دستور العمل های کلم کم کربوهیدرات و کتو – آشپزخانه کالین


کلم همیشه در ماه مارس به فروش می رسد، و این مجموعه شامل 20 دستور العمل شگفت انگیز برای کلم کم کربوهیدرات و کتو است! و اگر شما هم مثل من از طرفداران کلم هستید، هرگز نمی توانید دستور پخت کلم زیادی داشته باشید!

PIN دستور العمل های کم کربوهیدرات و کتو کلم را برای امتحان کردن بعداً!

ده دستور غذایی برتر Kalyn's کم کربوهیدرات و کتو با کلاژ عکس کلم

تقریباً روز سنت پاتریک است و من عاشق این زمان از سال هستم که مردم در سرتاسر ایالات متحده از غذاهای مورد علاقه ایرلندی-آمریکایی مانند کورند بیف و نان سودا ایرلندی لذت می برند. و یکی از چیزهایی که من به خصوص در مورد این تعطیلات ایرلندی دوست دارم این است که فروشگاه های مواد غذایی کلم را با قیمت های مسخره ارزان می فروشند.

من کلم را دوست دارم، دوست دارم، دوست دارم و در ماه مارس در فروشگاهی که اغلب خرید می کنم به فروش می رسد! بنابراین جای تعجب نیست که من مجموعه عظیمی از آنها دارم دستور العمل های کلم کم کربوهیدرات و کتو، درست؟

همه این دستور العمل ها با کلم غذاهای کلم هستند که من بارها و بارها درست کرده ام. اگر از طرفداران کلم هستید، این هفته به فروشگاه مواد غذایی بدوید و کلم ارزان‌تری تهیه کنید و سپس یکی از این دستور العمل‌های خوشمزه کلم کم کربوهیدرات را امتحان کنید. قول می دهم، از این کار خوشحال خواهید شد!

و اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که بعد از روز سنت پاتریک مقداری گوشت ذرت شده باقی مانده بخورید، من با دستور العمل های کم کربوهیدرات و کتو گوشت گاو ذرت شده شما را تحت پوشش قرار داده ام. مارس همگی مبارک!

چه نوع دستور العمل های کلم در اینجا نشان داده شده است؟

وبلاگ M مجموعه ای از سالادهای کم کربوهیدرات و کتو کلم و سوپ کم کربوهیدرات و کتو با کلم دارد. بنابراین این گردآپ شامل غذاهای اصلی است که از کلم استفاده می‌کنند و چند غذای جانبی کلم. و من به سختی آن را محدود کردم، زیرا انتخاب بهترین دستور العمل های کلم برای عاشق کلم مانند من تصمیم سختی است!

چگونه دستور پخت کامل را دریافت می کنید؟

فقط روی هر عنوان دستور غذا کلیک کنید تا دستور پخت کامل را در این سایت ببینید!

قابلمه کلم شکم پر کم کربوهیدرات دیسسترول کامل شده در ظرف پخت و یک وعده در بشقاب

کاسرول کلم شکم پر با کربوهیدرات کم یک نسخه کم کربوهیدرات از یک کاسرول است که در وبلاگ بسیار محبوب شده است، و اگر کلم شکم پر دوست دارید، این نسخه ساده تر را دوست خواهید داشت.

در KalynsKitchen.com غذای ورقه ای کلم لیمو و سوسیس برشته شده کم کربوهیدرات یافت شد

این غذای تابه ای ورق کلم و سوسیس خیلی آسان بود و این کاملاً عجب بود!

کلم سوخاری با لیمو کلم پخته شده روی تابه

کلم سوخاری با لیمو نه تنها یکی از روش های مورد علاقه من برای پخت کلم است، بلکه غذای جانبی است که از زمانی که این دستور را امتحان کردم با کورند بیف سرو می کنم.

عکس از نمای نزدیک فنجان های ساندویچ روبن کلم کم کربوهیدرات

فنجان های ساندویچ کلم روبن یک دستور العمل جدید خوشمزه است که از فنجان های کلم برای نگهداری گوشت گاو ذرت، کلم ترش، و سس هزار جزیره برای یک نسخه کم کربوهیدرات از ساندویچ معروف روبن استفاده می کند! این برای باقی مانده گوشت گاو ذرت بسیار مناسب است یا می توانید برای تهیه آن گوشت ذرت را از اغذیه فروشی تهیه کنید.

قابلمه فوری ژامبون و سوپ کلم کم کربوهیدرات در KalynsKitchen.com یافت می شود

طرفداران کلم عاشق خواهند شد ژامبون فوری و سوپ کلم قابلمه! اگر حتی کربوهیدرات کمتری می خواهید، می توانید هویج را حذف کنید.

کلم سرخ شده کم کربوهیدرات با بیکن موجود در KalynsKitchen.com

کلم سرخ شده با بیکن سریع، آسان و خوشمزه است! و آیا همه مردم بیکن را دوست ندارند؟

کلم کم کربوهیدرات دو بار پخته شده با خامه ترش و بیکن در KalynsKitchen.com یافت شد

کلم دو بار پخته شده با خامه ترش و بیکن یکی دیگر از روش های مورد علاقه برای طبخ کلم به عنوان غذای جانبی است، و اوه من! این شگفت انگیز است.

عکس از نمای نزدیک باقیمانده گوشت ذرت گوشت روبن با کربوهیدرات کم

اگر به طور اتفاقی گوشت ذرت باقی مانده را دریافت کردید، یک کلم کلم در آن وجود دارد کیک روبن کم کربوهیدرات. این را می توانید با گوشت ذرت ورقه ای ضخیم از اغذیه فروشی نیز درست کنید!

ظرف کامل کلم سرخ شده با گوشت گاو ذرت در تابه چدنی

این خوشمزه کلم سرخ شده با گوشت گاو ذرت یکی دیگر از راه های سریع، آسان و خوشمزه برای استفاده از باقی مانده گوشت ذرت است!

عکس کاسه کلم ماهی تاکو از نمای نزدیک

و بالاخره اینها کاسه کلم تاکو ماهی یک راه کم کربوهیدرات برای به دست آوردن همان طعم هایی است که در تاکوی ماهی دوست دارید، و این دستور غذا در وبلاگ بسیار محبوب بوده است!

دستور العمل های بیشتر کلم کم کربوهیدرات:

تصویر Pinterest از دستور العمل های کلم کم کربوهیدرات و کتو

این را به اشتراک بگذارید:

ما یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.