پودینگ ریکوتا ژله ای بدون شکر – آشپزخانه کالین


این پودینگ ریکوتا ژله ای بدون شکر یک دستور دسر بسیار آسان و کم کربوهیدرات است که من از خواننده ای به نام جانت دریافت کردم! اگر شما کسی هستید که عاشق درست کردن دسر نیستید اما هنگام تماشای کربوهیدرات از یک خوراکی شیرین لذت می برید، این دستور العمل آسان با حدود 2 کربوهیدرات خالص در هر وعده ممکن است برای شما عالی باشد!

روی پین پودینگ ریکوتا ژله ای بدون شکر کلیک کنید!

پودینگ ریکوتا ژله ای بدون شکر در چهار ظرف سرو با خامه فرم گرفته در بالا نشان داده شده است.پودینگ ریکوتا ژله ای بدون شکر در چهار ظرف سرو با خامه فرم گرفته در بالا نشان داده شده است.

سال ها پیش این دستور ساده را دریافت کردم پودینگ ریکوتا ژله ای بدون شکر از خواننده‌ای از تورنتو که به من گفت که او و همسرش اخیراً رژیم غذایی ساحل جنوبی (اصلی) را شروع کرده‌اند. جانت گفت که دلشان برای خوردن شیرینی بعد از شام تنگ شده بود، بنابراین او چند دسر را امتحان کرده بود.

جانت به من گفت که از طعم خوب ژله بدون شکر در زمانی که شکر نمی‌خوردی شگفت زده شده است، و همچنین دسرهای کرم ریکوتا را در کتاب اصلی رژیم غذایی ساحل جنوبی (لینک وابسته) امتحان کرده است. او با ترکیب این ایده‌ها، پنیر ریکوتا را با ژله بدون شکر مخلوط کرد و دسری به دست آورد که به نظرش خیلی خوب بود.

من قطعا کسی نیستم که عاشق درست کردن دسرهای فانتزی باشد، بنابراین این ایده برای من جذاب بود. وقتی ساخت جانت را امتحان کردم، تعجب کردم که طعم آن برای یک دسر کاملاً کم کربوهیدرات، بدون شکر و فاز یک ساحل جنوبی، حتی با بافت کمی رنده پنیر ریکوتا، چقدر خوب است.

و جانت گزارش می‌دهد که از آن زمان به آزمایش‌های Jello بدون قند بیشتری پرداخته است، از جمله جایگزینی ریکوتا با ماست ساده کم‌چرب و افزودن میوه برای دسر لایه‌ای فاز دو.

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

آیا این پودینگ ریکوتا ژله ای بدون شکر یک دسر سالم است؟

این پودینگ ریکوتا آسان تنها حدود ۲ کربوهیدرات خالص در هر وعده، حدود ۵ گرم چربی (یا کمتر اگر از شیر ریکوتا استفاده می‌کنید) و تقریباً ۵ گرم یا پروتئین در هر وعده دارد.

از چه طعم هایی از ژله بدون شکر می توانید برای پودینگ ریکوتا استفاده کنید؟

من اولین بار این پودینگ را با استفاده از ژله تمشک درست کردم، اما زمانی که اخیرا تصمیم گرفتم عکس های این پست را به روز کنم، این بار ژله لیموی بدون شکر را انتخاب کردم. من همچنین فکر می کنم طعم پرتقال ممکن است واقعا خوب باشد. از هر طعمی که ترجیح می دهید استفاده کنید.

آیا می توانید از ریکوتا شیر بدون چربی برای پودینگ ریکوتا استفاده کنید؟

وقتی دوباره این عکس ها را انجام دادم از ریکوتای شیر کامل برای حداکثر حالت خامه ای استفاده کردم، اما اگر ترجیح می دهید مطمئناً می توانید از ریکوتای کم چرب استفاده کنید.

پودینگ ریکوتا ژله ای بدون شکر، کلاژ مراحل دستور پخت را نشان می دهد.پودینگ ریکوتا ژله ای بدون شکر، کلاژ مراحل دستور پخت را نشان می دهد.

چگونه پودینگ ریکوتا ژله ای بدون شکر درست می کنید؟

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. در اینجا یک عکس از ریکوتا شیر کامل و بدون قند استفاده شده است.
  2. چهار ظرف شیشه ای (هر کدام کمی بیش از 1/2 فنجان) را روی پیشخوان آماده کنید تا مخلوط داغ ژله را در آن بریزید.
  3. پنیر ریکوتا را در یک کاسه یا پیمانه کوچک بریزید و هم بزنید تا نرم شود.
  4. پودر ژله را داخل پیمانه 2 پیمانه لیوانی بریزید و در آب جوش بریزید و 1 تا 2 دقیقه هم بزنید تا تمام ژله حل شود.
  5. ریکوتا و سپس آب سرد را با هم مخلوط کرده و با همزن هم بزنید تا کاملاً یکدست شود.
  6. در ظروف شیشه ای بریزید و در یخچال بگذارید تا خودش را بگیرد.
  7. من حدود 2 ساعت صبر کردم تا مخلوط تا حدی سفت شود، سپس روی آن را با پوشش چسبناک پوشاندم. (اولین باری که سال ها پیش این را درست کردم، ژله و ریکوتا به خوبی از هم جدا شدند، اما این بار آن را بیشتر هم زدم و این اتفاق نیفتاد.)
  8. سرد، از غذاهای جداگانه، در صورت تمایل با خامه فرم گرفته سرو کنید.

ما عاشق این دسر ساده بودیم که روی آن را با شلاق ردی صفر شکر قرار داده بود، که برای زمانی که می خواهید خامه فرم گرفته کتو-فرندل بدون نیاز به زدن خودتان آن را میل کنید، عالی است. من این را در فروشگاه اسمیتز (کروگر) خود دریافت کردم و آن را در آمازون پیدا نکردم، اما امیدوارم بتوانید آن را (یا چیزی مشابه) را در فروشگاهی نزدیک خود پیدا کنید.

پودینگ ریکوتا ژله ای بدون شکر در چهار ظرف نمایش داده شده است.پودینگ ریکوتا ژله ای بدون شکر در چهار ظرف نمایش داده شده است.

دسرهای ساده ژله بدون شکر:

عناصر

  • یک چهار اونس pkg ژله بدون شکر

  • 1 فنجان آب جوش

  • 2/3 فنجان پنیر ریکوتا با شیر کامل (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 1/2 فنجان آب سرد

  • خامه فرم گرفته برای سرو (اختیاری)

دستورالعمل ها

    چهار ظرف شیشه ای (هر کدام کمی بیش از 1/2 فنجان) را روی پیشخوان آماده کنید تا مخلوط داغ ژله را در آن بریزید.

  1. پنیر ریکوتا را در کاسه یا پیمانه شیشه ای بریزید و با چنگال یا همزن به شدت هم بزنید تا نرم و خامه ای شود.
  2. پودر ژله را داخل پیمانه شیشه ای بزرگ بریزید و در آب جوش بریزید و 1 تا 2 دقیقه هم بزنید تا تمام ژله حل شود.
  3. ریکوتا و سپس آب سرد را هم بزنید و با هم مخلوط کنید.
  4. در کاسه های شیشه ای بریزید و در یخچال بگذارید تا خودش را بگیرد.
  5. من حدود 2 ساعت صبر کردم تا مخلوط تا حدی سفت شود، سپس روی آن را با پوشش چسبناک پوشاندم.
  6. سرد، از غذاهای جداگانه، در صورت تمایل با خامه فرم گرفته سرو کنید.

یادداشت

اطلاعات تغذیه ای بر اساس موادی است که من استفاده کردم، اما در صورت تمایل می توانید بدون شک می توانید از شیر ریکوتا استفاده کنید.دستور غذا توسط خواننده ای به نام جانت دیویس به اشتراک گذاشته شده و توسط Kalyn آزمایش شده است.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

4

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 75چربی کل: 5.4 گرمچربی های اشباع شده: 3.4 گرمچربی ترانس: 0 گرمچربی غیر اشباع: 1.7 گرمکلسترول: 21 میلی گرمسدیم: 42 میلی گرمکربوهیدرات ها: 1.9 گرمفیبر: 0 گرمقند: 0.1 گرمپروتئین: 4.8 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی برای پودینگ ریکوتا ژله ای بدون شکر که در چهار ظرف مربعی روی تخته برش، با خامه فرم گرفته نشان داده شده است.تصویر مربعی برای پودینگ ریکوتا ژله ای بدون شکر که در چهار ظرف مربعی روی تخته برش، با خامه فرم گرفته نشان داده شده است.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
پودینگ ریکوتا ژله ای بدون شکر یک غذای عالی برای رژیم های کم کربوهیدرات یا کتو با ژله بدون شکر و ریکوتا با شیر کامل است. اگر ریکوتا را برای ریکوتای شیر بدون چربی حذف کنید، برای هر مرحله از رژیم غذایی ساحل جنوبی بسیار عالی خواهد بود.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
از دستور العمل های دسر برای دستور العمل های بیشتری مانند این استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی برای این دستور غذا:
پودینگ ریکوتا ژله ای بدون شکر برای اولین بار در سال 2008 پست شد، پس از اینکه من دستور غذا را از یک خواننده دریافت کردم. این دستور غذا با عکس های بهتر و اطلاعات بیشتر در سال 2024 به روز شد.

تصویر Pinterest از پودینگ ریکوتا ژله ای بدون شکر

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link