طرز تهیه پنکیک آرد بادام کرکی


پنکیک های آرد بادام داغ و پف دار خوشمزه یک صبحانه کم کربوهیدرات فوق العاده را می سازند! طعم آن‌ها دقیقاً شبیه آنهایی است که در کودکی می‌خوردید. اما اینها از یک دستور العمل کتو آسان و بدون گلوتن می آیند.

تصویر پنکیک آرد بادام کتو بدون گلوتن

آیا چیزی بهتر از یک پنکیک داغ و پف دار در صبح آخر هفته وجود دارد؟ در مورد آنهایی که واقعا برای شما خوب هستند چطور؟

نم نم با شربت افرا بدون شکر، این پنکیک های کتو سالهاست که در خانه من جزء اصلی هستند! تمام خانواده من این دستور غذا را دوست دارند.

بهترین قسمت این است که بدانید این پنکیک های آرد بادام کم کربوهیدرات و بدون گلوتن هستند. من دوست دارم غذای خود را با کره و شربت افرای بدون شکر برای غذای راحت و بدون احساس گناه سرو کنم.

پنکیک ها همیشه باعث می شوند که به آخر هفته فکر کنم، اما آنها برای یک روز عالی هستند صبحانه آسان روز هفته هم! در واقع، این دستور پخت از ابتدا تنها حدود 20 دقیقه طول می کشد.

همچنین می توانید آنها را زودتر بپزید و سپس در یخچال یا فریزر نگهداری کنید. سپس، صبحانه به آسانی گرم کردن آنها و اضافه کردن مواد پرکننده است!

مواد لازم

برای درست کردن این پنکیک های آرد بادام کتو، فقط به پنج ماده ساده به اضافه آب نیاز دارید!

آرد بادام

آرد بادام و آرد بادام جایگزین های عالی برای آرد همه منظوره هستند. طعم آن نیز بسیار خنثی است. با این حال، آرد بادام غلیظ تر از آرد معمولی است.

برای پنکیک های کرکی، نکته کلیدی این است که از آرد بادام ریز سفید استفاده کنید تا بافت آن خیلی متراکم نباشد.

تخم مرغ

تخم مرغ کامل بزرگ به عنوان چسب برای دستور غذا استفاده می شود. اگر طعم آن کمی بیش از حد تخم مرغی است، می توانید از تخم کتان یا تخم مرغ پسیلیوم برای نیمی از دستور غذا استفاده کنید.

بکینگ پودر یا سودا

بکینگ پودر یا نوشابه بافت سبک و پفکی را در پنکیک و سایر محصولات پخته شده ایجاد می کند.

اگر در دستور تهیه پنکیک آرد بادام از جوش شیرین استفاده می کنید، بهتر است کمی سرکه به آن اضافه کنید تا اسید کافی برای ایجاد حباب های هوا در خمیر وجود داشته باشد.

روغن

بهتر است از روغن ملایمی مانند روغن آووکادو استفاده کنید. استفاده از روغن نارگیل و روغن زیتون مناسب است اما ممکن است طعم نامطلوبی به آن اضافه کند.

نمک

مقدار کمی نمک طعم بهتری به پنکیک می دهد!

لطفا توجه داشته باشید: برای لیست کاملی از مواد مورد استفاده برای تهیه این دستور غذای کم کربوهیدرات، کارت دستور غذا را در پایین بررسی کنید.

مواد پنکیک در مخلوط کنمواد پنکیک در مخلوط کن

طرز تهیه پنکیک خانگی با آرد بادام

درست کردن مقداری پنکیک بادام کتو در واقع بسیار آسان است، بنابراین برای آن صبح‌های آرام آخر هفته عالی است. حتی آن «پنکیک های سنتی» را هم از دست نخواهید داد.

در اینجا یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه ساخت آنها آورده شده است …

مرحله 1: سطح پخت را از قبل گرم کنید

قبل از شروع خمیر، یک تابه یا تابه نچسب بزرگ را از قبل گرم کنید. سطح پخت را کمی روغن یا چرب کنید و روی حرارت متوسط ​​با دمای 325 تا 350 درجه فارنهایت گرم کنید.

مرحله 2: خمیر پنکیک را درست کنید

تمام مواد را در یک مخلوط کن یا کاسه همزن بزرگ با همزن مخلوط کنید.

نکته: اضافه کردن سرکه یا آب گازدار به خمیر پنکیک شما حباب های بیشتری ایجاد می کند و پنکیک های پف دارتری به دست می آورد.

خمیر پنکیک مخلوط شده در مخلوط کن خمیر پنکیک مخلوط شده در مخلوط کن

مرحله 3: پنکیک های بدون گلوتن را بپزید

خمیر آماده شده را روی سطح پخت داغ بریزید. برای هر پنکیک از حدود ¼ فنجان خمیر استفاده کنید یا به اندازه دلخواه تنظیم کنید.

پختن پنکیک روی تابهپختن پنکیک روی تابه

وقتی لبه ها شروع به خشک شدن کردند و حباب های کوچکی روی پنکیک دیدید، آن را برگردانید و برای یکی دو دقیقه از طرف دیگر آن را بپزید.

توجه داشته باشید: ضلع اول باید زیبا و طلایی باشد.

پنکیک آرد بادام کتو روی سینیپنکیک آرد بادام کتو روی سینی

وقتی طرف دیگر آن سرخ شد، آن را از روی حرارت بردارید و گرم نگه دارید. این کار را تکرار کنید تا تمام خمیر باقیمانده استفاده شود.

خودشه! فقط در چند مرحله آسان، شما آماده خواهید بود تا یک پشته خوشمزه از پنکیک آرد بادام را حفاری کنید!

نکاتی سریع برای بهترین پنکیک آرد بادام

  • یک اسید اضافه کنید. اگر پنکیک های شما آنقدر که دوست دارید پف دار نمی شوند، سعی کنید کمی سرکه سیب به آن اضافه کنید. این اسید به افزایش اثر حباب مورد نیاز کمک می کند. یا می توانید به جای آن از بکینگ پودر استفاده کنید.
  • از آرد بادام بلانچ شده خانگی استفاده کنید. سعی کنید آرد بادام خود را با ضرب کردن آرام بادام های بلانچ شده در آسیاب قهوه درست کنید تا زمانی که ریز آسیاب شوند. من استفاده از آرد بادام که با پوست آجیل درست می شود را توصیه نمی کنم.
  • تخم مرغ ها را جدا کنید. راه دیگر برای به دست آوردن پنکیک های پف دار این است که زرده ها را مستقیماً به خمیر اضافه کنید و سفیده ها را در ظرفی جداگانه بزنید. بعد از اینکه سفیده ها به اوج نرمی رسید، آنها را به آرامی داخل خمیر بریزید.
  • یک دسته دوتایی درست کنید. پنکیک ها به خوبی یخ می زنند و می توان آنها را مستقیماً از فریزر در مایکروویو گرم کرد. پس به خودت لطفی کن و به اندازه کافی برای بعد تلاش کن.
پنکیک کتو با پشته آرد بادامپنکیک کتو با پشته آرد بادام

طرز سرو پنکیک کم کربوهیدرات

پنکیک های آرد بادام با یک قاشق غذاخوری کره روی هر کدام برای یک صبحانه سالم طعم بسیار خوبی دارند. اگر می‌خواهید طعم بیشتری داشته باشید، توصیه می‌کنم از تاپینگ‌های کم کربوهیدرات استفاده کنید تا غذایتان کتو دوستانه باشد!

در اینجا تعدادی از موارد مورد علاقه من وجود دارد:

برای یک وعده غذایی کامل، این پنکیک های آرد بادام کرکی را با یک عدد سرو کنید تخم مرغ آب پز نرم و بیکن ترد. شما همچنین می توانید یک پخت سوسیس، تخم مرغ و پنیر قابلمه در فر در حین تهیه پنکیک و لذت بردن از یک صبحانه خوشمزه!

با گزینه های طعم بسیار خوشمزه، انتخاب آن سخت است. شاید لازم باشد همه آنها را امتحان کنید!

طرز تهیه پنکیک آرد بادامطرز تهیه پنکیک آرد بادام

نحوه نگهداری و فریز کردن پنکیک

این پنکیک های آرد بادام کرکی مانند روز اولی که درست شدند از فریزر خارج می شوند.

برای اینکه در فریزر به یکدیگر نچسبند، یک ورق کاغذ مومی بین لایه ها قرار دهید. روش دیگر این است که ابتدا آنها را به صورت جداگانه در سینی فریز کنید و پس از یخ زدن کامل به کیسه فریزر منتقل کنید.

برای گرم کردن مجدد، گزینه های زیادی دارید.

  1. مایکروویو – یک یا دو پنکیک را روی یک بشقاب قابل استفاده در مایکروویو قرار دهید و به مدت 20 ثانیه در مایکروویو قرار دهید.
  2. توستر – برشته کردن لبه های کمی ترد به آنها می دهد. فقط مثل نان در محیطی سبک نان تست کنید.
  3. فر – برای دسته های بزرگ، آنها را دوباره در فر با دمای 350 درجه فارنهایت به مدت ده دقیقه گرم کنید.

این یک راه آسان برای تهیه یک وعده غذایی صبحانه سالم برای کل هفته است!

سوالات متداول

قبل از رسیدن به دستور پخت پنکیک آرد بادام کامل، بیایید نگاهی به سوالاتی بیندازیم که مردم اغلب در مورد این پنکیک می پرسند.

آیا می توان آرد بادام را جایگزین آرد همه منظوره در پنکیک کرد؟

می توانید به جای آرد معمولی در پنکیک از بادام ریز آسیاب شده یا آرد بادام استفاده کنید. اما ممکن است لازم باشد چند اصلاح کوچک در دستور غذا ایجاد کنید.

چرا پنکیک آرد بادام من از هم می پاشد؟

اگر چسب کافی در خمیر ندارید، پنکیک ممکن است شکننده باشد. به همین دلیل است که باید از تخم مرغ فراوان در دستور غذا استفاده کنید. صمغ زانتان، پسیلیوم، یا کنجاله کتان نیز مواد لازم برای اتصال هستند.

در پنکیک های تهیه شده با آرد بادام چند کربوهیدرات وجود دارد؟

با استفاده از حدود 2 قاشق غذاخوری خمیر در هر پنکیک، یک وعده از 4 پنکیک حدود 8 گرم کربوهیدرات کل با 4 گرم فیبر خواهد داشت. بنابراین یک وعده حدود 4 گرم کربوهیدرات خالص است.

پشته پنکیک آرد بادامپشته پنکیک آرد بادام

اگر این دستور پنکیک آرد بادام را دوست دارید، ممکن است بخواهید بیشتر امتحان کنید پنکیک کتو. به برخی از این موارد دیگر نگاهی بیندازید ایده های صبحانه کم کربوهیدرات:

ما را دنبال در فیس بوک، پینترست، و اینستاگرام برای دستور العمل های خوشمزه تر کتو پسند!

دستور آشپزی

پنکیک آرد بادامپنکیک آرد بادام

پنکیک آرد بادام (کتو)

پنکیک سبک و کرکی بدون گلوتن ساخته شده از بادام ریز آسیاب شده. این پنکیک های کم کربوهیدرات با کره و شربت افرای بدون شکر عالی سرو می شود.

زمان آماده سازی:15 دقایق

زمان پخت:5 دقایق

زمان کل:20 دقایق

دوره: صبحانه

غذا: آمریکایی

رژیم غذایی: دیابتی، بدون گلوتن

چاپ
سنجاق
دستور العمل را مرور کنید
ذخیره دستور غذا مشاهده مجموعه ها

دستورالعمل ها

  • تابه یا تابه را روی حرارت متوسط ​​(حدود 325 تا 350 درجه فارنهایت) از قبل گرم کنید.

  • مواد را در مخلوط کن یا کاسه با همزن برقی با هم مخلوط کنید. خمیر را روی سینی داغ بریزید.

  • هنگامی که لبه ها شروع به خشک شدن کردند و قسمت بالایی آنها حباب زد، آنها را برگردانید. وقتی هر دو طرف قهوه ای شد آن را بردارید.

یادداشت

  • اندازه 24 دلار نقره کوچک می سازد. در صورت تمایل می توان سایز بزرگتر ساخت.
  • در صورت نیاز، آرد بادام را می توان تا 4 بار الک کرد تا پنکیک کمتر دانه دار شود.
  • برای پنکیک های نرم تر، سعی کنید مقدار کمی سرکه (حداکثر 1 قاشق غذاخوری) اضافه کنید یا به جای سودا از بکینگ پودر استفاده کنید.
  • راه دیگر برای به دست آوردن پنکیک های پف دار این است که زرده ها را مستقیماً به خمیر اضافه کنید و سفیده ها را در ظرفی جداگانه بزنید. بعد از اینکه سفیده ها به اوج نرمی رسید، آنها را به آرامی داخل خمیر بریزید.
  • پنکیک ها را می توان منجمد کرد و برای هر وعده حدود 20 ثانیه در مایکروویو گرم کرد. دسته های بزرگتر را می توان به مدت ده دقیقه در فر با دمای 350 درجه فارنهایت قرار داد.
  • طرز تهیه این دستور غذا را در یوتیوب تماشا کنید!

شیرین کننده های کم کربوهیدرات | نمودار تبدیل شیرین کننده کتو

تغذیه

خدمت: 4پنکیک های کوچک | کالری: 335 | کربوهیدرات ها: 8g | پروتئین: 12g | چربی: 31g | چربی های اشباع شده: 3g | کلسترول: 109میلی گرم | سدیم: 419میلی گرم | پتاسیم: 40میلی گرم | فیبر: 4g | قند: 1g | ویتامین A: 158IU | کلسیم: 95میلی گرم | اهن: 2میلی گرم

اطلاعات اضافی


کربوهیدرات خالص:
4
g

|

درصد کربوهیدرات:
4.7
%

|

درصد پروتئین:
14
%

|

درصد چربی:
81.3
%

|

اسمارت پوینت:
10

ارزش های

Array
(
    [serving_size] => 4
    [calories] => 335
    [carbohydrates] => 8
    [protein] => 12
    [fat] => 31
    [saturated_fat] => 3
    [cholesterol] => 109
    [sodium] => 419
    [potassium] => 40
    [fiber] => 4
    [sugar] => 1
    [vitamin_a] => 158
    [calcium] => 95
    [iron] => 2
    [serving_unit] => small pancakes
)

نکاتی در مورد اطلاعات تغذیه ای

اطلاعات تغذیه ای دستور پخت به عنوان یک حسن نیت ارائه شده است و فقط تقریبی است. ما نمی توانیم صحت اطلاعات تغذیه ای ارائه شده برای هر دستور غذا در این سایت را تضمین کنیم. کربوهیدرات های اریتریتول در شمارش کربوهیدرات ها گنجانده نشده اند، زیرا نشان داده شده است که بر قند خون تأثیر نمی گذارد. کربوهیدرات خالص کل کربوهیدرات منهای فیبر است.

کپی رایت

© LowCarbYum.com – استفاده غیرمجاز از این مطالب بدون اجازه کتبی اکیداً ممنوع است مگر اینکه برای اهداف آفلاین شخصی باشد. ممکن است از عکس‌های تکی استفاده شود، مشروط بر اینکه اعتبار کامل به LowCarbYum.com به همراه پیوندی به محتوای اصلی داده شود.

اولین انتشار: 20 مه 2012 … آخرین به روز رسانی: 30 نوامبر 2023.





Source link