غلات پفکی پروتئین ریس خانگی


من با غلات برای صبحانه بزرگ شدم. این غذایی بود که می دانستم برای التیام بدنم باید از زندگی ام حذف کنم. غلات چیزی جز کالری خالی و شکر نیست.

بنابراین وقتی دیدم دوست عزیزم ناتالی، که در برنامه تلویزیونی گوشتخوار با او آشنا شدم، دستور تهیه غلات توت فرنگی را پست کرد، مجبور شدم آن را امتحان کنم!
https://www.youtube.com/watch?v=JI0pjo1qZhkرا

ناتالی در اینستاگرام با نام @meat.kaizen شناخته می شود و او کسی بود که به کاهش وزن و بهبود بدنش کمک کردم. او با تمرکز بر پروتئین به جای چربی و دیدن او که دستور العمل هایی مانند غلات توت فرنگی که اساساً تمام پروتئین است، درست می کند، قلب من را گرم می کند!

دستور غذای من کمی متفاوت از دستور غذای اوست، اما اگر دستور غذای من یا او را امتحان کنید، امیدوارم شما هم مثل بچه های من آن را دوست داشته باشید!

و اگر تصمیم دارید به من بپیوندید عقب نشینی کتو به یونان یا من عقب نشینی کتو در ویتنام، من به شدت پیشنهاد می کنم برای یک میان وعده سالم این را در هواپیما بیاورید!

طرز تهیه غلات پفک ریز

ماده مخفی برای تهیه این غلات پر پروتئین خوشمزه، Equip Prime Protein است که از گوشت گاو درست شده و بسیار خوشمزه است!

من عاشق این هستم که بتوانم با تجهیز دستور العمل هایی ایجاد کنم که به بدن من و خوانندگانم غذاهای پر پروتئین برای کمک به ساخت عضلات، رشد موهای زیبا و بازسازی بدن کمک کند!

می توانید از هر طعمی که می خواهید استفاده کنید. غلات توت فرنگی، غلات کارامل شور، غلات وانیلی! خلاق باشید و طعم مورد علاقه خود را ایجاد کنید!

برای تهیه EQUIP PRIME PROTEIN اینجا را کلیک کنید!

از کد MARIA برای ذخیره استفاده کنید!

خرید مبارک و با تشکر از شما برای حمایت شما!!!

غلات پفکی پروتئین ریس خانگی

زمان آماده سازی 10 دقایق

زمان پخت 7 دقایق

دوره صبحانه، بدون لبنیات، بدون آجیل، دستور پخت PSMF

غذا آمریکایی

  • فر را با دمای 325 درجه فارنهایت گرم کنید. کاغذ روغنی را روی یک ورقه فر لبه دار بزرگ قرار دهید. کنار بگذارید.

  • در 2 کاسه کوچک، پروتئین سفیده تخم مرغ و جوش شیرین را بریزید. این کار را برای هر طعم (کره بادام زمینی و شکلات) انجام دهید. کنار بگذارید.

  • در یک کاسه متوسط ​​روغن نارگیل و کره بادام زمینی را با یک چنگال خوب مخلوط کنید تا خوب مخلوط شوند و خمیری به دست آید. در یک کاسه متوسط ​​دیگر، روغن نارگیل و شکلات را به همان شکلی که با کره بادام زمینی انجام دادید، ترکیب کنید.

  • استویا و سفیده تخم مرغ مایع را به هر کدام (کاسه کره بادام زمینی و کاسه شکلات) اضافه کنید. مخلوط پروتئین سفیده تخم مرغ را در کاسه کره بادام زمینی بریزید و خوب مخلوط کنید تا به شکل خمیر درآید. بقیه مخلوط سفیده تخم مرغ را به کاسه شکلات اضافه کنید و خوب هم بزنید تا خمیری به دست آید.

  • از مخلوط کره بادام زمینی و شکلات به اندازه 1/4 قاشق چایخوری پفک درست کنید و روی ورقه پخت آماده شده قرار دهید. حدود 2 اینچ از هم فاصله بگیرید.

  • در دمای 325 درجه فارنهایت به مدت 2 دقیقه بپزید، سپس دما را به 300 درجه فارنهایت به مدت 15 دقیقه دیگر کاهش دهید یا تا زمانی که پخته و ترد شود (حبوبات هنگام خنک شدن ترد می شوند). از فر خارج کنید و کنار بگذارید تا کاملا خنک شود.

  • با شیر خشک ماکادامیا شیرین نشده یا شیر نارگیل سرو کنید. مواد اضافی را تا 10 روز در ظرف دربسته در یخچال نگهداری کنید. می توان تا یک ماه منجمد کرد.

کالری: 176.3 | چربی: 5.8g | پروتئین: 27.6g | کربوهیدرات ها: 1.3g | فیبر: 0.5g | نسبت P:E: 4.2

آیا غذا می تواند نتایج پارکینسون و آلزایمر را تغییر دهد؟ در اینجا داستان دیگری برای نشان دادن قدرت غذا وجود دارد!

این مرد 7 ماه پیش در آسایشگاه با پارکینسون و آلزایمر نزد ما آمد. او به سختی می توانست بایستد و بی کلام بود.

امروز همسرش به من پیام داد:

“XXX تعدادی را در گزارش پزشکی خود پر کرد و سپس نام خود را امضا کرد و 2 صفحه را جدا کرد، کربن را نزد پرستار گذاشت و اصل را برای من آورد.”

با تشکر از @MariaEmmerich و @emmerich_craig برای توصیه های تغذیه ای آنها در مورد رژیم غذایی او!

اولین عکس زمانی بود که او به سمت ما آمد. دوم از امروز است!»

اکثر افرادی که با آنها مشورت می کنم، کتو را کاملاً اشتباه انجام می دهند. با مدرسه کتو شگفت انگیز من نتایج سریع بگیرید!

برای بررسی برنامه های مکمل من اینجا را کلیک کنید!





Source link