مرغ و مارچوبه با سه پنیر (ویدئو) – آشپزخانه کالین


این کاسه مرغ و مارچوبه با سه پنیر یک شام خوشمزه کم کربوهیدرات است که برای فصل بهار عالی است. و اگر مرغ و مارچوبه (و پنیر!) را دوست دارید، قول می‌دهم که این دستور غذای خامه‌ای و پنیری کم کربوهیدرات را با برخی از مواد مورد علاقه من دوست خواهید داشت!

دستور مرغ و مارچوبه را پین کنید تا بعداً آن را امتحان کنید!

مرغ و مارچوبه با سه پنیر

مرغ و مارچوبه با سه پنیر یک دستور پخت غذای خوشمزه و آسان است که من سال ها آن را دوست داشتم، و امروز آن را به عنوان انتخاب مورد علاقه جمعه خود معرفی می کنم تا به شما یادآوری کنم که این غذا را درست کنید در حالی که مارچوبه فصل است و شب ها هنوز به اندازه کافی خنک هستند تا از فر استفاده کنید. و امیدوارم متوجه شوید که این شام برای یک کاسرول کاملاً پنیری که ترکیبی از مرغ و مارچوبه است چقدر خوشمزه است!

و این دستور غذا با دو تا از مواد مورد علاقه من یک ترکیب آسان و شگفت انگیز است که برای سرو مهمانان شام به اندازه کافی چشمگیر خواهد بود. تنها چیزی که در مورد این غذای خامه ای مرغ و مارچوبه مشکل دارد این است که سس را نپزید یا آن را طولانی نپزید وگرنه سس جدا می شود. این موضوع برای من در مورد سس‌ها که با آرد یا نشاسته ذرت غلیظ نشده‌اند یک مشکل دائمی است، اما حتی اگر این اتفاق بیفتد، باز هم خوشمزه خواهد بود!

من عاشق مارچوبه تازه در فروش به نشانه بهار هستم، بنابراین این برای همه طرفداران مارچوبه دیگر است. امیدوارم اگر مارچوبه تازه دوست دارید دستور غذا را امتحان کنید!

چه موادی برای این دستور غذا نیاز دارید؟

(این فقط لیستی از مواد است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می برد.)

  • سینه مرغ بدون استخوان و پوست
  • روغن زیتون (لینک وابسته)
  • چاشنی مرغ (لینک وابسته)
  • نمک و فلفل سیاه آسیاب شده تازه به میزان دلخواه
  • مارچوبه تازه
  • آب مرغ یا آب مرغ کنسرو شده (لینک وابسته)
  • خامه ترش
  • پنیر بز نرم
  • پنیر پارمسان
  • پنیر چدار سفید تیز ریز رنده شده

آیا می توانید از نیزه های نازک مارچوبه برای این دستور مرغ و مارچوبه استفاده کنید؟

همانطور که از عکس ها می بینید، نیزه های مارچوبه ای که استفاده کردم در قسمت ضخیم تر بودند. اگر فقط آن نیزه های واقعا نازک مارچوبه را پیدا کنید که گاهی اوقات در بهار ظاهر می شوند، من آنها را فقط یک دقیقه از قبل می پزم (یا شاید اگر واقعاً نازک هستند، کاسرول را بدون پختن آنها جمع می کنم).

با مرغ و مارچوبه میشه از پنیرهای دیگه استفاده کرد؟

می دانم که برخی از مردم از طعم تند پنیر بز لذت نمی برند. اگر طرفدار پنیر بزی نیستید، می توانید به جای آن از پنیر خامه ای (یا هر پنیر سفید نرم) استفاده کنید. و اگر پنیر سفید دیگری دارید که به خوبی ذوب می شود و نمی خواهید برای این دستور چدار تیز بخرید، ادامه دهید و هر پنیری که دارید جایگزین کنید.

ایده های بیشتری برای مرغ و مارچوبه می خواهید؟

این دستور غذا از دو ماده مورد علاقه من استفاده می کند و اگر شما هم از طرفداران این ترکیب هستید، ممکن است پخت مرغ و مارچوبه را با سس کاری خامه ای، مرغ و مارچوبه سوخاری با سس تاهینی و سالاد مرغ کاری شده را برای گزینه های بیشتر بپسندید!

دستور العمل های کم کربوهیدرات بیشتری برای پخت مارچوبه می خواهید؟

چه کسی دیگر مثل من است و نمی تواند به اندازه کافی مارچوبه دریافت کند که در بهار شروع به گران شدن می کند؟ اگر از طرفداران مارچوبه هستید، می‌خواهید دیگر دستور العمل‌های مورد علاقه من با کربوهیدرات کم و کتو مارچوبه را برای ایده‌های خوشمزه‌تر با مارچوبه بررسی کنید.

کولاژ شات های مرغ و مارچوبه با سه پنیر

طرز تهیه مرغ و مارچوبه با سه پنیر:

(این فقط خلاصه‌ای از مراحل دستور است؛ لطفاً برای دستور کامل قابل چاپ به پایین بروید. یا اگر از پیوند پرش به دستور غذا در بالای صفحه استفاده می‌کنید، مستقیماً شما را به دستور کامل می‌برد.)

  1. فر را با دمای 375 فارنهایت/190 درجه سانتیگراد گرم کنید. یک ظرف مستطیلی شکل را با اسپری نچسب یا روغن زیتون اسپری کنید.
  2. سینه های مرغ را کوتاه کنید و هر کدام را از طول نصف کنید. مرغ را با چاشنی مرغ، نمک و فلفل مزه دار کنید، سپس مرغ را بپزید تا دو طرف آن کمی قهوه ای شود. (مرغ در فر بیشتر می پزد، زیاد نپزید.) تکه های مرغ قهوه ای شده را در ظرف پخت بریزید.
  3. در حالی که مرغ قهوه ای می شود، انتهای چوبی مارچوبه را کوتاه کنید و مارچوبه را به صورت مورب به قطعات 2 تا 3 اینچی برش دهید.
  4. یک ظرف آب کمی نمک را به جوش بیاورید و ظرفی را با آب و تکه های یخ آماده کنید. مارچوبه ها را داخل آب در حال جوش بریزید و دقیقاً سه دقیقه بپزید و آبکش کنید سپس مارچوبه ها را در آب یخ قرار دهید تا نپزد و دوباره آبکش کنید. (ببخشید یادم رفت ازش عکس بگیرم!)
  5. بگذارید مارچوبه خوب آب شود، سپس دو طرف آن را با دستمال کاغذی پاک کنید. تکه های مارچوبه را روی مرغ ها در ظرف قابلمه بچینید.
  6. از آب مرغ یا آب گوشت برای لعاب زدایی از ماهیتابه ای که مرغ را در آن پخته اید استفاده کنید و تمام تکه های کوچک قهوه ای شده را بتراشید.
  7. اجازه دهید آب روی حرارت متوسط ​​چند دقیقه در ماهیتابه بجوشد یا تا زمانی که آب به 3/4 فنجان کاهش یابد.
  8. حرارت را کم کنید، خامه ترش را داخل مایه بریزید و حرارت را خاموش کنید. سپس پنیر بز (نوعی که در کنده می آید) و پارمزان را اضافه کنید و به سس اضافه کنید تا آب شوند.
  9. سس را روی مرغ و مارچوبه بریزید و روی آن چدار سفید تیز بپاشید.
  10. 25-30 دقیقه یا تا زمانی که پنیر ذوب شود و مخلوط سس به سختی شروع به حباب زدن کند بپزید. (آن را زیاد نپزید وگرنه سس جدا می شود.) داغ سرو کنید.

مرغ و مارچوبه با سه پنیر در ظرف پخت نشان داده شده است

آن را به یک وعده غذایی کم کربوهیدرات تبدیل کنید:

مرغ و مارچوبه را با سه پنیر داغ سرو کنید، با چیزی مانند برنج گل کلم ساده، شلغم بوداده، یا مخلوط برنج گل کلم بوداده در کناره آن را با سس خوشمزه برای یک شام خوشمزه کم کربوهیدرات میل کنید.

ایده های خوشمزه بیشتر با مارچوبه:

عناصر

  • 4 عدد سینه مرغ بزرگ بدون استخوان و بدون پوست، برش داده شده و هر کدام از طول به دو قسمت بریده شده است

  • 2 قاشق چایخوری روغن زیتون

  • 1 قاشق چایخوری. چاشنی مرغ

  • نمک و فلفل سیاه آسیاب شده تازه به میزان دلخواه

  • 1 پوند مارچوبه تازه

  • آب مرغ 1 فنجان

  • 1/2 فنجان خامه ترش

  • 3 اونس پنیر بز نرم

  • 3 تی پنیر پارمزان

  • 1/2 فنجان پنیر چدار سفید تیز ریز رنده شده

دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای 375 فارنهایت/190 درجه سانتیگراد گرم کنید.
  2. یک ظرف مستطیلی شکل را با اسپری نچسب یا روغن زیتون اسپری کنید.
  3. تمام چربی های قابل مشاهده و غشای سینه مرغ را جدا کنید و هر کدام را از طول نصف کنید.
  4. مرغ را با چاشنی مرغ (لینک وابسته) نمک و فلفل مزه دار کنید، سپس روغن زیتون را در یک ماهیتابه بزرگ گرم کنید و مرغ را سرخ کنید تا دو طرف آن کمی سرخ شود. (مرغ در فر بیشتر می پزد بنابراین نیازی به پخت کامل در این مرحله نیست؛ زیاد نپزید.)
  5. تکه های مرغ قهوه ای شده را در ظرف پخت بریزید.
  6. در حالی که مرغ قهوه ای می شود، انتهای چوبی مارچوبه را ببرید. (یک تکه را بچسبانید تا ببینید چقدر باید برش دهید، درست از جایی که قسمت چوبی شروع می شود پاره می شود.)
  7. مارچوبه را به صورت مورب به قطعات 2 تا 3 اینچی برش دهید.
  8. یک ظرف آب کمی نمک را به جوش بیاورید و ظرفی را با آب و تکه های یخ آماده کنید.
  9. مارچوبه ها را داخل آب در حال جوش بریزید و دقیقاً سه دقیقه بپزید و آبکش کنید سپس مارچوبه ها را در آب یخ قرار دهید تا نپزد و دوباره آبکش کنید.
  10. بگذارید خوب آب شود سپس مارچوبه ها را از دو طرف با دستمال کاغذی پاک کنید.
  11. تکه های مارچوبه را روی مرغ ها در ظرف قابلمه بچینید.
  12. از آب مرغ برای لعاب زدایی از ماهیتابه ای که مرغ را در آن پخته اید استفاده کنید و تمام تکه های قهوه ای شده کوچک را بتراشید.
  13. اجازه دهید آب روی حرارت متوسط ​​چند دقیقه در ماهیتابه بجوشد یا تا زمانی که آب به 3/4 فنجان کاهش یابد.
  14. حرارت را کم کنید، خامه ترش را داخل مایه بریزید و حرارت را خاموش کنید.
  15. پنیر بز (نوعی که در کنده می آید) و پارمزان را اضافه کنید و در سس هم بزنید تا آب شوند.
  16. سس را روی مرغ و مارچوبه بریزید و روی آن چدار تیز بپاشید.
  17. 25-30 دقیقه یا تا زمانی که پنیر ذوب شود و مخلوط سس به سختی شروع به حباب زدن کند بپزید. (آن را زیاد نپزید وگرنه سس جدا می شود.)
  18. گرم سرو کنید.

یادداشت

این دستور تهیه شده توسط Kalyn.

اطلاعات تغذیه:

بازده:

4

اندازه خدمت:

1

مقدار در هر سروینگ:
کالری: 520چربی کل: 29 گرمچربی های اشباع شده: 14 گرمچربی غیر اشباع: 11 گرمکلسترول: 164 میلی گرمسدیم: 710 میلی گرمکربوهیدرات ها: 7.8 گرمفیبر: 2 گرمقند: 4 گرمپروتئین: 54 گرم

اطلاعات تغذیه به طور خودکار توسط پلاگین دستور العمل مورد استفاده من محاسبه می شود. من یک متخصص تغذیه نیستم و نمی توانم صحت 100٪ را تضمین کنم، زیرا متغیرهای زیادی بر آن محاسبات تأثیر می گذارد.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ لطفاً یک امتیاز ستاره بگذارید (زیر دکمه PRINT در دستور غذا) یا عکسی از نتایج خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید! با تشکر!

تصویر مربعی از مرغ و مارچوبه با سه پنیر در ظرف پخت نشان داده شده است.

رژیم کم کربوهیدرات / رژیم کم گلیسمی / رژیم غذایی ساحل جنوبی:
مرغ و مارچوبه با سه پنیر برای رژیم های کم کربوهیدرات یا کتو عالی هستند. برای رژیم غذایی ساحل جنوبی کمی چربی بالایی دارد، اما در صورت تمایل می‌توانید از خامه ترش سبک و پنیر کم‌چرب استفاده کنید، و من این را برای یک خوراکی گاه به گاه برای ساحل جنوبی، حتی برای فاز یک، می‌خورم.

دستور العمل های بیشتری مانند این را پیدا کنید:
برای یافتن موارد بیشتر از این دست، از دستور العمل های غذاخوری استفاده کنید. از شاخص نوع رژیم غذایی برای یافتن دستور العمل های مناسب برای یک برنامه غذایی خاص استفاده کنید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که Kaly’s Kitchen را در Pinterest، فیس بوک، اینستاگرام، TikTok یا YouTube دنبال کنید تا همه دستور العمل های خوبی را که من در آنجا به اشتراک می گذارم، ببینید.

نکات تاریخی برای این دستور غذا:
این دستور غذا در سال 2007 ارسال شد و از آن زمان تاکنون در وبلاگ محبوب شده است. در سال 2017 با عکس های بهتر به روز شد و آخرین بار با اطلاعات بیشتر در سال 2023 به روز شد.

تصویر Pinterest از مرغ و مارچوبه با سه پنیر

این را به اشتراک بگذارید:

ما در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می‌کنیم، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.