سوپ گوشت چرخ کرده و کلم ترش (فیلم) – آشپزخانه کالین


سوپ گوشت چرخ کرده و کلم ترش بسیار خوشمزه است و کلم ترش با پختن در این سوپ خوش طعم و کم کربوهیدرات شیرین و لطیف می شود! حتی اگر مطمئن نیستید که کلم ترش دوست دارید یا خیر، از شما می خواهم که این سوپ خوشمزه را امتحان کنید!

سوپ گوشت چرخ کرده و کلم ترش را پین کنید تا بعداً آن را امتحان کنید.

سوپ گوشت چرخ کرده و کلم ترش سوپ تمام شده در دو کاسه سرو

اگر کسی فقط با ذکر کلم ترش در این، چشمان خود را کمی گرد کرد سوپ گوشت چرخ کرده و کلم ترشلطفا قبل از اینکه این دستور را رد کنید کمی با من بمانید. چند دلیل خوب برای فرصت دادن به این سوپ وجود دارد!

اول اینکه، غذاهای تخمیر شده بسیار سالم هستند، به همین دلیل است که ناگهان مد می شوند، بنابراین کلم ترش در سوپ چیز بسیار خوبی است. دوم اینکه این سوپ کربوهیدرات بسیار کمی دارد و به راحتی درست می شود و به خوبی یخ می زند. سوم (و مهمتر از همه برای افرادی که در مورد کلم ترش شک دارند!) جوشاندن کلم ترش در سوپ آن را شیرین می کند و آن را به سوپ تبدیل می کند، به طوری که وقتی سوپ تمام شده را می خورید ممکن است حتی متوجه نشوید که حاوی کلم ترش است.

در صورت تمایل خامه ترش را اضافه کنید (که من همیشه آن را می خورم) و این سوپ کاملاً خوشمزه است!

چند سال پیش یکی از خوانندگان وفادار به من گفت که او این سوپ را هر بار که برای چند هفته رژیم سخت تری می گیرد، درست می کند و جورج، شوهر دوستم بانی نیز از آن لذت می برد. من همچنین چندین بار آن را برای مهمانی سوپ سالانه‌ام درست کرده‌ام و مردم هر سال آن را دوست دارند. و من خودم هر ژانویه درستش می کنم، برای همین چند بار عکس ها را آپدیت کردم!

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

چه کلم ترش برای گوشت چرخ کرده و سوپ کلم ترش خوب است؟

می توانید از کلم ترش در شیشه یا قوطی یا کلم ترش تازه که با غذاهای یخچالی این سوپ فروخته می شود استفاده کنید. هر یک از این گزینه ها خوشمزه خواهد بود!

چرا کلم ترش غذای سالمی است؟

کلم ترش از کلم که یک سبزی چلیپایی مغذی است تهیه می شود. کلم ترش حاوی فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی است. همچنین یک غذای تخمیر شده است، بنابراین به دستگاه گوارش کمک می کند تا پروبیوتیک های مفید ایجاد کند.

دستور العمل های بیشتر با کلم ترش:

آیا می خواهید دستور العمل های سوپ کم کربوهیدرات بیشتری با استفاده از کلم داشته باشید؟

اگر شما هم مانند من از طرفداران کلم هستید، سوپ های کم کربوهیدرات و کتو با کلم را بررسی کنید تا ایده های سوپ دیگری مانند این را بیابید!

کلاژ سوپ کم کربوهیدرات گوشت چرخ کرده و کلم ترش

طرز تهیه این سوپ با کلم ترش و گوشت چرخ کرده:

(برای دستور کامل با اطلاعات تغذیه ای به پایین بروید.)

  1. با پختن گوشت چرخ کرده شروع کنید تا خوب قهوه ای شود. در این مورد عجله نکنید، زیرا قهوه ای شدن طعم را اضافه می کند.
  2. در حالی که گوشت گاو در حال سرخ شدن است، شروع به جوشیدن آب، گوجه فرنگی کنسرو شده، کلم ترش، شیرین کننده دلخواه، سس ورسستر شایر یا سس ورسترشایر بدون گلوتن (پیوند وابسته)، برگ خلیج (لینک وابسته)، جعفری و مریم گلی خشک (پیوند وابسته) کنید. .
  3. وقتی گوشت گوساله خوب سرخ شد، آن را به قابلمه سوپ اضافه کنید و اجازه دهید تا سوپ به جوشیدن ادامه دهد.
  4. روغن زیتون را در همان ماهیتابه داغ کنید و پیازهای خرد شده را تفت دهید، سپس سیر خرد شده (لینک وابسته) را اضافه کنید و چند دقیقه دیگر تفت دهید.
  5. پیاز و سیر را به سوپ اضافه کنید و با حرارت ملایم حدود یک ساعت یا تا زمانی که کلم ترش نرم شده و در سوپ تجزیه شود بجوشانید.
  6. بعد از یک ساعت سوپ را بچشید تا ببینید خیلی قوی به نظر می رسد و در صورت نیاز مقداری آب اضافه کنید. (اگر آب اضافه کنید کمی دیگر بجوشانید.)
  7. آن را با مقدار زیادی فلفل سیاه تازه آسیاب شده (و در صورت تمایل کمی نمک) مزه دار کرده و گرم، با خامه ترش یا بدون آن سرو کنید.

سوپ گوشت چرخ کرده و کلم ترش در دو کاسه سرو با خامه ترش نشان داده شده است

سوپ های خوشمزه تر کم کربوهیدرات:

دستور پخت سوپ گل کلم کتو یا سوپ های قابلمه فوری کم کربوهیدرات و کتو را بررسی کنید تا سوپ های خوشمزه تری مانند این سوپ پیدا کنید!

آماده سازی غذای آخر هفته:

این دستور غذا به دسته ای به نام آماده سازی غذای آخر هفته اضافه شده است که در آن دستور العمل هایی را خواهید یافت که می توانید در آخر هفته آماده یا طبخ کنید و در طول هفته بخورید!

عناصر

  • 1 پوند گوشت چرخ کرده گاو (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 2 قاشق چایخوری روغن زیتون

  • 2 فنجان آب مرغ (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 2 14 اونس. قوطی آبگوشت گاو (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1 14.5 اونس. کنسرو گوجه فرنگی خرد شده

  • 114 اونس قوطی کلم ترش (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1 T شیرین کننده به انتخاب شما

  • 1 T سس Worcestershire (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 4 عدد برگ بو خشک

  • 3 تی جعفری خرد شده (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1 قاشق چایخوری. مریم گلی مالیده خشک شده

  • 1 پیاز متوسط، کوچک خرد شده

  • 1 تی سیر ریز شده (یا کمتر اگر به سیر علاقه ندارید)

  • 1-2 فنجان آب (در صورت نیاز)

  • نمک و فلفل سیاه آسیاب شده تازه به میزان دلخواه

دستورالعمل ها

  1. در ماهیتابه سنگین، 1 قاشق چایخوری را گرم کنید. روغن زیتون، گوشت چرخ کرده را اضافه کنید و خوب قهوه ای کنید و با چرخان به قطعات کوچک بشکنید. این کار تا ده دقیقه طول می کشد، اما در مرحله قهوه ای شدن عجله نکنید.
  2. در حالی که گوشت چرخ کرده قهوه ای می شود، آب مرغ، آب گوشت گاو، کنسرو گوجه فرنگی را با آب، کلم ترش با آب، شیرین کننده دلخواه، سس ورسترشایر، برگ بو، جعفری و مریم گلی را در یک قابلمه بزرگ مخلوط کنید. روی حرارت ملایم قرار دهید.
  3. وقتی گوشت گاو خوب سرخ شد به سوپ داخل قابلمه اضافه کنید. تابه را با کمی مایع سوپ پاک کنید و تکه های قهوه ای شده را جدا کنید و به سوپ اضافه کنید.
  4. ماهیتابه را پاک کنید و 1-2 قاشق چایخوری دیگر اضافه کنید. روغن زیتون. پیاز را ۲ تا ۳ دقیقه تفت دهید تا نرم شود، سپس سیر را اضافه کنید و ۱ تا ۲ دقیقه دیگر تفت دهید.
  5. به سوپ اضافه کنید، حرارت را زیر قابلمه سوپ کم کنید و بگذارید سوپ با حرارت ملایم حدود یک ساعت بجوشد.
  6. بعد از یک ساعت، چاشنی را میل کنید و اگر سوپ خیلی قوی به نظر می رسد آب اضافه کنید. اگر آب اضافه کنید 15 دقیقه دیگر بجوشانید.
  7. قبل از سرو با فلفل سیاه تازه آسیاب شده (و در صورت تمایل کمی نمک) مزه دار کنید. گرم سرو کنید، در صورت تمایل با خامه ترش.

یادداشت

من از گوشت چرخ کرده با چربی کمتر از 10 درصد استفاده می کنم زیرا از شناور شدن چربی گوشت روی سوپ لذت نمی برم. انتخاب خود را در آن!

این سوپ با آب مرغ خانگی عالی خواهد بود، یا فقط از 1 قوطی (14.5 اونس) آب مرغ و کمی آب استفاده کنید. با 2 قوطی آب گوشت گاو شروع کنید و در صورت تمایل کمی بیشتر اضافه کنید.

در صورت تمایل از کلم ترش بطری استفاده کنید.

در صورت نیاز از سس Worcestershire بدون گلوتن (پیوند وابسته) استفاده کنید. اگر نمی‌خواهید جعفری تازه بخرید، می‌توانید از جعفری خشک ۱ تا ۲ تن استفاده کنید.

می دانم که این سوپ از دستوری که در جایی دیدم الهام گرفته شده است، اما یادم نمی آید کجا آن را دیدم!

اطلاعات تغذیه:

بازده:

8

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 222چربی کل: 12 گرمچربی های اشباع شده: 4 گرمچربی غیر اشباع: 6 گرمکلسترول: 52 میلی گرمسدیم: 995 میلی گرمکربوهیدرات ها: 9 گرمفیبر: 3 گرمقند: 4 گرمپروتئین: 19 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

سوپ گوشت چرخ کرده و کلم ترش در دو کاسه سرو با خامه ترش در کنار آن نشان داده شده است

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
سوپ گوشت چرخ کرده و کلم ترش برای رژیم های کم کربوهیدرات و کتو عالی است و همچنین یک ناهار یا شام فاز اول برای رژیم اصلی ساحل جنوبی است. (رژیم های ساحل جنوبی و رژیم های کم کربوهیدرات استفاده از یک شیرین کننده تایید شده را توصیه می کنند، اما حتی اگر از شکر قهوه ای استفاده می کنید، این سوپ کم کربوهیدرات است.)

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از دستور العمل های سوپ برای یافتن دستور العمل های بیشتری مانند این استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
سوپ گوشت چرخ کرده و کلم ترش برای اولین بار در سال 2007 ارسال شد! این دستور غذای مورد علاقه با عکس های بهتر ژانویه 2010 و دوباره در ژانویه 2016 بهبود یافت و دستور غذا در سال 2022 کمی به روز شد.

تصویر Pinterest از گوشت چرخ کرده و سوپ کلم ترش

این را به اشتراک بگذارید:

ما یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.



دیدگاهتان را بنویسید