صمغ شراب مولد بدون شکر | کم کربوهیدرات، خیلی ساده!


صمغ های شراب مولد کتو |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده
کریسمس مبارک! امیدوارم لحظاتی آرام و مفرح در کنار عزیزانتان داشته باشید! تعطیلات به تازگی شروع شده است، بنابراین زمان خوبی است که دسته ای از این آدامس های بدون شکر را تهیه کنید تا خانواده و مهمانان خود را با غذاهای خوشمزه و عالی شگفت زده کنید.

چگونه می توان این صمغ های بدون شکر را درست کرد

این خوراکی ها از ترکیب ادویه شراب مولد فنلاندی معتبر (Glögi) من استفاده می کنند که هفته گذشته پست کردم. با این حال، در صورت تمایل از مخلوط ادویه مورد علاقه خود استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که مقدار کافی از آن را برای ایجاد طعم قوی برای آب نبات های خود استفاده کنید.

برای مثال، اگر شراب مولد درست می‌کنید، به یک دسته برای مخلوط ادویه شراب مولد فنلاندی معتبر (Glögi) من برای 1 لیتر (1 لیتر) مایع نیاز دارید. اکنون، از کل دسته برای این آب نبات ها استفاده می کنید، یعنی 2/3 فنجان (160 میلی لیتر) مایع.

در واقع می توانید بارها از مخلوط ادویه گلوگی استفاده کنید، بنابراین لازم نیست هر دسته را بعد از استفاده دور بریزید. فقط اجازه دهید ادویه خشک شود و دوباره از آن برای شراب داغ یا این آب نبات ها استفاده کنید. طبیعتاً مخلوط ادویه به مرور زمان طعم خود را از دست می دهد و سپس می توانید آن را دور بریزید.

علاوه بر مخلوط ادویه و مایع (من شراب قرمز خشک بدون الکل را توصیه می کنم)، به طور طبیعی به شیرین کننده و غلیظ کننده نیاز خواهید داشت. من از آلولوز برای این آب نبات ها استفاده کردم، اما پودر اریتریتول، میوه راهب و استویا به همان اندازه خوب عمل می کنند. فقط مطمئن شوید که به اندازه کافی از شیرین کننده استفاده کنید، زیرا این آب نبات ها اگر حاوی شیرین کننده کافی نباشند، بی مزه می شوند.

برای غلیظ شدن این صمغ ها از ژلاتین استفاده می کنم. اطمینان حاصل کنید که از نوع ژلاتینی استفاده کنید که غلیظ می شود، نه ژلاتین هیدرولیز شده که غلیظ نمی شود.

اوه بله، و هنگام استفاده از مخلوط آب نبات داغ بسیار مراقب باشید! مطمئناً می خواهید از سوزاندن خود – یا عزیزانتان جلوگیری کنید.

اما بیایید نگاهی به طرز تهیه این آدامس های عالی بیندازیم:

2/3 فنجان (160 میلی لیتر)، ترجیحاً شراب قرمز خشک بدون الکل را در یک قابلمه کوچک بریزید.

ریختن شراب |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

حدود 1/2 فنجان (120 میلی لیتر) آلولوز اضافه کنید.

افزودن آلولوز |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

روی حرارت زیاد حرارت دهید تا مخلوط داغ شود. آشپزی نکن! از روی حرارت بردارید.

گرمایش |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

1 دسته از مخلوط ادویه شراب مولد فنلاندی (Glögi) را اضافه کنید.

افزودن مخلوط ادویه |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

در اینجا ما می رویم.

ادویه اضافه شد |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

قابلمه را با یک درب بپوشانید. بگذارید 1 ساعت دم بکشد.

پوشش |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

ادویه ها را فیلتر کنید و آنها را دور بریزید (در واقع می توانید آنها را چند بار استفاده مجدد کنید).

فیلتر کردن |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

مخلوط شراب را دوباره گرم کنید تا لوله شود.

گرم کردن مجدد |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

4 قاشق غذاخوری پودر ژلاتین را به مخلوط شراب داغ اضافه کنید.

افزودن ژلاتین |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

مخلوط کنید تا ژلاتین حل شود.

مخلوط کردن تا حل شدن |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

به قالب های خرس صمغی یا سایر قالب های آب نبات مقاوم در برابر حرارت منتقل کنید. به مدت 2 ساعت یا تا زمانی که کاملا سفت شود در یخچال قرار دهید.

در قالب |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

از قالب ها خارج کنید.

آب نبات حذف شده |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

لذت ببرید!

صمغ های شراب مولد کتو |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

چگونه به این دستور پخت شیرینی کتو رسیدم

سال گذشته، شاید در تابستان، ایده‌ای را برای صمغ‌های شراب کتو مولد نوشتم که می‌خواستم برای تعطیلات انجام دهم. فکر می‌کنم این ایده را گرفتم زیرا در آن زمان چندین نسخه از آدامس‌های بدون قند را انجام می‌دادم، عمدتاً پودر الکترولیت Ketokamu Ellu خود را آزمایش می‌کردم و از آن در صمغ‌ها استفاده می‌کردم.

من حتی در سال گذشته آزمایش‌های Keto Mulled Wine Gummy را انجام دادم، اما آنها خیلی بی مزه بودند.

هفته گذشته، من مخلوط ادویه شراب مولد فنلاندی (Glögi) خود را پست کردم و بلافاصله فهمیدم که مخلوط ادویه‌ها ادویه‌ای عالی و به اندازه کافی طعم‌دار برای طعم دادن به آدامس‌های بدون شکر من است.

من همچنین می دانستم که باید به اندازه کافی از شیرین کننده استفاده کنم زیرا آدامس های سال گذشته من به طرز ناخوشایندی ملایم شدند. من از اریتریتول پودری استفاده کرده بودم، اما چون یک دسته خوب از آلولوز را مستقیماً از ایالات متحده خریداری کرده بودم، می خواستم آن را امتحان کنم. من هرگز از آلولوز در آدامس استفاده نکرده بودم.

علاوه بر این، من به طور طبیعی به غلیظ کننده نیاز داشتم تا لثه هایی محکم و در عین حال ذوب شده در دهان درست کنم. پودر ژلاتین انتخاب نهایی بود. حتی برای این آب نبات ها نیازی به شکوفه دادن نداشت، مثل اینکه وقتی دسر درست می کنید باید ژلاتین خود را شکوفا کنید.

پس از اندیشیدن در مورد اقدامات، آماده انجام اولین آزمایش خود شدم. باید اعتراف کنم که من واقعاً حوصله آزمایش کردن را نداشتم بلکه فقط دوربینم را گرفتم و در حین تهیه این دستور شروع به گرفتن عکس های پیشرفت کردم. فکر می‌کردم از آزمایش‌های سال گذشته‌ام به اندازه کافی یاد گرفته‌ام، و این ترفند خاص برنده خواهد بود.

در واقع اینطور بود: آدامس‌ها از طعم‌های تعطیلات پر شده بودند، بافت آن محکم و جویدنی دلپذیر بود، و شیرینی آن مطابق میل من بود. علاوه بر این، به نظر می رسید آلولوز به خوبی در این آب نبات ها کار می کند و آنها را کمی چسبنده و فوق العاده خوشمزه می کند. فوق العاده!

در اینجا دستور العمل برای لذت بردن شما آمده است:

صمغ های شراب مولد کتو |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

صمغ های شراب مولد بدون شکر

بازده:
80

زمان آماده سازی:
15 دقیقه

زمان پخت:
10 دقیقه

زمان اضافی:
2 ساعت

زمان کل:
2 ساعت 25 دقیقه

کریسمس مبارک! امیدوارم لحظاتی آرام و مفرح در کنار عزیزانتان داشته باشید! تعطیلات به تازگی شروع شده است، بنابراین زمان خوبی است که دسته ای از این آدامس های بدون شکر را تهیه کنید تا خانواده و مهمانان خود را با غذاهای خوشمزه و عالی شگفت زده کنید.

عناصر

  • 2/3 فنجان = 160 میلی لیتر شراب قرمز خشک ترجیحاً بدون الکل

  • 1/2 فنجان = 120 میلی لیتر آلولوز یا پودر اریتریتول

  • 1 دسته مخلوط ادویه شراب مولد فنلاندی (Glögi).

  • پودر ژلاتین 4 قاشق غذاخوری

دستورالعمل ها

  1. شراب و شیرین کننده را در یک تابه کوچک ترکیب کنید. روی حرارت زیاد حرارت دهید تا مخلوط به نقطه جوش برسد. آشپزی نکن! از روی حرارت بردارید.
  2. مخلوط ادویه را اضافه کنید و در قابلمه را با درب بپوشانید. بگذارید 1 ساعت دم بکشد.
  3. ادویه ها را فیلتر کنید و آنها را دور بریزید (در واقع می توانید چند بار از آنها استفاده مجدد کنید).
  4. مخلوط شراب را دوباره گرم کنید تا لوله شود.
  5. پودر ژلاتین را به مخلوط شراب داغ اضافه کنید. مخلوط کنید تا ژلاتین حل شود.
  6. در قالب های خرس صمغی یا سایر قالب های آب نبات مقاوم در برابر حرارت بریزید.
  7. به مدت 2 ساعت یا تا زمانی که کاملا سفت شود در یخچال قرار دهید.
  8. از قالب ها خارج کنید. در یخچال نگهداری شود.

محصولات پیشنهادی

من به عنوان یک همکار آمازون و عضو دیگر برنامه های وابسته، از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم – بدون هیچ هزینه اضافی برای شما.

به هر حال، من اطلاعات تغذیه ای را درج نکردم زیرا بستگی زیادی به شرابی دارد که برای آب نبات استفاده می کنید. تا جایی که می توانید به طور طبیعی شراب خشک و کم کربوهیدرات مصرف کنید و تعداد کربوهیدرات ها ناچیز است.

نکاتی برای تغییرات

این دستور پخت با چاشنی های مختلف و مایعات مختلف بسیار آسان است. به جای شراب قرمز خشک بدون الکل، از شراب سفید خشک بدون الکل استفاده کنید! یا، آب نبات های واقعاً جشن سال نو با شامپاین یا شراب گازدار چطور؟

سایر ادویه‌هایی که با شراب و این صمغ‌ها (علاوه بر دارچین، پوست پرتقال تلخ، زنجبیل، هل و میخک که ترکیب ادویه‌های شراب مولد فنلاندی معتبر من حاوی آن است) پوست لیمو، پوست پرتقال معمولی، فلفل دلمه‌ای، جوز هندی، ستاره دار هستند. بادیان، نعناع و گرز.

دیگر دستور العمل های شیرینی کتو را در این وبلاگ ببینید! این آدامس لاته هل بدون شکر برای تعطیلات نیز مناسب است. من دیروز با استفاده از این مارزیپان بدون شکر 2.0، دستور پخت کتو مارزیپان بهبودیافته، شیرینی های شکلاتی خوشمزه درست کردم. برای غذاهای شکلاتی بیشتر، می توانید این خوراکی های ساده و در عین حال خوشمزه الهی را با شکلات و فندق درست کنید. اما این همه ماجرا نیست! در اینجا تمام دستور العمل های آب نباتی را که در این وبلاگ پست کرده ام پیدا خواهید کرد.

به هر حال، کتاب من کم شکر، خیلی ساده نیز یک دستور العمل صمغی فوق العاده و بدون شکر دارد.

جست و خیز عمومی

کریسمس امسال کمی متفاوت از همیشه بود زیرا پدرم در آسایشگاه است و نمی توانست در جشن های کریسمس ما شرکت کند. با این حال، من در شب کریسمس او را ملاقات کردم و به او غذای سنتی کریسمس فنلاندی (البته یک نسخه آسایشگاهی) دادم و او آن را با اشتهای خوبی خورد.

ما شب کریسمس را با مادرم و پسرم گذراندیم، خوب غذا خوردیم، هدایایی به اشتراک گذاشتیم و سونا کریسمس داشتیم – همه سنت‌های معمول کریسمس فنلاند.

من همچنین برای کریسمس زیاد پختم: یک نسخه کتو از شیرینی‌های سنتی کریسمس فنلاندی، نان کریسمس کتو، نان مجمع‌الجزایر فنلاندی کتو، شیرینی‌های شیرینی زنجبیلی کتو، نان‌های کتو با زعفران و هل (بسیار سوئدی!)، یک پارفه کتو آلو (بله، این واقعا کتو است!)، کیک کتو تند (دستور پخت سنتی فنلاندی کتونیزه)، و کتو براونی شیرینی زنجفیلی. اوه! این یک لیست طولانی بود، اما من فقط دوست دارم بپزم!

کریسمس مبارک!



دیدگاهتان را بنویسید