سس تارتار خانگی دو دیل – آشپزخانه کالین


سس تارتار خانگی دوبل شوید به اندازه کافی آسان است که در چند دقیقه درست می شود، و من دوست دارم ماهی را با این سس تارتار کم کربوهیدرات خوشمزه سرو کنم! و سس تارتار خانگی من در مقایسه با نوعی که در شیشه می آید بسیار خوشمزه است که ارزش درست کردن در خانه را دارد!

سس تارتار خانگی دوبل شوید را پین کنید تا بعداً آن را امتحان کنید!

سس تارتار خانگی دوبل شوید با ماهی

قبل از اینکه در مورد این که چقدر آسان است صحبت کنم سس تارتار خانگی دوبل اجازه بدهید بپرسم، نظر شما در مورد سس تارتار چیست؟ من مطمئن هستم که برخی از اسنوب های غذا ممکن است آن را یک چاشنی کسل کننده بدانند، اما من کاملاً آن را دوست دارم و فکر نمی کنم اگر یک نوع ماهی با طعم ملایم می خوردم هرگز از سس تارتار در رستوران غافل نمی شدم. .

متأسفانه، بیشتر سس تارتار که در یک شیشه می‌خرید، چندان عالی نیست، و سس تارتار خریداری شده اغلب حاوی شکر است، بنابراین برای بسیاری از افراد رژیم غذایی مناسبی نیست. و از آنجایی که من همیشه سعی می‌کنم ماهی بیشتری بخورم و سس تارتار را بسیار دوست دارم، تصمیم گرفتم یک دستور غذای خوشمزه سس تارتار خانگی و رژیمی درست کنم که شکر و طعم زیادی نداشت.

کمی آزمایش طول کشید، اما این دستور العمل سس تارتار خانگی دوبل که من اکنون مرتباً درست می‌کنم، ترکیبی از ماست یونانی (یا خامه ترش)، سس مایونز، علف هرز شوید، کپر و ترشی شوید یا ترشی شوید خرد شده است. خوشمزه ترین دستور سس تارتار که تا به حال امتحان کرده ام!

من فکر می کنم این سس تارتار خانگی خوشمزه در اکثر انواع ماهی ها طعم فوق العاده ای دارد، و اگر به اندازه من سس تارتار را دوست دارید، شرط می بندم که در نهایت این دستور غذا را دوست خواهید داشت و زمانی که ماهی روی آن ماهی میل کنید، آن را بارها و بارها درست می کنید. منو!

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

اگر ماست یونانی دوست ندارید چه؟

من عاشق این سس تارتار خانگی با نت‌های طعم ملایمی که ماست یونانی به آن اضافه کرده است، هستم، اما در صورت تمایل می‌توانید آن را با خامه ترش نیز درست کنید. می‌توانید از لبنیات پرچرب یا کم‌چرب استفاده کنید، هر کدام که با شیوه‌ی غذا خوردن شما سازگار است.

آیا می توانید سس تارتار خانگی را بدون غذاساز درست کنید؟

استفاده از غذاساز، پختن سس تارتار دوبل شوید را آسان می کند، اما اگر آن را ندارید، قطعا می توانید مواد را در یک کاسه با هم مخلوط کنید.

دستور العمل های ماهی برای لذت بردن با سس تارتار خانگی:

کولاژ شات های فرآیندی سس تارتار خانگی دوبل شوید

تهیه سس تارتار خانگی دوبل:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. شما به ماست یونانی، مایونز، کیپر خرد شده، ترشی شوید یا ترشی شوید و علف هرز نیاز دارید.
  2. من در ابتدا این را با یک ترکیب ادویه به نام Bon Appetit درست کردم، اما اکنون دیگر در دسترس نیست، بنابراین از چاشنی Beau Monde (پیوند وابسته) استفاده می کنم.
  3. ماست یونانی و مایو را اندازه بگیرید.
  4. کیپر خرد شده، ترشی شوید (یا ترشی شوید خرد شده)، علف هرز شوید و چاشنی بوموند را اضافه کنید.
  5. می توانید مواد را در یک کاسه با هم مخلوط کنید، اما من آنها را در ضمیمه کاسه مخلوط کن غوطه وری خود (لینک وابسته) مخلوط کردم.
  6. خودشه! سس تارتار خانگی تمام شده باید تا حدودی غلیظ باشد و دارای طعم شدید شوید با کمی تند از ماست و کمی خامه ای از مایونز باشد.

سس تارتار خانگی در ظرف سرو با پس زمینه سالمون

دستور العمل های بیشتر ماهی برای لذت بردن:

وقتی می گویم این سس تارتار خانگی خوشمزه ممکن است دلیل خوبی برای طبخ ماهی باشد، شوخی ندارم، و در اینجا مجموعه عظیمی از شام ماهی کم کربوهیدرات و کتو در این سایت وجود دارد تا گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار دهد!

عناصر

  • 2/3 فنجان ماست یونانی ساده (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1/3 فنجان مایونز (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1/2 قاشق چایخوری علف هرز شوید (شوید خشک)

  • 2 تی کیپر آبکش شده و ریز خرد شده

  • 3 تن ترشی شوید (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1/2 قاشق چایخوری چاشنی Beau Monde

دستورالعمل ها

  1. می‌توانید آن را در یک کاسه هم بزنید یا از ضمیمه کاسه یک مخلوط‌کن غوطه‌وری (پیوند وابسته) مانند من استفاده کنید، اما اگر از مخلوط‌کن غوطه‌وری استفاده می‌کنید، بیش از حد آن را پردازش نکنید.
  2. ماست یونانی (یا خامه ترش) و مایونز را اندازه کنید و با همزن بزنید یا مخلوط کنید.
  3. علف هرز شوید خشک، کیپر خرد شده، ترشی شوید (یا ترشی خرد شده) و چاشنی Beau Monde (پیوند وابسته) (پیوند وابسته) را اضافه کنید.
  1. هم بزنید یا مخلوط کنید تا ترکیب شوند. مخلوط باید درشت باشد.
  2. قبل از استفاده برای طعم بهتر، چند ساعت در یخچال بگذارید.
  3. این ماده برای چند هفته در یخچال نگهداری می شود.

یادداشت

در صورت تمایل از خامه ترش به جای ماست یونانی برای سس کمی تندتر استفاده کنید.

می توانید از ماست یونانی پرچرب یا کم چرب یا خامه ترش استفاده کنید، اما محصولات پرچرب معمولا کربوهیدرات کمتری دارند. از سس مایونز پر چرب یا سبک استفاده کنید، اما سس مایونز پرچرب کربوهیدرات کمتری خواهد داشت.

حتما از ترشی شوید بدون شکر استفاده کنید (یا در صورت تمایل از ترشی شوید ریز خرد شده استفاده کنید؛ من دوست دارم از ترشی شوید مورد علاقه خود برای این دستور استفاده کنم.)

این باعث می شود 1 1/4 فنجان سس تارتار. اندازه وعده برای اطلاعات تغذیه ای دو قاشق غذاخوری است.

این دستور تهیه شده توسط Kalyn.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

10

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 59چربی کل: 6 گرمچربی های اشباع شده: 1 گرمچربی ترانس: 0 گرمچربی غیر اشباع: 4 گرمکلسترول: 4 میلی گرمسدیم: 204 میلی گرمکربوهیدرات ها: 1 گرمفیبر: 0 گرمقند: 1 گرمپروتئین: 2 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی از سس تارتار خانگی دوبل شوید با سس تارتار در کاسه و سالمون پخته شده در بشقاب در پس زمینه

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
این سس تارتار خانگی دوبل شوید یک نسخه فوق العاده کم کربوهیدرات از سس تارتار است، و کسانی که رژیم غذایی کم کربوهیدرات یا کتو دارند دوست دارند این سس با ماست یونانی پرچرب (یا خامه ترش) و مایونز پرچرب درست شود. اگر چربی کمتری را ترجیح می‌دهید، مراقب باشید اگر برای رژیم غذایی کم کربوهیدرات از آن استفاده می‌کنید، ماست یونانی کم‌چرب یا سس مایونز کم‌چرب که قند اضافه دارد، انتخاب نکنید. با ماست یونانی کم‌چرب و سس مایونز بدون شکر افزوده شده، این می‌تواند برای رژیم اصلی ساحل جنوبی مفید باشد.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از دستور العمل های سس برای پیدا کردن دستور العمل های بیشتر مانند این استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در Pinterest، فیس بوک، اینستاگرام، TikTok یا YouTube دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم، ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
سس تارتار خانگی دابل شوید اولین بار در سال 2008 ارسال شد و من از آن زمان بارها و بارها آن را درست کرده ام! دستور تهیه سس تارتار خانگی آخرین بار در سال 2023 به روز شد.

تصویر Pinterest از سس تارتار خانگی دوبل شوید

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.