لقمه های پیش غذا گواکامول خیار – آشپزخانه کالین


لقمه های اشتها آور خیار گواکامول به راحتی درست می شوند، خوردن آن ها سرگرم کننده است، و این لقمه های کوچک پیش غذای گوآکاموله نیز کربوهیدرات کمی دارند!

PIN Cucumber Guacamole Appetizer Bites تا بعداً درست شود!

پیش غذای خیار گواکامول پیش غذای تمام شده را در بشقاب سرو می زند

برای هر زمانی که ممکن است به یک پیش غذای سالم نیاز داشته باشید، اینها لقمه آسان پیش غذای گواکاموله خیار خوشمزه هستند و همچنین کربوهیدرات بسیار کمی دارند! و این لقمه های کوچک خیار پر از آووکادو نیز بسیار آسان درست می شوند.

البته، پیش‌غذاهای خیار گوآکاموله، نوعی از لقمه‌های هوموس و پیش‌غذایی خیار هستند که من نیز سال‌ها است آن‌ها را درست می‌کنم، و اگر چند کربوهیدرات دیگر برایتان مهم نباشد، شگفت‌انگیز هستند.

برای لقمه‌های گواکاموله، من یک تغییر جزئی به این دستور غذای ساده اضافه کردم و خیار را با توپ‌گیر خربزه خالی کردم. بنابراین در اینجا این است، یک ایده مسخره آسان اما خوشمزه برای یک وسیله نقلیه خوب با کربوهیدرات کم برای رساندن گواکامول به دهان شما!

چه موادی نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

  • خیار، ترجیحا خیار اروپایی
  • گواکاموله (اگر می خواهید خودتان درست کنید به یادداشت ها مراجعه کنید)
  • پودر چیلی (لینک وابسته)، برای پاشیدن روی آن

ایده های بیشتری با خیار می خواهید؟

شما می توانید از دستور العمل های خیار استفاده کنید تا ایده این سبزی مورد علاقه کم کربوهیدرات را در سایت من ببینید!

ایده‌های بیشتری برای پیش‌غذاهای کم کربوهیدرات می‌خواهید؟

اگر می‌خواهید ایده‌های بیشتری برای پیش‌غذاها ببینید، من این را به پست خود از 50+ دستور غذای کم کربوهیدرات و کتو اضافه کردم، و این گردآوری ایده‌های بسیار خوبی دارد!

خیار گواکامول پیش غذا، کلاژ شات ها را پردازش می کند

طرز تهیه لقمه های پیش غذای گواکاموله خیار:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. برای این دستور از خیارهای اروپایی پیچیده شده در پلاستیک استفاده کنید، زیرا پوست آنها با موم درمان نشده است.
  2. با استفاده از توپک خربزه (پیوند وابسته) وسط یک برش خیار را که ضخامت آن حدود 5/8 اینچ است بردارید.
  3. اگر زمان زیادی برای ساختن Guacamole کامل Cilantro Lover’s (یا Easy Guacamole من) دارید، این کار باعث بهتر شدن این محصول می شود.
  4. این بار من فقط گواکاموله را از Costco خریدم و این نیز برای این کار عالی بود.
  5. ترفندی که این کار را آسان می کند این است که گواکاموله را در یک کیسه زیپی کوچک قرار دهید، گوشه آن را جدا کنید و به اندازه کافی گواکاموله را فشار دهید تا مرکز هر تکه خیار پر شود.
  6. سپس اگر می‌خواهید گواکاموله را با کوچک‌ترین مقدار پودر چیلی بپاشید.
  7. که است. همه. بخورید و لذت ببرید!
  8. این برای همه دوستداران گواکاموله در یک مهمانی جذاب خواهد بود، اما به اندازه کافی آسان است که هر زمان که در زندگی خود به کمی گواکاموله نیاز داشتید، آن را برای خودتان درست کنید!

خیار گواکامول پیش غذا پیش غذای تمام شده را در بشقاب گاز می گیرد

ایده های خوشمزه بیشتر با Guacamole:

عناصر

  • 1 عدد خیار اروپایی بزرگ

  • 1 فنجان گواکامول (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • پودر چیلی برای پاشیدن روی آن

دستورالعمل ها

  1. در صورت نیاز قسمت خارجی خیار را بشویید و خشک کنید. اگر آن ظاهر را دوست دارید یا مزه پوست را دوست ندارید، نوارهای پوست را جدا کنید.
  2. خیار را به ضخامت 5/8 اینچ برش دهید و انتهای آن را دور بریزید.
  3. با استفاده از توپک خربزه (لینک وابسته) مرکز هر برش خیار را با دقت بردارید تا یک فنجان کوچک ایجاد کنید.
  4. گواکامول را در یک کیسه کوچک ZipLoc قرار دهید. سپس با دقت گوشه کیسه را جدا کنید.
  5. تکه‌های خیار را روی ظرف سرو بچینید، به‌طوری‌که طرف کوبیده شده به سمت بالا باشد. با دقت به اندازه کافی گواکامول را فشار دهید تا مرکز هر تکه خیار پر شود.
  6. هر کدام را با کوچکترین مقدار پودر چیلی بپاشید.

یادداشت

آنها را خیلی از قبل دور نکنید زیرا خیارها بعد از برش کمی آب آزاد می کنند.

برای این دستور می‌توانید از Guacamole کامل Cilantro Lover، Easy Guacamole یا guacamole خریداری شده استفاده کنید. (بسته به اینکه خیار چقدر بزرگ است و چقدر پر است، از گواکامول بیشتر یا کمتر استفاده کنید.)

اندازه وعده برای اطلاعات تغذیه ای دو لقمه پیش غذا است.

این دستور تهیه شده توسط Kalyn.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

8

اندازه خدمت:

2 لقمه پیش غذا

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 52چربی کل: 4 گرمچربی های اشباع شده: 0 گرمچربی غیر اشباع: 4 گرمکلسترول: 0 میلی گرمسدیم: 124 میلی گرمکربوهیدرات ها: 4 گرمفیبر: 2 گرمقند: 2 گرمپروتئین: 0 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

لقمه های پیش غذا گواکاموله خیار در بشقاب سرو با دستمال سبز نشان داده شده است.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
این لقمه های اشتها آور خیار گواکاموله کم کربوهیدرات، کتو، قند خون پایین، بدون گلوتن، پالئو (با گواکامول تایید شده)، بدون لبنیات، بدون گوشت، گیاهخواری و رژیم غذایی ساحل جنوبی است. وقتی صحبت از پیش غذای سالم می شود، این بمب است!

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از دستور العمل های پیش غذا برای یافتن دستور العمل های بیشتری مانند این استفاده کنید. از صفحات فهرست عکس Recipes by Diet Type برای یافتن دستور العمل های بیشتر مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

تصویر Pinterest از لقمه های پیش غذای گواکاموله خیار

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.



دیدگاهتان را بنویسید