پخت مرغ و مارچوبه با سس کاری خامه ای (فیلم) – آشپزخانه Kalyn’s Kitchen


به محض اینکه شروع به خرید مارچوبه تازه کردید، باید این شیرینی شگفت انگیز مرغ و مارچوبه را با سس کاری خامه ای درست کنید! و آیا فکر نمی کنید که مرغ و مارچوبه یک ترکیب شام عالی است وقتی که بالاخره فصل مارچوبه است!

این ماهیتابه مرغ و مارچوبه را پین کنید تا بعداً آن را امتحان کنید!

پخت مرغ و مارچوبه کم کربوهیدرات با سس کاری پنیر خامه ای در KalynsKitchen.com یافت می شود.

من برای به اشتراک گذاشتن این دستور غذا بسیار هیجان زده هستم پخت مرغ و مارچوبه با سس کاری خامه ای، زیرا من بارها با کارا روی آن کار کردم تا نسخه ای را که فکر می کردیم نگهبان است به دست بیاورم. و وقتی در نهایت ترکیب مناسبی از مواد لازم برای یک کاسرول مرغ و مارچوبه را به دست آوردیم که خامه ای، پنیری بود و به اندازه کافی طعم کاری داشت بدون اینکه آبکی باشد، بسیار هیجان زده شدیم!

اگر طعم مرغ، مارچوبه، کاری، و طعم‌های خامه‌ای پنیری را دوست دارید، فکر می‌کنیم این دستور غذا را دوست خواهید داشت. و اگر بوقلمون باقی مانده است، این دستور غذا را قطعا می توان با آن درست کرد!

این الهام از دستور العملی است که در آرشیو برای مرغ و مارچوبه با سس کاری تهیه شده با خامه کنسرو سوپ مرغ تهیه شده است، که این روزها به ندرت از آن استفاده می کنم. اما با وجود اینکه اکنون این دستور غذای جدید کم کربوهیدرات را برای پخت مرغ و مارچوبه ترجیح می دهم، به یاد دارم که در آن روز چقدر از آن قدیمی خوشم می آمد، بنابراین تصمیم گرفتم دستور قبلی را ترک کنم و آنها را به هم پیوند دهم تا مردم بتوانند آن را مصرف کنند. انتخاب آنها

و اگر از طرفداران دستور پخت آسان با سوپ کنسرو شده هستید، ممکن است نسخه قدیمی این گوشت مرغ و مارچوبه را دوست داشته باشید. و اگر برای دیدن نسخه قدیمی کلیک کنید، ممکن است از دیدن اینکه چگونه دستور العمل های ساده وبلاگ در آن روزها بازگشته بودند، متعجب یا سرگرم شوید!

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

من از چه نوع پودر کاری برای این کیک مرغ و مارچوبه استفاده کردم؟

هر نوع پودر کاری ملایم برای این دستور کار می کند، اما اگر کاری شیرین Penzeys دارید، یکی از موارد مورد علاقه من است.

اگر کاری را دوست ندارید چه؟

اگر پودر کاری را حذف کنید، فکر نمی‌کنم این دستور غذا آنقدر عالی باشد. آن طعم واقعاً مواد را به هم پیوند می دهد. اما اگر مرغ و مارچوبه دارید و کاری دوست ندارید، ممکن است مرغ و مارچوبه با سه پنیر یا مرغ و مارچوبه کبابی با سس تاهینی دوست داشته باشید.

ایده های بیشتری برای شام پخت مرغ می خواهید؟

من مجموعه ای از دستور العمل های پخت مرغ را در سایت خود دارم که با سینه مرغ بدون استخوان و بدون پوست شروع می شود. اگر این ماده ای است که اغلب برای شام استفاده می کنید، ممکن است کیک مرغ کتو کراک، کیک مرغ کنگر فرنگی یا کیک مرغ پیتزا پپرونی را دوست داشته باشید. (می‌توانید برای ایده‌های بیشتر، «پخت مرغ» را در نوار جستجوی سایت من وارد کنید.

کیک مرغ و مارچوبه با سس کاری پنیری خامه ای کولاژ شات های فرآیندی

طرز تهیه کیک مرغ و مارچوبه با سس کاری خامه ای:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. فر را از قبل گرم کنید و ظرف قابلمه را با اسپری نچسب اسپری کنید.
  2. سینه های مرغ بدون پوست بدون استخوان را کوتاه کنید و هر کدام را به سه نوار طولی برش دهید.
  3. روغن زیتون را در یک تابه بزرگ نچسب گرم کنید، مرغ را اضافه کنید، با چاشنی مرغ (لینک وابسته) و کمی نمک و فلفل مزه دار کنید و بپزید تا مرغ از هر طرف کمی سرخ شود.
  4. مرغ را به تخته برش منتقل کنید و خنک کنید. سپس به قطعات برش داده و به یک کاسه منتقل کنید.
  5. در حین پختن مرغ، پنیر خامه ای را مکعبی برش دهید و بگذارید روی پیشخوان نرم شود و آب لیمو، پودر کاری (لینک وابسته) خامه ترش، مایو و پنیر موزارلا را اندازه کنید.
  6. مارچوبه را تکه تکه کنید. روغن زیتون بیشتری به ماهیتابه اضافه کنید، مارچوبه را اضافه کنید و به سختی 2-3 دقیقه بپزید. مارچوبه را با مرغ در کاسه ای بریزید.
  7. آب مرغ را به تابه اضافه کنید و روی حرارت متوسط ​​بپزید و کف آن را بتراشید. اجازه دهید آب برای چند دقیقه بپزد، سپس آب لیمو و قوری کاری را داخل مایه بریزید، حرارت را روی ملایم قرار دهید و پنیر خامه ای را اضافه کنید.
  8. همانطور که پنیر خامه ای آب شد، هم بزنید و وقتی بیشتر آب شد، مایونز و خامه ترش را اضافه کنید و هم بزنید تا سس یکدست شود.
  9. مارچوبه و مکعب های مرغ را به آرامی هم بزنید تا در کاسه ترکیب شوند، سپس سس و 1 فنجان پنیر را مخلوط کرده و دوباره به آرامی هم بزنید.
  10. مخلوط مرغ و مارچوبه را در ظرف قابلمه بریزید و یک فنجان دیگر پنیر رنده شده را روی آن قرار دهید.
  11. 30 تا 35 دقیقه یا تا زمانی که قابلمه حباب بزند و روی آن شروع به قهوه ای شدن کند بپزید.
  12. گرم سرو کنید و لذت ببرید، و ممکن است مقداری باقیمانده برای یک وعده غذایی دیگر داشته باشید!

پخت مرغ و مارچوبه با سس کاری خامه ای که در ظرف پخت روی تخته برش نشان داده شده است.

آن را به یک وعده غذایی کم کربوهیدرات تبدیل کنید:

یک سالاد ساده مانند سالاد محبوب بچه آرگولا یا سالاد گوجه فرنگی، خیار و تربچه برای تهیه این کیک مرغ و مارچوبه برای یک شام کم کربوهیدرات مناسب است. شما همچنین می توانید این را با بهترین برنج گل کلم ساده سرو کنید تا با سس اضافی آن بخورید.

ایده های شگفت انگیز بیشتر برای مارچوبه:

آماده سازی غذای آخر هفته:

این دستور غذا به دسته ای به نام آماده سازی غذای آخر هفته اضافه شده است که در آن دستور العمل هایی را خواهید یافت که می توانید در آخر هفته آماده یا طبخ کنید و در طول هفته بخورید!

عناصر

  • 4 سینه مرغ بزرگ بدون استخوان و بدون پوست، بریده شده و به سه نوار طولی بریده شده است

  • 1 T + 1 قاشق چایخوری روغن زیتون

  • 2 قاشق چایخوری چاشنی مرغ

  • نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده به دلخواه

  • 1 پوند مارچوبه یا کمی بیشتر، انتهای آن بریده شده و به قطعات 2 اینچی بریده شده است

  • آب مرغ 1/2 فنجان

  • 2 تی آب لیمو

  • 1 تی پودر کاری (یا کمی بیشتر اگر واقعا طعم کاری را دوست دارید)

  • 8 اونس پنیر خامه ای را به مکعب برش داده و در دمای اتاق نرم کنید

  • 1/2 فنجان خامه ترش

  • 1//2 فنجان مایونز

  • 2 فنجان پنیر موزارلا رنده شده

دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای 350 درجه فارنهایت/190 درجه سانتیگراد گرم کنید. یک ظرف بزرگ شیشه ای یا ظروف سفالی را با اسپری نچسب یا مه روغن زیتون اسپری کنید. (ما از یک ظرف باریک 8 اینچ در 13 اینچ استفاده کردیم، اما هر اندازه ای نزدیک به آن کار می کند.)
  2. چربی و قسمت های نامطلوب سینه مرغ را جدا کنید، سپس هر کدام را به سه قسمت از طول برش دهید.
  3. روغن زیتون را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا در یک تابه بزرگ نچسب گرم کنید. وقتی روغن داغ شد مرغ را اضافه کنید و با چاشنی مرغ (لینک وابسته) نمک و فلفل مزه دار کنید و بپزید تا مرغ از دو طرف کمی سرخ شود.
  4. مرغ را روی تخته برش قرار دهید تا خنک شود. سپس به قطعات برش دهید. مرغ را به یک کاسه بزرگ منتقل کنید.
  5. در حین پختن مرغ پنیر خامه ای را مکعبی برش دهید و روی پیشخوان بگذارید نرم شود و آبلیمو، پودر کاری، خامه ترش، مایونز و پنیر موزارلا را اندازه کنید.
  6. یک تکه مارچوبه را بچسبانید تا ببینید قسمت چوبی آن به کجا ختم می شود. سپس مارچوبه را به قطعات 2 اینچی برش دهید.
  7. بعد از اینکه مرغ را از ماهیتابه خارج کردید، 1 قاشق چایخوری اضافه کنید. روغن زیتون بیشتر کنید، مارچوبه را اضافه کنید و به سختی 2-3 دقیقه روی حرارت متوسط ​​رو به بالا بپزید. مارچوبه ها را داخل کاسه مرغ بریزید.
  8. آب مرغ را به تابه اضافه کنید و روی حرارت متوسط ​​بپزید و کف آن را بتراشید تا تکه های مرغ قهوه ای شود. اجازه دهید آب مایه چند دقیقه بپزد، سپس آب لیمو و قوری کاری را با مایه مخلوط کنید، حرارت را ملایم کنید و حبه‌های پنیر خامه‌ای را اضافه کنید.
  9. همانطور که پنیر خامه ای آب می شود، هم بزنید و وقتی بیشتر آب شد مایونز و خامه ترش را اضافه کنید و هم بزنید تا سس یکدست شود.
  10. مارچوبه و مکعب های مرغ را به آرامی هم بزنید تا در کاسه ترکیب شوند، سپس سس و 1 فنجان پنیر را مخلوط کرده و دوباره به آرامی هم بزنید.
  11. مخلوط مرغ، مارچوبه و سس را در ظرفی اسپری شده بریزید و یک فنجان دیگر پنیر رنده شده را روی آن قرار دهید.
  12. 30 تا 35 دقیقه یا تا زمانی که قابلمه حباب بزند و روی آن شروع به قهوه ای شدن کند بپزید. گرم سرو کنید

اطلاعات تغذیه:

بازده:

8

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 432چربی کل: 32 گرمچربی های اشباع شده: 13 گرمچربی غیر اشباع: 16 گرمکلسترول: 116 میلی گرمسدیم: 504 میلی گرمکربوهیدرات ها: 7 گرمفیبر: 2 گرمقند: 3 گرمپروتئین: 29 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی از پخت مرغ و مارچوبه با سس کاری خامه ای در ظرف پخت روی تخته برش.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
این کیک مرغ و مارچوبه یک غذای اصلی خوب برای هر برنامه رژیم غذایی کم کربوهیدرات یا کتو است. چربی آن برای رژیم اصلی ساحل جنوبی بسیار زیاد است، اما می توانید با جایگزین کردن پنیر کم چرب، پنیر خامه ای، خامه ترش و سس مایونز، نسخه ای درست کنید که کاملاً سازگار با رژیم غذایی ساحل جنوبی باشد. حتی با این تغییرات، ممکن است “یک بار در هر زمان” برای رژیم غذایی ساحل جنوبی باشد.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
برای پیدا کردن دستور العمل های بیشتر مانند این، از دستور پخت غذا استفاده کنید! از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

یادداشت های تاریخی برای این دستور غذا
این کاسرول با مرغ و مارچوبه اولین بار در سال 2006 در نسخه ای با سوپ کنسرو ارسال شد! در سال 2018 به نسخه کم کربوهیدراتی که در اینجا می بینید به روز شد و آخرین بار با اطلاعات بیشتر در سال 2023 به روز شد.

تصویر Pinterest از پخت مرغ و مارچوبه با سس کاری خامه ای

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.