پتی ماهی سالمون با سس تارتار (ویدئو) – آشپزخانه کالین


پاتی ماهی سالمون با سس تارتار یک غذای ارزان و خوشمزه است که برای من خاطره ای سرگرم کننده از دوران کودکی است. و در طول سال‌ها، دستور مادرم را برای این کار با نسخه‌ای کم کربوهیدرات و بدون گلوتن تطبیق دادم.

دستور پخت ماهی سالمون را پین کنید تا بعداً آنها را امتحان کنید!

پاتیل ماهی آزاد کم کربوهیدرات با سس تارتار دوبل شوید در KalynsKitchen.com یافت شدپاتیل ماهی آزاد کم کربوهیدرات با سس تارتار دوبل شوید در KalynsKitchen.com یافت شد

یادم نمی‌آید که مادرم تا به حال برای خانواده‌مان ماهی تازه پخته باشد، به جز مواقعی که پدرم به ماهیگیری می‌رفت و قزل‌آلای رنگین کمان یوتا را به خانه می‌آورد، که مامان آن را کامل سرخ می‌کرد و ما آنها را با مقدار زیادی ماهی می‌خوردیم. آب لیمو. با این حال، من خاطرات خوبی از ساختن مادرم دارم بتس ماهی قزل آلااز کنسرو ماهی قزل آلا تهیه می شود و تا زمانی که بیرون ترد شود سرخ می شود.

برخی از بچه‌های دیگر خانواده با تصور شام پاتی ماهی قزل آلا، بینی‌شان را بالا می‌کشیدند، اما من همیشه آنها را دوست داشتم، و وقتی به این فکر می‌کنم که مادرم برای خانواده بزرگ ده بچه‌مان شام درست کند، این یکی از دستور پخت‌های اوست. بیشتر از همه به یاد دارم

و سالها پیش دستور پخت ماهی سالمون مادرم را پست کردم، اما بعد از آن تقریباً هر بار که آنها را درست می کردم، شروع به تطبیق دستور العمل او کردم و در نهایت به این غذای خوشمزه و خوشمزه رسیدم. پاتی ماهی سالمون با سس تارتار که کم کربوهیدرات و بدون گلوتن هستند. اگر از طرفداران ماهی قزل آلا هستید، امیدوارم این دستور را امتحان کنید!

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

چگونه دستور پتی ماهی سالمون را با کربوهیدرات کم و بدون گلوتن درست کردم؟

در این نسخه به روز شده از نان های ماهی قزل آلا، من خرده های نان را با ترکیبی از آرد بادام (پیوند وابسته) و دانه کنف (پیوند وابسته) تغییر دادم که طعم آجیلی زیادی به آن اضافه کرد. و این نسخه به روز شده دستور غذای مادرم فقط 1 کربوهیدرات خالص در هر وعده دارد!

چه چیز دیگری را برای افزودن طعم به پتی های ماهی سالمون به روز تغییر دادم؟

در دستور العمل جدید پیازهای سالمون، مقدار پیاز سبز ریز خرد شده را نیز افزایش دادم و مقداری کپر ریز خرد شده به آن اضافه کردم، احتمالاً ماده‌ای که مادرم هرگز درباره آن نشنیده است. و پتی های ماهی سالمون کم کربوهیدرات ارتقا یافته من مقداری از ماهی Szeged Fish Rub (پیوند وابسته) را برای طعم بهتر دارد. این نان های ماهی قزل آلا ممکن است با ماهی آزاد وحشی تازه مقایسه نشوند، اما یک غذای مقرون به صرفه هستند که سالم و بسیار خوشمزه هستند.

اگر آرد بادام یا قلب کنف نداشته باشید چه؟

من می دانم که برخی از مردم مایل به خرید آرد بادام و/یا قلب کنف نیستند، اگرچه ممکن است بتوانید هر دوی آنها را در Costco پیدا کنید. گزینه دیگری برای ماده اتصال دهنده، کنجاله بذر کتان (پیوند وابسته) است، یا می توانید از سبوس جو دوسر (پیوند وابسته) یا جو دوسر بدون گلوتن (پیوند وابسته) استفاده کنید که در غذاساز آسیاب شده است، اگرچه کربوهیدرات بیشتری اضافه می کنند. اما اگر بتوانید ترکیبی از آرد بادام و قلب کنفی را که من استفاده کردم به دست آورید، فکر می‌کنم از طعم آجیلی که اضافه می‌کنند لذت خواهید برد و اگر با دانه‌های کنف (که به آن قلب کنفی نیز گفته می‌شود) آشنا نیستید. بسیار مغذی!

چه سس هایی با پتی سالمون خوب است؟

این پاتی های ماهی قزل آلا با سس تارتار خانگی من عالی هستند، اما می توانید آنها را با سس شوید خیار یا سس تزازیکی نیز بخورید. و برخی از مردم ممکن است آنها را با سس غوطه ور Sriracha نیز لذت ببرند!

کولاژ عکس‌های پتی ماهی آزاد کم کربوهیدرات را پردازش می‌کندکولاژ عکس‌های پتی ماهی آزاد کم کربوهیدرات را پردازش می‌کند

طرز تهیه پت ماهی سالمون با سس تارتار:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. کنسرو ماهی قزل آلا را داخل آبکشی که در سینک قرار داده اید بریزید و با چنگال جدا کنید و بگذارید خوب آب شود.
  2. در حالی که آب ماهی قزل آلا، دانه کنف و آرد بادام را اندازه بگیرید و پیاز سبز و کیپر را ریز خرد کنید.
  3. ماهی سالمون آبکش شده، آرد بادام، دانه شاهدانه، پیاز سبز خرد شده، کیپر خرد شده، ماهی مالش، نمک و فلفل را در ظرفی بریزید و 2 عدد تخم مرغ را اضافه کنید. (عکس بد است، اما یک تخم مرغ دیگر زیر آن وجود دارد!)
  4. با چنگال با هم مخلوط کنید تا همه مواد مرطوب شوند.
  5. مخلوط ماهی قزل آلا را به صورت 6 عدد نخود شکل دهید و آنها را روی یک ورقه پخت کوچک قرار دهید. در صورت وجود از ورق های کاغذ روغنی (لینک وابسته) استفاده کنید که از چسبیدن آن جلوگیری می کند.
  6. کیک های ماهی قزل آلا را حدود 15 دقیقه در فریزر سرد کنید.
  7. سپس روغن زیتون را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا در بزرگترین ماهیتابه نچسبی که دارید گرم کنید.
  8. نان‌های سالمون را حدود 3 تا 4 دقیقه در هر طرف بپزید یا تا زمانی که قهوه‌ای طلایی و پخته شوند.
  9. گرم سرو کنید.

پتی ماهی سالمون در بشقاب سرو با سس تارتارپتی ماهی سالمون در بشقاب سرو با سس تارتار

ایده های خوشمزه بیشتر با کربوهیدرات کم با ماهی سالمون:

عناصر

  • 26 اونس قوطی ماهی قزل آلا، به خوبی زهکشی شده (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 3 تن آرد بادام (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 3 دانه شاهدانه (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 3 تی پیاز سبز خرد شده

  • 1 T کیپر، آبکش شده و ریز خرد شده است

  • 1 قاشق چایخوری. مالش ماهی Szeged (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده به دلخواه

  • 2 عدد تخم مرغ

  • 2 تن روغن زیتون (یا کمی بیشتر، بسته به ماهیتابه شما)

دستورالعمل ها

  1. ماهی قزل آلا را در آبکشی که در سینک قرار داده اید، تخلیه کنید و با چنگال از هم جدا شوید.
  2. در حالی که ماهی سالمون آب می‌شود، آرد بادام یا آرد بادام و دانه‌های کنف را اندازه بگیرید. پیاز سبز را خرد کرده و آبکش کرده و کیپر را ریز خرد کنید.
  3. ماهی سالمون آبکش شده را با آرد بادام، قلب شاهدانه، پیاز سبز خرد شده، کیپر خرد شده، مالش ماهی، نمک و فلفل داخل کاسه ای بریزید.
  4. 2 تخم مرغ اضافه کنید؛ سپس با استفاده از چنگال مخلوط را به آرامی ترکیب کنید تا تمام ماهی قزل آلا با تخم مرغ مرطوب شود.
  5. با دستان تمیز خود 6 عدد پتک درست کنید و آنها را روی یک ورقه پخت کوچک بچینید (اگر مقداری کاغذ روغنی داشتید). (احتمالا اختیاری است، اما این قطعا به آنها کمک می کند بهتر کنار هم بمانند.)
  6. بعد از 15 دقیقه سرد شدن، روغن زیتون را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا در یک ماهیتابه بزرگ نچسب گرم کنید. نان‌های سالمون را حدود 3 تا 4 دقیقه در هر طرف بپزید، یا تا زمانی که قهوه‌ای طلایی و پخته شوند. یک لبه را بلند کنید تا ببینید زمان چرخاندن آنها چه زمانی است و با احتیاط بچرخانید!
  7. زمان پخت بسته به تابه شما و میزان حرارت متوسط ​​به بالا روی اجاق شما متفاوت است، بنابراین مراقب رنگ قهوه ای طلایی باشید.
  8. با سس تارتار دوبل شوید گرم سرو کنید. اینها همچنین با سس شوید خیار یا سس تزاتزیکی خوشمزه خواهند بود.

یادداشت

همچنین می توانید از یک 14 3/4 اونس بزرگ استفاده کنید. قوطی ماهی قزل آلا اگر این چیزی است که شما دارید.

من از آرد بادام (لینک وابسته) استفاده کردم، اما آرد بادام نیز برای این دستور کار می کند.

دانه‌های کنف (لینک وابسته) طعم خوشمزه‌ای را تقویت می‌کردند، اما اگر این چیزی است که دارید، می‌توانید از کنجاله بذر کتان (پیوند وابسته) استفاده کنید.

من عاشق طعم های Szeged Fish Rub (لینک وابسته) هستم، اما هر ماهی مالش کار می کند.

برای سس تارتار، من عاشق استفاده از ترشی شوید مورد علاقه ام هستم.

اطلاعات تغذیه ای شامل سس تارتار یا سایر سس ها نمی شود.

این دستور برای اولین بار به عنوان ارسال شد پتی ماهی سالمون مادرمو چندین بار در طول سالها با این نسخه نگهدارنده سازگار شده است.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

6

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 232چربی کل: 17 گرمچربی های اشباع شده: 3 گرمچربی غیر اشباع: 13 گرمکلسترول: 98 میلی گرمسدیم: 190 میلی گرمکربوهیدرات ها: 2 گرمفیبر: 1 گرمقند: 0 گرمپروتئین: 17 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی از پاتی ماهی سالمون با سس تارتار در بشقاب سرو نشان داده شده است.تصویر مربعی از پاتی ماهی قزل آلا با سس تارتار در بشقاب سرو نشان داده شده است.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
دستور پخت ماهی سالمون که با سس تارتار خانگی من سرو می‌شود، برای هر رژیم کم کربوهیدرات یا کتو، یا برای هر مرحله از رژیم اصلی ساحل جنوبی مناسب است.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از Denny Family Recipes برای پیدا کردن دستور العمل های بیشتر مانند این استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
این دستور پخت ماهی سالمون برای اولین بار در سال 2007 ارسال شد! در سال 2018 با عکس های بهتر به روز شد و آخرین بار با اطلاعات بیشتر در سال 2024 به روز شد.

تصویر پینترست از نبات ماهی سالمون با سس تارتار

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link