فنجان های تخم مرغ ساردین سرخ کن هوا


به دنبال یک وعده غذایی سریع، آسان و مقرون به صرفه هستید که فقط از چند غذای اصلی آشپزخانه استفاده کند؟ سعی کنید چند فنجان تخم مرغ سرخ کن را هم بزنید!

این فنجان‌های تخم‌مرغ ساردین که فقط از چهار ماده اصلی ساخته شده‌اند، نه تنها کربوهیدرات کم و پروتئین بالایی دارند، بلکه سرشار از الکترولیت‌ها و چربی‌های سالم هستند – ایده‌آل برای رژیم کتو مدیترانه‌ای.

واقعیت جالب: این دستور غذا در کتاب آشپزی رژیم مدیترانه ای جدید من قرار نگرفت. ما فقط دستور العمل های زیادی داشتیم و تعداد صفحات بسیار سخت گیرانه بود، بنابراین در عوض بیشتر با شما در اینجا به اشتراک خواهم گذاشت!

بنابراین چه برای جمعی آشپزی کنید و چه برای یک هفته غذا آماده می‌کنید، این فنجان‌های تخم‌مرغ نسیمی برای تنظیم مقدار هستند. به طور معمول، یک تا دو فنجان تخم مرغ برای یک وعده کافی است، به خصوص زمانی که با آووکادوی تازه، گوجه فرنگی یا فلفل دلمه ای همراه شود.

هوس افزایش پروتئین دارید یا به سادگی عاشق بیکن هستید؟ برای صبحانه بعدی خود به فنجان های تخم مرغ بیکن و پنیر کلاسیک ما بروید! به یک گزینه گیاهخواری نیاز دارید؟ این فنجان های اسفناج و تخم مرغ فتا را درست کنید!

سرخ کن بادی ندارید؟

اگر سرخ کن ندارید، به سادگی آنها را در فر بپزید. برای انجام این کار، فنجان ها را در دمای 200 درجه سانتیگراد / 400 درجه فارنهایت (به کمک فن)، یا 220 درجه سانتیگراد / 425 درجه فارنهایت (معمولی) به مدت 10 تا 15 دقیقه بپزید (بسته به اینکه زرده تخم مرغ نرم تر یا کاملاً سفت شده را ترجیح می دهید).

زمان آماده سازی

Hands-on:    5 minutes
Overall:     10 minutes

ارزش غذایی (در هر وعده، 1 فنجان تخم مرغ)

کربوهیدرات کل 3.4 گرم
فیبر 0.8 گرم
کربوهیدرات خالص 2.6 گرم
پروتئین 13.9 گرم
چربی 14 گرم
که اشباع شده است 2.8 گرم
انرژی 195 کیلو کالری
منیزیم 27 میلی گرم (7٪ RDA)
پتاسیم 366 میلی گرم (18٪ EMR)

نسبت درشت مغذی ها: کالری از کربوهیدرات (5%)، پروتئین (29%)، چربی (66%)

مواد لازم (2 فنجان تخم مرغ)

  • 2 تا 4 ساردین کنسرو شده (57 گرم / 2 اونس)
  • 2 قطعه بزرگ گوجه فرنگی خشک شده، خرد شده (20 گرم / 0.7 اونس)
  • 1 پیاز متوسط ​​خرد شده (15 گرم / 0.5 اونس)
  • 2 عدد تخم مرغ بزرگ
  • نمک دریا و تکه های فلفل قرمز، به مزه
  • 2 قاشق چایخوری روغن زیتون فوق بکر

دستورالعمل ها

  1. گوجه فرنگی خشک شده را خرد کنید و ساردین ها را به طور تقریبی خرد کنید.
  2. ساردین، گوجه فرنگی خشک شده و پیازچه را بین دو رامکین (حداقل) تقسیم کنید 3/4 فنجان / ظرفیت 180 میلی لیتر). در هر فنجان یک تخم مرغ بشکنید و نمک بپاشید. هر کدام را با یک قاشق چایخوری روغن زیتون بریزید و تکه های فلفل قرمز را بپاشید.
  3. در سرخ کن هوا بگذارید و در دمای 200 درجه سانتیگراد / 400 درجه فارنهایت به مدت 5 تا 7 دقیقه (یا کمتر برای زرده های نرم تر) بپزید.
  4. قبل از سرو، فنجان ها را از سرخ کن خارج کرده و اجازه دهید چند دقیقه خنک شوند. در صورت تمایل، با مقدار بیشتری پیاز، آووکادوی ورقه شده، گوجه فرنگی، فلفل دلمه ای و/یا روغن زیتون بیشتری سرو کنید. گرم یا سرد بخورید یا تا 3 روز در یخچال نگهداری کنید.



Source link