راهنمای نهایی برای پخت آرد نارگیل


آرد نارگیل به دلایل خوبی در جوامع کم کربوهیدرات و کتو مورد علاقه است. این یک ماده فوق العاده سالم و همه کاره است. همچنین یکی از بهترین آردهای بدون غلات و آلرژن است!

راهنمای آرد نارگیل

و جای تعجب نیست که آرد نارگیل بسیار چشمگیر است. گیاه کوکو یک خلاقیت عالی است! هر قسمت آن از تنه تا برگ آن مفید است.

اما بخش مورد علاقه من (و به زودی مال شما خواهد شد!)؟ آرد نارگیل.

با این حال، منحنی یادگیری برای پخت با آرد کوکو یا استفاده از آن در دستور العمل های کتو وجود دارد.

در این راهنمای نهایی برای آرد نارگیل، شما می‌خواهید همه چیزهایی را که برای شروع بهره‌برداری از مزایای این غذای فوق‌العاده خوشمزه در برنامه‌های غذایی کم کربوهیدرات خود نیاز دارید، یاد بگیرید… از امروز!

آرد نارگیل از چه چیزی ساخته شده است؟

همه چیز با گوشت نارگیل شروع می شود، آستر سفید ضخیمی که بعد از باز کردن نارگیل در داخل آن می بینید.

مایع (شیر نارگیل) تخلیه می شود و سپس گوشت خشک شده نارگیل خراشیده شده و تمیز می شود.

سپس در دمای بسیار پایین پخته می شود تا کاملاً خشک شود. فرآیند کم آبی چیزی است که به حفظ خواص تغذیه ای آن کمک می کند.

پس از خشک شدن گوشت نارگیل، آسیاب و پودر می شود.

اگرچه نارگیل را میوه ای شیرین می دانیم، اما می توان از آن برای تهیه غذاهای غیر دسر نیز استفاده کرد! دستور العمل های آرد نارگیل خوشمزه شامل همه چیز از پیتزا گرفته تا تورتیلا است.

اطلاعات تغذیه ای

در اینجا چند واقعیت جالب در مورد تغذیه آرد نارگیل آورده شده است.

هر 25 گرم حاوی:

  • 12.5٪ DV برای اهن
  • 5% DV برای کربوهیدرات ها
  • 44% DV برای فیبر رژیمی
  • 4.5 گرم از پروتئین
  • 107 کالری

چند کربوهیدرات در آرد نارگیل وجود دارد؟

یک ¼ فنجان آرد نارگیل فقط 8 کربوهیدرات خالص و 6 گرم پروتئین دارد.

از آنجایی که این آرد بسیار خشک است، شما از مقدار کمی از آن در دستور پخت استفاده می کنید و از نحوه کشش آن شگفت زده خواهید شد! (منبع)

آرد نارگیل چقدر سالم است؟

بسیاری از مردم نارگیل را به دلیل محتوای چربی بالای آن ناسالم می دانند یا نمی دانند که آیا این نارگیل دوستدار کلسترول است. با این حال، تحقیقات فواید بی شماری برای سلامتی برای کسانی که آن را مصرف می کنند نشان داده است.

در نتیجه، آرد نارگیل بیشتر به جریان اصلی تبدیل شده است و یک رژیم غذایی مورد علاقه کتو و بدون آجیل است!

به طور طبیعی بدون گلوتن و ضد حساسیت، یک جایگزین عالی برای آردهای معمولی مبتنی بر غلات شما است. برای سلامت روده شما نیز عالی است، زیرا دارای فیبر غنی است.

اکنون افرادی که به گلوتن حساس هستند و آلرژی دارند می توانند از شیرینی های پخته شده بدون خطر لذت ببرند!

ناگفته نماند، گنجاندن آن در غذاهای پخته معمولی شما به دلیل نسبت فیبر به کربوهیدرات سالم، تأثیر بسیار کمی بر سطح قند خون دارد. آرد نارگیل به طور جدی فوق العاده است.

به علاوه، در واقع میزان کلسترول بسیار کم تا صفر دارد و برای قلب مفید است. مطالعه ای در سال 2004 حتی اثر کاهش دهنده نارگیل بر روی انسان را تایید کرد.

ظرف آرد نارگیلظرف آرد نارگیل

آیا می توانید آرد نارگیل را جایگزین آرد همه منظوره کنید؟

کاملا! اما نه به مقدار مساوی.

از آنجایی که آرد نارگیل بسیار “تشنه” است، باید از مایع بیشتری همراه آن استفاده کنید یا مقدار مواد خشک مورد نیاز در دستور غذا را کاهش دهید.

این یک ماده بسیار خشک و زمانی که در حال تطبیق دستور غذا با استفاده از آرد سفید یا گندم کامل و جایگزینی آرد نارگیل به جای آن هستید، این باید در نظر گرفته شود.

اما نگران نباشید، من دستور العمل ها و نکاتی را اضافه کرده ام که به شما کمک می کند کلید کم کربوهیدرات را با اطمینان انجام دهید – حتی اگر در آشپزخانه حرفه ای نیستید یا از آشپزی لذت نمی برید.

به من اعتماد کنید، آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید!

آیا آرد نارگیل برای رژیم کتو مناسب است؟

در یک کلام: بله!

در واقع، این یکی از بهترین جایگزین ها برای پخت کتو است.

هم برای دستور العمل های شیرین و هم خوش طعم کم کربوهیدرات عالی است و اگر ماکروهای خود را به درستی دنبال کنید، حتی یک خوراکی مبتنی بر آرد نارگیل (یا دو مورد) شما را از کتوز خلاص نمی کند!

آیا آرد نارگیل طعمی شبیه به نارگیل دارد؟

این کار را می کند، اما کمتر از نارگیل مستقیم. این بسیار ظریف است و غیرقابل تحمل است.

مخلوط کردن آن با طعم های دیگر مانند شکلات یا استفاده از عصاره های طعم دهنده می تواند به راحتی طعم نارگیل را بپوشاند. همچنین، استفاده از مخلوط آرد در دستور العمل های خود طعم نارگیل را کاهش می دهد.

کاسه آرد نارگیل با یک تکه نارگیل.کاسه آرد نارگیل با یک تکه نارگیل.

پخت با آرد نارگیل

اگر در استفاده از آن تازه کار هستید، یادگیری نحوه پخت با آرد نارگیل می تواند کمی سخت به نظر برسد، زیرا این روش ساده ای نیست برای تعویض یک بار با آرد سفید، اما واقعا سخت نیست.

آرد نارگیل بسیار خشک و فوق العاده جاذب است (اغلب به آن “تشنه” می گویند). حتی مقدار کمی مایعات زیادی را جذب می کند، اما اگر این نکات و دستور العمل ها را مطابق با آن رعایت کنید، نتایج خوشمزه ای خواهید گرفت!

توجه: جایگزینی مواد در یک دستور غذا اغلب قوام آن را تغییر می دهد، بنابراین اگر هنگام استفاده از مواد ویژه، مواد را مطابق با ترجیحات خود تعویض می کنید، بسیار مراقب باشید.

بهترین نکات برای استفاده از آرد نارگیل

در اینجا نکاتی وجود دارد که هنگام پخت با آرد نارگیل باید بدانید. این آرد فوق‌العاده کم کربوهیدرات، بدون آجیل، کتو پسند و بدون گلوتن، اکنون که می‌دانید چگونه به بهترین شکل با آن رفتار کنید، به یک آرد مورد علاقه تبدیل می‌شود.

  • آرد نارگیل خود را همیشه در آن نگه دارید یک ظرف دربسته و دور از نور مستقیم خورشید. این به حفظ کیفیت آرد خوب و سست شدن بافت کمک می کند. به دلیل توانایی آن در جذب رطوبت به خوبی، در صورت ورود رطوبت، می‌تواند ایجاد شود. در حالی که لازم نیست آن را در یخچال نگهداری کنید، توصیه می شود.
  • عمر مفید آن می تواند در هر نقطه ای بین این دو باشد 12 تا 18 ماهگی پس تولید. آرد نارگیل خوب رایحه ای شیرین و تا حدودی آجیلی می دهد (خیلی خوب!). اگر بوی ترش، کپک زدگی یا لاستیکی داشته باشد، متوجه خواهید شد که از بین رفته است.
  • مقداری آرد نارگیل می تواند کمی دانه دار باشد، اما الک کردن آی تی به طور کامل به حذف بافت شن کمک می کند. همچنین می‌توانید آرد نارگیل تصفیه‌شده اضافی بخرید تا قوام نرم‌تری داشته باشید (به‌ویژه اگر یک کیک کتو درست می‌کنید یا چیزی که می‌خواهید احساس سبکی داشته باشید، این ایده خوبی است).
  • استفاده از a نسبت 1:4 هنگام جایگزینی آرد نارگیل با آرد همه منظوره یعنی به ازای هر 1 فنجان آرد معمولی، شما فقط از ¼ فنجان آرد نارگیل استفاده می کنید. پیروی از این نسبت به شما کمک می کند تا محصولات پخته شده کم کربوهیدرات شما مطابق انتظار شما ظاهر شوند.
  • سفیده و زرده تخم مرغ را جداگانه با همزن بزنید. به ازای هر ¼ فنجان آرد نارگیل، 1 تخم مرغ اضافه کنید برای رطوبت و ساختار بهتر در محصول نهایی شما. از آنجا که بدون گلوتن است، مانند آرد سفید کیک نمی کند. تخم مرغ چسب خوبی برای غلبه بر این چالش است.
  • در صورت تمایل به آن را با دیگر جایگزین های آرد کم کربوهیدرات جفت کنید پسندیدن آرد بادام و آرد تخمه آفتابگردان. استفاده از مخلوط آرد می تواند بافت نهایی اصیل تر و همچنین طعم کمتری را ایجاد کند.

بهترین دستور العمل های آرد نارگیل

دستور العمل های آرد نارگیل کتو کم کربوهیدراتدستور العمل های آرد نارگیل کتو کم کربوهیدرات

1. پنکیک

این دستور پنکیک آسان یک گزینه عالی برای صبحانه کتو است. این پنکیک های کرکی را با نوشیدنی کم کربوهیدرات مورد علاقه خود تطبیق دهید و انرژی لازم برای شکست خوردن روزانه را خواهید داشت!

پشته کوچک پنکیک آرد نارگیل که روی آن کره قرار گرفته استپشته کوچک پنکیک آرد نارگیل که روی آن کره قرار گرفته است

2. کوکی ها

میل به یک میان وعده شیرین برای ارضای هوس دسر خود دارید اما می خواهید همه چیز را بسیار ساده نگه دارید؟ این کوکی ها شما را تحت پوشش قرار دادند! می‌توانید آن‌ها را در یخچال بگذارید تا تازه بمانند و اگر کوکی‌ها را به صورت گرم ترجیح می‌دهید، در مایکروویو یا فر قرار دهید.

کوکی های آرد نارگیل در بشقاب هایی با لیوان شیرکوکی های آرد نارگیل در بشقاب هایی با لیوان شیر

3. نان

عاشق ساندویچ هستید؟ با این دستور پخت نان کم کربوهیدرات، لازم نیست ساندویچ مورد علاقه خود را رها کنید. سعی کنید یک دسته بسازید تا ساندویچ خود را به سطح بعدی ببرید! یام، ایام!

ساندویچ نان آرد نارگیلساندویچ نان آرد نارگیل

4. نان موز

اگر به یک دستور پخت نان موزی کم کربوهیدرات نیاز دارید که مطابق با رژیم غذایی پالئو، بدون گلوتن و کتو باشد، پس این برای شما مناسب است! دستور پخت نان موز بدون دردسر من با استفاده از آرد نارگیل مرطوب است و تمام خواص نان موز را دارد اما با حداقل کربوهیدرات.

نان موز آرد نارگیلنان موز آرد نارگیل

5. کوکی های شکلاتی

این کوکی های شکلاتی به سادگی غیر قابل مقاومت هستند! این ها برای هر کسی که شیرینی دارد عالی است – حتی بچه ها هم آن را دوست خواهند داشت!

کوکی های شکلاتی آرد نارگیل را با شیر سرو کنیدکوکی های شکلاتی آرد نارگیل را با شیر سرو کنید

6. مافین

به یک میان وعده در حال حرکت نیاز دارید؟ نگران نباش، ما تو را گرفتیم. این مافین های نان کدو سبز آرد نارگیل دارای مواد مغذی متراکم، کم کربوهیدرات و دوستدار سرخپوشان هستند!

طرز تهیه مافین کدو سبز پالئو با آرد نارگیل آسان.  #پالئو #کم کربوهیدرات #بدون گلوتن #کتو #کتورپزشکی #کدو سبزی #مفین |  LowCarbYum.comطرز تهیه مافین کدو سبز پالئو با آرد نارگیل آسان.  #پالئو #کم کربوهیدرات #بدون گلوتن #کتو #کتورپزشکی #کدو سبزی #مفین |  LowCarbYum.com

7. پوسته پیتزا

پیتزا چیزی است که بسیاری از مردم نمی توانند آن را رها کنند. با این دستور پخت پوسته پیتزا کم کربوهیدرات، می توانید هر چقدر که می خواهید خلاق باشید!

آن را با گوشت، پنیر و سبزیجات برای یک شام پیتزای حماسی پر کنید. یا آن را با پنیر خامه ای و مقداری توت مخلوط برای یک دسر پیتزای میوه ای غیر متعارف امتحان کنید. احتمالات تقریباً بی پایان هستند!

تکه های پیتزا با پوسته پیتزا آرد نارگیل کتوتکه های پیتزا با پوسته پیتزا آرد نارگیل کتو

8. بیسکویت آرد نارگیل

این بیسکویت های پنیر کتو شگفت انگیز هستند! پنیر شور و سیر … به نظر می رسد یک میان وعده نمک عالی برای دستی نگه داشتن!

اگر دلتان برای گرمای نان تازه پخته شده تنگ شده است، این بیسکویت های آرد نارگیلی مطمئنا خوشحال خواهند شد.  آنها پر از پنیر با کمی سیر هستند.اگر دلتان برای گرمای نان تازه پخته شده تنگ شده است، این بیسکویت های آرد نارگیلی مطمئنا خوشحال خواهند شد.  آنها پر از پنیر با کمی سیر هستند.

9. پوسته پای

رویای پوسته پای کامل را دارید؟ این رویا را با این پوسته پای کم کربوهیدرات و بدون گلوتن به واقعیت تبدیل کنید.

کیک کدو؟ پای قابلمه مرغ؟ شما لازم نیست نگران باشید! شما می توانید از این برای هر یک از دستور العمل های پای مورد علاقه خود استفاده کنید!

پوسته پای آرد نارگیل پخته شدپوسته پای آرد نارگیل پخته شد

10. کیک

کیک بدون گناه می خواهید؟ در این دستور کیک شکلاتی کتو از آرد نارگیل و کدو سبز خرد شده برای تقویت ارزش غذایی این دسر کلاسیک استفاده شده است.

چه کسی حدس می زد که طعم بسیار خوبی داشته باشد. این امر باعث می شود که سالم غذا بخورید و از یک کیک شکلاتی خوش طعم لذت ببرید و به سطح جدیدی برسید!

برش کیک شکلاتی کتو در بشقاب سفیدبرش کیک شکلاتی کتو در بشقاب سفید

11. تورتیلا

بسیاری از تورتیلاهای کم کربوهیدرات می توانند بسیار تخم مرغ باشند. اما اینها نه! آنها پسیلیوم اضافه می کنند، بنابراین نیازی به استفاده از هزاران تخم مرغ در دستور غذا نیست!

تورتیلا آرد نارگیل

وقتی می‌توانید به جای آن از تورتیلاهای آرد نارگیل دوستدار کتو استفاده کنید، چرا به بسته‌بندی‌های کاهو بسنده کنید؟ اکنون می توانید با استفاده از نان مسطح مکزیکی سبک اصیل، از فاهیتاهای پالئو و تاکوهای کم کربوهیدرات لذت ببرید!

این دستور غذا را بررسی کنید

تورتیلاهای آرد نارگیل کتو در بشقاب مربعی سفیدتورتیلاهای آرد نارگیل کتو در بشقاب مربعی سفید

12. براونی

براونی کم کربوهیدرات آسان که فقط با 6 ماده درست می شود! علاوه بر این، مواد خشک را می توان در یک شیشه سنگ تراشی قرار داد تا مخلوط را از قبل آماده کند یا به عنوان هدیه به آن ها بدهید.

براونی آرد نارگیلبراونی آرد نارگیل

ما را دنبال در فیس بوک، پینترست، و اینستاگرام برای دستور العمل های خوشمزه تر کتو پسند!





Source link