گوشت ذرت شده قابلمه فوری با سس ترب خامه ای – آشپزخانه کالین


ذرت گاو فوری قابلمه ای با سس ترب خامه ای یک وعده غذایی کم کربوهیدرات عالی است و تهیه آن در ظرف فوری بسیار آسان است! و اگر می‌خواهید روز سنت پاتریک را جشن بگیرید، این مورد ضروری است.

پین کنید تا بتوانید بعداً آن را درست کنید!

عکس از نمای نزدیک گوشت ذرت شده قابلمه فوری با سس ترب خامه ای

این دستور برای قابلمه فوری گوشت گاو ذرت یک ایده عالی برای شام برای کسانی است که گوشت گاو ذرت را دوست دارند یا ممکن است آن را برای تعطیلات بزرگ خوردن گوشت ذرت درست کنند. گوشت گاو ذرت چیزی است که من هر سال آن را برای روز سنت پاتریک درست می کنم و همیشه از آن لذت می برم.

و من گوشت گاو ذرت را با سس ترب خامه ای که در این دستور غذا وجود دارد بسیار دوست دارم که در هر زمان از سال آن را برای یک شام خوشمزه درست می کنم!

من همچنین بارها گوشت گوساله آهسته پز پخته ام و اگر طرفدار آرام پز هستید این روش عالی است. اما با استفاده از قابلمه فوری لطیف ترین گوشت گاو ذرت ساخته شده را تولید کردم و این روش آسان شام روز سنت پاتریک را آسان تر می کند!

اگر گوشت گاو ذرت فوری قابلمه را امتحان نکرده اید، شرط می بندم که عاشق آن خواهید شد! و برای تشویق شما به امتحان کردن، این دستور غذا را قبل از روز سنت پاتریک به شما یادآوری می کنم، و امیدوارم این پست شما را تشویق کند که برای تعطیلات بزرگی که در راه است، مقداری گوشت گاو ذرت بردارید!

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

کورند بیف چیست؟

کورند بیف نوعی کباب گوشت گاو است، معمولاً سینه‌ای که برای لطیف شدن و حفظ گوشت با نمک پخته شده است. و آیا می دانستید که کورند بیف در واقع یک غذای سنتی ایرلندی نیست، بلکه چیزی است که مردم ایرلندی وقتی به آمریکا آمدند شروع به خوردن کردند؟ در اینجا بیشتر در مورد گوشت ذرت و چرایی محبوبیت آن برای روز سنت پاتریک آورده شده است.

چه مدت باید گوشت ذرت را در قابلمه فوری بپزید؟

پختن گوشت گاو ذرت در زودپز به قدری ساده و ساده است که شما به سختی به دستور غذا نیاز دارید، اما وقتی برای اولین بار آن را امتحان کردم، منابع زیادی را به صورت آنلاین برای نکاتی بررسی کردم و تغییراتی را در زمان پخت پیشنهادی پیدا کردم. بارها و بارها افراد 90 دقیقه با فشار بالا را توصیه می کنند، و این باعث تولید گوشت ذرت بسیار لطیف می شود. اما اگر گوشت گاو ذرت می‌خواهید که به خوبی برای ساندویچ در کنار هم قرار گیرد، زمان پخت را به 80 دقیقه کاهش می‌دهم.

از چه اندازه قابلمه فوری استفاده کردم؟

من برای این دستور از یک قابلمه فوری 6 کوارت (لینک وابسته) استفاده کردم، اما می توانید آن را در هر زودپز برقی یا زودپز نیز درست کنید. مجموعه رو به رشد من از دستور العمل های قابلمه فوری را بررسی کنید! همچنین می‌توانید بسیاری از دستور العمل‌های قابلمه فوری دیگر را در سایت دیگر من، اجاق گاز آهسته یا زودپز، بیابید.

آیا می خواهید برای باقی مانده گوشت ذرت ایده بگیرید؟

برای ایده های بیشتر برای پختن گوشت ذرت یا استفاده از گوشت ذرت شده باقیمانده، می توانید دستور العمل های گوشت ذرت گاو کم کربوهیدرات و کتو را بررسی کنید.

کولاژ فرآوری شات های فرآوری شده بیف ذرت در قابلمه فوری با سس ترب خامه ای

طرز تهیه بیف ذرت سریع قابلمه ای با سس ترب خامه ای:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. اگر بتوانید گوشت ذرت برش تخت تهیه کنید، برش دادن آن آسان تر خواهد بود. بیشتر اوقات یک طرف دارای یک لایه چربی ضخیم است. من بیشتر آن را قطع کردم و پس از پخته شدن گوشت، چربی باقیمانده به راحتی جدا می شود.
  2. در صورت تمایل می توانید از بسته ادویه ای که همراه گوشت است استفاده کنید، اما من فقط از برگ بو (لینک وابسته)، دانه فلفل، آویشن خشک (پیوند وابسته) و یک پیاز برای طعم دادن به گوشت و دو قوطی مرغ کم سدیم استفاده کردم. آبگوشت برای مایع
  3. زودپز یا دیگ فوری را روی دستی، فشار بالا، 90 دقیقه قرار دهید. (اگر گوشتی را می خواهید که لطافت کمتری داشته باشد، بنابراین می توانید آن را برای ساندویچ برش دهید، می توانید زمان را به 80 دقیقه کاهش دهید.)
  4. وقتی زمان تمام شد، از روش آزادسازی طبیعی به مدت 20 دقیقه استفاده کنید و سپس فشار اضافی را آزاد کنید.
  5. در حین پختن گوشت ذرت، خامه ترش و سس مایونز را با هم مخلوط کرده و ترب به سبک خامه ای را هم بزنید تا مزه دار شود تا یک سس تند درست شود.
  6. برای سرو، گوشت ذرت را برش بزنید.
  7. گرم سرو کنید و لذت ببرید!

عکس فوری گوشت ذرت شده قابلمه با سس ترب خامه ای عکس دورتر

آن را به یک وعده غذایی کم کربوهیدرات تبدیل کنید:

برای یک وعده غذایی کم کربوهیدرات یا کتو، این می تواند با کلم سوخاری با لیمو، کلم تندی پخته شده، مارچوبه و فلفل سرخ شده یا گل کلم پوره شده با سیر، پارمزان و پنیر بز خوشمزه باشد. و اگر از طرفداران شلغم هستید، با شلغم برشته شده شگفت انگیز خواهد بود.

دستور العمل های خوشمزه تر گوشت ذرت گاو:

آماده سازی غذای آخر هفته:

این دستور غذا به دسته ای به نام آماده سازی غذای آخر هفته اضافه شده است که در آن دستور العمل هایی را خواهید یافت که می توانید در آخر هفته آماده یا طبخ کنید و در طول هفته بخورید!

عناصر

  • 4 پوند گوشت ذرت برش مسطح

  • 4 برگ بو بزرگ (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 8 دانه فلفل کامل (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1 قاشق چایخوری. آویشن خشک (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1 عدد پیاز، به ربع بریده شده

  • 2 14 اونس. قوطی آب مرغ کم سدیم

  • آب، در صورت نیاز برای پوشاندن گوشت ذرت

مواد لازم سس ترب خامه ای:

  • 1/3 فنجان خامه ترش

  • 1/3 فنجان مایونز

  • 2 تی ترب به سبک خامه ای، یا بیشتر برای طعم دادن

دستورالعمل ها

  1. ذرت بیف را از بسته خارج کرده و با آب سرد خوب بشویید، تا زمانی که تمام ژل انباشته شده پاک شود.
  2. بیشتر گوشت گاو ذرت دارای یک لایه ضخیم چربی در یک طرف است. بیشتر آن چربی را جدا کنید و گوشت گاو را در زودپز قرار دهید، سمت چربی آن رو به بالا باشد. در صورت نیاز می توانید آن را از وسط نصف کنید.
  3. برگ بو، دانه فلفل، آویشن خشک و تکه های پیاز را به زودپز اضافه کنید. (یا در صورت تمایل از بسته ادویه به جای برگ بو، دانه فلفل و آویشن استفاده کنید.)
  4. روی آب مرغ بریزید و در صورت نیاز با کمی آب اضافه کنید تا تقریباً گوشت ذرت را با مایع بپوشانید.
  5. زودپز برقی را روی دستی، فشار زیاد، 90 دقیقه تنظیم کنید، یا اگر گوشت گاو سفت تری را ترجیح می دهید که برای ساندویچ ها به راحتی تکه تکه می شود، می توانید 80 دقیقه استفاده کنید (برای زودپز، فشار را روی اجاق گاز قرار دهید، سپس حرارت را کم کنید. تا حد ممکن کم باشد و همچنان فشار بالا را حفظ کنید و 90 دقیقه بپزید.)
  6. پس از 90 دقیقه، از روش آزادسازی طبیعی برای کاهش فشار به مدت 20 دقیقه استفاده کنید، سپس فشار باقیمانده را سریع رها کنید.
  7. گوشت ذرت را روی تخته برش دهید و بگذارید چند دقیقه قبل از برش استراحت کند. (اگر قصد دارید سبزیجات را در زودپز بپزید تا با گوشت همراه شود، روی آن را با فویل بپوشانید تا گرم بماند.)
  8. گوشت را تکه تکه کرده و به همراه سس ترب خامه ای به صورت گرم سرو کنید.

دستور تهیه سس ترب:

  1. خامه ترش و سس مایونز را با هم مخلوط کنید، سپس ترب به سبک خامه ای را برای طعم دادن به آن اضافه کنید. (بعضی از ترب‌ها بسیار تندتر از بقیه هستند، بنابراین من ابتدا مقدار کمی ترب را هم زده و سس را می‌چشم، سپس مقدار بیشتری را اضافه می‌کنم تا به اندازه دلخواه تند شود.)

یادداشت

در صورت تمایل می توانید به جای برگ بو، دانه فلفل و آویشن از بسته ادویه هایی که همراه با گوشت ذرت است استفاده کنید.

من از یک قابلمه فوری 6 کوارت (لینک وابسته) برای این دستور استفاده کردم، اما می توانید آن را در هر زودپز برقی یا زودپز اجاق گاز نیز درست کنید.

دستور غذا کمی اقتباس شده از کمال زودپز توسط America’s Test Kitchen و دستور العمل هایی از دو مورد مورد علاقه من وبلاگ نویسی دوستان.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

8

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 717چربی کل: 56 گرمچربی های اشباع شده: 18 گرمچربی غیر اشباع: 30 گرمکلسترول: 246 میلی گرمسدیم: 2406 میلی گرمکربوهیدرات ها: 6 گرمفیبر: 1 گرمقند: 1 گرمپروتئین: 46 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی از گوشت گاو ذرت شده قابلمه فوری با سس ترب خامه ای روی تخته برش نشان داده شده است.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
گوشت گاو ذرت قطعاً یک ماده کم کربوهیدرات است، بنابراین باید برای رژیم های کم کربوهیدرات یا کتو مناسب باشد. رژیم غذایی اصلی ساحل جنوبی گوشت ذرت را به دلیل مقدار چربی توصیه نمی کند، اما اگر روز سنت پاتریک باشد، مطمئناً مقداری از آن را می خورم.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از دستور العمل های قابلمه فوری برای پیدا کردن دستور العمل های بیشتر مانند این استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
این دستور برای اولین بار در سال 2015 ارسال شد. در سال 2020 با عکس های بهتر به روز شد و دستور پخت دوباره با اطلاعات بیشتر در سال 2023 به روز شد.

تصویر Pinterest از گوشت گاو ذرت شده قابلمه فوری با سس ترب خامه ای و اگر می‌خواهید روز سنت پاتریک را جشن بگیرید، این مورد ضروری است. [found on KalynsKitchen.com] #دگ ذرت فوری #CornedBeef”>

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.