بهترین تخم مرغ های شیطانی من (به علاوه تخم مرغ های شیطانی از سایر وبلاگ نویسان) – آشپزخانه Kalyn


بعد از عید پاک، باید از تخم مرغ های آب پز استفاده کنید، و این پست همه بهترین تخم مرغ های شیطانی من را دارد (به علاوه تخم مرغ های شیطانی از وبلاگ نویسان دیگر!) و بیش از 25 دستور غذا در اینجا برای بهترین تخم مرغ های شیطانی وجود دارد که می توانم پیدا کنم! امیدوارم چیز جالبی ببینید که بخواهید امتحان کنید!

بهترین تخم مرغ شیطانی من را پین کنید تا بعداً درست کنید!

کولاژ بهترین تخم مرغ شیطانی من از عکس های دستور پخت ویژه.

فقط در صورتی که بعد از عید پاک با تخم مرغ های آب پز باقی مانده مواجه شوید، در اینجا آمده است بهترین تخم مرغ شیطانی من، به علاوه بسیاری از ایده های جالب و خلاقانه دیگر برای تخم مرغ های شیطانی از دیگر بلاگرهای مواد غذایی. در واقع، من فکر می کنم این پست به شما کمک می کند تا برخی از بهترین دستور العمل های تخم مرغ شیطانی را در اینترنت پیدا کنید!

و من مطمئن هستم که هفته بعد از عید پاک باید بزرگترین هفته سال برای مردم باشد که تخم مرغ های شیطانی درست می کنند، و وقتی مردم شروع به بازدید از پست محبوب من در مورد نحوه درست کردن تخم مرغ های سفت کامل می کنند، می دانم که باید تقریباً باشد. عید پاک. (در حال حاضر بخارپز کردن تخم مرغ ها روش ترجیحی من است، آیا آن را امتحان کرده اید؟ اگر نه، باید آن پست را بررسی کنید که همچنین ایده های دیگری برای استفاده از تخم مرغ های آب پز دارد که من در طول سال ها جمع آوری کرده ام.)

من کاملاً عاشق تخم مرغ آب پز هستم، حتی ساده با کمی گیاه سال، اما مطمئناً Deviled Eggs چیزی است که مورد علاقه من برای تهیه با تخم مرغ آب پز است. و تخم‌مرغ‌های اهریمنی برای افرادی که کربوهیدرات کم مصرف می‌کنند، غذای مناسبی است، و شما هرگز نمی‌توانید دستور العمل‌های زیادی برای تخم‌مرغ‌های شیطانی داشته باشید، درست است؟

دستور العمل های بیشتر با استفاده از تخم مرغ آب پز:

اگر می‌خواهید با تخم‌مرغ‌های آب پز خود چیزی غیر از تخم‌مرغ درست کنید، مجموعه دستور العمل‌های کم کربوهیدرات و کتو را با استفاده از تخم‌مرغ‌های آب پز ببینید!

حتی ایده های بیشتری برای تخم مرغ می خواهید؟

شما می توانید از دستور العمل های تخم مرغ استفاده کنید تا تمام دستور العمل های موجود در سایت من را که از تخم مرغ استفاده می کنند مشاهده کنید!

در اینجا بهترین دستور العمل های تخم مرغ شیطانی من است:

دستور العمل های مورد علاقه من برای تخم مرغ شیطانی

شما نمی توانید اشتباه کنید تخم مرغ شیطانی با زیتون سبز، و اگر مجبور باشم فقط یک دستور غذا را انتخاب کنم، این انتخاب من خواهد بود.

دستور العمل های مورد علاقه من برای تخم مرغ شیطانی

بیا شروع کنیم با تخم مرغ شیطانی سریراچا! چه کسی سریراچا را دوست ندارد؟

تخم مرغ شیطان خردل ترخون 650 مربع

اینها تخم‌های شیطانی خردل ترخون فوق العاده هستند

دستور العمل های مورد علاقه من برای تخم مرغ شیطانی

تخم مرغ شیطانی میگو خوشمزه هستند، با طعم تند از Wasabi یا Dijon.

Chipotle-Lime Deviled Eggs 600 crop

تخم مرغ شیطانی Chipotle-Lime دو طعم دارم که دوستش دارم!

بیشتر از بهترین تخم مرغ های شیطانی در وب از دوستان وبلاگ نویس من:

ما دوست داریم در نظرات در مورد دستور العمل هایی برای تخم مرغ های شیطانی که امسال استفاده می کنید بشنویم!

تصویر Pinterest از بهترین تخم مرغ های شیطانی من (به علاوه تخم مرغ های شیطانی از سایر بلاگرها)

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.