مارچوبه سرخ کن هوا با لیمو و پارمزان – آشپزخانه کالین


مارچوبه سرخ کن هوا با لیمو و پارمزان آنقدر سریع و خوشمزه است که ممکن است دستور پخت مارچوبه جدید مورد علاقه شما شود! و با این روش مارچوبه در عرض چند دقیقه کاملاً ترد می شود.

دستور پخت مارچوبه سرخ کن هوا را پین کنید تا بعدا درست شود!

عکس نمای نزدیک برای سرخ کن هوا مارچوبهعکس نمای نزدیک برای سرخ کن هوا مارچوبه

برای انتخاب برگزیده های جمعه این هفته، این موضوع را به شما یادآوری می کنم مارچوبه سرخ کن با لیمو و پارمزان این مطمئناً دستور العملی است که نشان می دهد سرخ کن هوا چقدر می تواند برای پخت برخی غذاها عالی باشد. و این دستور مارچوبه به طور جدی نمی تواند ساده تر یا خوشمزه تر باشد!

مارچوبه فقط در 7 دقیقه پخته می شود، در حالی که یک لیمو را پوست و آب می کنید و مقداری پنیر پارمزان را درشت رنده می کنید. سپس وقتی مارچوبه ها تمام شد آن را با پوست و آب لیمو بپاشید و در بشقاب بچینید و پارمزان بپاشید.

و من عاشق مارچوبه با لیمو و پارمزان هستم و این خیلی خوشمزه بود! بالاخره فصل مارچوبه تازه است، بنابراین اگر از طرفداران مارچوبه هستید و سرخ‌کننده هوا را دوست دارید، امیدوارم این دستور را امتحان کنید!

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

  • مارچوبه تازه
  • روغن زیتون (لینک وابسته)
  • نمک و فلفل تازه آسیاب شده
  • پوست یک لیمو
  • آب یک لیمو
  • پنیر پارمزان درشت رنده شده

از چه سرخ کن هوا برای مارچوبه سرخ کن هوا استفاده کردم؟

وقتی اجاق توستر سرخ کن هوای کانوکشن Cuisinart را کشف کردم (لینک وابسته)، که برای این دستور غذا استفاده کردم، هیجان زده شدم. این سرخ کن بادی دارای یک سبد بزرگتر است که به من اجازه می دهد یک پوند مارچوبه را جا بدهم و استفاده از این مدل را بسیار آسان می دانم. من همچنین راحتی داشتن یک سرخ کن هوا را که بیرون روی پیشخوان می ماند، دوست دارم. اگر مدل سرخ کن بادی کوچکتری دارید، ممکن است نتوانید به اندازه مارچوبه جا دهید.

اگر سرخ کن هوا ندارید چگونه می توانید این مارچوبه را بپزید؟

من سعی نمی کنم شما را متقاعد کنم که سرخ کن بادی بخرید. می‌توانید دستورالعمل‌های پخت مارچوبه کبابی با پارمزان را دنبال کنید و اگر سرخ‌کننده هوا ندارید، مارچوبه را روی گریل بپزید!

دستور العمل های سرخ کن هوای کم کربوهیدرات بیشتری می خواهید؟

برای مشاهده تمام دستور العمل های سرخ کن هوا در این سایت می توانید از دستور العمل های سرخ کن هوا استفاده کنید. سایت من همچنین مجموعه ای عالی از 100 دستور غذای سرخ کن هوای کتو با ایده هایی از آشپزخانه Kalyn’s و وبلاگ ها در سراسر وب دارد.

ایده های بیشتری برای پخت مارچوبه می خواهید؟

دستور العمل های کم کربوهیدرات و کتو مارچوبه را بررسی کنید تا ایده های خوشمزه زیادی را با استفاده از سبزیجات بهاری مورد علاقه من ببینید! همچنین مجموعه ای عالی از غذاهای ورقه ای با مارچوبه وجود دارد!

کولاژ عکس های فرآیندی برای سرخ کن هوا مارچوبهکولاژ عکس های فرآیندی برای سرخ کن هوا مارچوبه

طرز تهیه مارچوبه سرخ کن با لیمو و پارمزان:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. مارچوبه ها را به قطعات مورب 2 اینچی برش دهید.
  2. مارچوبه ها را با روغن زیتون بریزید، نمک و فلفل بزنید و در سبد Air Fryer بچینید.
  3. در صورت نیاز سرخ کن را از قبل گرم کنید، سپس مارچوبه را به مدت 7 دقیقه در دمای 400 درجه فارنهایت/200 درجه سانتیگراد بپزید. (اگر دوست دارید مارچوبه شما کمی ترد باشد، ممکن است بعد از 5 دقیقه شروع به بررسی کنم.)
  4. در حالی که آشپزهای مارچوبه پوست لیمو، آب لیمو و پارمزان تازه رنده شده را آماده می کنند.
  5. لیمو را رنده کنید، سپس آب آن را بگیرید. مقدار دلخواه پارمزان تازه رنده شده را اندازه بگیرید.
  6. وقتی مارچوبه کمی سرخ شد و به دلخواه شما آماده شد، دوباره در همان کاسه بریزید و با پوست لیمو و آب لیمو مخلوط کنید.
  7. در بشقاب بچینید و پارمزان تازه رنده شده بپاشید.
  8. گرم سرو کنید و لذت ببرید!

مارچوبه سرخ کن هوا با لیمو و پارمزان در بشقاب سرو نشان داده شده استمارچوبه سرخ کن هوا با لیمو و پارمزان در بشقاب سرو نشان داده شده است

آن را به یک وعده غذایی کم کربوهیدرات تبدیل کنید:

این مارچوبه لیمو پارمزان با ماهی مایو پارمزان پخته، بره بره کبابی، ماهی قزل آلا برشته شده در روغن زیتون، کباب مرغ با ماریناد آسیایی، یا مرغ پخته شده پر شده با پستو و پنیر شگفت انگیز خواهد بود!

مارچوبه کم کربوهیدرات بیشتر برای دوست داشتن:

عناصر

  • 1 پوند مارچوبه تازه، خرد شده و مورب به قطعات 2 اینچی بریده شده است

  • روغن زیتون 1 تن

  • نمک و فلفل تازه آسیاب شده به دلخواه

  • پوست یک لیمو (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • آب یک لیمو (به یادداشت ها مراجعه کنید.)

  • 1/4 فنجان پنیر پارمزان درشت رنده شده

دستورالعمل ها

  1. اکثر مارچوبه ها نیازی به شستن ندارند، اما در صورت نیاز با دستمال کاغذی شسته و خشک شوند.
  2. یک تکه مارچوبه را بشکنید تا ببینید قسمت چوبی آن از کجا شروع می شود، تمام مارچوبه ها را به آن طول ببرید و سپس مارچوبه ها را به قطعات مورب 2 اینچی ببرید.
  3. مارچوبه ها را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون بریزید، نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده را مزه دار کنید و در سبد Air Fryer بچینید.
  4. در صورت نیاز سرخ کن هوا را تا دمای 400 درجه فارنهایت/200 درجه سانتیگراد گرم کنید، سپس مارچوبه را به مدت 7 دقیقه بپزید. اگر دوست دارید مارچوبه‌تان ترد باشد، بعد از 5 دقیقه شروع به بررسی می‌کنم.
  5. در حالی که آشپزهای مارچوبه پوست لیمو، آب لیمو و پارمزان تازه رنده شده را آماده می کنند. لیمو را رنده کنید، سپس آب آن را بگیرید. مقدار دلخواه پارمزان تازه رنده شده را اندازه بگیرید.
  6. وقتی مارچوبه کمی سرخ شد و به دلخواه شما آماده شد، دوباره در همان کاسه بریزید و با پوست لیمو و آب لیمو مخلوط کنید.
  7. در بشقاب بچینید و پارمزان تازه رنده شده بپاشید.
  8. گرم سرو کنید و لذت ببرید!

اطلاعات تغذیه:

بازده:

4

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 91چربی کل: 5 گرمچربی های اشباع شده: 2 گرمچربی غیر اشباع: 4 گرمکلسترول: 5 میلی گرمسدیم: 275 میلی گرمکربوهیدرات ها: 9 گرمفیبر: 3 گرمقند: 2 گرمپروتئین: 5 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی از مارچوبه سرخ کن هوا با لیمو و پارمزان در بشقاب سرو روی دستمال سبز شیت.تصویر مربعی از مارچوبه سرخ کن هوا با لیمو و پارمزان در بشقاب سرو روی دستمال سبز شیت.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
مارچوبه با لیمو و پارمزان یک غذای عالی برای برنامه های رژیم کم کربوهیدرات و کتو است، و همچنین برای هر مرحله از رژیم اصلی ساحل جنوبی عالی است.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از دستور العمل های سرخ کن هوا برای یافتن دستور العمل های بیشتری مانند این استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
این دستور غذا برای اولین بار به عنوان مارچوبه کبابی در سال 2007 ارسال شد. در سال 2019 دستور پخت به روز شد تا نحوه پخت مارچوبه در سرخ کن هوا را با پیوندی به دستور پخت مارچوبه کبابی نشان دهد. آخرین بار با اطلاعات بیشتر در سال 2024 به روز شد.

تصویر Pinterest از مارچوبه سرخ کن با لیمو و پارمزان

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link