ایده شام ​​سریع: یک ماهیتابه میگو تند


یک شام تند و خامه ای که فقط در یک تابه پخته می شود؟ من هستم! دستور العمل هایی با آماده سازی، طبخ و تمیز کردن آسان برخی از موارد مورد علاقه من هستند. این دستور غذای میگوی تند با یک ماهیتابه مناسب است.

میگو لطیف و لطیف است و ادویه ها واقعاً طعم میگو را نشان می دهند. این کرم به متعادل کردن حرارت پودر فلفل قرمز و فلفل قرمز کمک می کند. اگر نگران این هستید که غذا خیلی تند باشد (یا ادویه بیشتری می خواهید!) می توانید مقدار فلفل کاین را که اضافه می کنید تنظیم کنید.

باور کنید یا نه، One Skillet Spicy Shrimp تنها در 20 دقیقه روی میز شما خواهد بود! ابتدا شراب سفید را با مقداری ادویه کم کنید و سپس خامه را اضافه کنید. بعد از اینکه سس غلیظ شد، میگوها را به سس اضافه می‌کنید و فقط چند دقیقه می‌پزند، به اندازه‌ای که بپزند و با سس خامه‌ای و تند آغشته شوند.

می توانید میگوی تند را روی کدو اسپاگتی یا زودل سرو کنید. تزیین با گشنیز تازه طعم را واقعاً روشن می کند.

این دستور غذای میگوی تند با یک ماهیتابه یک شام تند و خامه ای است که فقط در یک تابه به سرعت پخته می شود.



  • در یک تابه، پودر فلفل قرمز، پاپریکا، سیر و شراب را مخلوط کنید. مخلوط را روی حرارت متوسط/بالا به مدت حدود 5 دقیقه بپزید و با همزن سیمی هم بزنید تا مایع کم شود.

  • به تدریج خامه را هم بزنید. 5-8 دقیقه دیگر بجوشانید تا سس کمی غلیظ شود و رنگ قرمز/زنگ به خود بگیرد. فلفل دلمه ای، نمک و فلفل سیاه را به دلخواه اضافه کنید.

  • حرارت را کم کنید و میگو را اضافه کنید. میگوها را به مدت 3 تا 4 دقیقه در سس بپزید یا تا زمانی که میگوها صورتی و مات شوند.

  • روی کدو اسپاگتی یا زنودل سرو کنید و در صورت تمایل با گشنیز خرد شده تزئین کنید.

یادداشت

میگو در صورت گرم شدن مجدد می تواند به راحتی بیش از حد پخته شود. با این حال، اگر باقیمانده غذا دارید، می توانید ظرف 2 تا 3 روز به آرامی روی اجاق گاز یا مایکروویو گرم کنید.
این دستور غذا برای 4 نفر سرو می شود. هر وعده تقریباً 1/2 فنجان میگو با سس است. ماکروها شامل کدو اسپاگتی یا زنودل نمی شوند.

در صورت باقی ماندن، می توانید آنها را تا 2 تا 3 روز در ظرف در بسته نگهداری کنید. برای جلوگیری از پختن بیش از حد میگوها، آنها را به آرامی در یک تابه کوچک روی اجاق گاز با حرارت ملایم گرم کنید، یا یک یا دو دقیقه در مایکروویو قرار دهید (فقط به بررسی دما ادامه دهید و وقتی گرم شد، پخت را متوقف کنید).

اگر به دنبال ایده‌های سریع‌تری برای شام می‌گردید، یکی از دستور العمل‌های مورد علاقه من، رول تخم‌مرغ کتو در یک کاسه، را از کتاب جدید من، فراتر از صرفا کتو، امتحان کنید. مرغ کتو توسکانی نیز سریع و آسان است!

عکس آواتار
سوزان رایان

از اینکه بخشی از سفر من برای کاهش وزن 120 پوندی با سبک زندگی کتوژنیک بودید متشکرم!



دیدگاهتان را بنویسید