لباس پوشیدن الهه سبز کتو: ساده و همه کاره


یکی از موارد مورد علاقه من در مورد این لباس الهه سبز کتو این است که بسیار همه کاره است. می توانید آن را به عنوان ماریناد برای مرغ یا میگو، سس غوطه ور برای سبزیجات یا استیک، یا البته به عنوان سس سالاد استفاده کنید. هرگز این پانسمان را امتحان نکرده اید و در مورد طعم آن فکر نمی کنید؟ مملو از طعم های گیاهی است و خامه ای و تند است. این یک مشت است!

دستور العمل آسان برای سس الهه سبز.

این سس نام خود را از رنگ سبز سس گرفته است، و همچنین به این دلیل که با طعم های تازه از مواد سبز بسته بندی شده است. در مورد گیاهانی که می‌توانید در این سس بگنجانید، گزینه‌های مختلفی وجود دارد، بنابراین دفعه بعد که این سس را درست می‌کنید، از امتحان کردن ترکیب‌های گیاهان مختلف نترسید!

ساخت لباس الهه سبز کتو

تنها چیزی که برای تهیه این سس نیاز دارید مواد و مخلوط کن است. شما باید پیاز سبز تازه، جعفری، پیازچه، ریحان و نعناع را قبل از اندازه گیری و اضافه کردن آنها به مخلوط کن، تقریباً خرد کنید. می‌توانید حبه‌های سیر را به‌طور کامل بریزید (فقط لایه بیرونی سفت را ابتدا بردارید!) فیله‌های آنچوی را به طور کامل اضافه کنید (قول می‌دهم که سس طعم ماهی‌ای ندهد!). یک عدد لیمو را رنده کنید و پوست و آب آن را اضافه کنید. اندازه بگیرید و خامه ترش، مایونز، نمک، فلفل را به آن اضافه کنید. خوب هم بزنید تا یکدست شود. مزه کنید – ممکن است به نمک و/یا فلفل بیشتری نیاز داشته باشد.



  • همه مواد را در مخلوط کن بریزید و هم بزنید تا یکدست شود. تا 1 هفته در یخچال نگهداری شود. به عنوان ماریناد برای مرغ یا میگو، سس غوطه وری برای سبزیجات یا استیک، یا سس سالاد استفاده کنید.

  • اگر می خواهید از آن به عنوان ماریناد استفاده کنید، باید به ازای هر پوند گوشتی که استفاده می کنید، حدود 1/2 فنجان سس استفاده کنید. ماریناد به مدت 1 ساعت یا یک شب.

  • سس را تا 1 هفته در ظرف در بسته در یخچال نگهداری کنید.

دستور العمل آسان برای سس الهه سبز.

این دستور تهیه سس الهه سبز کتو 16 وعده دارد. می توانید آن را در هفته تا یک هفته ذخیره کنید. برای تهیه غذا عالی است زیرا می توانید از آن به روش های مختلف استفاده کنید.

یکی از روش‌های مورد علاقه من برای سرو این سس، روی یک سالاد سبز رنگ و زیبا با مرغ و مقدار زیادی سبزیجات تازه کتوپسند است. اگر این سس را با انواع سبزیجات تازه سرو کنید، می توانید به عنوان یک پیش غذای آسان نیز در نظر بگیرید. سس با سالاد باغی می‌تواند با دنده‌های کباب‌پز آرام پز یا کاسرول چیزبرگر من، سریع و آسان باشد.

عکس آواتار
سوزان رایان

از اینکه بخشی از سفر من برای کاهش وزن 120 پوندی با سبک زندگی کتوژنیک بودید متشکرم!



دیدگاهتان را بنویسید