گراتن گل کلم (ویدئو) – آشپزخانه کالین


این گراتین گل کلم خوشمزه از چدار تیز و پارمزان استفاده می کند و این یک غذای جانبی کم کربوهیدرات عالی برای یک وعده غذایی خاص است! و من از این غذا به عنوان غذای اصلی بدون گوشت لذت بردم.

گراتن گل کلم را پین کنید تا بعدا درست کنید!

ظرف گراتن گل کلم بعد از پخت تمام شد

این گراتن گل کلم که از چدار تیز و پنیر پارمزان استفاده می کند، دستوری است که طرفداران زیادی دارد و کم کربوهیدرات، خوشمزه، پنیری، آرامش بخش و همچنین به طرز مسخره ای آسان درست می شود. چیزی بسیار عالی در مورد ترکیب گل کلم + پنیر وجود دارد. موافق نیستی؟

این دستور غذای نزدیک به گراتن کلم بروکلی است که یکی از موارد مورد علاقه من است (و چیزی که بارها و بارها برای شکرگزاری یا شام های ویژه دیگر درست کرده ام.)

هر دوی این دستور العمل های آسان گراتن به عنوان یک غذای جانبی پنیر عالی هستند، اما اخیراً من گل کلم را برای یک غذای اصلی کم کربوهیدرات خوردم (نوعی یک پنیر مک ان-آسان) و کاملاً از آن به عنوان یک غذای بدون گوشت لذت بردم. سالاد سبز در کنار.

گراتن چیست؟

کلمه گراتین به هر غذایی اطلاق می شود که روی آن پنیر (و گاهی اوقات کره و پودر سوخاری) ریخته می شود و سپس در فر یا زیر مرغ گوشتی پخته می شود تا روی آن خوب قهوه ای و کمی ترد شود.

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد تشکیل دهنده دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

  • گل كلم
  • پنیر چدار تیز ریز رنده شده
  • مایو
  • خامه ترش
  • آب لیموی تازه فشرده، من از آب لیموی تازه منجمد استفاده کردم
  • خردل دیژون (لینک وابسته)
  • فلفل سیاه آسیاب شده تازه به مزه
  • پنیر پارمزان ریز رنده شده

آیا می توانید این دستور گراتین گل کلم را با گل کلم یخ زده درست کنید؟

من شخصا از گل کلم تازه برای این دستور استفاده می کنم و سعی نکرده ام آن را با گل کلم یخ زده درست کنم. اما اگر از طرفداران گل کلم منجمد هستید، حدس می زنم که احتمالاً می توانید با استفاده از گل کلم یخ زده یخ زده و خوب زهکشی شده که کمی از قبل پخته شده، نتیجه بسیار خوبی بگیرید.

دستور العمل های بیشتر گراتین برای طعم دادن:

اگر گراتن سبزیجات پنیری دوست دارید، می‌توانید کدو دلیکاتا و گراتن سوسیس، ژامبون و کلم بروکلی، گراتن سیب‌زمینی شیرین، گراتن کلم بروکسل آسان، یا کدو اسپاگتی و گراتن شارد را نیز دوست داشته باشید.

گراتن گل کلم کم کربوهیدرات با کلاژ شات های فرآیندی چدار تیز و پارمزان

طرز تهیه گراتن گل کلم:

(این فقط خلاصه ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

  1. یک کله گل کلم متوسط ​​را به قطعات کوچک برش دهید. سپس گل کلم را در آب جوش به مدت 10 دقیقه بپزید.
  2. در حالی که گل کلم در حال پختن است، پنیر چدار تیز رنده شده، مایونز، خامه ترش، آب لیمو، خردل دیژون و فلفل را با هم مخلوط کنید.
  3. وقتی گل کلم ده دقیقه پخت، آن را در آبکشی که در سینک قرار داده اید، خوب آبکش کنید.
  4. بعد از اینکه گل کلم خوب آب شد، در ظرفی که اسپری نچسب یا کمی روغن زیتون پاشیده اید قرار دهید.
  5. از یک سوهان لاستیکی برای پخش کردن مخلوط پنیر روی گل کلم استفاده کنید.
  6. با پنیر پارمزان بپاشید و 25 تا 30 دقیقه بپزید، یا تا زمانی که گل کلم حباب زده و روی آن کمی قهوه ای شود.
  7. یام من این را برای یک شام بدون گوشت یا یک غذای جانبی پنیری دوست دارم!

گراتن گل کلم کم کربوهیدرات با عکس کلوزآپ چدار تیز و پارمزان

بیشتر گل کلم با پنیر:

آماده سازی غذای آخر هفته:

این دستور غذا به دسته ای به نام آماده سازی غذای آخر هفته اضافه شده است تا به شما کمک کند دستور العمل هایی را پیدا کنید که می توانید در آخر هفته تهیه کنید یا بپزید و در طول هفته بخورید!

عناصر

  • 1 گل کلم سر متوسط، به قطعات کوچک بریده شده است

  • 1 فنجان پنیر چدار تیز ریز رنده شده

  • 4 تی می

  • خامه ترش 4 ت

  • 1 تن آب لیمو ترش تازه

  • 1/2 قاشق چایخوری خردل دیژون

  • فلفل سیاه آسیاب شده تازه به مزه

  • 3 تن پنیر پارمزان ریز رنده شده

دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای 375 فارنهایت/190 درجه سانتیگراد گرم کنید.
  2. گل کلم را به اندازه لقمه خرد کنید. (برای جلوگیری از شکسته شدن تکه های کوچک گل کلم در سراسر تخته برش، ساقه گل کلم را برش دهید، سپس انتهای گل را جدا کنید.)
  3. گل کلم را در یک قابلمه کوچک بریزید، آب را اضافه کنید تا چند اینچ بپوشاند، سپس بگذارید بجوشد و 10 دقیقه بپزد، یا تا زمانی که گل کلم تازه شروع به نرم شدن کند.
  4. گل کلم را در آبکشی که در سینک قرار داده اید بریزید و بگذارید خیلی خوب آب شود.
  5. در حین پختن گل کلم، سس مایونز، خامه ترش، آب لیمو، خردل دیژون و فلفل سیاه را با هم مخلوط کنید. چدار تیز رنده شده را هم بزنید.
  6. روی یک ظرف بزرگ لیوانی یا ظروف سفالی را روغن زیتون یا اسپری نچسب بپاشید، سپس گل کلم را که آب آن خوب است در ظرف بریزید و به طور یکنواخت پخش کنید.
  7. از یک سوهان لاستیکی برای پخش کردن مخلوط گراتن روی گل کلم استفاده کنید. (این سسی نیست که به طور کامل روی گل کلم را بپوشاند، بیشتر شبیه رویه است.)
  8. با پنیر پارمزان بپاشید و به مدت 25 تا 30 دقیقه بدون پوشش بپزید، یا تا زمانی که گل کلم حباب کند و کمی قهوه ای شود.
  9. گرم سرو کنید.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

6

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 268چربی کل: 22 گرمچربی های اشباع شده: 10 گرمچربی غیر اشباع: 10 گرمکلسترول: 48 میلی گرمسدیم: 375 میلی گرمکربوهیدرات ها: 6 گرمفیبر: 2 گرمقند: 2 گرمپروتئین: 12 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی از گراتن گل کلم در ظرف پخت روی دستمال و تخته برش

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
این دستور العمل برای برنامه های غذایی کم کربوهیدرات یا کتو عالی خواهد بود. این می تواند برای هر مرحله از رژیم غذایی اصلی ساحل جنوبی مناسب باشد، اما اگر این را برای ساحل جنوبی درست می کنید، توصیه می شود از چدار تیز کم چرب، مایو کم چرب و خامه ترش کم چرب استفاده کنید.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از غذاهای جانبی برای یافتن دستور العمل های بیشتری مانند این استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
این دستور غذا در سال 2009 ارسال شده است. از آن زمان تاکنون محبوب بوده و آخرین بار با اطلاعات بیشتر در سال 2023 به روز شده است.

تصویر Pinterest از گراتن گل کلم

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.



دیدگاهتان را بنویسید