چفله پروتئینی فنجان کره بادام زمینی کتو


اگر عاشق فنجان‌های کره بادام‌زمینی Reeces هستید، باید شفل‌های پروتئینی کره بادام‌زمینی من را با شربت پروتئین شکلاتی امتحان کنید!

این مینی وافل های زیبا جوراب های شما را از بین می برد!

طرز تهیه شفل فنجانی کره بادام زمینی کتو

چفله های پروتئینی فنجانی کره بادام زمینی من نه تنها برای همه شما، بلکه برای فرزندانتان نیز عالی هستند! اگر بچه‌هایی دارید که اهل غذا خوردن هستند و پروتئین کافی نمی‌خورند، برای آنها این کره بادام‌زمینی پر از پروتئین درست کنید! بهتر است از فرزندانتان بخواهید آنها را بسازند!

بله، این چفله ها بسیار آسان هستند، فرزندان شما می توانند آنها را درست کنند! بچه ها اگر چیزی جدید درست کنند، احتمال بیشتری دارد که آن را بخورند!

این چفله های پروتئینی آسان تنها 4 ماده هستند. تخم مرغ، ژلاتین، پودر پروتئین و بیکینگ پودر را تجهیز کنید!

پودر پروتئین تجهیز پرایم پودر پروتئین مورد علاقه من است زیرا بدون لبنیات است و از گوشت گاو که مغذی ترین غذا است تهیه می شود! من هم آن را دوست دارم زیرا طعم شگفت انگیزی دارد! من به توت فرنگی معتاد شدم!

تجهیز بسیار سخاوتمندانه است، وقتی از کد MARIA استفاده می کنید، 15٪ تخفیف ارائه می دهند!

https://www.youtube.com/watch?v=BSaEs9VISr0را

چفله پروتئینی فنجان کره بادام زمینی کتو

زمان آماده سازی 4 دقیقه

زمان پخت 4 دقیقه

دوره نان، صبحانه، بدون لبنیات، دسر، بدون آجیل، میان وعده

غذا آمریکایی

  • چفل ساز پیش گرم.

  • تخم مرغ ها، کره بادام زمینی، ژلاتین و بکینگ پودر را در یک کاسه متوسط ​​قرار دهید. از همزن دستی با درجه بالا استفاده کنید تا هم بزنید تا سبک و پفکی شود.

  • شفل ساز را با اسپری روغن آووکادو چرب کنید و 2 قاشق غذاخوری خمیر را داخل شفل ساز بریزید. ببندید و اجازه دهید به مدت 2 دقیقه یا تا زمانی که پخته و کمی ترد شود بپزد. چفله را بردارید و با باقیمانده خمیر تکرار کنید.

  • در همین حین شربت پروتئین شکلات را با قرار دادن پنیر خامه ای نرم شده در یک کاسه کوچک درست کنید. از یک چنگال برای شل کردن پنیر خامه ای استفاده کنید. شکلات Equip را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا خمیری به دست آید. شیر نارگیل شیرین نشده را به آرامی به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید تا ترکیب شود. استویا گلیسریت را اضافه کنید و خوب هم بزنید. طعم و شیرینی را به دلخواه خود تنظیم کنید.

  • شفل ها را در یک بشقاب قرار دهید و با شربت پروتئین شکلات بپاشید.

  • مواد اضافی را تا 3 روز در ظرف دربسته در یخچال نگهداری کنید. می توان تا یک ماه منجمد کرد. برای گرم کردن مجدد، آن را در فر 350 درجه فارنهایت (یا شفل ساز گرم) به مدت 2 دقیقه یا تا زمانی که گرم شود قرار دهید.

کالری: 431 | چربی: 20g | پروتئین: 52g | کربوهیدرات ها: 6.5g | فیبر: 1.5g | نسبت P:E: 2.1

“متشکرم ماریا! امروز دقیقا یک سال از تصمیم گیری برای ایجاد تغییر می گذرد!!

من 85 پوند از دست داده ام، دیگر هیچ ورمی در مچ پا ندارم، دیگر دردی در زانو یا کمرم ندارم (شب موقع دراز کشیدن درد داشتم و صبح با درد از خواب بیدار می شدم)، وقتی دراز می کشم می توانم نفس بکشم چون سینه و گردنم خفه ام نمی کند!

من انرژی و ثبات روحی را دارم که برای سه فرزندم که اکنون 8، 6 و 4 ساله هستند، یک مادر مجرد عالی باشم، برای تفریح ​​از کایاک سواری بیرون می روم، به تازگی یک سفر دوچرخه سواری پنج روزه را به پایان رساندم و در اولین مسابقه با موانع اسپارتی خود شرکت کردم. ، همه با حفظ معدل 3.85 در دوره های متوسطه من!

ترازو هم دیگه مهم نیست چون بالاخره دارم اونجوری که میخوام زندگی میکنم! من خوشحالم که هر روز بیدار می شوم و فقط زندگی می کنم!

ماریا و کریگ امریش مطمئناً می‌دانند که بدن ما چگونه به بهترین شکل کار می‌کند و من همیشه سپاسگزارم که با آنها شروع کردم و نه همه روش‌های دیوانه‌کننده‌ای که دیگران برای «انجام کتو» تلاش می‌کنند.

من نمی توانم صبر کنم تا ببینم یک سال دیگر در کجا هستم. – استفانی

اکثر افرادی که با آنها مشورت می کنم، کتو را کاملاً اشتباه انجام می دهند. با مدرسه کتو شگفت انگیز من نتایج سریع بگیرید!

برای بررسی برنامه های مکمل من اینجا را کلیک کنید!