تاکوهای خیابانی گوشت گاو خرد شده تند (ویدئو) – آشپزخانه کالین


تاکوهای خیابانی خرد شده بیف ایده ای سرگرم کننده برای یک شام خانوادگی است که در دیگ فوری تهیه می شود. از هر تاپینگی که ترجیح می دهید استفاده کنید! و اگر تاکوی خیابانی گوشت گاو را با تورتیلاهای کم کربوهیدراتی که من توصیه می کنم درست کنید، این برای یک وعده غذایی کم کربوهیدرات عالی است!

تاکوهای بیف استریت را پین کنید تا بعداً آنها را امتحان کنید!

عکس نمای نزدیک برای تاکوهای خیابانی تکه تکه شده گوشت گاو تند قابلمه فوری با کربوهیدرات کمعکس نمای نزدیک برای تاکوهای خیابانی تکه تکه شده گوشت گاو تند قابلمه فوری با کربوهیدرات کم

آخر هفته Cinco de Mayo است، بنابراین برای انتخاب مورد علاقه جمعه این هفته، این دستور غذای خوشمزه را به شما یادآوری می کنم تاکوهای خیابانی گوشت گاو خرد شده تند! وقتی برای اولین بار دستور پخت را آزمایش کردیم، کاملاً از این موضوع غافل شدیم، و اگر تربچه ها در خانه شما برنده نباشند، این یک شام آسان عالی با چند تنظیم مناسب برای بچه ها در رویه ها خواهد بود.

وقتی این تاکو تورتیلاهای خیابانی کم کربوهیدرات را در فروشگاهم کشف کردم، با ایده درست کردن تاکوی خیابانی گاو جذب شدم، و آنها توسط همان شرکتی ساخته شده اند که یکی از تورتیلاهای کم کربوهیدرات مورد علاقه من را درست می کند، بنابراین می دانستم که آنها می خواهند خوب باش!

و ما تاکوهای خیابانی گوشت گاو را با گوشت گاو به اندازه کافی تند و سالسا با تربچه دوست داشتیم، اما یک چیز عالی در مورد تاکو این است که هر یک از اعضای خانواده می‌توانند از تاپینگ‌هایی که ترجیح می‌دهند استفاده کنند. و البته در صورت تمایل می توانید از این گوشت گاو تند برای تهیه تاکوهای معمولی نیز استفاده کنید!

برای این دستور به چه موادی نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

تاکوهای خیابانی چیست؟

تاکوهای خیابانی تاکوهای سنتی مکزیکی هستند که به عنوان غذای خیابانی روی یک تورتیلا ذرت کوچک با گوشت، پیاز و گشنیز سرو می‌شوند. در مکزیک هیچ پنیر، گوجه فرنگی یا کاهو در تاکوهای خیابانی وجود ندارد.

چه چیزی به این تاکوهای خیابانی گوشت گاو طعم تند می دهد؟

ما گوشت گاو را با Herdez Salsa Verde (پیوند وابسته) پختیم تا به این تاکوها طعم شیلی سبز خوشمزه ای بدهیم که فقط کمی تند است.

برای تاکوهای خیابانی از گوشت گاو از چه تکه ای استفاده کردیم؟

ما برای این دستور از چاک کباب بریده شده استفاده کردیم که به برش های ضخیم بریده شده بود.

آیا می توانید تاکوی گوشت گاو رنده شده را با تورتیلاهایی با اندازه معمولی درست کنید؟

البته در صورت تمایل می توانید از تورتیلاهایی با اندازه معمولی برای این تاکوها استفاده کنید. اما امیدوارم گوشت گاو خرد شده کمی تند را درست کنید که اساس این دستور پخت تاکو است، مهم نیست که چگونه آن را می خورید!

اگر نخواهید تربچه سالسا را ​​در تاکوهای خیابانی گوشت گاو نخواهید چه؟

ما تحقیقاتی در مورد اینکه چه چیزی تاکوهای خیابانی را منحصر به فرد می کند انجام دادیم و متوجه شدیم که علاوه بر کوچک بودن، در مکزیک معمولاً با یک سالسا سبزی یا فقط سبزی خرد شده و پیاز سفید سرو می شود، اما هرگز با پنیر، بنابراین به یک سالسا تربچه سرگرم کننده رسیدیم. دستور پختی که ما دوست داشتیم اما می‌دانم که تاکوهایی که روی آن تربچه قرار گرفته‌اند، برای برخی از بچه‌ها (و شاید برای برخی از بزرگسالان هم جذاب نباشند!) پس ادامه دهید و این تاکوهای خیابانی خوشمزه را با هر چیزی که دوست دارید روی تاکوها اضافه کنید!

از چه سایز Instant Pot استفاده کردم؟

من از یک دیگ فوری 6 کوارت (پیوند وابسته) برای همه دستور العمل های قابلمه فوری استفاده می کنم. مجموعه رو به رشد من از دستور العمل های قابلمه فوری را بررسی کنید!

تاکوهای بیشتر گوشت گاو را امتحان کنید:

فرآیند کولاژ عکس برای تاکوهای خیابانی تکه تکه شده با گوشت گاو تند قابلمه‌ای فوری و کم کربوهیدراتفرآیند کولاژ عکس برای تاکوهای خیابانی تکه تکه شده با گوشت گاو تند قابلمه‌ای فوری و کم کربوهیدرات

مراحل تهیه تاکوهای خیابانی گوشت خرد شده تند:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. کباب چاک را برش بزنید و به ورقه های ضخیم برش دهید. برش ها را از دو طرف با چاشنی تاکو کالین بمالید.
  2. روغن زیتون را در قابلمه فوری گرم کنید و سپس تکه های برشته چاک را از دو طرف سرخ کنید.
  3. سالسا ورد، چیلی سبز خرد شده، آبلیمو و نمک را به ظرف فوری اضافه کنید.
  4. درب آن را قفل کنید و ظرف را به مدت 40 دقیقه روی حالت دستی، فشار بالا قرار دهید.
  5. در حین پختن گوشت، تربچه، پیاز قرمز و گشنیز را برای سالسا ریز خرد کنید.
  6. مواد سالسا را ​​با آبلیمو و روغن زیتون مخلوط کنید.
  7. تورتیلاها را در فویل بپیچید و در فر گرم کنید یا هر کدام را در ماهیتابه خشکی که تاکوها را جمع می کنید گرم کنید.
  8. وقتی 40 دقیقه تمام شد، حداقل 20 دقیقه از فشار طبیعی استفاده کنید، سپس فشار باقیمانده را سریعاً رها کنید.
  9. در حالی که مایع پخت و پز را در قابلمه فوری گرم نگه می دارید، گوشت را روی تخته برش دهید.
  10. از دو چنگال استفاده کنید تا گوشت را از هم جدا کرده و به ظرف فوری برگردانید.
  11. مقدار کمی گوشت گاو را روی هر پوسته تاکوی خیابانی بریزید، روی آن را با سالسا تربچه (یا سایر تاپینگ های انتخابی خود) بپاشید و میل کنید!

تاکوهای خیابانی با گوشت خرد شده تند روی بشقاب تراکوتا با دستمال‌های رنگارنگ نشان داده شده استتاکوهای خیابانی با گوشت خرد شده تند روی بشقاب تراکوتا با دستمال‌های رنگارنگ نشان داده شده است

آن را به یک وعده غذایی کم کربوهیدرات تبدیل کنید:

فکر می‌کنم تاکوهای خیابانی با گوشت گاو با سالاد مکزیکی تند کم کربوهیدرات، سالاد جیکاما لورل، سالاد گوجه‌فرنگی با خیار، آووکادو و گشنیز، سالاد گوجه‌فرنگی آووکادو، یا سالاد کلم لیموی تند، شگفت‌انگیز خواهد بود.

بیشتر غذای مکزیکی کم کربوهیدرات در قابلمه فوری:

عناصر

مواد تشکیل دهنده تاکو:

  • 2 پوند چاک کباب، برش داده شده و به برش های ضخیم برش داده می شود

  • 1 T روغن زیتون، برای سرخ کردن گوشت

  • 1 تی چاشنی تاکو (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1 فنجان سالسا ورده کم شکر (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 14 اونس می توان فلفل سبز را خرد کرد (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 2 تن آب لیموترش تازه فشرده (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1/2 قاشق چایخوری نمک

  • 1 بسته Mission Carb Balance Street Taco Tortillas (12 عدد) یا سایر تورتیلاهای کم کربوهیدرات به انتخاب شما

مواد تشکیل دهنده سالسا:

  • 1 دسته تربچه خرد شده و ریز خرد شده

  • 4 تن پیاز قرمز ریز خرد شده (کمتر یا بیشتر به سلیقه)

  • 1/4 فنجان گشنیز تازه ریز خرد شده (کمتر یا بیشتر به مزه)

  • 2 تن آبلیموی تازه فشرده

  • روغن زیتون 1 تن

دستورالعمل ها

  1. مقدار مورد نظر چربی را از چاک روست جدا کنید و آن را به ورقه های ضخیم برش دهید.
  2. برش های گوشت را از دو طرف با چاشنی تاکو کالین بمالید.
  3. قابلمه فوری را روی حالت تفت، با دمای بالا قرار دهید، روغن زیتون را اضافه کنید و سپس تکه های برشته چاک را حدود 3 دقیقه در هر طرف سرخ کنید. دقت کنید که از هر دو طرف به خوبی قهوه ای شوند.
  4. سالسا ورد، چیلی سبز خرد شده، آبلیمو و نمک را به ظرف فوری اضافه کنید.
  5. درب آن را قفل کنید و ظرف را به مدت 40 دقیقه روی حالت دستی، فشار بالا قرار دهید.
  6. در حین پختن گوشت، تربچه، پیاز قرمز و گشنیز را برای سالسا ریز خرد کنید.
  7. مواد سالسا را ​​با هم مخلوط کنید، سپس آبلیمو و روغن زیتون را اضافه کنید.
  8. تورتیلاها را در فویل بپیچید و در فر گرم کنید یا هر کدام را در ماهیتابه خشکی که تاکوها را جمع می کنید گرم کنید.
  9. وقتی 40 دقیقه تمام شد، از NATURAL PRESSURE RELEASE حداقل به مدت 20 دقیقه استفاده کنید، سپس فشار باقیمانده را به سرعت آزاد کنید.
  10. در حالی که مایع پخت و پز را در قابلمه فوری گرم نگه می دارید، گوشت را روی تخته برش دهید.
  11. از دو چنگال استفاده کنید تا گوشت را از هم جدا کرده و به ظرف فوری برگردانید.
  12. مقدار کمی گوشت را روی هر پوسته تاکوی خیابانی بریزید، سپس با سالسا یا سایر تاپینگ‌های انتخابی خود روی آن را بنوشید و بخورید!

اطلاعات تغذیه:

بازده:

10

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 284چربی کل: 17 گرمچربی های اشباع شده: 6.5 گرمچربی غیر اشباع: 9.1 گرمکلسترول: 78 میلی گرمسدیم: 345 میلی گرمکربوهیدرات ها: 6.3 گرمقند: 2.1 گرمپروتئین: 24 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی از تاکوهای خیابانی گوشت گاو خرد شده تند با سه تاکو باز روی بشقاب سرو با سالسا تربچه.تصویر مربعی از تاکوهای خیابانی گوشت گاو خرد شده تند با سه تاکو باز روی بشقاب سرو با سالسا تربچه.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
تا زمانی که از تورتیلاهای کم کربوهیدرات استفاده می کنید، این تاکوهای خیابانی بیف کمی تند یک غذای عالی برای برنامه های رژیم کم کربوهیدرات یا کتو و برای فاز دو یا سه رژیم اصلی ساحل جنوبی است. همچنین می‌توانید گوشت گاو تند را در بسته‌بندی‌های کاهو برای رژیم‌های کتو یا بدون گلوتن، یا برای رژیم غذایی ساحل جنوبی فاز اول بخورید.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از دستور العمل های قابلمه فوری برای ایده های شام خوشمزه تر مانند این استفاده کنید! از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
این دستور پخت تاکوی خیابانی گاو برای اولین بار در سال 2019 ارسال شد. این دستور آخرین بار با اطلاعات بیشتر در سال 2024 به روز شد.

تصویر Pinterest از تاکوهای خیابانی گوشت گاو خرد شده تند

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link