نکات مارچوبه سرخ شده با آب لیمو و پوست لیمو – آشپزخانه کالین


این دستور ساده و خوشمزه برای نکات مارچوبه سرخ شده با آب لیمو و پوست لیمو فقط سه ماده دارد و یک غذای جانبی عالی است! و اگر تا به حال مارچوبه سرخ شده را امتحان نکرده اید، دوست خواهید داشت که چقدر آسان است!

نکات مارچوبه سرخ شده را پین کنید تا بعدا درست کنید!

نکات مارچوبه سرخ شده با آب لیمو و پوست لیمو در KalynsKitchen.com یافت شد.

هر بهار من مشتاقانه منتظر ورود مارچوبه ارزان قیمت به فروشگاه مواد غذایی هستم. نگاهی به دستور العمل های مارچوبه من بیندازید و می توانید بگویید من عاشق مارچوبه هستم! من همچنین طرفدار رویکرد «کمتر، بیشتر» هستم در مورد پختن مارچوبه به عنوان یک غذای جانبی، زیرا برای ایجاد طعم شگفت انگیز مارچوبه نیازی به سر و صدا نیست.

من بسیاری از دستور العمل های مارچوبه خوب را امتحان کرده ام، اما غذای جانبی مارچوبه ای که اغلب برای مهمانان درست می کنم این است نکات مارچوبه سرخ شده با آب لیمو و پوست لیمو فقط با سه ماده: مارچوبه، روغن زیتون و یک لیمو.

اگر وقتی مهمان دارم این دستور را درست می‌کنم، دوست دارم فقط از نکات مارچوبه استفاده کنم و قسمت‌های ضخیم‌تر ساقه مارچوبه را برای پخت با روشی متفاوت ذخیره کنم. اگر برای شما کار نکرد، قسمت های ضخیم تر ساقه های مارچوبه را چند دقیقه قبل از اضافه کردن نوک آن بپزید.

اخیراً مقداری مارچوبه زرق و برق دار داشتم و تصمیم گرفتم این به روز رسانی عکس دستور غذا را ارائه دهم. و این دستور العمل خوشمزه برای نکات مارچوبه سرخ شده برای اولین بار سال ها پیش پست شد، بنابراین حدس می زنم که برای بسیاری از شما جدید باشد. امیدوارم از امتحانش لذت ببرید

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

  • نکات مارچوبه (از یک پوند مارچوبه، بقیه مارچوبه را ذخیره کنید تا به روش دیگری بپزید)
  • روغن زیتون با کیفیت خوب (لینک وابسته)
  • لیمو ترش را بردارید سپس لیمو را از وسط نصف کرده و آب آن را بگیرید.

طرز تهیه مارچوبه سرخ شده با استفاده از کل ساقه مارچوبه:

این دستور فقط برای دو وعده است که استفاده از نوک مارچوبه را آسان می کند و ساقه ها را برای استفاده دیگر ذخیره می کند. اما اگر مقدار بیشتری تولید می‌کنید و نمی‌خواهید برای خرید مارچوبه به اندازه کافی هزینه کنید تا فقط از نوک آن استفاده کنید، نکات زیر را برای کوتاه کردن انتهای چوبی‌تر و پختن آنها قبل از افزودن نوک مارچوبه ببینید. این ترفندها به شما امکان می دهد با استفاده از کل ساقه مارچوبه مارچوبه سرخ شده خوشمزه درست کنید!

برای تهیه مارچوبه سرخ شده از چه ماهیتابه ای استفاده کنیم؟

من از یک تابه سبز نسبتا ارزان (لینک وابسته) برای تهیه مارچوبه سرخ شده استفاده کردم، اما هر ماهیتابه سنگین نچسب برای این دستور کاملاً کار می کند. از یک تابه به اندازه کافی بزرگ استفاده کنید که مارچوبه ها در تابه شلوغ نشوند.

چه کسی مثل من مارچوبه را دوست دارد؟

اگر شما هم از طرفداران مارچوبه هستید، می توانید از دستور العمل های مارچوبه استفاده کنید تا تمام ایده مارچوبه را در سایت من ببینید!

کولاژ شات های فرآیندی نکات مارچوبه سرخ شده با آب لیمو و پوست لیمو

طرز تهیه مارچوبه سرخ شده با آب لیمو و پوست لیمو:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. قبل از شروع پخت و پز، از پوست لیمو (پیوند وابسته) یا پنیر خوب استفاده کنید تا بیشتر پوست لیمو را از بین ببرید (پوست لیمو زرد روشن رنده شده).
  2. وقتی پوست آن جدا شد، لیمو را از وسط نصف کرده و آب آن را بگیرید.
  3. مارچوبه را کوتاه کنید تا فقط نوک آن را داشته باشید، یا اگر از قطعات کامل استفاده می کنید انتهای چوبی آن را کوتاه کنید و تکه های مارچوبه را از وسط نصف کنید، انتهای ضخیم تر را از نوک جدا کنید.
  4. سپس روغن زیتون را در یک تابه بزرگ گرم کنید و تا جایی که می توانید مارچوبه ها را یک لایه بچینید. (اگر تمام قطعات را می‌پزید ابتدا انتهای ضخیم‌تر را در آن قرار دهید، سپس بعد از حدود دو دقیقه نوک‌ها را اضافه کنید.)
  5. مارچوبه را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا حدود 4-5 دقیقه بپزید.
  6. سپس حرارت را خاموش کنید، آب لیمو را روی مارچوبه بریزید و در ظرف را بپزید و پوست لیمو را بپاشید.
  7. نکات مارچوبه سرخ شده را با آب لیمو و پوست لیمو به صورت گرم سرو کنید و منتظر تشویق مهمانان خود باشید!

نکات مارچوبه سرخ شده با آب لیمو و پوست لیمو که در بشقاب سرو روی دستمال سبز-سفید نشان داده شده است.

دستور العمل های خوشمزه بیشتر برای مارچوبه

عناصر

  • 1/2 پوند نوک مارچوبه (از یک پوند مارچوبه، بقیه مارچوبه را ذخیره کنید تا به روش دیگری بپزید)

  • 1 تن روغن زیتون با کیفیت خوب

  • 1 عدد لیمو، پوست آن را جدا کنید، سپس لیمو را از وسط نصف کرده و آب آن را بگیرید.

دستورالعمل ها

  1. یک پوند مارچوبه را به طول 4 تا 5 اینچ برش دهید (انتهای ساقه ضخیم تر را برای دستور دیگری ذخیره کنید، یا اگر 4 وعده درست می کنید و می خواهید از کل پوند مارچوبه استفاده کنید، یادداشت را در پایان ببینید.)
  2. لیمو را پوست بگیرید، سپس لیمو را از وسط نصف کنید و دانه های قابل توجه آن را جدا کنید. آب لیمو را در یک ظرف کوچک بریزید.
  3. روغن زیتون را در بزرگترین ماهیتابه ای که دارید گرم کنید. من از تابه سبز نچسب مورد علاقه ام (لینک وابسته) استفاده کردم، اما هر ماهیتابه خوبی کار می کند.
  4. مارچوبه را یک لایه اضافه کنید و حرارت را روی متوسط ​​رو به بالا قرار دهید. مارچوبه را 4 تا 5 دقیقه بپزید و هر دقیقه یک بار بچرخانید. مارچوبه زمانی انجام می شود که ضخیم ترین قسمت ساقه را می توان به راحتی با چنگال سوراخ کرد اما مارچوبه هنوز مقداری ضربه به آن دارد و مارچوبه شروع به قهوه ای شدن می کند.
  5. حرارت را خاموش کنید، سپس روی مقدار دلخواه آبلیمو بریزید. (اگر شما هم مثل من طرفدار لیمو هستید از تمام آب میوه استفاده کنید.)
  6. مارچوبه ها را در بشقاب بچینید و پوست لیمو بپاشید و بلافاصله سرو کنید.
  7. اگر می‌خواهید کل مارچوبه را بپزید، انتهای چوبی آن را کوتاه کنید، سپس مارچوبه را به دو قسمت تقسیم کنید، انتها و نوک آن را جدا نگه دارید. انتها را حدود 2 دقیقه قبل از اینکه نوک ها را به تابه اضافه کنید بپزید، سپس نوک ها را اضافه کنید و 4-5 دقیقه دیگر مانند بالا بپزید.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

2

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 87چربی کل: 7 گرمچربی های اشباع شده: 1 گرمچربی غیر اشباع: 5.7 گرمکلسترول: 0 میلی گرمسدیم: 20 میلی گرمکربوهیدرات ها: 5.5 گرمفیبر: 2.4 گرمقند: 1.5 گرمپروتئین: 2.8 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی از مارچوبه سرخ شده با آب لیمو و پوست لیمو، در بشقاب سرو نشان داده شده است

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
نکات مارچوبه سرخ شده با لیمو یک دستور العمل فوق العاده برای هر برنامه غذایی کم کربوهیدرات، کتو یا کم گلیسمی است، از جمله هر مرحله از رژیم اصلی ساحل جنوبی. استفاده از نوک مارچوبه، حتی زمانی که فصل است، کمی هدر رفت بودجه است، اما آن را برای یک موقعیت خاص امتحان کنید و تبدیل به آن خواهید شد. یا توصیه های من را دنبال کنید و از کل ساقه مارچوبه استفاده کنید اگر این چیزی است که برای شما مفید است.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از غذاهای جانبی یا دستور العمل های مارچوبه برای یافتن دستور العمل های بیشتری مانند این مورد استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های بیشتر مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

خاطرات دستور غذا:
من این را چندین بار برای پدرم و نامادریم نورما در ماه های قبل از مرگش درست کردم. حتی با وجود اینکه مارچوبه فصلش نبود و من برای آن قیمت های بالاتری می پرداختم. من مدام به این دستور غذا بازگشتم زیرا او قرار بود از نمک اجتناب کند و این چیزی بود که بدون نمک طعم فوق العاده ای داشت. مطمئنم هر وقت این کار را بسازم همیشه به او فکر خواهم کرد.

نکات تاریخی برای این دستور غذا:
این دستور غذا برای اولین بار در مارس 2009 ارسال شد و من از آن زمان بارها و بارها آن را درست کرده ام. این دستور غذا با عکس های بهتر در 1 مه 2018 به روز شد و آخرین بار با اطلاعات بیشتر در سال 2023 به روز شد.

تصویر Pinterest از نکات مارچوبه سرخ شده با آب لیمو و پوست لیمو

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.