تاکو ماهی سرخ کن هوا – آشپزخانه کالین


ما کاملاً عاشق این تاکوهای ماهی سرخ‌کن هوا بودیم، و اگر تاکوها را با تورتیلاهای کم کربوهیدرات درست کنید، این یک غذای کم کربوهیدرات سریع و آسان است. ما از ماهی ماهی منجمد از Costco برای این دستور تاکو ماهی استفاده کردیم، اما از هر ماهی سفیدی که ترجیح می دهید برای این شام خوشمزه استفاده کنید!

Pin Air Fryer Fish Tacos تا بعداً آن را امتحان کنید!

سه تاکو ماهی سرخ کن هوا در نگهدارنده تاکو با سس اضافی در پس زمینه نشان داده شده است

وقتی سال‌ها پیش روبیو به محله دریاچه نمک من آمد، بلافاصله طرفدار بزرگ تاکو ماهی شدم! و در آن زمان من چندان به کربوهیدرات ها اهمیت نمی دادم و عاشق تاکوهای ماهی روبیو بودم که با ماهی سرخ شده درست می شد و با سس مایونز تند سرو می شد! و در آن روزها من همیشه تاکوهای ماهی ام را با لوبیا چیتی روبیو می خوردم!

اکنون چند سالی است که به سرعت به جلو می‌روم و من هنوز هم تاکوهای ماهی را دوست دارم، اما این تاکوهای کم کربوهیدرات تاکو ماهی سرخ کن با هوا الان خیلی بهم میاد! من فکر می‌کنم این دستور غذای تاکوی ماهی فقط مواد مناسبی برای طعم دادن به ماهی و اضافه کردن طعم دارد، و وقتی ماهی را با استفاده از سرخ‌کن هوا می‌پزید، می‌توانید به معنای واقعی کلمه آنها را در چند دقیقه درست کنید. و این تاکوهای ماهی که با تورتیلای کم کربوهیدرات مورد علاقه من درست شده اند، تنها 6.5 کربوهیدرات خالص در هر تاکو دارند!

البته می‌دانم که سایت من قبلاً دستور تهیه تاکو ماهی سالمون با کاسه‌های کلم تند و تاکو ماهی را دارد و احتمالاً برخی از افرادی که آشپزهای با تجربه هستند می‌توانند از اطلاعات آن دو پست برای تهیه تاکو ماهی در سرخ‌کن هوا استفاده کنند.

اما همانطور که این روزها موتورهای جستجو در مورد کلمات کلیدی بسیار خواستار هستند، هیچ کس هرگز این دستور غذای خوشمزه تاکو ماهی را پیدا نمی کند، اگر آن را در سایت من یا در وب جستجو کند بدون اینکه در یک پست دستور پخت جداگانه آن را داشته باشد. و این شرم آور است، زیرا این تاکوهای ماهی سرخ کن با هوا را نباید از دست داد!

چه موادی نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

چرا این تاکوهای ماهی سرخ کن هوا برای یک شام آسان مناسب هستند؟

  • ماهی در عرض چند دقیقه در سرخ کن هوا کاملا پخته می شود.
  • این ماهی با ترکیب شگفت انگیزی از ادویه ها چاشنی می شود که طعم ماهی را افزایش می دهد.
  • این دستور غذای تاکوی ماهی از یک سالاد کامل برای روی تاکوی ماهی استفاده می‌کند و در عرض چند دقیقه درست کردن آن آسان است.
  • در صورت تمایل می توانید از مخلوط سالاد کلم استفاده کنید تا مرحله برش کلم را نادیده بگیرید!
  • دستور پخت سالاد، سس مایو آهک تند بیشتری را برای شما آماده می کند تا به تاکوی ماهی خود در سر میز اضافه کنید.
  • ماهی همیشه برای یک وعده غذایی سالم عالی است، و زمانی که آنها با تورتیلاهای کم کربوهیدرات درست می شوند، این تاکوهای ماهی سرخ کن هوا یک وعده غذایی خوشمزه کم کربوهیدرات هستند.

اگر سرخ کن بادی ندارید؟

اگر سرخ کن بادی ندارید، می‌توانید از عکس‌ها و توضیحات کاسه‌های کلم تاکو ماهی استفاده کنید تا نحوه طبخ ماهی را روی تابه گریل روی اجاق گاز ببینید (یا ماهیتابه هم کار می‌کند.) همچنین می‌توانید دستورالعمل‌ها را بیابید. برای ماهی قزل آلا کبابی یا ماهی قزل آلا برشته در دستور العمل من برای ماهی قزل آلا لعاب افرا و از هر یک از این روش ها می توان برای پخت ماهی برای این دستور تاکو ماهی استفاده کرد.

برای تهیه تاکو ماهی کم کربوهیدرات از چه تورتیلاهایی استفاده کردیم؟

مارک‌های بسیار خوبی از تورتیلاهای کم کربوهیدرات وجود دارد، و اگر مارکی دارید که ترجیح می‌دهید، درست کردن این تاکوهای ماهی سرخ‌کن با هوا خوب است! اما مدتی است که ترجیح می دهم تورتیلاهای چند دانه خالص آقای تورتیلا 2 خالص کربوهیدرات را هنگام تهیه تاکو داشته باشم، و این همان مارکی است که برای این دستور غذا استفاده می کردیم. (تاکنون نتوانستم آنها را در هیچ فروشگاهی در نزدیکی خود پیدا کنم، بنابراین آنها را در یک بسته 12 تایی از آمازون می خرم.)

با تاکوی ماهی چه ماهی سرو می شود؟

سال‌ها است که دستور پخت ماهی تند را دوست داشتم، و این همان ماهی است که با این تاکوهای ماهی سرو می‌شود. ما از گشنیز برای این دستور غذا صرف نظر کردیم، اما اگر از طرفداران گشنیز هستید، می توانید مقداری هم اضافه کنید! من مقادیر را برای مقدار کمتری دادم تا فقط به اندازه کافی برای شش تاکو ماهی تهیه شود، اما اگر خانواده شما طرفدار کلم هستند، می توانید از این لینک استفاده کنید و دستور پخت کامل را تهیه کنید.

از کدام سرخ کن هوا برای تاکوهای ماهی استفاده کردم؟

من از زمانی که اجاق توستر هوا سرخ کن کانوکشن Cuisinart (لینک وابسته) را کشف کردم، طرفدار سرخ کن هوا بودم که برای این دستور غذا استفاده کردم. این مدل سرخ کن بادی دارای یک سبد بزرگتر است که می تواند مقدار زیادی غذا را در خود جای دهد و من استفاده از این مدل را بسیار آسان می دانم. من همچنین دوست دارم سرخ کن هوا داشته باشم که بیرون روی پیشخوان بماند. (برای دیدن سایر دستور العمل های سرخ کن هوا در سایت من می توانید از دستور العمل های سرخ کن هوا استفاده کنید.)

محصول سرخ کن هوای مورد علاقه من:

من یکی از طرفداران فداکار Air Fryer Paper Paper (پیوند وابسته) پس از توصیه یک خواننده در صفحه فیس بوک Kalyn’s Kitchen بودم! این یک تغییر دهنده بازی کامل برای تمیز نگه داشتن سبد Air Fryer است و من این روزها از Air Fryer خود بدون آن استفاده نمی کنم. در عکس های زیر می توانید استفاده از آن را مشاهده کنید.

کولاژ ایر فریر فیش تاکو از مراحل دستور پخت

طرز تهیه تاکو ماهی سرخ کن با هوا:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. ما از ماهی ماهی منجمد استفاده کردیم که در یخچال ذوب شده بود.
  2. اجازه دهید ماهی به دمای اتاق برسد.
  3. مالش ماهی، زیره آسیاب شده، پاپریکا و پودر سیر را با هم مخلوط کنید.
  4. ماهی را در هر طرف با روغن زیتون و مخلوط ادویه بمالید.
  5. سس مایونز، آب لیموترش تازه فشرده، سس سبز تاباسکو و وژ سال را برای سس با هم مخلوط کنید.
  6. کلم و پیاز سبز را خرد کنید؛ سپس حدود نیمی از سس را با مواد سس بریزید.
  7. سبد را بردارید (اگر سرخ‌کننده هوای شما این گزینه را دارد) و سرخ‌کن هوا را تا دمای 400F/204C گرم کنید.
  8. سبد Air Fryer با کاغذ پوستی Air Fryer (لینک وابسته) در صورت استفاده.
  9. ماهی را روی کاغذ روغنی (یا مستقیماً در سبد) قرار دهید.
  10. ماهی را 6 دقیقه یا تا زمانی که در لمس سفت شود بپزید.
  11. من عاشق این تورتیلاهای چند دانه خالص کربوهیدرات آقای Tortilla 2 (لینک وابسته) هستم که برای تاکو عالی هستند، و این همان چیزی است که ما استفاده کردیم.
  12. در حین پختن ماهی، هر تورتیلا را 30 تا 60 ثانیه در تابه داغ داغ کنید.
  13. ماهی پخته شده را روی تخته برش بگذارید و خرد کنید.
  14. تورتیلاها را با تکه‌های ماهی پر کنید که روی آن را با ادویه پر کنید.
  15. گرم سرو کنید، با سس اضافی برای اضافه کردن در میز.
  16. من دوست دارم با لیموترش اضافی سرو کنم تا روی تاکوها هم بفشرم!

تاکوهای ماهی سرخ کن با هوا روی قفسه تاکو با لیموترش و سس اضافی در پس زمینه نشان داده شده است

آن را به یک وعده غذایی کم کربوهیدرات تبدیل کنید:

دو عدد از این تاکوهای ماهی سرخ کن با هوا برای من یک شام عالی خواهند بود، اما برای اشتهای بیشتر می توانید چیزی مانند سالاد جیکاما لورل، سالاد آووکادو خیار گوجه فرنگی یا سالاد خیار با سس بالزامیک اضافه کنید.

دستور العمل های سرخ کن هوای کم کربوهیدرات بیشتری می خواهید؟

برای ایده‌های خوشمزه‌تر برای شام که می‌توانید در سرخ‌کننده هوا درست کنید، مجموعه‌ای از 100 دستور غذای سرخ کن هوای کتو را بررسی کنید.

عناصر

  • 3 فیله ماهی، حدود 1 پوند ماهی

  • روغن زیتون 1 تن

  • 2 قاشق چایخوری مالش ماهی Szeged (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1 قاشق چایخوری. زیره آسیاب شده

  • 1/2 قاشق چایخوری پاپریکا (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1/2 قاشق چایخوری پودر سیر

  • 1/2 فنجان مایونز

  • 2 فنجان کلم سبز نازک برش خورده

  • 1 فنجان کلم قرمز نازک برش خورده

  • 3 عدد پیاز سبز، خلال شده

  • 1/2 فنجان مایونز

  • 4 تن آب لیموترش تازه فشرده (کم و بیش به سلیقه)

  • 1 قاشق چایخوری سس سبز تاباسکو (بیشتر یا کمتر به مزه)

  • 1/2 قاشق چایخوری Vege-Sal (یا از نمک معمولی کمی کمتر استفاده کنید)

  • 6 تورتیلا مستر تورتیلا 2 خالص کربوهیدرات چند دانه ای (یا سایر تورتیلاهای دلخواه شما)

  • لیمو ترش برای سرو (اختیاری)

دستورالعمل ها

  1. ماهی را یک شب در یخچال آب کنید. ماهی را از فریزر بیرون بیاورید و زمانی که برای تهیه تاکو ماهی آماده شدید، اجازه دهید به دمای اتاق برسد.
  2. ماهی را آبکش کنید و اگر خیس به نظر می رسد با حوله کاغذی خشک کنید.
  3. مالش ماهی Szeged، زیره آسیاب شده، پاپریکا و پودر سیر را مخلوط کنید تا مالش خوش طعمی به دست آید.
  4. سپس ماهی را ابتدا با روغن زیتون و سپس با مقداری از مخلوط مالیده، از هر طرف بمالید.
  5. سس مایونز، آب لیموترش تازه، سس سبز تاباسکو و وژ سال را با هم مخلوط کنید تا سس تند درست شود. (اگر مطمئن نیستید که چقدر این مواد را دوست دارید، با مقدار کمتری لیموترش و سس سبز تاباسکو شروع می کنم و سپس میل کنید تا ببینید آیا بیشتر می خواهید یا خیر.)
  6. کلم و پیاز سبز را برش دهید (یا در صورت تمایل 3 فنجان مخلوط سالاد کلم را اندازه کنید تا جایگزین کلم شود.) سپس مواد پخته را با حدود 4 قاشق غذاخوری از سس یا کمی بیشتر در صورت تمایل بریزید.
  7. سرخ کن هوا را تا دمای 400F/204C از قبل گرم کنید. (اگر سرخ کن هوای شما این گزینه را دارد، هنگام گرم کردن قبل، سبد را بردارید.)
  8. سبد Air Fryer با کاغذ پوستی Air Fryer (لینک وابسته) در صورت استفاده. ماهی را روی کاغذ روغنی یا مستقیماً در سبد قرار دهید.
  9. تکه های ماهی را به مدت 6 دقیقه یا تا زمانی که در تماس سفت (اما نه سفت) شوند، بپزید.
  10. در حالی که ماهی پخته می شود، هر تورتیلا را حدود 30-60 ثانیه در یک تابه داغ گرم کنید و یک بار بچرخانید. (من فکر می کنم تورتیلاهای چند دانه خالص Mr. Tortilla 2 Net Carb برای تاکو عالی هستند، و این همان چیزی است که ما برای این دستور استفاده کردیم. از هر تورتیلای که ترجیح می دهید استفاده کنید.)
  11. ماهی پخته شده را روی تخته برش دهید و با دو چنگال خرد کنید.
  12. هر تورتیلای گرم شده را با تکه‌هایی از ماهی رنده شده که روی آن تخم مرغ تند قرار داده شده است، پر کنید.
  13. گرم سرو کنید و در صورت تمایل سس اضافی روی میز اضافه کنید. من دوست دارم تاکوهای ماهی خود را با تکه‌های آهک برش خورده سرو کنم تا روی تاکوها نیز فشار دهم!

یادداشت

ما برای این دستور از ماهی ماهی منجمد از Costco استفاده کردیم. از هر ماهی ملایمی که ترجیح می دهید استفاده کنید.

من از طرفداران پر و پا قرص Szeged Fish Rub هستم، اما اگر آن مارک را ندارید از هر ماهی مالشی که دارید استفاده کنید.

من از پاپریکا سگد برای این دستور استفاده می کنم، اما از پاپریکا که دارید استفاده کنید. از پاپریکای شیرین یا ملایم استفاده کنید، نه تیز.

اگر می‌خواهید این شام آسان را راحت‌تر کنید، فقط از 3 فنجان مخلوط سالاد کلم خریداری‌شده برای جایگزینی کلم قرمز و سبز استفاده کنید.

این دستور پخت توسط کالین و کارا ایجاد شد و وقتی کارا باقیمانده غذا را به خانه برد، پسرش کوپر آن را با تورتیلاهای بدون گلوتن دوست داشت.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

6

اندازه خدمت:

یک تاکو

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 289چربی کل: 18 گرمچربی های اشباع شده: 2.7 گرمچربی ترانس: 0 گرمچربی غیر اشباع: 13.6 گرمکلسترول: 79 میلی گرمسدیم: 292 میلی گرمکربوهیدرات ها: 12.5 گرمفیبر: 6 گرمقند: 2.7 گرمپروتئین: 23 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تاکو ماهی سرخ کن، تصویر مربعی از تاکو در قفسه تاکو با لیموترش و سس اضافی.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
تاکو ماهی سرخ کن هوا برای هر رژیم کم کربوهیدرات یا کتو یا برای هر مرحله از رژیم اصلی ساحل جنوبی ایده‌ای عالی برای شام خواهد بود. ساوت بیچ مایو سبک را برای چربی کمتر توصیه می کند. اگر از تورتیلاهای بدون گلوتن استفاده می کنید، تاکوهای ماهی نیز می توانند به راحتی بدون گلوتن باشند.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از Tacos Recipes برای دیدن همه تاکوها یا دستور العمل های با طعم تاکو در سایت من استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های بیشتر مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

تصویر Pinterest از Air Fryer Fish Tacos نشان داده شده در بشقاب سرو با لیموترش و سس در کنار

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.