مافین کره بادام زمینی کتو با فراستینگ شکلاتی


دوستانی داشتم که در سفر کتو به یونان با آنها آشنا شدم و به مائوئی آمدند. ویتو یک سرآشپز است، بنابراین او برای ما آشپزی می کرد، اما من می خواستم یک دسر خوشمزه برای آنها داشته باشم تا بعد از غذایش از آن لذت ببرند. من کاپ کیک های کره بادام زمینی کتو خود را درست می کنم و آنها کاملاً آنها را دوست داشتند!

طرز تهیه کیک کره بادام زمینی کتو

برای تهیه کاپ کیک های کره بادام زمینی کتو از پودر پروتئین Equip Prime Protein از کره بادام زمینی استفاده کردم!

من پودر Equip Prime Protein را خیلی دوست دارم، حتی وقتی سفر می کنم یک کیسه و یک مخلوط کن غوطه وری را با خود بسته بندی می کنم! من عاشق آن هستم!

برای تهیه دستور العمل هایی مانند کاپ کیک های کره بادام زمینی کتو پر از پروتئین، عالی عمل می کند. من از کره بادام زمینی Equip استفاده کردم. پودر پروتئین پرایم کره بادام زمینی یک ماده کاملا طبیعی است که از پودر پروتئین گوشت گاو 100% تغذیه شده با علف تنها با 3 ماده تشکیل شده است: گوشت گاو، پودر کره بادام زمینی، نمک و استویا. بدون پرکننده، بدون مواد افزودنی، بدون مواد شیمیایی و بسیار خوشمزه است!

برای تهیه EQUIP PRIME PROTEIN اینجا را کلیک کنید!

از کد MARIA برای ذخیره استفاده کنید!

https://www.youtube.com/watch?v=CXYVsxtF2GA

مافین کره بادام زمینی کتو با فراستینگ شکلاتی

ماریا امریش

دوره نان، صبحانه، لبنیات رایگان، دسر، میان وعده

غذا آمریکایی

خدمات 12 وعده های غذایی

کالری 239

  • فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید و قالب مافین 12 خوبی را با کاغذ کاپ کیک بپوشانید.

  • کره بادام زمینی، کره و شیرین کننده طبیعی را در یک کاسه بزرگ بریزید و از همزن دستی استفاده کنید تا خوب ترکیب شوند. تخم مرغ ها را اضافه کنید و هم بزنید تا خوب مخلوط شوند. پودر پروتئین، بیکینگ پودر و نمک را اضافه کنید و هم بزنید تا خوب ترکیب شوند. وانیل را اضافه کنید و خوب هم بزنید. مخلوط را به طور مساوی در فنجان های مافین تقسیم کنید. به مدت 16-20 دقیقه یا تا زمانی که کاملا پخته شود، در فر قرار دهید تا بپزد.

  • در همین حین فراستینگ را با قرار دادن کره در یک کاسه بزرگ (یا همزن ایستاده) درست کنید و با حرارت زیاد بزنید تا سبک و پفکی شود. شیرین کننده طبیعی و پودر کاکائو را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. خامه غلیظ و وانیل را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. طعم و شیرینی را به دلخواه خود تنظیم کنید. پس از خنک شدن کامل مافین ها، با مایه شکلاتی فراست کنید. مواد اضافی را تا 6 روز در ظرف دربسته در یخچال نگهداری کنید.

کالری: 239 | چربی: 19g | پروتئین: 11g | کربوهیدرات ها: 5g | فیبر: 2g | نسبت P:E: 0.5

در اواسط کووید من گفتم بس است و می خواهم وزنم را کنترل کنم! پسرانم در مورد چاق بودن مادرشان مورد توجه قرار گرفتند. گریه خوبی زدم و به خودم گفتم وقت تغییر است.

وزن شروع من شرم آور بود که بگویم 465. من الان به 262 رسیده ام!

من هنوز راه دارم ولی چقدر فرق داره!! من انرژی خیلی بیشتری دارم!

با تشکر از همه دستور العمل های سرگرم کننده و راه هایی که باعث می شود احساس کنم چیزی را از دست نمی دهم!!! از شما بی نهایت سپاسگزارم! امیدوارم کریسمس مبارک/تعطیلات مبارک داشته باشید!!” – هایدی

اکثر افرادی که با آنها مشورت می کنم، کتو را کاملاً اشتباه انجام می دهند. با مدرسه کتو شگفت انگیز من نتایج سریع بگیرید!

برای بررسی برنامه های مکمل من اینجا را کلیک کنید!