کاسه تاکو کم کربوهیدرات پنیری (ویدئو) – آشپزخانه کالین


این کاسرول تاکو پنیری کم کربوهیدرات دارای گوشت چرخ کرده، پیاز، گوجه فرنگی Ro-Tel، برنج گل کلم، چاشنی تاکو و البته مقدار زیادی پنیر است. و این یک دستور پخت تاکو کم کربوهیدرات است که تقریباً مورد توجه همه کسانی است که آن را امتحان می کنند.

پین تاکو تاکوی کم کربوهیدرات Cheesy تا بعداً آن را امتحان کنید!

تاکوی پنیری کم کربوهیدرات در ظرف پخت با یک وعده در بشقاب نشان داده شده است

برخی از محبوب ترین دستور العمل های موجود در این سایت، کاسرول های کم کربوهیدرات هستند، بنابراین برای دستور غذای ویژه جمعه مورد علاقه امروز، من این دستور غذای بسیار خوشمزه و محبوب را به شما یادآوری می کنم. کاسرول تاکو کم کربوهیدرات پنیری! چیزی در مورد یک کاسرول تاکوی پنیری وجود دارد که فقط غذای راحتی را فریاد می‌زند، حتی زمانی که از مواد سالمی مانند آنهایی که من در کاسرول تاکوی کم کربوهیدرات استفاده کردم، درست شده باشد.

چیزی که من بیشتر در مورد کاسرول ها دوست دارم روشی است که می توانید یک بار بپزید و سپس باقیمانده غذا را برای یک یا دو وعده دیگر داشته باشید تا بعداً دوباره گرم شوند یا حتی منجمد شوند، و این باعث می شود کاسرول هایی مانند این برای تهیه غذای آخر هفته عالی باشند. البته اگر خانه‌ای پر از پسران نوجوان دارید که ممکن است خوب نباشد. حتی بچه‌ها هم این یکی را می‌خورند و خوانندگان گزارش داده‌اند که بچه‌هایشان حتی متوجه وجود برنج گل کلم در این تاکو تاکوی کم کربوهیدرات نشده‌اند!

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

چه چیزی الهام بخش این دستور پخت تاکو کم کربوهیدرات بود؟

این دستور غذا از موادی الهام گرفته شده است که من در کاسه‌های تاکوی برنجی با گوشت گاو و گل کلم استفاده کردم، با کمی انحراف غذا با پنیر. (ما از پنیر زیادی استفاده کردیم تا این واقعاً شایسته نام “چیز” باشد، اما اگر می‌خواهید دستور غذای سرخپوشان و بدون لبنیات داشته باشید، کاسه‌های تاکو را بررسی کنید.)

چه چیزی طعم مکزیکی را به کاسرول تاکو اضافه می کند؟

برای این کاسرول کم کربوهیدرات تاکو، ما از 2 قوطی گوجه فرنگی روتل با چیلیس سبز (پیوند وابسته) استفاده کردیم، یک ماده جنوب غربی که من در غذاهایی مانند این دوست دارم. من به شدت توصیه می کنم از انواع ملایم Ro-Tel استفاده کنید، مگر اینکه آن را واقعاً تند دوست داشته باشید، و اگر در جایی زندگی می کنید که Rotel به سختی پیدا می شود، می توانید یک قوطی گوجه فرنگی کوچک خرد شده و یک قوطی چیلی سبز خرد شده را جایگزین کنید. در دستور غذا (توجه داشته باشید که Roten یک قوطی 10 اونسی است، بنابراین آن را تنظیم کنید) اما لطفاً مطمئن شوید که اگر Rotel ندارید از چیلی سبز خرد شده استفاده کنید. این و چاشنی تاکوی Kalyn’s چیزی است که به این کاسه طعم تاکو می دهد که بسیار خوب است.

نکاتی برای موفقیت با این کاسه تاکو کم کربوهیدرات:

دقت کنید که گوجه فرنگی روتل را خوب آبکش کنید و برنج گل کلم را به اندازه ای بپزید که مقداری از آب آن تبخیر شود تا کاسرول تمام شده خیلی خیس نشود. اگر از برنج گل کلم یخ زده استفاده می کنید، قبل از اینکه کاسرول را درست کنید، روی پیشخوان آب می کنم.

غذای مکزیکی کم کربوهیدرات بیشتری می خواهید؟

اگر از طرفداران طعم های تاکو هستید، غذاهای مورد علاقه مکزیکی کم کربوهیدرات را بررسی کنید.

کلاژ مراحل دستور پخت تاکوی پنیری کم کربوهیدرات

طرز تهیه کاسرول تاکوی پنیری کم کربوهیدرات:

(برای دستور کامل قابل چاپ با اطلاعات تغذیه به پایین بروید.)

  1. گوجه‌فرنگی‌های روتل را در آبکش بریزید و بگذارید تا زمانی که مواد دیگر را آماده می‌کنید آب آن‌ها برود.
  2. 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون را در یک ماهیتابه بزرگ گرم کنید و پیاز را بپزید تا کاملا پخته شود و تازه شروع به رنگ شدن کند.
  3. سپس برنج گل کلم را اضافه کنید و روی حرارت متوسط ​​رو به بالا به مدت 3 تا 4 دقیقه بپزید تا رطوبت گل کلم عمدتاً تبخیر شود و ته تابه آب نباشد.
  4. حرارت را خاموش کنید، پیاز سبز خرد شده را با هم مخلوط کنید و برنج گل کلم پخته شده را در ظرفی بریزید.
  5. در همان تابه، دومین قاشق غذاخوری روغن زیتون را گرم کنید و گوشت چرخ کرده را بپزید تا کاملا پخته شود و شروع به قهوه ای شدن کند و در حین پخته شدن از هم جدا شود.
  6. چاشنی تاکو را اضافه کنید و یکی دو دقیقه تفت دهید.
  7. سپس گوجه فرنگی های آبکش شده روتل را با چیلیس سبز (لینک وابسته) اضافه کنید و یکی دو دقیقه دیگر بپزید.
  8. برنج گل کلم را با حدود 1 قاشق چایخوری نمک مخلوط کرده و روی حرارت قرار دهید.
  9. حرارت را خاموش کنید و 2 فنجان مخلوط پنیر مکزیکی رنده شده را هم بزنید (یا کمتر اگر پنیر زیادی نمی خواهید).
  10. مخلوط را در ظرفی که با روغن زیتون یا اسپری نچسب پاشیده اید بریزید و روی آن یک فنجان دیگر پنیر رنده شده بریزید.
  11. 30 دقیقه یا تا زمانی که داغ شود و پنیر کمی قهوه ای شود بپزید.
  12. وقتی دستور پخت را تست کردیم، کاسرول تاکو را با مقداری سالسا و یک حبه خامه ترش خوردیم و آن را دوست داشتیم!

کاسه تاکو پنیر کم کربوهیدرات در ظرف پخت نشان داده شده بر روی دستمال سفره

گرم سرو کنید، با چیزهایی مانند سالسا، سس سبز تاباسکو (لینک وابسته)، خامه ترش، گواکاموله، پیکو د گالو، یا آووکادوی خرد شده برای اضافه کردن بر روی میز به دلخواه.

شام بیشتر با طعم تاکو:

تاکوی مرغ پنیری کم کربوهیدرات (یا آرام پز) فوری ~ آشپزخانه Kalyn’s Kitchen
تاکوهای میگوی تند و سریع کارائیب ~ داخل زندگی خدمه برو
سالاد پرفکت تاکو کالین ~ آشپزخانه کالین
تاکو چیلی مرغ آهسته پز ~ شیرینی شوگری
کاسه کلم تاکو ماهی کم کربوهیدرات ~ آشپزخانه Kalyn’s Kitchen
پاپرهای Jalapeno با بیکن پر شده تاکو ~ مزه کنید و بگویید

آماده سازی غذای آخر هفته:

این دستور غذا به دسته جدیدی به نام آماده سازی غذای آخر هفته اضافه شده است تا به شما کمک کند دستور العمل هایی را پیدا کنید که می توانید در آخر هفته تهیه کنید یا بپزید و در طول هفته بخورید!

عناصر

  • 2 قوطی گوجه فرنگی Ro-Tel با چیلی سبز، ملایم ((کنسرو 10 اونس، به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1 پیاز متوسط ​​بزرگ، کوچک خرد شده

  • 2 T روغن زیتون تقسیم شده

  • 1 پوند برنج گل کلم تازه یا منجمد بسته بندی کنید

  • 1/2 فنجان پیاز سبز خلال شده

  • 1 پوند گوشت چرخ کرده گاو

  • 1 T Kalyn’s Taco Seasoning Mix (به یادداشت مراجعه کنید)

  • 1 قاشق چایخوری. نمک (یا به مزه)

  • 3 فنجان پنیر مخلوط مکزیکی رنده شده (در صورت تمایل از پنیر کمتری استفاده کنید؛ ما آن را پنیری می خواستیم!)

دستورالعمل ها

  1. اگر از برنج گل کلم منجمد استفاده می کنید، قبل از شروع دستور غذا را روی پیشخوان آب می کنم.
  2. گوجه‌فرنگی‌های روتل را با چیلیس سبز (پیوند وابسته) در آبکشی که در سینک قرار داده‌اید بریزید و بگذارید تا زمانی که مواد دیگر را آماده می‌کنید، آب آن‌ها برود.
  3. فر را با دمای 375 درجه فارنهایت/190 درجه سانتیگراد گرم کنید و روی یک ظرف بزرگ قابلمه را با روغن زیتون یا اسپری نچسب اسپری کنید. (من از ظرفی بیضی شکل استفاده کردم که در پهن ترین نقطه 11 اینچ طول و 8 اینچ عرض داشت.)
  4. پیاز را خرد کنید، 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون را در یک ماهیتابه بزرگ گرم کنید و پیاز را بپزید تا کاملا پخته شود و شروع به رنگ شدن کند.
  5. برنج گل کلم را اضافه کنید و روی حرارت متوسط ​​رو به بالا بپزید تا رطوبت گل کلم تقریباً تبخیر شود و کف تابه آب نباشد، حدود 3-4 دقیقه.
  6. حرارت را خاموش کنید و پیازهای سبز را که خلال شده هم بزنید. برنج گل کلم پخته شده را به یک کاسه منتقل کنید.
  7. دومین قاشق غذاخوری روغن زیتون را در ماهیتابه گرم کنید، گوشت چرخ کرده را اضافه کنید و تفت دهید تا قهوه ای شود و در حین پخت با ترنر از هم جدا شود.
  8. چاشنی تاکو را اضافه کنید و 1-2 دقیقه دیگر تفت دهید، سپس گوجه فرنگی روتل آبکش شده را اضافه کنید و یکی دو دقیقه دیگر تفت دهید.
  9. برنج گل کلم را هم بزنید، نمک بزنید و بپزید تا کاملا داغ شود.
  10. حرارت را خاموش کنید و 2 فنجان پنیر مخلوط مکزیکی رنده شده را با آن مخلوط کنید.
  11. مخلوط را به ظرف پخت بریزید و روی آن را با یک فنجان دیگر مخلوط مکزیکی رنده شده بریزید.
  12. حدود 30 دقیقه یا تا زمانی که قابلمه داغ شده و پنیر روی آن به خوبی قهوه ای شود بپزید.
  13. گرم سرو کنید، با چیزهایی مانند سالسا، سس سبز تاباسکو (لینک وابسته)، خامه ترش، گواکاموله، پیکو د گالو، یا آووکادوی خرد شده برای اضافه کردن بر روی میز به دلخواه.

یادداشت

من همیشه از مخلوط چاشنی تاکو Kalyn برای این نوع دستور غذا استفاده می کنم، اما هر نوع مخلوط چاشنی تاکو جواب می دهد. اگر نمی توانید گوجه فرنگی Ro-Tel را در محل زندگی خود پیدا کنید، از 14.5 اونس استفاده کنید. می توانید گوجه فرنگی ریز خرد شده و 4 اونس. می توانید فلفل سبز را خرد کنید.

این دستور پخت توسط Kalyn با کمک تست دستور تهیه شده است جیک و کارا.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

8

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 364چربی کل: 25 گرمچربی های اشباع شده: 11 گرمچربی غیر اشباع: 11 گرمکلسترول: 90 میلی گرمسدیم: 581 میلی گرمکربوهیدرات ها: 7 گرمفیبر: 2 گرمقند: 3 گرمپروتئین: 27 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی از کاسه تاکو کم کربوهیدرات پنیری در ظرف پخت روی دستمال سفره

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
این یک غذای اصلی خوب برای هر رژیم کم گلیسمی یا کم کربوهیدرات، از جمله و هر مرحله از رژیم غذایی ساحل جنوبی است. دو قوطی گوجه فرنگی Ro-Tel حدود 26 کربوهیدرات دارد. برای کتو ممکن است بخواهید آن را به یک قوطی کاهش دهید.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
برای پیدا کردن دستور العمل های بیشتر مانند این، از دستور پخت غذا استفاده کنید! از صفحات فهرست نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در Pinterest، فیس بوک، اینستاگرام، TikTok یا YouTube دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم، ببینید.

p style=”text-align: justify;”>نکات تاریخی این دستور غذا:
این کاسه تاکو کم کربوهیدرات محبوب برای اولین بار در سال 2017 ارسال شد. آخرین بار با اطلاعات بیشتر در سال 2022 به روز شد.

تصویر Pinterest از تاکو کم کربوهیدرات پنیری

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.