن را بگیرید و سیر را خرد کنید تا وقتی شروع به پختن میگو کردید آماده شود.
  3. روغن زیتون را گرم کنید و کره را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا ذوب کنید. من از تابه ای استفاده کردم که می شد میگو را سرو کرد.
  4. وقتی روغن/کره داغ شد، میگوها را در یک لایه اضافه کنید و بپزید تا زمانی که لبه ها به رنگ صورتی درآیند. این بیش از 1-2 دقیقه طول نمی کشد.
  5. همه میگوها را برگردانید و سیر را اضافه کنید. پخت را ادامه دهید تا سیر کم کربوهیدرات و میگوی لیمویی تمام شود، نه بیشتر از 3-4 دقیقه.
  6. به محض اینکه میگو به سختی صورتی شد و کاملا سفت نشد حرارت را خاموش کنید و در صورت تمایل آب لیمو، پوست لیمو و کمی نمک را اضافه کنید.
  7. سیر و میگوی کم کربوهیدرات را به صورت گرم سرو کنید و منتظر تعارف باشید.

تصویر برش خورده میگو از میگو در تابه آسان سیر و لیمو میگو

ده دستور غذای خوشمزه دیگر برای طرفداران میگو:

عناصر

  • 1 پوند میگو جامبو، در صورت منجمد شدن ذوب شده (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 2 T روغن زیتون (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • کره 1 ت

  • 2 تن سیر ریز خرد شده

  • 2 تن آب لیموترش تازه

  • 1 تن پوست لیمو (یا کمی کمتر اگر به پوست لیمو علاقه ندارید)

  • نمک دریا به مزه (من نمک زیادی استفاده نکردم)

دستورالعمل ها

  1. اگر از میگوهای منجمد استفاده می کنید آنها را یک شب در یخچال آب کنید. میگوها را آبکش کرده و خشک کنید.
  2. یک لیموی بزرگ را پوست بگیرید و سپس آب آن را بگیرید تا حداقل ۲ تن آب لیمو و نزدیک به ۱ تن پوست لیمو به دست آید.
  3. حبه های سیر را ریز خرد کنید تا 2 T سیر ریز شده به دست آید.
  4. روغن را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید و سپس با استفاده از یک تابه بزرگ، کره را آب کنید. (من از تابه ای استفاده کردم که برای سرو میگو به اندازه کافی خوب بود که به گرم نگه داشتن آنها کمک می کند.)
  5. میگوها را یک لایه اضافه کنید و فقط 1 تا 2 دقیقه بپزید تا لبه ها شروع به صورتی شدن کنند.
  6. میگو را سریع برگردانید و سیر خرد شده را اضافه کنید. به پختن ادامه دهید تا میگوها به سختی سفت و کمی صورتی شوند، احتمالاً بیش از 3-4 دقیقه بیشتر نباشد. (بیش از حد نپزید، میگوها کمی در تابه داغ به پختن ادامه می دهند.)
  7. حرارت را خاموش کنید و آبلیمو، پوست لیمو و نمک را به دلخواه اضافه کنید و هم بزنید تا میگو بپوشد. بلافاصله سرو کنید.

یادداشت

من از 21-25 در هر پوند استفاده کردم که برای این دستور خوب بود. میگوهای از قبل پوست گرفته بخرید یا زمانی که ذوب شدند پوست آنها را بگیرید.

از نسبت کره و روغن زیتون که ترجیح می دهید استفاده کنید، اما مراقب باشید که از تمام یا بیشتر کره استفاده می کنید زیرا راحت تر از روغن زیتون می سوزد.

دستور غذا کمی از میگوی سیر غول پیکر در مجله Sunset Magazine Best Recipes 2012 اقتباس شده است، اما من نتوانستم دستور غذا را آنلاین پیدا کنم.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

4

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 229چربی کل: 12 گرمچربی های اشباع شده: 3 گرمچربی غیر اشباع: 8 گرمکلسترول: 247 میلی گرمسدیم: 1243 میلی گرمکربوهیدرات ها: 4 گرمفیبر: 0 گرمقند: 0 گرمپروتئین: 26 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

سیر و میگوی لیمویی کم کربوهیدرات آسان در KalynsKitchen.com یافت می شود

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
میگو یک ماده فوق العاده برای رژیم های کم کربوهیدرات یا کتو است، و این میگوهای کم کربوهیدرات سیر و لیمو نیز برای هر مرحله از رژیم غذایی ساحل جنوبی عالی هستند. ساحل جنوبی روغن زیتون را به جای کره در این دستور غذا توصیه می کند. برخی از انواع برنامه های رژیم غذایی کم کربوهیدرات احتمالاً از تمام کره استفاده می کنند. انتخاب خود را در مورد آن انجام دهید

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از دستور العمل های غذاهای دریایی 0r Quick Recipes برای یافتن دستور العمل های بیشتری مانند این استفاده کنید. از صفحات فهرست عکس نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های بیشتر مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

تصویر Pinterest از میگو سیر و لیمو آسان

این را به اشتراک بگذارید:

ما یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.



دیدگاهتان را بنویسید