کیک پنیر کتو را نپزید – از کربوهیدرات ها فاصله بگیرید


پودر پنیر بادام بدون کیک به یک دسر محبوب در میان افرادی که از رژیم غذایی کم کربوهیدرات یا بدون گلوتن پیروی می کنند یا کسانی که می خواهند از قندهای تصفیه شده اجتناب کنند، تبدیل شده است. این دستور العمل کیک پنیر کتو بدون پخت را برای هوس بعدی خود امتحان کنید.

بدون پختن چیزکیک کتو

پیدا کردن دسرهای خوشمزه زمانی که در حال خرید هستید سخت است. یا می توانید مانند من در اینجا دست ساز درست کنید. این دسرهای ساده دیگر را امتحان کنید. این دسر نان تست دارچین کتو، دسر شکلاتی توت فرنگی کتو یا پای موس کتو آسان من را امتحان کنید.

این دستور تهیه چیزکیک کتو بدون پخت…

  • کم کربوهیدرات و بدون گلوتن
  • پوسته مغزی و خوش طعم
  • بدون دسر پخت
  • در نحوه سرو چیزکیک همه کاره است

چگونه بسازیم

بدون پختن چیزکیک کتو

دستورالعمل های کامل در کارت دستور غذا در پایین پست نشان داده شده است. این یک قدم زدن سریع برای این چیزکیک کتو بدون پخت است.

  1. یک تابه فنری 9 اینچی را با کاغذ روغنی بپوشانید.
  2. آرد بادام و شیرین کننده را با هم مخلوط کرده سپس کره آب شده را اضافه کرده و دوباره مخلوط کنید.
  3. مخلوط را داخل تابه بریزید و فشار دهید. آن را در یخچال خنک کنید.
  4. پنیر خامه ای، خامه ترش و وانیل را با همزن بزنید تا یکدست شود. پودر شیرین کننده را اضافه کرده و مخلوط کنید.
  5. از یک همزن با ضمیمه همزن برای هم زدن خامه استفاده کنید تا قله های سفت شکل بگیرد.
  6. خامه فرم گرفته را به آرامی داخل مخلوط پنیر خامه ای بریزید.
  7. مخلوط را روی پوسته پخش کنید و حداقل 4 ساعت قبل از سرو آن را سرد کنید.

ابزار برای کیک پنیر

بدون پختن چیزکیک کتو

تابه Springform

من از یک تابه فنری برای درست کردن این چیزکیک استفاده کردم زیرا این یک روش عالی برای شماست که به راحتی چیزکیک را جدا کنید. در صورت نیاز می توانید از تابه استفاده کنید.

میکسر

من ترجیح می‌دهم هنگام تهیه چیزکیک از همزن یا همزن دستی استفاده کنم. این اجازه می دهد تا فیلینگ خیلی خوب بپزد بنابراین بافتی کرمی و مخملی به شما می دهد. اگر آن را با دست مخلوط می کنید، فقط زمان بگذارید و آن را به خوبی مخلوط کنید تا بافت مناسبی به دست آید.

نکاتی برای عدم پخت کیک پنیر کتو

بدون پختن چیزکیک کتو

پنیر خامه ای نرم شده

برای تهیه چیزکیک حتما از پنیر خامه ای نرم شده استفاده کنید. شما می خواهید که به دمای اتاق برسد. می توانید این کار را با گذاشتن آن در کاغذ بسته بندی شده روی پیشخوان به مدت 30 دقیقه تا یک ساعت انجام دهید.

Crust را محکم در تابه فشار دهید

اطمینان حاصل کنید که پوسته را محکم در تابه فشار دهید و مطمئن شوید که آن را خوب و محکم در تابه فشار دهید. سپس در حین کار روی فیلینگ پنیر خامه ای خمیر را سرد می کنید.

انواع کیک پنیر کتو

بدون پختن چیزکیک کتو

شکلات

مقداری پودر کاکائو به مخلوط چیزکیک اضافه کنید تا یک چیزکیک با طعم شکلاتی درست شود. همچنین می توانید مقداری شکلات بدون شکر را آب کرده و روی چیزکیک بریزید.

لیمو

آب لیمو و پوست لیمو را به مخلوط چیزکیک اضافه کنید تا یک چیزکیک با طعم لیموی تند درست کنید. همچنین می توانید چند قطره رنگ خوراکی زرد اضافه کنید تا بیشتر شبیه دسر لیمویی شود.

توت فرنگی یا میوه های دیگر

توت فرنگی های خرد شده را به مخلوط چیزکیک اضافه کنید و روی آن مقداری سس توت فرنگی بمالید. این یک کیک پنیر تازه و میوه ای به شما می دهد. هر میوه ای را که می خواهید برای این دستور استفاده کنید در نظر بگیرید.

مربای بدون شکر طعم دار

در مربای بدون شکر مورد علاقه خود که دارای کتو تایید شده است بچرخانید. عروسک ها را روی چیزکیک قرار دهید و با چاقو یا خلال دندان داخل آن بچرخانید و سپس در یخچال بگذارید.

بدون سؤالات متداول کیک پنیر پخت کتو

بدون پختن چیزکیک کتو

آیا می توانم آرد بادام را با آرد نارگیل در پوسته یک چیزکیک بدون کیک کتو جایگزین کنم؟

بله، می توانید آرد بادام را با آرد نارگیل در پوسته جایگزین کنید. با این حال، آرد نارگیل بیشتر از آرد بادام جاذب است، بنابراین باید دستور غذا را مطابق با آن تنظیم کنید. حدود نیمی از آرد نارگیل را به عنوان آرد بادام استفاده کنید و کره یا روغن ذوب شده بیشتری به مخلوط اضافه کنید تا مرطوب تر شود.

چگونه بفهمم که چیزکیک کتو no bake من به درستی سفت شده است؟

چیزکیک در یخچال جا می‌گیرد، اما زمان می‌برد تا سفت شود. بهتر است آن را حداقل به مدت 4-6 ساعت یا یک شب سرد کنید تا مطمئن شوید که به درستی تنظیم شده است. همچنین می توانید با تکان دادن آرام ماهیتابه آن را بررسی کنید. اگر چیزکیک بیش از حد تکان بخورد، زمان بیشتری برای سفت شدن نیاز دارد.

آیا می توانم چیزکیک کتو بدون پخت را فریز کنم؟

بله، می توانید چیزکیک کتو بدون پخت را فریز کنید. آن را محکم در پلاستیک یا فویل آلومینیومی بپیچید و در یک ظرف دربسته قرار دهید. تا 3 ماه در فریزر نگهداری می شود. وقتی آماده سرو شدید، قبل از برش دادن و سرو، چند ساعت در یخچال قرار دهید.

عناصر

پوسته:

  • آرد بادام ۲ پیمانه

  • 3 قاشق غذاخوری شیرین کننده میوه راهب

  • ⅓ فنجان کره، ذوب شده

پر كردن:

  • 3 پنیر خامه ای آجری 8 اونس، نرم شده تا دمای اتاق

  • ½ فنجان خامه ترش

  • 2 قاشق چایخوری عصاره وانیل

  • 1 فنجان پودر شیرین کننده انتخابی (من از swerve استفاده کردم)

  • 1 فنجان خامه غلیظ

تاپینگ:

  • خامه زده شده

  • میوه تازه (اختیاری)

بدون پختن چیزکیک کتو
بدون پختن چیزکیک کتو