شراب طبیعی و سلامت روده: راهنمای نهایی


توسط













4 جولای 2023

قدرت الکترولیت ها

با نگاه کردن به آن زیر میکروسکوپ، شراب طبیعی مانند یک جهان کوچک به نظر می رسد. – Gilles Verge، تولید کننده شراب طبیعی در بورگوندی.

یکی از چیزهای زیبا در مورد شراب طبیعی زنده بودن آن است. پر از مخمرهای بومی و باکتری های مفید است.

راهنمای نحوه شروع کتو

لیست خرید کتو، دستور العمل ها و موارد دیگر! کتو را با این راهنمای 5 مرحله ای رایگان شروع کنید.

من آماده ام!

از منظر طعم، این بدان معناست که هر بطری شراب طبیعی یک تجربه منحصر به فرد است. همان بطری را یک شبه روی پیشخوان خود باز بگذارید تا با یک شراب کاملاً جدید بیدار شوید.

اما زیبایی شراب زنده فراتر از طعم است. تمام آن مخمرها، باکتری‌ها و ترکیبات رنگارنگی که شراب طبیعی را خوشمزه می‌کنند، به شما کمک می‌کنند تا زندگی سالم‌تری داشته باشید. راز در باکتری روده شما نهفته است.

در حال حاضر، همانطور که شما در حال خواندن این مطلب هستید، تریلیون ها باکتری در روده شما رشد می کنند. تعداد این همراهان کوچک از سلول‌های شما بیشتر است – در واقع تعداد باکتری‌های شما بیشتر از انسان است. تغذیه باکتری های خوب در روده شما می تواند مزایای سلامتی باشکوهی برای شما به ارمغان بیاورد: لاغر ماندن، احساس شادی و حتی اجتماعی تر بودن.

مثلا…

  • مایکوباکتریوم واکا، یک باکتری که به طور طبیعی در خاک اطراف شما وجود دارد، به میزان قابل توجهی شادی را در بیماران مبتلا به سرطان ریه که آن را به عنوان یک پروبیوتیک مصرف می کردند، افزایش داد.
  • یک بیوم روده متنوع می تواند تریپتوفان را تقویت کند. تریپتوفان به سروتونین تبدیل می‌شود، همان داروهای ضدافسردگی شیمیایی مغز. جای تعجب نیست که یک روده متعادل می تواند افسردگی و اضطراب را معکوس کند.
  • باکتری های متنوع روده همچنین می توانند متابولیسم شما را افزایش دهند و حتی بر مهارت های اجتماعی تأثیر بگذارند.

باکتری های روده شما می توانند به شما کمک کنند سرزنده تر به نظر برسید.

این سؤال پیش می‌آید: چگونه شراب طبیعی و سلامت روده می‌توانند با هم کار کنند؟، آیا می‌توانید در عین حفظ یک سبک زندگی سالم از زوال شراب طبیعی لذت ببرید؟

چگونه شراب طبیعی و سلامت روده با هم همپوشانی دارند؟

شراب طبیعی و روده ما هر دو زنده هستند، به این معنی که آنها سرشار از باکتری ها و ترکیبات ارزشمندی هستند که میکروبیوم شما را تقویت می کنند.

پلی فنول‌ها، آنتی‌اکسیدان‌هایی که به شراب قرمز رنگ پرشور آن می‌دهند، باکتری‌های خوب روده مانند Enterococcus، Prevotella، Bacteroides و Bifidobacterium را تغذیه می‌کنند. پلی فنول ها همچنین باکتری های مضر روده را حذف می کنند تا فضایی برای رشد باکتری های جدید ایجاد کنند. دو منبع فوق العاده پلی فنول در رژیم غذایی شما شراب قرمز و قهوه هستند.

فلاوانول ها و ترکیبات معطر شراب از سلول های مغز در برابر مرگ در افرادی که روزانه شراب قرمز متوسط ​​می نوشند محافظت می کند و از بیماری آلزایمر در موش ها جلوگیری می کند. نکته کلیدی این است که شراب از روده عبور می کند، جایی که باکتری های شما فلاونول ها را به ترکیباتی تجزیه می کنند که مغز شما را سالم نگه می دارد.

رسوراترول، آنتی اکسیدانی که در پوست انگور یافت می شود، با تقویت روده متعادل، موش ها را لاغرتر می کند. شاید نام رسوراترول را شنیده باشید. در اخبار توجه زیادی را به خود جلب می کند، اما واقعیت این است که بیشتر شراب های قرمز مقادیر تقریبا غیرقابل تشخیصی از آن دارند. شراب هایی که دارای رسوراترول فراوان هستند عبارتند از Malbec، Pinot Noir، Petite Syrah و St. Laurent. آنها را بنوشید تا داروی رزوراترول خود را دریافت کنید.

ساکارومایسس سرویزیه مخمری وحشی است که به شراب طعمی تند و میوه ای می دهد. این برای طعمی بیشتر از طعم دهن‌آور خوب است: S. آبجو همچنین جذب روی، منیزیم، کلسیم و آهن را از طریق دیواره روده شما افزایش می دهد و درد معده را در افراد مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر (IBS) کاهش می دهد. شراب تجاری برای خلاص شدن از شر اکثر مخمرهای بومی استریل می شود، اما شما مقدار زیادی از S را خواهید یافت. آبجو در شراب طبیعی

هنگام تخمیر شراب، باکتری های پروبیوتیک نیز در شراب تشکیل می شوند. شراب های تجاری برای خلاص شدن از شر تقریباً همه باکتری ها و رسوبات فیلتر می شوند. شراب طبیعی این باکتری های مفید را در خود نگه می دارد Pediococcus pentosaceus، یک باکتری که به دیواره روده شما می چسبد و از آن در برابر عوامل بیماری زا مانند E. coli محافظت می کند. شراب همچنین حاوی باکتری های اسید لاکتیک است که فواید پروبیوتیکی مشابه غذاهای تخمیر شده مانند کیمچی و میسو و پروبیوتیک های منحصر به فرد شراب دارد که التهاب روده را در موش کاهش می دهد.

آنتوسیانین‌های موجود در شراب قرمز، پری‌بیوتیک‌هایی هستند که با کمک به باکتری‌های خوب روده در کنترل باکتری‌های بد روده، از بیوم متعادل روده حمایت می‌کنند.

ملاحظات هنگام فکر کردن به شراب طبیعی و سلامت روده

یک بطری معمولی شراب می تواند به میکروبیوم ظریف درون آسیب برساند، اگرچه ترکیبات مضر در شراب طبیعی یا به مراتب کمتر است یا به طور کامل وجود ندارد.

شکر می تواند مخمر مضر کاندیدا و سایر عوامل بیماری زا را در روده شما تغذیه کند. شکر به تعادل باکتری های روده آسیب می رساند و عملکرد مغز را در موش ها نیز کاهش می دهد. خوشبختانه، همه شراب های ما بدون قند هستند، زیرا آنها به طور کامل تخمیر می شوند. نتیجه شراب ترد است که روز بعد باعث نفخ یا کسل کننده شدن افکار شما نمی شود.

الکل برای روده شما نیز سمی است. این باعث افزایش نفوذپذیری روده (نشت روده) می شود که می تواند باعث التهاب روده شود. این یکی از دلایلی است که هر بطری شراب های مزرعه خشک کم الکل است (

استالدهید یک محصول جانبی تخمیر است که نفوذپذیری روده را افزایش می دهد و احساس خماری را در شما ایجاد می کند. با این حال، در طی مراحل نهایی تخمیر، مخمرها از استالدئید به عنوان سوخت استفاده می کنند و باکتری ها آن را تجزیه می کنند. ما مطمئن می‌شویم که شراب‌های طبیعی که ذخیره می‌کنیم استالدئید بسیار کمتری دارند زیرا فیلتر نشده و بدون دخالت انسان تخمیر می‌شوند. استالدئید پایین بخشی از چیزی است که شراب های مزرعه خشک را از خماری حفظ می کند.

چگونه سالم ترین شراب را برای باکتری های روده خود دریافت کنیم؟

پاسخ کوتاه به دست آوردن شراب واقعی است که مطابق با طبیعت رشد می کند.

انگور ارگانیک. انگورهایی که به صورت ارگانیک (بدون آفت کش ها) رشد می کنند، نسبت به انگورهای معمولی، پلی فنول و آنتی اکسیدان بیشتری دارند. انگور آنتی اکسیدان ها را به عنوان یک راه طبیعی برای محافظت در برابر میکروب ها و آفات تولید می کند. انگورهای ارگانیک به طور مصنوعی توسط اسپری های شیمیایی محافظت نمی شوند، به این معنی که آنتی اکسیدان های بیشتری برای زنده ماندن تولید می کنند.

شراب های طبیعی تکنیک های پردازش تجاری مانند آسیب شدید فیلتراسیون یا حذف بسیاری از ترکیبات خوب در شراب. تولید کنندگان اغلب آنها را با رنگ های مصنوعی و سویه های مخمر ایجاد شده در آزمایشگاه جایگزین می کنند.

سولفیت کم سولفیت ها باکتری ها را برای تثبیت شراب از بین می برند. هر چه سولفیت ها کمتر باشد، شراب زنده تر باقی می ماند. می توانید تفاوت را زیر میکروسکوپ ببینید – شراب کم سولفیت با طیف متنوعی از باکتری ها و مخمرهای وحشی پر جنب و جوش است.

شراب بدون قند و کم الکل. شکر و الکل دو بزرگترین سموم موجود در شراب هستند. به همین دلیل است که همه شراب های ما بدون قند و کم الکل (کمتر از 12.5 درصد الکل حجمی) در آزمایشگاه آزمایش شده اند.

با نوشیدن مقادیر متوسط ​​شراب طبیعی بدون قند و کم الکل، به سلامت و شادابی همراهان در روده خود کمک می کنید و به نوبه خود از شما به خوبی مراقبت می کنند. شما می توانید از لذت شراب دست ساز لذت ببرید در حالی که از بدنی قوی و ذهن سالم حمایت می کنید.

آیا برای امتحان شراب طبیعی خالص و دست ساز آماده هستید؟

شراب مزرعه خشک وعده

هر بطری شراب مزرعه خشک باید طعم خوشمزه ای داشته باشد. به هر حال، حتی اگر شرابی با بالاترین استانداردهای طبیعی رشد کرده باشد، برای لذت بردن از آن باید طعم خوبی داشته باشد. این شراب ها تحت یک پروتکل مزه دقیق توسط تیم شراب ما قرار می گیرند. آنها طعم خلوص، صداقت، حس مکان و روحیه پویا را می چشند. در نتیجه، شراب های طبیعی آنها پر جنب و جوش و ظریف هستند.

شراب های مزرعه خشک نه تنها به طور طبیعی خوشمزه هستند، بلکه عبارتند از:

  • بدون قند
  • الکل پایین
  • سولفیت های پایین تر
  • کشاورزی ارگانیک
  • بدون افزودنی های صنعتی

وقت آن است که عضو باشگاه شراب شوید! امروز با بررسی جعبه عضویت ما، به جامعه ای از علاقه مندان به شراب در شراب های مزرعه خشک بپیوندید. از این پیوند برای پیشنهاد ویژه یک بطری اضافی در اولین جعبه خود فقط با یک پنی استفاده کنید!

سر به

dryfarmwines.com/leannevogel

برای جمع آوری بطری اضافی شما