سیب زمینی سرخ شده دایکون گرد پارمسان | کم کربوهیدرات، خیلی ساده!


سیب زمینی سرخ شده دایکون گرد پارمسان |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

هرگز دستور العمل های آسان و خوشمزه برای سیب زمینی سرخ شده کتو وجود ندارد! این دستور پخت سیب زمینی سرخ شده با گرد و غبار پارمزان، افزودنی فوق العاده به فهرست پیش غذاها، میان وعده ها و غذاهای کتو آسان شما خواهد بود.

این دستور العمل سرشار از پروتئین باکیفیت، مواد مغذی بالا و کربوهیدرات کم، یک برنده واقعی است! علاوه بر این، دایکون یک سبزی شگفت‌انگیز است و در دستور العمل‌های مختلف بسیار متنوع است تا جایگزین سیب‌زمینی‌های نشاسته‌ای، برنج و غیره شود. فقط این دستور غذا را امتحان کنید و عاشق روش جدیدی برای تهیه سیب زمینی خوشمزه و مغذی شوید!

طرز تهیه این سیب زمینی سرخ شده دایکون پارمزان

این دستور ساده فقط به چند ماده معمولی نیاز دارد: دایکون، پودر پیاز، نمک دریایی تصفیه نشده، روغن زیتون فوق بکر و پنیر پارمزان تازه رنده شده. بنابراین، هیچ چیز فانتزی وجود دارد!

ابتدا دایکون را پوست گرفته و به صورت چوب برش می‌دهید، سپس چوب‌ها را در قابلمه‌ای بپزید تا ترد شوند. این یک گام مهم برای کاهش زمان پخت کلی است و اطمینان حاصل می کند که بهترین قوام را در سیب زمینی سرخ کرده خواهید داشت.

پس از پخت، می گذاریم دایکون تا دمای اتاق خنک شود، سپس مقداری روغن زیتون و همچنین مخلوطی از پارمزان، پودر پیاز و نمک به آن اضافه می کنیم. در نهایت، دایکون پارمزان را تا زمانی که قهوه ای طلایی شود، بپزید. لذیذ!

بگذارید دایکون بعد از پختن و قبل از اضافه کردن مخلوط پارمزان خنک شود، اطمینان حاصل می شود که پارمزان به طور مساوی روی سیب زمینی سرخ شده دایکون تقسیم می شود. اگر پارمزان را به دایکون داغ اضافه کنید، به راحتی گلوله می شود.

هنوز یک نکته: سعی کنید تا جایی که می توانید پارمزان را رنده کنید. اعتراف می کنم که پارمسان من در این عکس ها کمی بیش از حد درشت است. هر چه پارمزان ریزتر باشد، گردگیری بهتر و نتیجه بهتری حاصل می شود. پارمزان بسیار ریز رنده شده تجاری وجود دارد، اما معمولاً طعم آن بسیار ملایم است، بنابراین حتماً می‌خواهید پارمزان را خودتان رنده کنید.

بنابراین، بدون تاخیر بیشتر، بیایید نگاهی به نحوه درست کردن این سیب زمینی سرخ کرده بیاندازیم:

2 پوند (حدود 900 گرم) تربچه دایکون را مصرف کنید.

دایکون عظیم |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

پوست آن را بگیرید.

لایه برداری دایکون |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

به چوب هایی با عرض 1/2 اینچ (1.3 سانتی متر) و طول 3 اینچ (7.5 سانتی متر) برش دهید.

برش دایکون به چوب |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

دایکون را به مدت 10 دقیقه در قابلمه ای با حدود 1 فنجان (240 میلی لیتر) آب بپزید…

آشپزی استیک دایکون |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

… تا زمانی که نرم شود.

استیک های ترد دایکون |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

خوب آبکش کنید و در یک کاسه مقاوم در برابر حرارت قرار دهید. دمای اتاق رو خنک کنیم.

اجازه خنک شدن دایکون |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

2 قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق بکر بریزید. خوب هم بزنید تا چوب های دایکون با روغن پوشانده شود.

ریختن EVOO |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

در یک کاسه متوسط، 2 فنجان = 470 میلی لیتر پنیر پارمزان تازه رنده شده را با هم مخلوط کنید.

2 فنجان پارمزان |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

1 قاشق چایخوری پودر پیاز …

افزودن پودر پیاز |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

… و 1 قاشق چایخوری (یا به مزه) نمک دریایی تصفیه نشده.

اضافه کردن نمک |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

خوب مخلوط کنید.

مخلوط کردن |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

مخلوط پارمزان را به دایکون خنک شده اضافه کنید.

افزودن مخلوط پارم |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

خوب پرتاب کنید.

پرتاب |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

دایکون های پارمزان را روی یک ورقه پخت که با کاغذ روغنی پوشانده شده در یک لایه قرار دهید تا چوب های دایکون به یکدیگر برخورد نکنند.

روی ورقه پخت کاغذ روغنی |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

در دمای 400 درجه فارنهایت (200 درجه سانتیگراد) به مدت حدود 15 دقیقه یا تا زمانی که پارمزان طلایی مایل به قهوه ای شود بپزید.

پخت |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

از فر خارج کنید.

درآوردن از فر |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

با دیپ کتو مورد علاقه خود سرو کنید. من فقط خامه ترش پر چرب را با مقداری پونه کوهی تازه ترجیح می دهم.

سیب زمینی سرخ شده دایکون گرد پارمسان |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

یام

سیب زمینی سرخ شده دایکون گرد پارمسان |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

چگونه به این دستور پخت سیب زمینی سرخ کرده کتو رسیدم

چند ماه پیش، من علاقه زیادی به دستور العمل های دایکون داشتم. من دستور العمل هایی را برای هش براون به سبک فنلاندی، روستی و تورتیلا اسپانیایی پست کردم – که همه آنها دایکون را به عنوان ماده اصلی تشکیل می دادند. من همچنین ایده هایی را برای چندین دستور العمل دیگر دایکون، مانند سیب زمینی سرخ شده دایکون با گرد و غبار پارمزان، یادداشت کردم. من به تازگی کلمه “Parmesan-dusted” را به ذهنم رساندم که به نظر جذاب بود!

با این حال، چند ماه گذشت تا اینکه دیوانگی دایکون من دوباره شروع شد. علاوه بر این، هیچ دایکون با اندازه مناسب در هیچ فروشگاهی موجود نبود. اما، چند هفته پیش، دیدم که یک خواربارفروشی بزرگ بعد از یک استراحت طولانی تربچه های دایکون بزرگ داشت. من بلافاصله به ایده سیب زمینی سرخ شده با گرد و غبار پارمزان فکر کردم و اینکه این فقط یک دستور العمل عالی برای آزمایش و توسعه است.

من در واقع همزمان با دستور پخت هفته گذشته خود، پیتزاهای پروشوتو و آرگولا پورتوبلو، این دستور غذا را توسعه می‌دادم، زیرا می‌دانم هفته‌های آتی من شلوغ است، و من به دستور العمل‌ها و عکس‌های آماده نیاز دارم تا بتوانم آنها را هر یکشنبه در اینجا در وبلاگم پست کنم. مثل سالها که کرده ام

همانطور که روی بسیاری از دستور العمل های دایکون کار کرده ام، می دانستم که این سبزی کم کربوهیدرات هنگام پخته شدن مایعات زیادی آزاد می کند و همچنین به زمان پخت نسبتا طولانی نیاز دارد. بنابراین، برای اینکه در نهایت با سیب زمینی سرخ شده دایکون محکم، خوشمزه و غیر آبکی به پایان برسم، تصمیم گرفتم چوب های دایکون را ابتدا در قابلمه ای بپزم و سپس آنها را با مخلوطی از پارمزان و ادویه ها بپزم.

اما کدام ادویه ها؟ نمک، به طور طبیعی، چون دایکون بسیار مزه خنثی است، اما من همچنان می خواستم طعم ها را بیشتر تقویت کنم. پودر پیاز، به طور طبیعی! من به این نتیجه رسیدم که تقویت کننده طعم طبیعی مورد علاقه من در همه زمان ها مطمئناً در اینجا نیز کاملاً مطابقت دارد.

بعد، من اقدامات را محاسبه کردم و آماده انجام آزمایش خود بودم – که در واقع مرحله به مرحله از آن عکس گرفتم و در اینجا نتیجه را مشاهده می کنید. سیب زمینی سرخ شده دایکون بسیار خوشمزه، خوشمزه و محکم بود، درست همانطور که من امیدوار بودم. شگفت انگیز!

در اینجا دستور العمل برای لذت بردن شما آمده است:

سیب زمینی سرخ شده دایکون گرد پارمسان |  کم کربوهیدرات، خیلی ساده

5-ماده سیب زمینی سرخ شده دایکون پارمزان

بازده:
4

زمان آماده سازی:
20 دقیقه

زمان پخت:
25 دقیقه

زمان کل:
45 دقیقه

هرگز دستور العمل های آسان و خوشمزه برای سیب زمینی سرخ شده کتو وجود ندارد! این دستور پخت سیب زمینی سرخ شده با گرد و غبار پارمزان، افزودنی فوق العاده به فهرست پیش غذاها، میان وعده ها و غذاهای کتو آسان شما خواهد بود.

این دستور العمل سرشار از پروتئین باکیفیت، مواد مغذی بالا و کربوهیدرات کم، یک برنده واقعی است! علاوه بر این، دایکون یک سبزی شگفت‌انگیز است و در دستور العمل‌های مختلف بسیار متنوع است تا جایگزین سیب‌زمینی‌های نشاسته‌ای، برنج و غیره شود. فقط این دستور غذا را امتحان کنید و عاشق روش جدیدی برای تهیه سیب زمینی خوشمزه و مغذی شوید!

عناصر

  • 2 پوند = 900 گرم تربچه دایکون

  • 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق بکر

  • 2 فنجان = 470 میلی لیتر پنیر پارمزان تازه رنده شده

  • 1 قاشق چایخوری پودر پیاز

  • 1 قاشق چایخوری (یا به مزه) نمک دریایی تصفیه نشده

دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای 400 درجه فارنهایت (200 درجه سانتیگراد) گرم کنید.
  2. دایکون را پوست بگیرید و به چوب های 1/2 اینچی (1.3 سانتی متر) عرض و 3 اینچ (7.5 سانتی متر) برش دهید.
  3. دایکون را به مدت 10 دقیقه در قابلمه ای با حدود 1 فنجان (240 میلی لیتر) آب بپزید تا ترد شود.
  4. خوب آبکش کنید و در یک کاسه مقاوم در برابر حرارت قرار دهید. دمای اتاق رو خنک کنیم.
  5. داخل روغن زیتون بریزید. خوب هم بزنید تا چوب های دایکون با روغن پوشانده شود.
  6. پارمزان، پودر پیاز و نمک را در یک کاسه متوسط ​​با هم مخلوط کنید.
  7. مخلوط پارمزان را به دایکون اضافه کنید. خوب پرتاب کنید.
  8. چوب های دایکون پارمزان را روی یک ورقه پخت که با کاغذ روغنی پوشانده شده است در یک لایه قرار دهید تا چوب های دایکون به یکدیگر برخورد نکنند.
  9. حدود 15 دقیقه در فر از قبل گرم شده بپزید یا تا زمانی که پارمزان طلایی مایل به قهوه ای شود.
  10. از فر خارج کنید. با دیپ کتو مورد علاقه خود سرو کنید.

محصولات پیشنهادی

من به عنوان یک همکار آمازون و عضو دیگر برنامه های وابسته، از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم – بدون هیچ هزینه اضافی برای شما.

اطلاعات تغذیه در مجموع در هر وعده اگر در مجموع 4 وعده باشد
پروتئین 48.8 گرم 12.2 گرم
چربی 87.6 گرم 21.9 گرم
کربوهیدرات خالص 15.1 گرم 3.8 گرم
کیلو کالری 1051 کیلو کالری 263 کیلو کالری

نکاتی برای تغییرات

به راحتی می توانید ادویه های بیشتری را به مخلوط پارمزان اضافه کنید. در مرحله بعد، من مقداری چاشنی Cajun اضافه می کنم زیرا فکر می کنم با دایکون و پارمزان همخوانی خوبی دارد. چاشنی‌های دیگری که طعم فوق‌العاده‌ای می‌دهند، به‌عنوان مثال، چاشنی باربیکیو، ادویه استیک مونترال، پودر کاری، فلفل لیمو و گیاهان خشک شده طبیعی مانند آویشن، پونه کوهی و جعفری هستند.

به جای پارمزان، می توانید از پنیرهای رنده شده (فوق العاده سفت) مانند پکورینو، گرویه یا گودا قدیمی استفاده کنید – یا هر نوع پنیر سفت محلی که می توانید پیدا کنید.

من مطمئن هستم که jicama به جای دایکون در این دستور العمل خوب عمل می کند. با این حال، از آنجایی که من فقط یک بار در تمام زندگی خود در فنلاند جیکاما را دیده‌ام، هیچ تجربه‌ای در مورد این سبزی همه کاره کم کربوهیدرات ندارم.

کرفس یکی دیگر از سبزیجات ریشه‌ای کم کربوهیدرات افسانه‌ای است، اما طعم بسیار قوی‌ای دارد، بنابراین اگر با آن خوب هستید، دایکون را با کرفس جایگزین کنید.

مطمئن شوید که دستور العمل های دیگر دایکون من – و همچنین دستور العمل های کتو سیب زمینی سرخ شده من را بررسی کنید!

جست و خیز عمومی

من بیشتر هفته را در زادگاهم گذراندم، تا چند هفته دیگر مراسم خاکسپاری پدرم را برنامه ریزی کردم و در این غم از مادرم حمایت کردم. رفتیم برای آخرین وداع با پدرم در کلیسای مجاور که تابوتش را آورده بودند. لحظه بسیار تاثیرگذاری بود.

خب، من روی برخی از پروژه‌های Ketokamu نیز کار کرده‌ام، اما کارهای روزمره و کارهای دویدن زمان می‌برد و احساس می‌کنم تا حدودی پر زحمت است، که چیزی جز انتظار نیست.

این یکی از هفته‌های نادری است که من زیاد آشپزی نکرده‌ام یا نان پخته‌ام، فقط حداقل مقدار پخت روزانه را داشته‌ام. من حتی یک بار هم فر را گرم نکردم!

من بیشتر در لحظه زندگی می کنم، دلم برای پدرم تنگ می شود و آنقدر سپاسگزارم که توانستم او را برای مدت طولانی در زندگی ام داشته باشم و چقدر خاطرات فوق العاده ای از او دارم.



دیدگاهتان را بنویسید