نیش های گل کلم کتو پنیری – از کربوهیدرات ها فاصله بگیرید


این لقمه های گل کلم پنیر کتو را به عنوان میان وعده یا غذای جانبی که کتو پسند است، بزنید. این نیش های گل کلم با گل کلم یخ زده، تخم مرغ، پنیر، پیاز سبز و بیکن درست می شود.

نیش گل کلم

هوس تنقلات مورد تایید کتو بیشتری دارید؟ من چند دستور غذای دیگر دارم که ممکن است شما را مجذوب خود کند. توپ های پنیر کوچک، تخم مرغ های شیطانی، یا تخم مرغ های آرمادیلو کتو محبوب من.

این دستور العمل لقمه گل کلم کتو پنیری است..

  • دستور العمل آسان
  • گزش گل کلم
  • پنیری
  • کتو دوستانه
  • بدون گلوتن

طرز تهیه لقمه گل کلم

نیش گل کلم

مراحل کامل طرز تهیه این لقمه های گل کلم کتو در کارت دستور پخت قابل چاپ موجود است. این یک پیاده روی بصری از نحوه ساخت آن است.

  1. فر را از قبل گرم کنید و قالب مافین را آماده کنید.
  2. مواد را در ظرفی بریزید و خوب هم بزنید تا مخلوط شوند.
  3. قالب مینی مافین را با مخلوط پر کنید و طبق دستور بپزید.
  4. با بیکن و پنیر بپاشید و 5 دقیقه دیگر بپزید و سرو کنید.

ابزارهای موفقیت

نیش گل کلم

مینی قالب مافین

من از قالب مینی مافین استفاده کردم، پس حتما یک قالب نچسب در دست بگیرید. این به شما کمک زیادی می کند زیرا نمی خواهید نیش ها بچسبند.

قیچی گیاهی

آیا می دانستید که می توانید قیچی گیاهی بخرید. برای برش پیاز سبز، جعفری و غیره عالی عمل می کند.

اسکوپ کوکی بزرگ

برای اطمینان از اینکه همه گل کلم ها در اندازه های یکسان هستند، می توانید از یک قاشق بزرگ بیسکویت استفاده کنید تا به طور مساوی بپزند.

نکاتی برای نیش زدن گل کلم

نیش گل کلم

گل کلم برنجی

حالا دیگر لازم نیست از برنج گل کلم منجمد استفاده کنید. شما می توانید برنج یخچالی را در قسمت یخچال در فروشگاه مواد غذایی خریداری کنید. یا می توانید گل کلم برنجی خانگی درست کنید.

خوب مخلوط کنید

اطمینان حاصل کنید که فنجان های شما به خوبی مخلوط شده اند. اطمینان از اینکه همه مواد به خوبی مخلوط شده اند، مهم است تا طعم یکنواختی را در لقمه ها بدست آورید.

انواع گزش های گل کلم پنیری

نیش گل کلم

پنیر

من از کلبی جک استفاده کردم اما شما می توانید به راحتی با پنیر جک فلفلی، چدار تیز و غیره تعویض کنید. از هر نوع پنیری که ترجیح می دهید استفاده کنید. مهم است که اطمینان حاصل کنید که از پنیر بلوکی که خرد می کنید استفاده می کنید تا مطمئن شوید که روغن زیادی مانند پنیر از قبل خرد شده نداشته باشد.

ژامبون

به جای بیکن، اضافه کردن ژامبون خرد شده را برای گزینه دیگری در نظر بگیرید. یا اگر کسی هستید که نیازی به خوردن گوشت روی چیزها ندارید، گوشت را کنار بگذارید.

چاشنی ها

من برای این دستور از نمک و فلفل استفاده کردم، اما می توانید پودر سیر، پودر پیاز و غیره را اضافه کنید. می توانید ادویه ها را تغییر دهید. حتی یک نمک فصلی یا نمک سیر با جعفری خوشمزه خواهد بود.

سوالات متداول گزش گل کلم پنیری

نیش گل کلم

چگونه لقمه های پنیری گل کلم را نگهداری کنیم؟

لقمه های گل کلم خود را در یخچال در ظرفی در بسته نگهداری کنید. این مواد به مدت 3-4 روز در یخچال باقی می مانند. می توانید آن را در مایکروویو گرم کنید یا دوباره در فر گرم کنید.

آیا می توانم دو دسته درست کنم؟

بله، درست پیش بروید و اگر می خواهید یک دسته دوتایی درست کنید. فقط از یک قالب اضافی مافین استفاده کنید تا دستور پخت را دو برابر کنید. اگر فر شما به اندازه کافی برای دو سینی در یک زمان بزرگ نیست، فقط دسته ای بپزید.

آیا می توانید نیش های گل کلم را منجمد کنید؟

درست پیش بروید و اجازه دهید لقمه هایتان کاملا خنک شوند. سپس می توانید 2 تا 3 ماه در ظرف فریزر یا کیسه فریزر فریز کنید. سپس وقتی می خواهید بخورید، آنها را مستقیماً از حالت یخ زده دوباره گرم کنید و در فر در قالب مافین بپزید تا کاملاً گرم شوند.

عناصر

  • 1 بسته برنج گل کلم منجمد طبق دستورالعمل بسته پخته شده است

  • 2 عدد تخم مرغ بزرگ

  • ½ فنجان پنیر کلبی جک رنده شده

  • ¼ فنجان پیاز سبز خرد شده

  • نمک و فلفل برای چشیدن

  • ¼ فنجان تکه های بیکن خرد شده

  • ½ فنجان پنیر چدار رنده شده

نیش گل کلم
نیش گل کلم