غذای ماهی قزل آلا لیمو برشته و ورقه مارچوبه (فیلم) – آشپزخانه کالین


غذای ماهی تابه لیمو برشته و ورقه مارچوبه یکی از شام های مورد علاقه من است و این ترکیب برای یک وعده غذایی آسان کم کربوهیدرات عالی است! و هرکسی که ماهی سالمون و مارچوبه را دوست دارد از یک وعده غذایی تابه ای با این مواد لذت می برد.

دستور العمل ماهی قزل آلا و مارچوبه را پین کنید تا بعداً آن را امتحان کنید!

ورقه ماهی قزل آلا و مارچوبه با یک وعده در بشقاب و تابه در پشت.

اگر یک چیز در مورد اینترنت می دانم، این است که همه چیز همیشه در حال تغییر است. به عنوان مثال، من برای اولین بار این را بسیار آسان، طبخ در یک تابه، طعم شگفت انگیز درست کردم آرد ماهی تابه ورق مارچوبه در سال 2011، مدت ها قبل از اینکه کسی در مورد وعده های غذایی ورق تابه ای چیزی شنیده باشد.

در دستور پخت اصلی ماهی قزل آلا و مارچوبه که روی یک تابه پخته می‌شوند، اشاره کردم که سه مورد از مواد مورد علاقه من (سالمون، مارچوبه و لیمو) دارد و گفتم این نوع شامی است که همیشه برای من جذاب است. و مطمئناً، من تقریباً هر بهار که مارچوبه تازه شروع به فروش می کند، این غذای تابه ای را درست می کنم.

و وقتی اخیراً دوباره این شام مورد علاقه را با ماهی قزل آلا و آپساراگوس درست کردم، تصمیم گرفتم برای گرفتن عکس های بهتر عکس بگیرم. دستور پخت ماهی سالمون ورقه ای به روز شده برای چهار وعده است، و من کارها را با ترتیب کمی متفاوت انجام دادم که به نظر می رسید برای درست کردن این غذای خوشمزه یک تابه بهتر جریان داشته باشد.

الان چند ماهی است که فصل مارچوبه است، پس مقداری ماهی قزل آلا، مقداری مارچوبه و یک لیمو بردارید و به این غذای تابه ای آسان ورق بزنید.

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

  • لیمو
  • روغن زیتون فوق بکر (لینک وابسته)
  • مارچوبه تازه
  • نمک و فلفل سیاه آسیاب شده تازه
  • فیله ماهی قزل آلا
  • Szeged Fish Rub (لینک وابسته)، یا دیگر ماهی مالش انتخابی شما

چرا غذای سالمون و مارچوبه برای فصل بهار بسیار عالی است؟

در بهار مارچوبه تازه مقرون به صرفه تر می شود و برخی از مردم ماهی بیشتری برای روزه می خورند، بنابراین این ورقه تابه شام ​​با ماهی قزل آلا و مارچوبه برای تهیه در آن زمان از سال عالی است. اما صادقانه بگویم، من این را برای شام دوست دارم هر زمانی که بتوانم مارچوبه خوب را با قیمت مناسب تهیه کنم!

کدام مارچوبه برای وعده غذایی سالمون و مارچوبه بهتر است؟

گاهی فقط باید مارچوبه ای را که در فروشگاه می بینید بخرید! اما وقتی انتخابی دارم، همیشه نیزه‌های ضخیم‌تر مارچوبه را برای دستور پخت غذای ماهی سالمون و مارچوبه که در آن مارچوبه برشته می‌شود، ترجیح می‌دهم.

چرا من مالش ماهی Szeged برای ماهی سالمون را دوست دارم:

Szeged Fish Rub (پیوند وابسته) محصولی است که من سال‌ها از آن استفاده کرده‌ام، و آنقدر آن را دوست دارم که آن را به یکی از انتخاب‌های آشپزخانه Kalyn’s خود در وبلاگ تبدیل کرده‌ام. و در حالی که درست است که این ترکیب ماهی قزل آلا و مارچوبه حتی بدون چاشنی زیاد طعم خوبی خواهد داشت، من فکر می‌کنم مالش ماهی Szeged به ماهی آزاد بوداده چیزی اضافی می‌دهد که آن را کاملاً خوشمزه می‌کند! و این مالش ماهی چاشنی مورد علاقه من برای تقریباً هر نوع ماهی است، و چیزی است که دوست دارم برای هدیه به دوستانم بدهم!

ایده های بیشتری برای وعده های غذایی تابه ای می خواهید؟

اگر از طرفداران این نوع غذاها هستید که همه آنها در یک تابه طبخ می‌شوند، حتماً سایر وعده‌های غذایی تابه‌ای کم کربوهیدرات و کتوی من را بررسی کنید تا ایده‌های خوشمزه‌تری برای شام‌های آسان پیدا کنید. ایده های بیشتری برای ماهی قزل آلا تابه ای ورقه ای آسان وجود دارد!

عکس کلاژ مراحل تهیه آرد ماهی قزل آلا و ورق مارچوبه

مراحل تهیه غذای ماهی قزل آلا و ورقه مارچوبه:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. یک تکه مارچوبه را بشکنید تا ببینید چقدر باید برش دهید، سپس بقیه تکه ها را تا آن نقطه ببرید.
  2. مارچوبه را تکه تکه کنید و با روغن زیتون، نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده مخلوط کنید.
  3. ورقه پخت را با روغن یا اسپری نچسب اسپری کنید، سپس مارچوبه ها را در یک لایه پخش کنید و در فر از قبل گرم شده شروع به تفت دادن کنید.
  4. پوست لیمو را در یک کاسه کوچک خرد کنید، سپس از وسط نصف کنید و آب آن را در یک کاسه دیگر بگیرید. 2 تن آب لیمو را به پوست اضافه کنید.
  5. ۳ تن روغن زیتون خالص را با پوست و آب لیمو مخلوط کنید.
  6. ماهی قزل آلا را با حوله کاغذی خشک کنید، سپس هر فیله ماهی قزل آلا را با روغن زیتون بمالید و با نمک، فلفل، و Szeged Fish Rub (پیوند وابسته) یا هر ماهی که دارید مزه دار کنید.
  7. بعد از اینکه مارچوبه 5 دقیقه برشته شد (یا کمی بیشتر برای نیزه های ضخیم) آن را فشار دهید و فیله های ماهی قزل آلا را در یک سر قرار دهید.
  8. حدود 10 دقیقه دیگر به تفت دادن ادامه دهید. ماهی سالمون من بعد از 10 دقیقه عالی بود، اما قطعات ضخیم تر ممکن است 1-2 دقیقه بیشتر نیاز داشته باشند.
  9. پس از اتمام کار، ماهی باید به سختی سفت شود. سالمون و مارچوبه را با روغن لیمو بریزید و داغ سرو کنید.

ورقه ماهی قزل آلا و مارچوبه با یک وعده در بشقاب

آن را به یک وعده غذایی کم کربوهیدرات تبدیل کنید:

من این شام ماهی سالمون و مارچوبه را با گل کلم پوره شده با پنیر بز، برنج گل کلم با ریحان، پارمزان و آجیل کاج، سیب زمینی سرخ کرده شلغم با هوا، اسفناج سرخ شده با سیر و پارمزان، یا قارچ سرخ کن هوای سرخ کرده را دوست دارم. ظرف جانبی کربوهیدرات

ایده های بیشتر برای پخت ماهی سالمون:

عناصر

  • 2 عدد لیمو درشت

  • 5 تن روغن زیتون فوق بکر (تقسیم شده)

  • مارچوبه تازه 1 پوند

  • نمک و فلفل سیاه آسیاب شده تازه به میزان دلخواه

  • 46 اونس فیله ماهی قزل آلا

  • مالش ماهی Szeged برای چاشنی ماهی قزل آلا (یا سایر مالش ماهی دلخواه شما)

دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای 450 فارنهایت/230 درجه سانتیگراد گرم کنید.
  2. ورق پخت را با اسپری نچسب اسپری کنید یا روغن زیتون را برس بزنید.
  3. یک تکه مارچوبه را در هر دو دست نگه دارید و خم کنید تا ببندد تا ببینید چه مقدار از ساقه چوبی را باید قطع کنید.
  4. سپس قطعات دیگر را به آن طول ببرید و مارچوبه ها را به قطعاتی به طول حدود 3 اینچ برش دهید.
  5. مارچوبه ها را در یک کاسه بریزید و با 1 T روغن زیتون به اضافه نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده بریزید تا مزه دار شود.
  6. مارچوبه ها را روی ورقه پخت پخش کنید تا در یک لایه باشد و به مدت 5 دقیقه (یا کمی بیشتر اگر تکه های مارچوبه ضخیم تر هستند) تفت دهید.
  7. در حالی که کباب مارچوبه از یک رنده میکروپلان یا رنده کوچک برای خرد کردن پوست لیمو در یک فنجان کوچک استفاده می‌کند. (من از تمام پوست لیمو استفاده کردم، اما اگر آنقدرها دیوانه پوست لیمو نیستید، ممکن است همه آن را نخواهید.)
  8. آب لیمو را در یک کاسه کوچک بریزید، سپس آب 2 T را اندازه کنید و به پوست لیمو اضافه کنید. (یادداشت ها را ببینید)
  9. 3 تن روغن زیتون خالص را در آب لیمو ریخته، سپس روغن لیمو را کنار بگذارید.
  10. هر تکه ماهی قزل آلا را با یک قاشق غذاخوری دیگر روغن زیتون از دو طرف آن بمالید.
  11. ماهی سالمون را با نمک و فلفل سیاه آسیاب شده تازه مزه دار کنید و با ماهی Szeged Fish Rub (لینک وابسته) بمالید.
  12. بعد از 5 دقیقه مارچوبه ها را فشار دهید تا جا بماند و تکه های ماهی قزل آلا را روی سینی فر قرار دهید.
  13. ماهی قزل آلا و مارچوبه را دوباره در فر قرار دهید و حدود 10 دقیقه دیگر تفت دهید (یا احتمالاً 1 تا 2 دقیقه بیشتر اگر تکه های ماهی قزل آلا شما ضخیم تر است).
  14. این کار زمانی انجام می شود که مارچوبه شروع به نرم شدن می کند و ماهی قزل آلا در لمس به سختی سفت می شود.
  15. مقدار دلخواه روغن لیمو را روی ماهی قزل آلا و مارچوبه بریزید و سرو کنید.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

4

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 710چربی کل: 46 گرمچربی های اشباع شده: 8 گرمچربی غیر اشباع: 35 گرمکلسترول: 167 میلی گرمسدیم: 420 میلی گرمکربوهیدرات ها: 8.6 گرمفیبر: 4 گرمقند: 3 گرمپروتئین: 64 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی برای غذای ماهی قزل آلا لیمو برشته و ورقه مارچوبه روی بشقاب با تابه در پس زمینه نشان داده شده است.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
مارچوبه و ماهی قزل آلا هر دو ترکیبات کم کربوهیدرات کاملی هستند، و این ماهی تابه ای ورقه ای را به یک ایده شام ​​عالی برای برنامه های غذایی کم کربوهیدرات یا کتو، یا برای هر مرحله از رژیم غذایی اصلی ساحل جنوبی تبدیل می کند.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
برای یافتن دستور العمل های بیشتری مانند این، از غذای ورقه ای استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
این غذای آسان ماهی سالمون و مارچوبه اولین بار در سال 2011 ارسال شد. این دستور غذا با عکس های بهتر و روش پخت کمی آسان تر در سال 2017 به روز شد و آخرین بار با اطلاعات بیشتر در سال 2023 به روز شد.

تصویر Pinterest از غذای ماهی قزل آلا لیمو برشته و ورقه مارچوبه

این را به اشتراک بگذارید:

ما یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.