گرانولا دارچین کتو وگان (بدون گلوتن، بدون آجیل، بدون دانه) – کتو بدون گوشت


توجه داشته باشید: دوستان سلام! فقط یک یادآوری سریع – برخی از پیوندهای موجود در این سایت پیوندهای وابسته هستند، و بنابراین ممکن است در سفارشات واجد شرایط کمی پول نقد کسب کنم. هیچ هزینه اضافی برای شما ندارد و راه خوبی برای کمک به پشتیبانی از این سایت است! همچنین می‌خواهم به این نکته اشاره کنم که محصولاتی را که واقعاً امتحان نکرده‌ام یا محصولاتی که به آنها اعتماد ندارم، تبلیغ نمی‌کنم. 🙂

من این آخر هفته با یکی از دوستانم به کمپینگ رفتم و وقتی داشتیم می فهمیدیم چه غذایی بیاوریم، او برای صبحانه ماست با انواع توت ها و گرانولا را پیشنهاد کرد. من حدود پنج ثانیه در مورد خرید یک کتو گرانولای وگان از پیش ساخته شده فکر کردم، قبل از اینکه متوجه شدم همه مواد اولیه را در خانه داشتم و این نسخه بسیار ارزانتر خواهد بود.

مواد تشکیل دهنده این گرانولای وگان کم کربوهیدرات، بدون گلوتن و آجیل به شرح زیر است:

من از این ترکیب بخصوص دانه ها استفاده کردم تا این گرانولا علاوه بر گلوتن بودن، بدون مغز باشد. دانه ها نیز به طور کلی پروتئین بیشتری نسبت به آجیل دارند، برای همان اندازه. من واقعاً استفاده از آرد لوپین را در غذاهای کتو وگان دوست دارم زیرا حاوی مقدار زیادی پروتئین و فیبر با کربوهیدرات بسیار کمی است (فقط 1 گرم کربوهیدرات خالص در هر 1/4 فنجان!)، و همچنین حاوی اسید آمینه ضروری لیزین است. لیزین اغلب در لوبیاها (در غذاهای گیاهی) یافت می‌شود، بنابراین اگر از رژیم کتو گیاهی بدون هیچ گونه سویا یا کره بادام‌زمینی استفاده می‌کنید، باید به آن توجه کنید. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که آرد لوپین می تواند با آلرژی بادام زمینی واکنش متقابل نشان دهد، بنابراین اگر به بادام زمینی حساسیت دارید، جایگزین های زیر را بررسی کنید!

برای اکثر مردم، این یک دستور العمل گرانولا دوستدار آلرژی است، زیرا هیچ یک از 8 آلرژن اصلی را ندارد. این گرانولا همچنین بدون نارگیل است و فاقد کنجد است. با این حال، اگر به هر یک از مواد تشکیل دهنده این کتو گرانولای وگان حساسیت دارید، جایگزین های زیر را بررسی کنید!

یادداشت‌های دستور غذا و جایگزین‌های گرانولای وگان کتو بدون گلوتن، بدون آجیل، بدون دانه

  • هر یک از دانه ها را می توان جایگزین مقدار مساوی آجیل خرد شده کرد. برخی از آجیل های خوب و کم کربوهیدرات عبارتند از: بادام، گردو، گردو، آجیل ماکادمیا، فندق.
  • همچنین می توانید تکه های نارگیل را برای هر یک از دانه ها (یا علاوه بر دانه ها) جایگزین کنید.
  • اگر به آن حساسیت دارید آرد لوپینیا در تامین آن مشکل دارید، می توانید به جای آن از پودر پروتئین یا آرد لوبیای دیگری استفاده کنید. در حالی که آرد نخود تا حدودی کربوهیدرات بیشتری دارد، هنوز کربوهیدرات بسیار کمی دارد و به عنوان یک جایگزین در اینجا واقعاً خوب عمل می کند.
  • این دستور پخت نسبتاً شیرین است، اما اگر چیزهای واقعاً شیرین را دوست دارید، ممکن است بخواهید 1-2 قاشق غذاخوری از شیرین کننده گرانول مورد علاقه خود را در آن بریزید. این مال من است و با کد MeatFreeKeto می توانید 15% پس انداز کنید.
  • این گرانولا قبل از انتقال به ظرف باید کاملا خنک شود، در غیر این صورت خرد می شود. خنک کردن به شیرین کننده اجازه می دهد تا گرانولا را تنظیم و به هم بچسبد.
  • برای شربت افرا دوستدار کتو، ترجیح می دهم از آن استفاده کنم لاکانتو. این مارکی است که من پیدا کرده ام که برای پخت بهتر عمل می کند و معده من را ناراحت نمی کند. مانند شیرین کننده گرانول که در بالا ذکر کردم، اگر از سایت آنها با استفاده از کد MeatFreeKeto خرید کنید، می توانید 15٪ صرفه جویی کنید.
  • در صورت تمایل می توانید از مارک های دیگر شربت استفاده کنید، فقط مطمئن شوید که حاوی الکل قند یا اریتریتول هستند تا گرانولا واقعاً به هم بچسبد!
  • برای محاسبه کربوهیدرات خالص – گرم فیبر و الکل قند (در صورت وجود) را از کل گرم کربوهیدرات موجود در دستور غذا کم کنید.
  • در حالی که من تلاش می‌کنم اطلاعات دقیق تغذیه‌ای را ارائه دهم، در برندها و انواع مواد تشکیل دهنده تفاوت‌هایی وجود دارد. بنابراین، اگر از مارک های دیگری غیر از موارد ذکر شده استفاده می کنید، ماکروهای شما ممکن است متفاوت باشند. تمام اطلاعات تغذیه ای از مقادیر USDA برای هر عنصر محاسبه می شود، مگر اینکه یک نام تجاری به طور خاص ذکر شده باشد (یا هیچ لیست عمومی در دسترس نباشد)، و فقط برای اهداف اطلاعاتی است!

گرانولا دارچین کتو افرا وگان (بدون گلوتن، بدون آجیل، بدون دانه)

دستور چاپ

این کم کربوهیدرات، فیبر بالا و سرشار از پروتئین یک میان وعده یا تاپینگ خوشمزه برای ماست صبحگاهی یا کاسه اسموتی شما می سازد. این آلرژن پسند و بسیار سیر کننده است!

زمان آماده سازی 5 دقیقه

زمان پخت 25 دقیقه

خدمات 4

کالری 223

نویسنده لیز

  • فر را با دمای 300 درجه فارنهایت (150 درجه سانتیگراد) گرم کنید و یک ورقه پخت لبه دار را با کاغذ روغنی بپوشانید.

  • در یک کاسه متوسط، دانه ها، آرد، دارچین و نمک را با هم مخلوط کنید تا خوب مخلوط شوند.

  • شربت افرا را به آن اضافه کنید و هم بزنید تا دانه ها کاملا پوشیده شوند و خمیر کمی چسبنده به دست آید.

  • مخلوط را روی ورقه پخت صاف شده در یک لایه پخش کنید، مطمئن شوید که برخی از آن خوشه ها دست نخورده باقی می مانند.

  • به مدت 25 دقیقه بپزید، تا زمانی که خوشه ها دیگر چسبناک نباشند.

  • قبل از اینکه خوشه ها را به اندازه دلخواه بشکنید و گرانولا را به ظرف دربسته منتقل کنید، بگذارید کاملا خنک شوند.

برای محاسبه کربوهیدرات خالص – گرم های فیبر، آلولوز و الکل های قند (در صورت وجود) را از کل گرم کربوهیدرات های دستور غذا کم کنید. در این مورد، 2.5 گرم الکل قند در هر وعده وجود دارد. 11.8 گرم – 6.2 گرم – 2.5 گرم = 3.1 گرم کربوهیدرات خالص: 3.1 گرم برای شیرین کننده ها و شربت های بدون قند ترجیح می دهم از لاکانتو استفاده کنم. این مارکی است که من پیدا کرده ام که برای پخت بهتر عمل می کند و معده من را ناراحت نمی کند. اگر از سایت آنها با استفاده از کد MeatFreeKeto خرید کنید، می توانید 15٪ صرفه جویی کنید. برای ذخیره کردن: تا 5 روز در ظرف در بسته در جای خشک نگهداری شود. انداختن یک بسته سیلیس در ظرف به آنها کمک می کند تا تازه تر بمانند!

کالری: 223کیلو کالری | کربوهیدرات ها: 11.8g | پروتئین: 13.1g | چربی: 17.8g | چربی های اشباع شده: 1.9g | فیبر: 6.2g