کاسرول انچیلادا روکش سبز شیلی و مرغ (ویدئو) – آشپزخانه کالین


کاسرول انچیلادا مدل سبز شیلی و مرغ طعمی را دارد که شما در انچیلاداهای مرغ چیلی سبز دوست دارید، منهای مقدار کمی کربوهیدرات! و در این دستور انچیلاداهای ساختگی، چیلی سبز برشته کامل جایگزین تورتیلاها می شود تا دستوری با حدود 11 کربوهیدرات خالص در هر وعده درست شود!

برای ساختن آن در فرصتی دیگر، کاسه ی ساختگی Enchilada را پین کنید!

در KalynsKitchen.com یافت شددر KalynsKitchen.com یافت شد

غذاهای مکزیکی معمولاً کربوهیدرات کمی ندارند، اما این دستور العمل خلاقانه برای کاسرول انچیلادا روکش سبز شیلی و مرغ یک غذای خوشمزه کم کربوهیدرات با تمام طعم هایی است که مردم در کاسرول های انچیلادا دوست دارند. و در خانواده بزرگ من سالهاست که این مورد مورد علاقه بوده است، بنابراین فکر کردم که این پست را به روز کنم و برای انتخاب جمعه مورد علاقه خود در این هفته به شما یادآوری کنم.

وقتی جیک و من به این ایده رسیدیم که از چیلی سبز برشته شده برای جایگزینی تورتیلاها در یک کاسرول چیلی سبز و مرغ ساختگی انچیلادا استفاده کنیم، از همان ابتدا می‌توانستم بگویم که دستور غذا برنده خواهد بود. من تورتیلاها را با لایه‌هایی از چیلی سبز برشته شده از یک قوطی جایگزین کردم و همچنین از سس انچیلادا سبز شیلی بدون گلوتن هاچ استفاده کردم، محصول جدیدی که در فروشگاهم پیدا کردم.

وقتی برای اولین بار دستور غذا را با جیک آزمایش کردم، طعم آن را دوست داشتیم، و من مقداری را با خواهرم پم به اشتراک گذاشتم و همه اعضای خانواده او نیز آن را دوست داشتند. امیدوارم اگر طعم های مکزیکی مانند این را دوست دارید امتحان کنید.

چه موادی نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

چیلی سبز برشته را از کجا می توانید بخرید؟

اگر در غرب زندگی نمی کنید، سخت ترین چیز در مورد این دستور العمل ممکن است پیدا کردن قوطی های بزرگ چیلی سبز بوداده باشد. اگر یک بازار مکزیکی در نزدیکی خود دارید، بهترین مکان برای دریافت قیمت مناسب در 27 اونس بزرگ است. قوطی چیلی سبز کامل که من دوست دارم از آنها در دستور غذاها استفاده کنم. اما اگر این یک گزینه نیست، می توانید چیلی سبز کامل را در یک قوطی در Amazon.com (پیوند وابسته) تهیه کنید.

آیا کاسرول انچیلادا مدل سبز شیلی و مرغ کربوهیدرات کمی دارد؟

این کاسرول دارای حدود 11 کربوهیدرات خالص در یک وعده با سس انچیلادا است که من استفاده کردم، بنابراین اگر به دنبال دستور العمل های بسیار کم کربوهیدرات یا کتو هستید، باید تصمیم بگیرید که آیا این برای شما مفید است یا خیر. اما اگر به اندازه وعده های توصیه شده پایبند باشید، برای بسیاری از افراد این می تواند یک شام خوب و بدون کربوهیدرات باشد تا زمانی که هوس غذای مکزیکی می کنید از آن لذت ببرید!

نسخه کمی ساده‌تر از مرغ با چیلی سبز می‌خواهید؟

اگر نسخه ساده‌تری از این دستور غذا را می‌خواهید که کربوهیدرات کمتری نیز داشته باشد، این مرغ با چیلی سبز و پنیر طعم‌های مشابهی دارد!

کولاژ عکس‌های پردازشی انچیلادا کاسرول کاسرول سبز شیلی و جوجهکولاژ عکس‌های پردازشی انچیلادا کاسرول کاسرول سبز شیلی و جوجه

طرز تهیه کاسرول انچیلادا از شیلی سبز و مرغ:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. سینه های مرغ را کوتاه کنید و هر کدام را از طول نصف کنید. سینه های مرغ را در تابه ای ریخته و روی آن را با آب بپوشانید و روی حرارت ملایم بگذارید تا مرغ بپزد. به محض تمام شدن مرغ، آن را در آبکش بریزید و روی تخته برش دهید تا خنک شود.
  2. وقتی به اندازه کافی خنک شد، مرغ را به اندازه لقمه خرد کنید.
  3. سس انچیلادا چیلی سبز را بجوشانید تا غلیظ شود و به 2 فنجان کاهش یابد. (به دنبال کم شکرترین سس انچیلادا چیلی سبز که می توانید پیدا کنید بگردید. من از سس انچیلادا سبز شیلی بدون گلوتن استفاده کردم (لینک وابسته).
  4. وقتی سس انچیلادا به ۲ پیمانه کاهش یافت، حرارت را خاموش کنید و سپس پنیر خامه ای و خامه ترش را با همزن بزنید.
  5. آبکش را دوباره داخل سینک قرار دهید و 27 اونس آن را خالی کنید. قوطی چیلی سبز بو داده کامل (لینک وابسته). سپس با انگشتان خود هر چیلی سبز را تقسیم کنید و دانه ها را جدا کنید و آنها را به دو دسته مساوی تبدیل کنید تا بتوانید دو لایه چیلی را در قابلمه درست کنید.
  6. روی ظرف پخت ظروف یا شیشه ای را با اسپری نچسب اسپری کنید و یک لایه چیلی سبز درست کنید.
  7. یک لایه مرغ خرد شده روی چیلی سبز درست کنید.
  8. نیمی از سس را روی مرغ بمالید، سپس نیمی از پنیر را روی سس بپاشید.
  9. یک لایه دیگر از چیلی سبز تفت داده شده کامل، مرغ، سس و پنیر درست کنید.
  10. در دمای 375 درجه فارنهایت/190 درجه سانتیگراد بپزید تا زمانی که ظرف حباب بزند و پنیر روی آن قهوه ای شود.
  11. اجازه دهید حدود 5 دقیقه خنک شود، سپس برش دهید و در حالی که داغ است بخورید.
  12. چند روز در یخچال می ماند و می توان آن را دوباره در مایکروویو گرم کرد و همچنین به خوبی یخ می زند.

کاسرول انچیلادا مدل سبز شیلی و مرغ با یک وعده در بشقاب و ظرف پخت در پشت.کاسرول انچیلادا مدل سبز شیلی و مرغ با یک وعده در بشقاب و ظرف پخت در پشت.

غذاهای خوشمزه بیشتر با چیلی سبز:

آماده سازی غذای آخر هفته:

این دستور غذا به دسته جدیدی به نام آماده سازی غذای آخر هفته اضافه شده است تا به شما کمک کند دستور العمل هایی را پیدا کنید که می توانید در آخر هفته تهیه کنید یا بپزید و در طول هفته بخورید!

عناصر

  • 4 عدد سینه مرغ بدون استخوان و بدون پوست که از طول به دو قسمت بریده شده و از وسط نصف شده است

  • 2 15 اونس. قوطی سس انچیلادا چیلی سبز ملایم یا متوسط ​​(به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 127 اونس می توانید چیلی سبز برشته کامل، (به یادداشت ها مراجعه کنید)

  • 4 اونس پنیر خامه ای، دمای اتاق

  • 1/2 فنجان خامه ترش

  • 2 فنجان موزارلای رنده شده

دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای 375 درجه فارنهایت/190 درجه سانتیگراد گرم کنید. یک ظرف قابلمه 9 اینچی در 13 اینچ را با اسپری نچسب اسپری کنید. (من توصیه می کنم از یک ظرف شیشه ای یا ظروف سفالی استفاده کنید؛ هر اندازه ای که نزدیک به آن باشد کار می کند.)
  2. چربی های قابل مشاهده و سایر قسمت های نامطلوب سینه مرغ را جدا کنید و هر کدام را از طول نصف کنید. مرغ را در یک تابه کم عمق کوچک بریزید، روی آن را با آب بپوشانید و روی حرارت ملایم بگذارید تا مرغ پخته شود، حدود 15 دقیقه.
  3. مرغ را در یک آبکش در سینک آبکش کنید (اگر کف زیادی وجود داشت می توانید آبکشی کنید.) آن را روی تخته برش دهید تا خنک شود.
  4. سس انچیلادا را در یک قابلمه کوچک بریزید و روی حرارت ملایم بجوشانید تا سس غلیظ شود و به 2 فنجان کاهش یابد، حدود 20 دقیقه. (من آنقدرها در چشم انداز کردن آن مهارت ندارم، بنابراین آن را در یک پیمانه اندازه گیری قرار می دهم تا وقتی فکر می کنم نزدیک است اندازه گیری کنم.)
  5. حرارت را خاموش کنید و پنیر خامه ای و خامه ترش را با هم مخلوط کنید
  6. بعد از اینکه مرغ را خارج کردید، قوطی چیلی سبز کامل را داخل آبکش بریزید و بگذارید چند دقیقه آبکش شود. سپس یکی یکی از انگشتان خود استفاده کنید تا چیلی ها را باز کنید و دانه ها را جدا کنید و آنها را به دو دسته بریزید تا بتوانید دو لایه مساوی در قابلمه درست کنید. (اگر چیلی ها هنوز مرطوب به نظر می رسند، می توانید آنها را با دستمال کاغذی پاک کنید، اما من نیازی به این کار نداشتم.)
  7. وقتی مرغ به اندازه کافی خنک شد، آن را به قطعاتی به اندازه لقمه خرد کنید.
  8. نیمی از چیلی های سبز را در کف قابلمه بچینید، آنها را طوری بچینید که تمام سطح آن تا جایی که می توانید پوشیده شود.
  9. روی آن یک لایه از نیمی از مرغ، 1/2 فنجان سس و 1 فنجان پنیر رنده شده درست کنید.
  10. یک لایه دیگر از چیلی سبز، مرغ، سس و پنیر درست کنید.
  11. بدون درب بپزید تا زمانی که قابلمه حباب بزند و پنیر ذوب شود و روی آن قهوه ای شود، حدود 40 دقیقه.
  12. اجازه دهید حدود 5 دقیقه قبل از برش بماند. گرم سرو کنید.
  13. چند روز در یخچال نگهداری می شود و می توان آن را دوباره در مایکروویو گرم کرد و همچنین به خوبی منجمد می شود.

یادداشت

اگر به سس انچیلادا بدون گلوتن نیاز دارید، به دنبال نام تجاری Hatch Gluten Free یا La Victoria باشید. اگر برای پیدا کردن آن مشکل دارید، سس سبز شیلی انچیلادا (پیوند وابسته) را در Amazon.com پیدا کردم. 27 اونس را هم پیدا کردم. قوطی چیلی سبز برشته شده کامل (لینک وابسته) در Amazon.com، اما به این ترتیب گرانتر هستند.

اگر به دنبال سس انچیلادا سبز شیلی هستید که کربوهیدرات کمی دارد، این سس می تواند از آنچه در اطلاعات تغذیه ای نشان داده شده است، کم کربوهیدرات تر باشد.

این دستور تهیه شده توسط Kalyn and جیک.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

8

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 309چربی کل: 17 گرمچربی های اشباع شده: 8.7 گرمچربی غیر اشباع: 5.8 گرمکلسترول: 96 میلی گرمسدیم: 344 میلی گرمکربوهیدرات ها: 13 گرمفیبر: 1.8 گرمقند: 7.7 گرمپروتئین: 28 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربع شکل سبز شیلی و مرغ ساختگی Enchilada Casserole با یک وعده در بشقاب با چنگال.تصویر مربع شکل سبز شیلی و مرغ ساختگی Enchilada Casserole با یک وعده در بشقاب با چنگال.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
حذف تورتیلاها و افزودن فلفل سبز برشته شده با گلیسمی پایین، این کاسه انچیلادا را به یک غذای عالی برای اکثر برنامه های غذایی کم کربوهیدرات یا هر مرحله از رژیم غذایی اصلی ساحل جنوبی تبدیل می کند. اکثر مارک های سس انچیلادا چیلی سبز مقدار کمی نشاسته ذرت به عنوان غلیظ کننده دارند، بنابراین این برای افرادی که به شدت از رژیم غذایی کتو یا ساوت بیچ فاز اول پیروی می کنند مناسب نیست، اما میزان کربوهیدرات ها همچنان بسیار کمتر از انچیلاداهای سنتی است. .

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
برای پیدا کردن دستور العمل های بیشتر مانند این، از دستور پخت غذا استفاده کنید! از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در پینترست، فیس بوک، اینستاگرام، تیک تاک یا یوتیوب دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم ببینید.

نکات تاریخی این دستور غذا:
Green Chile and Chicken Mock Enchilada Casserole اولین بار در سال 2014 پست شد و بلافاصله در خانواده بزرگ من و در وبلاگ محبوب شد. آخرین بار این دستور غذا با اطلاعات بیشتر در سال 2023 به روز شد.

تصویر Pinterest از سبزه شیلی و مرغ ساختگی Enchilada Casserole

این را به اشتراک بگذارید:

ما یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates هستیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.





Source link