نحوه سفارش کم کربوهیدرات در استارباکس


پایبندی به رژیم کتو به این معنی نیست که باید نوشیدنی استارباکس مورد علاقه خود را کنار بگذارید. چند روش وجود دارد که به شما کمک می کند کربوهیدرات کم را در استارباکس سفارش دهید و به رژیم کتوژنیک خود پایبند باشید و در عین حال از لذت های ساده یک فنجان قهوه خوشمزه لذت ببرید.

بنابراین دفعه بعد که در صف استارباکس ایستادید، سعی کنید یکی از این نوشیدنی های کم کربوهیدرات استارباکس را سفارش دهید!

کدام نوشیدنی های استارباکس کربوهیدرات ندارند؟

آیا از خود پرسیده اید که چه نوشیدنی هایی را می توانید در استارباکس در کتو تهیه کنید؟ از شنیدن اینکه چند نوشیدنی دوستدار کتو در منو وجود دارد، خوشحال خواهید شد.

با این نوشیدنی‌های کتوپسند، کافئین خود را بدون کربوهیدرات اضافی دریافت کنید.

قهوه دم کرده

یک قهوه داغ دم شده کلاسیک یک پیروزی آسان است. با کربوهیدرات صفر، می توانید آن را همانطور که هست بنوشید یا با مقداری خامه غلیظ یا طعم دهنده بدون شکر آن را به سلیقه خود سفارشی کنید. هر دوی آنها کربوهیدرات کمی دارند.

هیچ چیز جالبی نیست، اما این قهوه کم کربوهیدرات استارباکس این کار را انجام می دهد. برای یک فنجان جو خوش طعم کتوپسند از کافی شاپ مورد علاقه خود، Pike Place Roast یا Starbucks Signature Dark Roast را امتحان کنید.

فنجان قهوه استارباکس

دم سرد/ قهوه سرد

آیا باید گرما را با یک فنجان قهوه سرد غلبه کنید؟ آب سرد استارباکس را با چند پمپ شیرین کننده بدون قند به انتخاب خود یا شیرین کننده مصنوعی مانند استویا امتحان کنید. این قهوه کتوپسند با حدود 3 گرم کربوهیدرات خالص بسته به تعداد پمپ های شیرین کننده ای که اضافه می کنید، به دست می آید. هر پمپ حاوی حدود 1 گرم کربوهیدرات است، بنابراین به آن توجه داشته باشید. من همچنین دوست دارم یک قطره خامه فرم گرفته یا نصف و نیمه اضافه کنم.

قهوه آمریکایی

یک کافه آمریکانو از آب داغ و اسپرسوی دم کرده تشکیل شده و فقط 2 گرم کربوهیدرات دارد. اگر می خواهید این نوشیدنی را کمی شیرین تر کنید، یک شربت بدون قند اضافه کنید.

طعم‌های بدون شکر جایگزینی عالی برای طعم‌های سنتی هستند که حاوی صفر کربوهیدرات خالص هستند.

americano یک نوشیدنی ساده کم کربوهیدرات استارباکس است که می توانید به راحتی آن را سفارشی کنید. اگر می توانید ولرم کنید، کمی خامه غلیظ به مخلوط اضافه کنید. این نوشیدنی میک به استارباکس است!

اسپرسو

با مصرف 2 گرم کربوهیدرات، یک شات اسپرسو می‌تواند به شما انرژی دلخواه را در صبح بدهد. شما همچنین می توانید با خیال راحت چند شات اسپرسو را به نوشیدنی دیگری در منو اضافه کنید زیرا کربوهیدرات بسیار کمی دارند.

اسپرسو با خامه

کمی شیرینی دارید؟ این سفارش استارباکس کم کربوهیدرات عالی است. اسپرسو کان پانا با 2 گرم کربوهیدرات خالص، یک شات اسپرسو است که روی آن یک حبه خامه زده شده است و ظاهر خامه‌ای به آن می‌دهد که همه از آن لذت می‌بریم..

چگونه در استارباکس کربوهیدرات کم سفارش دهم؟

بنابراین ما چند نوشیدنی را با صفر یا تقریباً صفر گرم کربوهیدرات پوشش دادیم. اگر چیزی کمی شیک‌تر می‌خواهید، مانند لاته یا موکا، چه؟ ما چند خبر خوب داریم؛ گزینه های کتو پسند برای اکثر نوشیدنی های استارباکس مورد علاقه شما وجود دارد.

در اینجا چند هک ساده وجود دارد که می توانید تقریباً برای هر نوشیدنی در استارباکس اعمال کنید تا نوشیدنی مورد علاقه خود را با کتو سازگار کنید.

اگر در فکر سفارش نوشیدنی حاوی شیر یا طعمی مانند شکلات یا وانیل هستید، این تغییرات را انجام دهید. خامه غلیظ، نارگیل یا شیر بادام را انتخاب کنید. برای شیرین کننده های مصنوعی مانند شکلات، وانیل و فندق، آنها را با نوع بدون شکر تعویض کنید.

برخی دیگر از جایگزین های عالی کم کربوهیدرات برای شیر بدون چربی معمولی شیر بادام و شیر نارگیل هستند که دارای چربی بسیار بالا و کربوهیدرات کم هستند.

در اینجا چند نمونه از نوشیدنی های محبوب ساخته شده با کتو دوست وجود دارد.

نحوه سفارش کم کربوهیدرات در استارباکس

کتو موکا

موکا از شیر، سس شکلات و اسپرسو تشکیل شده است. هنگام سفارش موکای کم کربوهیدرات، سس موکای لاغر را بخواهید و شیر را با یک جایگزین پرچرب مانند مخلوط خامه غلیظ و آب یا شیر نارگیل جایگزین کنید.

کتو کارامل ماکیاتو

آیا شما از طرفداران ماکیاتو کاراملی هستید؟ یعنی کی نیست؟ این نوشیدنی خوشمزه با اسپرسو، شیر، شربت وانیل و سرم کارامل درست می شود. برای انتخاب یک نسخه کتو پسند، شیر معمولی را با نارگیل یا خامه غلیظ و نیمی از مخلوط آب عوض کنید. پمپ های شربت وانیل بدون شکر و بدون کارامل را بخواهید. اگر به شدت به کارامل علاقه دارید، می توانید یک نم نم باران سبک کارامل را انتخاب کنید، اما تعداد کربوهیدرات ها را افزایش می دهد.

کافه لاته کتو

شما می توانید از یک لاته کم کربوهیدرات با هر سلیقه ای که می خواهید لذت ببرید، به شرطی که آنها گزینه ای بدون شکر در استارباکس محلی شما داشته باشند. شیرهای پرچرب مانند خامه غلیظ یا شیر نارگیل و طعم بدون قند انتخابی خود را انتخاب کنید، و شما آماده هستید.

مه کتو لندن

چای ارل گری، وانیل و شیر. چه ترکیب خوشمزه ای این خوشمزه کلاسیک را با سفارش آن با یک پمپ شربت وانیل بدون شکر و خامه غلیظ درست کنید. این سفارش جدید استارباکس کم کربوهیدرات شما خواهد بود!

نوشیدنی های چای داغ یا سرد کتو

طیف وسیعی از چای‌ها در استارباکس ارائه می‌شوند که حدس زدید اکثر آنها کربوهیدرات صفر دارند! اگر به نوشیدنی‌های فوق‌العاده شیرین عادت دارید، ممکن است چیزی مانند چای سبز سرد ممکن است کمی به شما عادت کند. همیشه می توانید بخواهید مقداری شیرین کننده بدون قند اضافه کنید. دم کرده چای سفید مرکبات هلو یکی دیگر از گزینه های خوب است. هر چای گیاهی بدون شیرین کننده بهترین گزینه شما برای نوشیدنی کتوپسند خواهد بود.

نکته پاداش: می توانید با سفارش یک چای سبز کیسه ای (نه ماچا) چای سبز خود را به یک چای سبز کتو لاته تبدیل کنید و چند پمپ شربت وانیل بدون شکر و مقداری خامه غلیظ به آن اضافه کنید.

نوشیدنی سفید کتو

آیتم مخفی بدنام منو. این نوشیدنی کتوژنیک خوشمزه را با سفارش چای سفید مرکبات هلو سرد و شیرین نشده، 2 تا 4 پمپ شربت وانیل بدون شکر و مقداری خامه غلیظ، به دست آورید.

کتو فراپوچینو

گفتیم فراپوچینو؟ بله ما انجام دادیم! هنوز هم می توانید با کمی تغییرات از این نوشیدنی ترکیبی خوشمزه لذت ببرید. اول از همه، بخواهید از پایه فراپوچینو صرفنظر کنید، زیرا حاوی مقدار زیادی شکر غیر ضروری است. در عوض یک قهوه سرد، با 3 پمپ شیرین کننده وانیلی بدون شکر (یا طعم دلخواه) و 3 پمپ خامه غلیظ ترکیب شده به سبک فراپوچینو سفارش دهید. این نوشیدنی من برای رفتن به استارباکس است!

قهوه یخ مخلوط

همچنین می‌توانید برخی از نوشیدنی‌های یخی فوق، مانند نوشیدنی سفید کتو را به صورت ترکیبی سفارش دهید. فقط مطمئن شوید که از پایه فراپوچینو صرف نظر کنید!

با این روش‌های ساده کم کربوهیدرات، می‌توانید هر یک از نوشیدنی‌های مورد علاقه‌تان را کمی تغییر دهید تا کمی کتوپسندتر باشد. اگر در مورد محتوای کربوهیدرات هر نوشیدنی موجود در منوی Starbucks کنجکاو هستید، می توانید اطلاعات تغذیه را در وب سایت آنها بیابید.

لذت ببرید!

ممکن است دستور پخت خانگی من برای بستنی قهوه سرد یا قهوه کوکی بلغور جو دوسر کتو را دوست داشته باشید!



دیدگاهتان را بنویسید