تمبلک (پودینگ نارگیل پورتوریکویی)


من پیام زیبایی از زنی داشتم که از او پرسید آیا می توانم دسر مورد علاقه او به نام تمبلک را دوباره درست کنم. این چیزی بود که من هرگز در مورد آن نشنیده بودم، اما یک بار که به آنچه بود نگاه کردم، چالش را پذیرفتم و فکر می کنم موفق شدم! امیدوارم موافق باشید!

https://www.youtube.com/watch?v=ishLaFDR8zw

کای همچنین از من خواست که این دستور غذا را به محض اینکه متوجه شد از نارگیل تهیه شده است را ایجاد کنم! تصمیم سال جدید او این بود که بیشتر نارگیل بخورد!

یک دسر کتو عالی برای محدودیت های غذایی

چیزی که در مورد این دستور پخت پودینگ فوق العاده است این است که بدون گلوتن، بدون لبنیات، بدون تخم مرغ، بدون شکر، بدون آجیل و در عین حال فوق العاده خوشمزه است! برای مهمانانی که محدودیت های غذایی متنوعی دارند بسیار مناسب است و این دسر بسیار آسانی است که می توان زودتر از موعد درست کرد.

نکاتی در مورد ساخت تمبلک

وقتی اولین بار این پودینگ خوشمزه را درست کردم، با سرد شدن پودینگ جدا شد. به جای دور ریختن، داخل قابلمه سس ریختم و دوباره گرمش کردم. مخلوط گرم شده را در مخلوط کن من ریخته و آن را پوره می کنیم. دوباره داخل قالب های دسر گذاشتم و کاملا خنک شد. ممکن است چیزهای مختلفی بوده باشد، اما هیچ یک از آزمایش کنندگان دستور پخت من این مشکل را نداشتند.

چگونه تمبلک درست کنیم

برای ساختن کتو تمبلک خاص خود، از وانیل Equip Prime Protein استفاده کردم. این قسمت از دستور غذا را نادیده نگیرید. تجهیز کمک می کند تا پودینگ به خوبی تنظیم شود! پودر پروتئین باعث اتصال آن و ایجاد بهترین بافت می شود.

افزودن پروتئین Equip همچنین به افزودن طعمی لذیذ و تقویت پروتئین مغذی برای رشد مو و ناخن‌های زیبا کمک می‌کند! پروتئین برای سلامت پوست و رشد ماهیچه ها نیز ضروری است!

تجهیز بسیار سخاوتمندانه است، وقتی از کد MARIA استفاده می کنید، 15٪ تخفیف ارائه می دهند!

تمبلک (پودینگ نارگیل پورتوریکویی)

زمان آماده سازی 10 دقایق

دوره بدون لبنیات، دسر، بدون تخم مرغ، بدون آجیل

خدمات 4 سروینگ ها

کالری 355.7

  • همه مواد را داخل قابلمه بریزید و هم بزنید تا خوب مخلوط شوند. به مدت 5 تا 10 دقیقه روی حرارت متوسط ​​قرار دهید و هر از گاهی هم بزنید. طعم و شیرینی را به دلخواه خود تنظیم کنید. اجازه دهید تا دمای اتاق خنک شود

  • همه مواد را در مخلوط کن بریزید و پوره کنید تا یکدست شود (با این کار در حین سرد شدن از جمع شدن و جدا شدن جلوگیری می شود).

  • در قالب های سیلیکونی جداگانه یا در یک قالب بزرگ 10 اینچی بریزید. روی آن را بپوشانید و یک شب در یخچال بگذارید.
  • به آرامی کاستارد را با نوک انگشت خود از قالب بیرون بکشید یا یک چاقوی نازک و تیز را بین تمبلک و قالب قرار دهید. قالب را روی یک بشقاب برگردانید و به نیروی جاذبه اجازه دهید کاستارد را از قالب خارج کند.

  • در صورت تمایل با دارچین آسیاب شده و چوب دارچین تزیین کنید و خنک سرو کنید. توجه: اگر برای مدت طولانی به دمای اتاق برسد یا گرم شود، شکل خود را از دست می دهد.

کالری: 355.7 | چربی: 30.7g | پروتئین: 11.6g | کربوهیدرات ها: 4g | فیبر: 0.03g | نسبت P:E: 0.3

امروز یک ایمیل بسیار ویژه با این عکس ارزشمند دریافت کردم! من مجبور شدم این خبر ویژه را برای الهام بخشیدن به دیگران به اشتراک بگذارم!

“سلام ماریا!

اعتماد کن حالت خوبه من می خواستم این شهادت ویژه را برای شما ارسال کنم!

شما از سال 2016 با کتاب های خود به من در زمینه سلامت عمومی کمک کردید، در سال 2018 یک ارزیابی سلامت برای سلامت عمومی و یک ارزیابی دیگر برای باروری در سال 2022 پس از 2 بارداری شیمیایی + از دست دادن 2 نوزاد انجام دادید.

یک ماه از برنامه مکمل شما گذشته و من باردار شدم. بچه در جولای 2023 به دنیا آمد و خدا را شکر هر دو خوب هستیم!

از شما برای همه تلاش هایتان، برای استقامت در زمانی که همه چیز علیه شما بود و برای هر کاری که هر دو انجام می دهید بسیار سپاسگزارم!

باشد که خداوند شما و خانواده تان را برکت دهد و به شما قدرت و شهامت بدهد تا به انقلاب در دنیای سلامت ادامه دهید!

خیلی ممنونم!” بیانکا

اکثر افرادی که با آنها مشورت می کنم، کتو را کاملاً اشتباه انجام می دهند. با مدرسه کتو شگفت انگیز من نتایج سریع بگیرید!

برای بررسی برنامه های مکمل من اینجا را کلیک کنید!





Source link