دستور غذای کتو فلفلی تمام گوشت گاو فوری (ویدئو) – آشپزخانه Kalyn’s Kitchen


این دستور غذای کتو فلفلی تمام گوشت گاو فوری یک گزینه خوشمزه برای دستور پخت فلفل گوشت گاو است که کربوهیدرات کم، کتو و بدون گلوتن است. و همه این دستور غذای فلفل چیلی فوق‌العاده را با ترکیبی شگفت‌انگیز از ادویه‌ها دوست خواهند داشت!

این دستور غذای کتو فلفل قرمز قابلمه فوری را پین کنید تا بعداً آن را امتحان کنید!

قابلمه فوری تمام بیف آنچو و آناهیم چیلی در کاسه هایی با پنیر و خامه ترشقابلمه فوری تمام بیف آنچو و آناهیم چیلی در کاسه هایی با پنیر و خامه ترش

در خانه من آب و هوا باعث می شود به فکر درست کردن فلفل بیفتم، بنابراین فکر کردم این را به شما یادآوری کنم دستور غذای کتو فلفلی فوری قابلمه تمام گوشت گاو. این یک غذای خوشمزه است تگزاس فلفلی، بدون لوبیا! و اگر به تگزاس رفته‌اید، می‌دانید که آنها در مورد نداشتن لوبیا در فلفل‌شان چقدر جدی هستند.

این فلفل قرمز بدون لوبیا، دستوری است که من چند سال پیش پس از درخواست یک خواننده از فلفل گوشت گاو کم کربوهیدرات، به آن دست یافتم. من و جیک وقتی دستور غذا را آزمایش کردیم، عاشق این فلفل دلمه‌ای بودیم، و من در طول سال‌ها از این دستور غذا بارها لذت برده‌ام.

در برخی از دستور العمل های چیلی به سبک تگزاس از هیچ گوجه فرنگی استفاده نمی شود، اما من از گوجه فرنگی Ro-Tel و کنسرو چیلی سبز استفاده کردم تا به این فلفل گرمای زیادی بدهم! حتما می توانید از گوجه فرنگی ساده استفاده کنید یا اگر می خواهید کمتر تند باشد مقدار پودر آنچو چیلی را کاهش دهید.

و این فلفل کتو را حتماً با پنیر رنده شده و خامه ترش میل کنید اگر دوست دارید این نوع رویه روی فلفل قرمزتان باشد. امیدوارم که شما لذت بردن از!

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

از چه دیگ فوری استفاده کردم؟

من از دیگ فوری 6 کوارت (پیوند وابسته) برای درست کردن فلفل قرمز استفاده کردم. مجموعه رو به رشد من از دستور العمل های قابلمه فوری را بررسی کنید! شما می توانید دستور العمل های بیشتر قابلمه یا آهسته پز را در سایت دیگر من پیدا کنید. اگر تا به حال از دیگ فوری استفاده نکرده اید، می توانید آن را در هر نوع زودپزی که دارید درست کنید یا حتی اگر دوست دارید فلفل را در تابه ای روی اجاق گاز بپزید. (اگر روی اجاق می‌پزید، کمی بیشتر آب گوشت اضافه کنید.)

چه چیزی طعم تند را در این دستور غذای کتو چیلی می دهد؟

این فلفل دلمه ای کتو با طعم تند از چیلی آنچو و کنسرو چیلی سبز آناهیم پر شده است! و من بدم نمی آید که کمی سس سبز تاباسکو (پیوند وابسته) روی میز اضافه شود!

چه چیزی فلفل قرمز گاو به سبک تگزاس را برای رژیم های کتو عالی می کند؟

تگزاس فلفلی منحصر به فرد است زیرا عمدتاً از گوشت تهیه می شود و از فلفل چیلی خشک برای طعم دادن به چیلی استفاده می کند. این بیشتر شبیه یک خورش گوشت گاو غلیظ و دلچسب است تا بیشتر دستور العمل های چیلی (و گاهی اوقات حتی گوجه فرنگی نیز در آن گنجانده نمی شود.) و این دستور غذای خوشمزه کتو چیلی گوشت گاو برای هر رژیم غذایی کم کربوهیدرات مناسب است.

گزینه های بیشتری برای چیلی خوشمزه می خواهید؟

اگر می‌خواهید دستور العمل‌های خوشمزه‌تر کتو فلفلی مانند این را ببینید، دستور العمل‌های شگفت‌انگیز کم کربوهیدرات و کتو چیلی را ببینید.

کولاژ شات‌های پردازشی آنچو و آناهایم چیلی در قابلمه‌های آنی با کربوهیدرات کمکولاژ شات‌های پردازشی آنچو و آناهایم چیلی در قابلمه‌های آنی با کربوهیدرات کم

طرز تهیه این دستور پخت کتو فلفلی فوری قابلمه تمام گوشت گاو:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. هر جیب بزرگ پنکه را از کباب گوشت گاو جدا کنید و به قطعات لقمه ای برش دهید. (در صورت تمایل می توانید آن تکه های گوشت را برای تهیه آب گوشت گاو خانگی ذخیره کنید.) در دستور غذا از حدود 3 پوند مکعب گوشت گاو استفاده شده است، و من نمی خواستم آن را در دو دسته در ظرف فوری قهوه ای کنم، بنابراین قهوه ای کردم. گوشت را در یک ماهیتابه بزرگ روی اجاق گاز. (اگر برایتان مهم نیست که گوشت را در دو دسته بپزید، می توانید از دیگ فوری برای این کار استفاده کنید.)
  2. در حالی که گوشت قهوه ای می شود، پیاز را خرد کنید، کمی روغن در قابلمه فوری روی حرارت ملایم قرار دهید و پیاز را 3 تا 4 دقیقه یا تا زمانی که به سختی شروع به قهوه ای شدن کند، تفت دهید.
  3. سیر له شده، آنچو چیلی آسیاب شده، پاپریکا شیرین سگد، پونه کوهی مکزیکی و زیره را اضافه کنید و یک یا دو دقیقه دیگر تفت دهید.
  4. سپس گوشت سرخ شده، آب گوشت گاو (اگر گوشت گاو را روی اجاق گاز سرخ کرده اید، تابه را لعاب دهید)، و گوجه فرنگی روتل یا کنسرو گوجه فرنگی را اضافه کنید.
  5. درب را قفل کنید و روی دستی، فشار بالا، 15 دقیقه تنظیم کنید.
  6. وقتی زمان تمام شد، از فشار طبیعی آزاد استفاده کنید.
  7. قوطی چیلی سبز خرد شده (در صورت استفاده) را هم بزنید و ضخامت فلفل را بررسی کنید.
  8. اگر می‌خواهید کمی غلیظ‌تر شود، آن را روی حرارت ملایم قرار دهید و بجوشانید تا فلفل‌ها به دلخواه غلیظ شوند.
  9. آب لیموترش را هم بزنید و با کمی نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده مزه دار کنید.
  10. گرم سرو کنید، با پنیر رنده شده و خامه ترش در صورت تمایل روی میز اضافه کنید.

قابلمه فوری کم کربوهیدرات تمام گاو Ancho و Anaheim Chili یافت شده در KalynsKitchen.comقابلمه فوری کم کربوهیدرات تمام گاو Ancho و Anaheim Chili یافت شده در KalynsKitchen.com

شام کم کربوهیدرات بیشتر از دیگ فوری:

آماده سازی غذای آخر هفته:

این دستور غذا به دسته جدیدی به نام Weekend Food Prepto اضافه شده است که به شما کمک می کند دستور العمل هایی را پیدا کنید که می توانید در آخر هفته آماده یا طبخ کنید و در طول هفته بخورید!

عناصر

  • مکعب های چاک 3 پوندی گوشت گاو (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 4 قاشق چایخوری روغن زیتون

  • 1 پیاز متوسط، به قطعات 1/2 اینچی خرد شده

  • 1 T سیر له شده

  • 1 تن فلفل آنچو چیلی آسیاب شده (به یادداشت مراجعه کنید)

  • 2 قاشق چایخوری فلفل شیرین

  • 2 قاشق چایخوری پونه کوهی مکزیکی یا پونه کوهی

  • 1 تن زیره آسیاب شده (اگر طرفدار زیادی از زیره نیستید یا کمتر)

  • 1/2 فنجان آب گوشت گاو خانگی یا آب گوشت گاو (به یادداشت مراجعه کنید)

  • 2 10 اونس. قوطی گوجه فرنگی خرد شده با چیلی سبز (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 14 اونس می توان فلفل سبز را با آب میوه خرد کرد (این احتمالا اختیاری است اما خوب است)

  • نمک و فلفل سیاه آسیاب شده تازه به میزان دلخواه

  • 2 تن آب لیموترش تازه فشرده (اختیاری، به یادداشت ها مراجعه کنید)

دستورالعمل ها

  1. چربی کباب چاک را جدا کنید و گوشت را به اندازه لقمه خرد کنید. (من ضایعات را برای تهیه آب گوشت گاو خانگی ذخیره می کنم.)
  2. دو قاشق چایخوری روغن را در یک ماهیتابه بزرگ گرم کنید و گوشت را خوب سرخ کنید. (اگر ترجیح می دهید می توانید گوشت را در قابلمه فوری در دو دسته سرخ کنید. همچنین اگر ماهیتابه شما به اندازه کافی بزرگ نیست، ممکن است لازم باشد این کار را در دو دسته روی اجاق گاز انجام دهید.)
  3. در حالی که گوشت قهوه ای شد، پیاز را خرد کنید. 2 قاشق چایخوری روغن دیگر را در قابلمه فوری روی حرارت ملایم تفت دهید و پیاز را بپزید تا شروع به قهوه ای شدن کند. سیر له شده، آنچو شیلی آسیاب شده، پاپریکا شیرین، پونه کوهی مکزیکی و زیره آسیاب شده را اضافه کنید و یک یا دو دقیقه دیگر تفت دهید.
  4. گوشت قهوه‌ای شده را به قابلمه فوری اضافه کنید، سپس تابه را با آب گوشت گاو صاف کنید و به همراه 2 قوطی گوجه‌فرنگی روتل به داخل قابلمه فوری اضافه کنید.
  5. درب را روی فشار بالا 15 دقیقه قفل کنید. هنگامی که زودپز خاموش می شود، از آزادسازی فشار طبیعی استفاده کنید.
  6. درب آن را بردارید و 1 قوطی چیلی سبز خرد شده (در صورت استفاده) به آن اضافه کنید و آن را داخل فلفل دلمه ای هم بزنید.
  7. ضخامت فلفل را چک کنید و اگر می‌خواهید غلیظ‌تر باشد از ساوت استفاده کنید، حرارت ملایم را بجوشانید تا فلفل‌ها غلیظ شده و طعم‌ها با هم ترکیب شوند.
  8. با نمک و فلفل سیاه آسیاب شده تازه مزه دار کنید. آب لیموترش را هم بزنید (در صورت استفاده).
  9. گرم سرو کنید، با پنیر رنده شده و خامه ترش در صورت تمایل روی میز اضافه کنید.

یادداشت

با کباب چاک شروع کنید که حدود 3 1/2 پوند است، چربی را برش دهید و به قطعات به اندازه لقمه برش دهید.

من از آنچو چیلی آسیاب شده (لینک وابسته) استفاده کردم، اما از هر پودر فلفلی که دوست دارید استفاده کنید. من دوست دارم از گوشت گاو خانگی و گوجه فرنگی Ro-Tel (لینک وابسته) با چیلی سبز برای این دستور غذا استفاده کنم. اگر از قوطی‌های بزرگ‌تر گوجه‌فرنگی استفاده می‌کنید، در پایان باید مدت بیشتری بجوشانید.

من از آبلیموی تازه یخ زده ام استفاده کردم

اطلاعات تغذیه ای شامل پنیر اختیاری و خامه ترش نمی شود.

این دستور غذا از تگزاس به سبک فلفل قرمز اقتباس شده است کتاب آشپزی اجاق گاز فشاری (پیوند وابسته) توسط توری ریچی.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

8

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 400چربی کل: 14 گرمچربی های اشباع شده: 5 گرمچربی غیر اشباع: 9 گرمکلسترول: 168 میلی گرمسدیم: 634 میلی گرمکربوهیدرات ها: 5.5 گرمفیبر: 1 گرمقند: 6 گرمپروتئین: 57 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

فلفل قرمز بیف قابلمه فوری در دو کاسه با پنیر و خامه ترش نشان داده شده است.فلفل قرمز بیف قابلمه فوری در دو کاسه با پنیر و خامه ترش نشان داده شده است.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
این دستور غذای کتو فلفلی فوری قابلمه تمام گاو برای برنامه های غذایی کم کربوهیدرات یا کتو مناسب است. اگر از گوشت گاو به خوبی تراشیده شده استفاده کنید، برای هر مرحله از رژیم غذایی اصلی ساحل جنوبی کار می کند. دستورالعمل های ساحل جنوبی گوشتی با کمتر از 10 درصد چربی را توصیه می کند و پنیر کم چرب و خامه ترش کم چرب نیز توسط ساحل جنوبی توصیه می شود. برای سایر رژیم های کم کربوهیدرات از پنیر و لبنیات پرچرب استفاده کنید و زیاد نگران اصلاح گوشت نباشید.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از دستور العمل های فلفل قرمز برای یافتن دستور العمل های بیشتری مانند این استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در Pinterest، فیس بوک، اینستاگرام، TikTok یا YouTube دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم، ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
من برای اولین بار این دستور غذای کتو چیلی را در سال 2014 ارسال کردم. از آن زمان تاکنون بارها از آن لذت برده شده است و آخرین دستور پخت با اطلاعات بیشتر در سال 2023 به روز شد.

تصویر Pinterest از دستور غذای کتو فلفلی فوری قابلمه تمام گاو

این را به اشتراک بگذارید:

ما یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link