قابلمه کلم شکم پر کم کربوهیدرات (ویدئو) – آشپزخانه کالین


دیگ کلم شکم پر کم کربوهیدرات یک نسخه کم کربوهیدرات از یک کاسرول فوق محبوب از روزهای اولیه وبلاگ من است! این نسخه از کاسه کلم شکم پر با برنج گل کلم به جای برنج قطعا مورد توجه طرفداران کلم شکم پر خواهد بود که می خواهند کربوهیدرات را محدود کنند.

پین قابلمه کلم شکم پر با کربوهیدرات کم تخریب شده تا بعداً آن را امتحان کنید!

قابلمه کلم شکم پر کم کربوهیدرات دیسسترول کامل شده در ظرف پخت و یک وعده در بشقاب

در روزهای ابتدایی وبلاگم دوستم Dolores دستور پخت غذای کلم شکم پر را برای من ارسال کرد و در وبلاگ به طور قطعی مورد توجه قرار گرفت و این چیزی بود که من اغلب در روزهای آخر هفته درست می کردم، در روزهایی که نیاز به چیزهایی داشتم. مدرسه برای ناهار سپس هنگامی که تمرکز من روی پخت و پز و خوردن کربوهیدرات کمتر تغییر کرد، در یادداشت های دستور غذا ذکر کردم که می توانید برنج را در آن قابلمه برای برنج گل کلم جایگزین کنید.

و در نهایت من آن تغییر را در دستور غذا پس از ساختن این جدید امتحان کردم کاسرول کلم شکم پر با کربوهیدرات کم چند بار برای درست کردن آن، بسیار خوشحال شدم که آن را در سایت به اشتراک گذاشتم، و همچنین موفقیت بزرگی بود. هرکسی که کلم شکم پر دوست دارد اما می‌خواهد روش ساده‌تری برای تهیه آن داشته باشد که کربوهیدرات پایینی هم داشته باشد، از طرفداران این دستور پخت کلم شکم پر خواهد بود! و کلم در ماه مارس به فروش می رسد، بنابراین امروز در مورد این کاسرول خوشمزه برای انتخاب جمعه مورد علاقه من در این هفته به شما یادآوری می کنم!

این دستور غذا در مقایسه با برخی از کاسرول ها دارای چند مرحله است، اما زمانی که دستور غذا را آزمایش کردیم، ایده استفاده از برنج گل کلم منجمد «بخار در کیسه» را برای آن قسمت از آماده سازی داشتیم و در زمان صرفه جویی کردیم.

و در حالی که این کاسرول کلم شکم پر دارای چند مرحله است، حداقل 8 وعده نیز درست می کند، بنابراین مقدار زیادی برای یخ زدن وجود دارد و من دوست دارم ظرفی از این کاسرول خوشمزه را از فریزر بیرون بیاورم و آن را برای یک شام سریع دوباره گرم کنم. من مال خودم رو با کمی خامه ترش میخورم، لذت ببرید!

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد تشکیل دهنده دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

  • روغن زیتون
  • گوشت چرخ كرده
  • نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده به دلخواه
  • پیاز
  • سیر خرد شده (لینک وابسته)
  • پاپریکا شیرین، ترجیحا پاپریکا سگد (پیوند وابسته) یا پاپریکای مجارستانی دیگر
  • پاپریکا مجارستانی تیز (لینک وابسته) یا پاپریکا داغ، یا اگر ترجیح می دهید از پاپریکای شیرین بیشتری استفاده کنید
  • آویشن خشک (لینک وابسته)
  • کنسرو گوجه فرنگی کوچک خرد شده
  • سس گوجه فرنگی کنسرو شده (سس گوجه فرنگی را با کمترین شکری که می توانید پیدا کنید انتخاب کنید)
  • برنج گل کلم “بخار در کیسه” (یا هر برنج گل کلمی که ترجیح می دهید)
  • کلم
  • پنیر موزارلا رنده شده

این کاسه کلم شکم پر با کلم شکم پر سنتی چه تفاوتی دارد؟

کلم شکم پر یک غذای اروپای شرقی است که در آن برگ های کلم نیمه پخته شده با چاشنی پر می شود که اغلب شامل گوشت چرخ کرده، برنج، گوجه فرنگی، پیاز و ادویه جات است. در این دستور غذا، آن دسته از مواد تشکیل دهنده کلم پر شده سنتی در یک ظرف پخته قرار داده شده است، برای یک نسخه کم زحمت!

اگر هر دو نوع پاپریکا را نداشته باشید چه؟

من عاشق استفاده از ترکیبی از پاپریکای شیرین و پاپریکای داغ یا تیز برای این دستور هستم، اما اگر فقط یک نوع آن را داشته باشید، مطمئن هستم که هنوز هم خوشمزه خواهد بود. من یکی از طرفداران پاپریکا سگد هستم (لینک وابسته) و این همان چیزی است که همیشه در هنگام دستور پخت پاپریکا استفاده می کنم!

کاسرول کلم شکم پر چقدر نگه می دارد؟

این دستور هشت وعده دارد و نزدیک به یک هفته در یخچال نگهداری می شود و می توان آن را در مایکروویو یا در تابه روی اجاق گاز گرم کرد. همچنین در ظرفی با درب محکم به خوبی منجمد می شود.

آیا شما طرفدار کلم هستید؟

اگر شما نیز مانند من از طرفداران کلم هستید، دستور العمل های کم کربوهیدرات و کتو با کلم را برای دستور العمل های خوشمزه تر بررسی کنید.

کاسه کلم شکم پر کم کربوهیدرات در KalynsKitchen.com یافت شد

مواد لازم برای تهیه کاسرول کلم شکم پر:

(این فقط خلاصه ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

  1. فر را از قبل گرم کنید و یک ظرف بزرگ تابه عمیق را با اسپری نچسب اسپری کنید.
  2. گوشت چرخ کرده را قهوه ای کنید و با نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده مزه دار کنید.
  3. در حالی که گوشت گاو قهوه ای می شود، پیاز را خرد کنید، سیر را آماده کنید و پاپریکا شیرین، پاپریکا تیز مجارستانی یا پاپریکا داغ و آویشن خشک را اندازه کنید. گوجه فرنگی های ریز خرد شده را آبکش کنید.
  4. وقتی گوشت گاو سرخ شد، آن را فشار دهید، در صورت نیاز روغن بیشتری اضافه کنید و پیاز را سرخ کنید. سپس سیر و ادویه ها را اضافه کنید و 1 تا 2 دقیقه دیگر تفت دهید.
  5. مخلوط پیاز و ادویه را با گوشت چرخ کرده مخلوط کنید.
  6. گوجه‌فرنگی‌های ریز و سس گوجه‌فرنگی را به مخلوط گوشت گاو و پیاز اضافه کنید و بگذارید روی حرارت ملایم بجوشد تا کلم و گل کلم را آماده کنید.
  7. یک کلم متوسط ​​را خرد کنید. شما به حدود 10 فنجان کلم خرد شده نیاز دارید.
  8. روغن زیتون را در ماهیتابه بزرگ دیگری گرم کنید و کلم را روی حرارت متوسط ​​رو به پایین بپزید تا کلم پژمرده شود و شروع به قهوه ای شدن کند.
  9. در همین حال، یک بسته (10.5 اونس) برنج گل کلم منجمد را در مایکروویو بپزید. (برنج گل کلم بیشتر در فر پخته می شود، بنابراین در این مرحله آن را خیلی نرم نکنید.)
  10. اگر ترجیح می دهید از گل کلم برنج تازه استفاده کنید از 2.5 فنجان استفاده کنید و در مایکروویو قرار دهید یا در ماهیتابه با کمی روغن زیتون بپزید تا نرم شود.
  11. برنج گل کلم پخته شده را با مخلوط گوشت چرخ کرده مخلوط کنید. پنیر را اندازه بگیرید.

کاسه کلم شکم پر کم کربوهیدرات در KalynsKitchen.com یافت شد

مونتاژ و پخت کاسه کلم شکم پر با کربوهیدرات کم:

  1. در ظرف قابلمه با نیمی از کلم پخته یک لایه درست کنید.
  2. نصف مخلوط برنج گوشت گاو و گل کلم چرخ کرده را روی کلم قرار دهید.
  3. روی آن را با نصف پنیر رنده شده تزیین کنید.
  4. سپس یک لایه دیگر از کلم، مخلوط برنج گوشت چرخ کرده و گل کلم و پنیر درست کنید.
  5. کاسرول کلم شکم پر شده را بدون درپوش به مدت حدود 40 دقیقه یا تا زمانی که ظرف حباب زده و پنیر ذوب شده و شروع به قهوه ای شدن ملایم کند بپزید.
  6. داغ سرو کنید و از اضافه کردن کمی خامه ترش مثل من نترسید اگر این ایده برایتان جذاب بود!
  7. این به خوبی یخ می زند یا می توان آن را از قبل درست کرد و در یخچال نگهداری کرد تا در طول هفته دوباره گرم شود

کاسه کلم شکم پر کم کربوهیدرات در KalynsKitchen.com یافت شد

شام کم کربوهیدرات بیشتر با کلم:

آماده سازی غذای آخر هفته:

این دستور غذا به دسته ای به نام آماده سازی غذای آخر هفته اضافه شده است تا به شما کمک کند دستور العمل هایی را برای تهیه یا پخت در آخر هفته پیدا کنید و در طول هفته غذا بخورید!

عناصر

  • 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون

  • 1 پوند گوشت چرخ کرده گاو

  • نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده به دلخواه

  • 1 پیاز متوسط، خرد شده

  • 1 تی سیر ریز شده (سیر از شیشه برای این کار خوب است)

  • 2 قاشق چایخوری پاپریکای شیرین (ترجیحاً پاپریکا مجارستانی، که اغلب در قالب می آید، به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1 قاشق چایخوری. پاپریکای تیز یا داغ، یا اگر ترجیح می دهید از پاپریکای شیرین بیشتری استفاده کنید (ترجیحاً پاپریکا مجارستانی، که اغلب در قالب می آید، به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1 قاشق چایخوری. آویشن خشک

  • 1 14.5 اونس. می‌توانید گوجه‌فرنگی‌های ریز خرد شده را درون آبکشی که در سینک قرار داده شده است، تخلیه کنید

  • 18 اونس قوطی سس گوجه فرنگی (سس گوجه فرنگی را با کمترین شکری که می توانید برای کربوهیدرات کم پیدا کنید انتخاب کنید)

  • 110 اونس. pkg برنج گل کلم “بخار در کیسه” (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1 کلم سر متوسط، خرد شده تا حدود 10 فنجان کلم خرد شده به دست آید

  • 3 فنجان پنیر موزارلا رنده شده (به یادداشت ها مراجعه کنید)

دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای 350 درجه فارنهایت/175 درجه سانتیگراد گرم کنید. یک ظرف ماهیتابه عمیق 13 اینچ 8 اینچی (یا اندازه مشابه) را با اسپری نچسب یا مه با روغن زیتون اسپری کنید.
  2. حدود یک قاشق غذاخوری روغن زیتون را در یک ماهیتابه بزرگ روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. یک پوند گوشت چرخ کرده را در تابه خرد کنید و بپزید تا گوشت گاو به خوبی قهوه ای شود، حدود 8 دقیقه. با کمی نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده مزه دار کنید.
  3. در حین پختن گوشت گاو، پیاز را خرد کنید، سیر خرد کنید (یا سیر را از شیشه اندازه بگیرید) و پاپریکای شیرین، پاپریکای تیز و آویشن را اندازه بگیرید. گوجه‌فرنگی‌های ریز خرد شده را در آبکشی که در سینک قرار داده‌اید، بریزید.
  4. وقتی گوشت گاو تمام شد، آن را کنار ماهیتابه فشار دهید، در صورت نیاز کمی روغن اضافه کنید، پیاز خرد شده را اضافه کنید و حدود 4 دقیقه تفت دهید تا پیاز نرم شود و شروع به قهوه ای شدن کند. سیر خرد شده و ادویه ها را اضافه کنید و 1 تا 2 دقیقه دیگر تفت دهید.
  5. هم بزنید تا مخلوط گوشت گاو و پیاز با هم ترکیب شوند. سپس گوجه‌فرنگی‌های ریز آب‌کش شده و سس گوجه‌فرنگی را با هم مخلوط کنید، حرارت را کم کنید و اجازه دهید تا زمانی که کلم و برنج گل کلم را آماده می‌کنید، مخلوط بجوشد. (مخلوط گوشت گاو را از روی حرارت بردارید اگر تمام مایع تبخیر شد.)
  6. سر کلم را خرد کنید تا حدود 10 فنجان کلم درشت خرد شده به دست آید. در یک ماهیتابه بزرگ و عمیق دیگر حدود یک قاشق غذاخوری روغن زیتون را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. کلم را اضافه کنید و حدود 8 دقیقه بپزید تا کلم نرم شود و شروع به قهوه ای شدن کند. در صورت تمایل کلم را با کمی نمک مزه دار کنید.
  7. در حالی که کلم پخته می شود، 10.5 اونس را در مایکروویو قرار دهید. بسته برنج گل کلم منجمد در بسته بندی، طبق دستورالعمل بسته. ما آن را 4 دقیقه برای مارکی که استفاده کردیم پختیم. (اگر ترجیح می دهید از گل کلم برنجی تازه استفاده کنید، به حدود 2 1/2 فنجان نیاز دارید. برنج گل کلم را در ظرف مخصوص مایکروویو قرار دهید، روی آن را روی آن قرار دهید و 3 دقیقه بپزید. برای پختن روی اجاق، می توانید به تابه دیگری نیاز دارید یا کلم را در ظرفی بریزید و دوباره از آن تابه استفاده کنید.روغن زیتون را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید و گل کلم برنجی را اضافه کنید و چند بار هم بزنید تا گل کلم نرم شود و مقداری از مایع آن نرم شود. تقریباً 4 دقیقه به صورت بخار تبخیر شده است. همچنین می‌توانید The BEST Easy Cauliflower Rice را درست کنید و مقداری از آن را برای درست کردن این کاسرول استفاده کنید و بقیه را برای یک وعده غذایی دیگر بخورید.)
  8. وقتی گل کلم به سختی نرم شد، آن را در مخلوط گوشت گاو و پیاز هم بزنید. پنیر را اندازه بگیرید.
  9. در ظرف قابلمه یک لایه از نصف کلم، نصف مخلوط برنج گوشت و گل کلم و نصف پنیر درست کنید. لایه دوم کلم، مخلوط گوشت و پنیر را درست کنید.
  10. ظرف کلم کم کربوهیدرات را بدون درپوش به مدت حدود 40 دقیقه یا تا زمانی که مخلوط حباب کند و رویه آن شروع به کمی قهوه ای شدن کند بپزید.
  11. گرم سرو کنید. من این را با یک حبه خامه ترش دوست دارم، اگر خامه ترش دوست دارید امتحان کنید.
  12. چند روز در یخچال می ماند و می توان آن را در مایکروویو یا تابه روی اجاق گاز گرم کرد. کاسرول نیز به زیبایی یخ می زند تا بعدا گرم شود.

یادداشت

تعدادی تامین کننده ادویه خوب وجود دارد که پاپریکا مجارستانی را می فروشند، اما سال هاست که من از طرفداران بزرگ پاپریکا Szeged (پیوند وابسته) هستم که می توان آن را در آمازون خریداری کرد.

استفاده از گل کلم “بخار در کیسه” این کار را آسان کرد، اما در صورت تمایل از 2 1/2 فنجان گل کلم تازه برنجی استفاده کنید. من محصولاتی را برای پرداخت در وبلاگم تبلیغ نمی کنم، بنابراین چشم پرندگان به من پولی برای تبلیغ برنج گل کلم بخار در کیسه خود پرداخت نکرده است و آنها نمی دانند که من اینجا در مورد آن صحبت می کنم!

از پنیر کم و بیش برای طعم دادن استفاده کنید. از هر پنیر سفیدی که خوب آب می شود استفاده کنید.

این دستور یک نسخه کم کربوهیدرات از آن است قابلمه کلم شکم پر دستور پختی که سالها پیش از دوستم دولورس گرفتم.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

8

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 346چربی کل: 23 گرمچربی های اشباع شده: 10 گرمچربی غیر اشباع: 11 گرمکلسترول: 84 میلی گرمسدیم: 503 میلی گرمکربوهیدرات ها: 9 گرمفیبر: 3 گرمقند: 4 گرمپروتئین: 27 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

قابلمه کلم شکم پر کم کربوهیدرات در ظرف قابلمه روی دستمال راه راه نشان داده شده است

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
این کاسه کلم شکم پر کم کربوهیدرات یک غذای اصلی خوب برای رژیم های کم کربوهیدرات یا کتو است و همچنین برای هر مرحله از رژیم اصلی ساحل جنوبی عالی است.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
برای غذاهای خوشمزه تر مانند این، دستور پخت غذا را بررسی کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی برای این دستور غذا:
این دستور پخت در سال 2019 ارسال شد. آخرین بار با اطلاعات بیشتر در سال 2022 به روز شد.

تصویر Pinterest از کاسرول کلم شکم پر تخریب شده کم کربوهیدرات

این را به اشتراک بگذارید:

ما یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.